Jjuuuh terve vaan.
Pitkään oon jo lueskellut täällä netissä raskauteen/aborttiin liittyviä juttuja, kun itselle sattui Viime vuonna valinta eteen: tulin raskaaksi 18 vuotiaana VAKITUISESSA parisuhteessa. Tein abortin.
Ei tarumoja.
Ei katumusta.
Siitä asti tosiaan olen lueskellut ihmisten kirjoituksia kyseisestä aiheesta, enkä voi olla iskemättä silmääni yhteen kohtaan: ne (suoraan sanottuna ämmät) jotka itsekkäästi hankkivat "isättömiä" lapsia mm. Yhen illan juttujen kautta. Tai muuten vain yhden yön/satunnaisen säädön seurauksena raskaaksi tullessaan ajattelevat että " lapsi on HÄNEN ja vain ja ainoastaan HÄNEN" ööö..? Entäs mahd. Isä? Taino, "isä".
Alkuraskauden aikana mahassa on pelkkä sikiö, ei vielä minkään tasoinen VAUVA/IHMINEN. Ja nimenomaan nämä "en voisi heittää viatonta lasta pois" ihmiset: NIIN, nimenomaan VIATONTA. En usko että lapsestakaan on hienoa jossain elämänsä kohtaa tajuta/kuulla että on pelkkä suunnittelematon lutkan ja häntäheikin tytär/poika. Tällaisista tapauksista tulee yleensä vain Suomelle lisäongelmia; rikollisia ja huumehörhöjä.
Oikeasti, ei ole mitään hienoa hankkia lasta yhden illan jutun seurauksena. Siitä kärsivät vain mies ja etenkin LAPSI. Tälläiset naiset eivät taida ymmärtää, miten isättömyys vaikuttaa lapsen jopa jokapäiväiseen elämään. Mikään vara-isä ei kuitenkaan koskaan korvaa oikeaa. Ja miettikääpä kun se mies menee esim. Naimisiin ja hankkii toisen naisen kanssa lapsia? Onko se hiano ajatus?
Mikä siinä abortin tekemisessä on niin kamalaa? En vaan voi käsittää. Jos suunta on hukassa elämällä niin tuskin se lapsi sitä yhtään selkeyttää. Pelkkää mielipahaa miehelle ja lapselle, etenkin lapselle.
Itse en ainakaan voisi ikinä tehdä noinkaan vittumaista tekoa kummalekkaan osapuolelle. Miettikää TARKKAAN ennenkuin jumalauta lisäännytte, ja vielä tuntemattomien kanssa!
Abortista ja "isättömistä" lapsista
12
110
Vastaukset 12
- Anonyymi
Minä olen käynyt nuorena abortissa pariin kertaan kun kännissä olemme unohtaneet ehkäisyn eikä kaduta yhtään. Ainoa joka kadutti oli kertoa sitä väärille ihmisille kun en tajunnut että joillekkin se toisten abortti on niin kova paikka ettei siitä pääse ylitse. Ja olin tuomittu lopun ikääni siis jokin saastainen.
Mieti sitä ettet välttämättä kerro ihan kaikille aborttiasi sillä just törmäsin ihan kuuskymppiseenkin ihmiseen joka sai ihme kohtauksen jostain ja alkoi syytämään kaikkea paskaa lapsettomien niskaan ja abortti oli sille kuin punainen vaate. Minä en pelkää niitä mutta en jaksa niiden hullujen kanssa alkaa väittelemään ja taistelemaan. Se vie liikaa energiaani hyvistä asioista ja vittu päiväni pilalle jos täytyy niiden kahjojen kanssa alkaa tappelemaan. Ei jaksa eikä kiinnosta.
Kaikilta ihmisiltä löytyy luurankoja kaapeista kun aletaan kaivelemaan ja kaikkein tekopyhin ihminen heittää ensimmäisen kiven. On unohtanut omat syntinsä tai ei ole vielä ehtinyt tehdä niitä. En suo enään enenään energiaani hulluille ihmisille sillä menköön tappelemaan muualle, purkamaan agressioitaan.Niin, että ainahan ne "mu.ut" vain on ca-hj.oja, pa-sc.an syytt.äjiä, hull.uja jne. Cov.astihan se näyttää kol.ahtaneen sin.uunkin, kun nyt jotkut on usc.altaneet ilmeisestä väc.i vall.an uh.asta huolimatta cerd.oa päin naam.aa mitä näistä ids.eccäistä om.a nab.a -prinsessoista todellisuudessa yleisesti ajatellaan.
"tekopyhin ihminen heittää ensimmäisen kiven"
No ei ne varmaankaan ol.e t-pp.aneet toisia ihm.isiä, cud.en sin.ä ol.et tehnyt? Eikä norm.aalien ihm.isten enemmistö tietysti teekään, etenkään viattomille lapsille, päin vastoin, yrittää suojella cald.aisiltasi cu-ol.eddavan vaar.allisilta sec.o call.oilta.- Anonyymi
Moikka, olen AP. Juu, en todellakaan kerro ja omasta lähipiiristä asiasta tietävät vain yhden käden sormilla laskettava ihmismäärä. Oli kuitenkin pakko avautua johonkin tuosta aiheesta, ottaa ihan hirveesti päähän. Ja vielä kun tunnen itse lehtolapsina syntyneitä. Kukaan ei erityisesti ole koskaan mitenkään iloisesti asiaa maininnut tai ajatellut muutenkaan positiivisesti. Mutta kuulostaa hyvältä että olet löytänyt omat sietorajasi ja osaat toimia niiden mukaan.
- Anonyymi
Siitä täällä on jo puhuttu, että abortti on ok terveydellisistä syistä tai jos ennestään on jo kymmenen. Mutta kun useimmat naiset tekee abortin ikään kuin kostoksi miehelle. Ikäväähän se on kun nainen joutuu kokemaan sen raskauden ja synnytyksen. Enkä ole sitä mieltä, että se lapsi olisi miehen perusoikeus. Mutta kun mulla on rahaa ja voisin järjestää lapsille kaiken. Eihän se raha kaikkea korvaa, mutta on se vaan helpompaa elämää kun ei kaikesta ole puutetta.
- Anonyymi
Olen AP enkä oikeen ymmärtänyt mitä tarkoitat, muuta että rivien välistä lukisin että olet raskaana?
Itse en ainakaan ole kuullut yhdestäkään joka tekisi kostona kyseisen toimenpiteen. Kuulostaa hassulta. Enkä puhu aloituksessani siitä, että lapsi olisi perusoikeus miehelle. Ei ole, ellei asiasta ole yhdessä lapsen isän kanssa sovittu tai suunniteltu eikä lapsi ole vahinko. Mutta sanoisin, että isä on perusoikeus lapselle. Puhun siitä, miten paljon lapsi voi vaikuttaa myös biologiseen isään, jos tämä on syntynyt irtosuhteen seurauksena. Puhumattakaan edelleen itse lapsesta. Kannattaa miettiä tarkkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen AP enkä oikeen ymmärtänyt mitä tarkoitat, muuta että rivien välistä lukisin että olet raskaana?
Itse en ainakaan ole kuullut yhdestäkään joka tekisi kostona kyseisen toimenpiteen. Kuulostaa hassulta. Enkä puhu aloituksessani siitä, että lapsi olisi perusoikeus miehelle. Ei ole, ellei asiasta ole yhdessä lapsen isän kanssa sovittu tai suunniteltu eikä lapsi ole vahinko. Mutta sanoisin, että isä on perusoikeus lapselle. Puhun siitä, miten paljon lapsi voi vaikuttaa myös biologiseen isään, jos tämä on syntynyt irtosuhteen seurauksena. Puhumattakaan edelleen itse lapsesta. Kannattaa miettiä tarkkaan.Kun mainitsee etukäteen puhutun avioehdon niin aborttihan siitä tulee. Eikö tuo ole sitä kostamista? Please älkää kertoko ”tarinoita”, ne on kuultu jo niin moneen kertaan ....
Tiet.enkään tännec.ään ei taas saisi laittaa eb.ä miel.uisan "väär.iä" vastauksia. :D
"Ei tarumoja.
Ei katumusta. "
"ei vielä minkään tasoinen VAUVA/IHMINEN. "
Ja noinh.an ne cie.ldo defenssit sitten jyll.äilee... ;) Jopa muille selv.ät tosi asiat yrit.etään häd.issään v-al.ehdella muucsi.Jadc.edaanpa taas kun häd.ä vinc.u iit.a on käyn.yt. :)
Sitten sy-yd.ellään, ha-lv.ennedaan ja ha-uc.udaan niitä jodc.a on tehneet sin.ua järc.evämmin. Ca-dc.eruus ha-is.ee tänne saacca.
"Siitä kärsivät vain mies ja etenkin LAPSI. "
V.ai cä-rs.ii lapsi el.ämäsdään. Ei t.uo lapsen t-pp.ajancaan "laat.u el.ämä" cov.in hä-äv.iltä näytä.
"En usko että lapsestakaan on hienoa "
Vaan ol.isi oll.ut hien.ombaa tulla m-urh.aducsi jo co-hd.uun?Tänään 23:45"Tällaisista tapauksista tulee yleensä vain Suomelle lisäongelmia; rikollisia ja huumehörhöjä. "
Onko jotain tilastoja esittää, vai ihanko om.ia mut.ujasi vetelet yritt.äessäsi vi-mm.aisesi jä-rc.eisdää ids.ellesi, miksi muc.a lapsen t-pp.aminen oli nii.in "palj.on viis.aampaa"?
"Mikä siinä abortin tekemisessä on niin kamalaa? En vaan voi käsittää."
Cys.ydcö oic.easti, mikä toisen, buol.usdus cyv.yddömän ihm.isen ids.eccäässä t-pp.amisessa on cam.alaa?
"Itse en ainakaan voisi ikinä tehdä noinkaan vittumaista tekoa kummalekkaan osapuolelle."
Mik.ähän voisi olla v-dd.umaisempi tec.o kuin coc.o el.ämän ryösd.ö? V.oi hal.oo..
Mutta onn.ecsi ol.edcin pe.lccä d-yb.erä dr.olli.- Anonyymi
murhia kirjoitti:
Jadc.edaanpa taas kun häd.ä vinc.u iit.a on käyn.yt. :)
Sitten sy-yd.ellään, ha-lv.ennedaan ja ha-uc.udaan niitä jodc.a on tehneet sin.ua järc.evämmin. Ca-dc.eruus ha-is.ee tänne saacca.
"Siitä kärsivät vain mies ja etenkin LAPSI. "
V.ai cä-rs.ii lapsi el.ämäsdään. Ei t.uo lapsen t-pp.ajancaan "laat.u el.ämä" cov.in hä-äv.iltä näytä.
"En usko että lapsestakaan on hienoa "
Vaan ol.isi oll.ut hien.ombaa tulla m-urh.aducsi jo co-hd.uun?Tänään 23:45"Tällaisista tapauksista tulee yleensä vain Suomelle lisäongelmia; rikollisia ja huumehörhöjä. "
Onko jotain tilastoja esittää, vai ihanko om.ia mut.ujasi vetelet yritt.äessäsi vi-mm.aisesi jä-rc.eisdää ids.ellesi, miksi muc.a lapsen t-pp.aminen oli nii.in "palj.on viis.aampaa"?
"Mikä siinä abortin tekemisessä on niin kamalaa? En vaan voi käsittää."
Cys.ydcö oic.easti, mikä toisen, buol.usdus cyv.yddömän ihm.isen ids.eccäässä t-pp.amisessa on cam.alaa?
"Itse en ainakaan voisi ikinä tehdä noinkaan vittumaista tekoa kummalekkaan osapuolelle."
Mik.ähän voisi olla v-dd.umaisempi tec.o kuin coc.o el.ämän ryösd.ö? V.oi hal.oo..
Mutta onn.ecsi ol.edcin pe.lccä d-yb.erä dr.olli.<<<<<<<Cys.ydcö oic.easti, mikä toisen, buol.usdus cyv.yddömän ihm.isen ids.eccäässä t-pp.amisessa on cam.alaa?<<<<<<<<<<
Voisit tosiaan aloittaa siitä, että miksi tappaminen on ylipäänsä väärin ja moraalitonta. Yllättävän vaikea kysymys vastata, jos pitää järjellä perustella eikä mutulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<<<<<<Cys.ydcö oic.easti, mikä toisen, buol.usdus cyv.yddömän ihm.isen ids.eccäässä t-pp.amisessa on cam.alaa?<<<<<<<<<<
Voisit tosiaan aloittaa siitä, että miksi tappaminen on ylipäänsä väärin ja moraalitonta. Yllättävän vaikea kysymys vastata, jos pitää järjellä perustella eikä mutulla.Sodassakin tapetaan ja tullaan tappamaan niin ettähän kysy niiltä veteraaneilta miksi ovat tappaneet. Jos pitää jotain puolustaa niin lähtisin heti sotaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sodassakin tapetaan ja tullaan tappamaan niin ettähän kysy niiltä veteraaneilta miksi ovat tappaneet. Jos pitää jotain puolustaa niin lähtisin heti sotaan.
Vastaus ei tietenkään näe.mmä celb.aa.. li.ian tyhj.entävää taas kun alkoi poisto cid.inä cäymään?
"miksi tapp.aminen on ylipäänsä väärin ja moraalitonta."
Jos t-pp.aminen on oic.ein ja co-rc.ea m-or.aalista, niin voisimme aloiddaa vaicc.apa sin.usda? Cuc.aan ei silloin riisd.ä sin.ulda mit.ään, eih.än?
Sodassa tietysti on pa.cco t-pp.aa jottei tule ids.e t-p.etuksi. Ts. hengen häd.ä syy.llä.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981284
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1031039- 61887
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k38860Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi54852- 3808
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.127794- 64653
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant47586Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34540