Hekan Ruususenrinne 6

Anonyymi

Onkos kukaan hakemassa näihin asuntoihin?
Tänään alko haku ja itse siis "ensikertalaisena" hekan asuntoihin hakemassa. Haen pelkkiin kaksioihin nyt tähän kohteeseen.
Saas nähdä sit miten käy :) Hekalle hakemus mulla on ollut joulukuun alusta, kohdevalinnat ympäri Helsinkiä...ehkä saa odottaa vuoden ehkä ei mitä täältä näitä keskusteluita lukenut. No stress.

107

4579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinkuille hyvä vaihtoehto paljon yksiöitä mut perheellisille huono. Isoja asuntoja vähän ja esim. Rivareissa 2-kerroksisiin perheasuntoihin parisänkyä et saa yhtenä kappaleena yläkertaan. Kivaa! Lisäks Kaikki varastotilat myös lastenvaunujen säilytys A-rapussa jonne mennään kadun puolelta. Raahaapas siitä kauppaostokset ja ehkä se vauvaikäinen ja isommat muksut samalla kotiin sinne rivariin asti. Miksi rivareihin ei ole tehty omia varastotiloja myös perheasunnoille kuten rivareiden 1 kerrokseen.

    • Anonyymi

      Itseäni kiinnostaisi hakea myös, mutta siellä on vain isoja kaksioita ja oudon mallisia yksiöitä perheasuntojen lisäksi.

      Miksi tuon talon yksiöt ovat niin oudon mallisia? Kapenevat pienen parvekkeen levyiseksi ja koko kämpässä on vain yksi ikkuna, mistä tuskin tulee tarpeeksi luonnonvaloa asunnon perälle asti.

      • Mä kans ihmettelin vähän yksiöiden mallia. Ei houkuttele niihin hakemaan. Sit toinen mikä oli niin matalamman talon terassit, ei minkäänlaista katosta! Eikö nyt jonku pienen lipan olis voinu edes laittaa.


      • Anonyymi

        Ne on niin kuin vankiloita olevinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on niin kuin vankiloita olevinaan.

        Vapautuvat vangit ei saa kulttuurishokkia.


    • Olemme hakeneet mieluiten kolmiota kahdelle sisäisenä vaihtoa. Olemme molemmat liikuntarajoitteisia, joten meillä on huolena rinnesijainti. Ja kaikki asunnot tuntuvat tosiaan kaventuvan toisesta päästä. Seutu on tuttua, ja viihtyisää: puistomaista ja upeat ranta.

    • Anonyymi

      Laitoin haun sisään. Tällä hetkellä olen virallisesti asunnoton. Tyttöystävä heitti pihalle. Asun kyllä uuden tyttöystäväni opiskelija-asunnossa Itiksessä, mutta jos saan tuon Hekan kämpän, laitan sen vuokralle ja käärin hyvät voitot ;)

      • Anonyymi

        Perkele, toivottavasti Et saa sen asunnon.


    • Anonyymi

      Me ollaan haettu perheen kanssa nyt parisen vuotta hekalta isompaa ja edullisempaa. Nykyinen on kallis ja pieni meille sekä lisäksi huonolla sijainnilla. Haettiin 3-4h toiveena olis saada "rivari" kämpistä mielellään neliö 😊

    • Anonyymi

      Onko kukaan hakenut vitosta?

    • Anonyymi

      Luulin että tähän kohteeseen ei olis kauheesti ollu hakemuksia mutta 4398. Valinnnoista ilmoitetaan pikkuhiljaa mutta viimeistään maaliskuun loppuun mennessä.

      • Anonyymi

        Mikä on pikkuhiljaa? Kuukauden päästä alkaa jako vai milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pikkuhiljaa? Kuukauden päästä alkaa jako vai milloin?

        Siis nyt haun loputtua alkaa käymään heti läpi ja jakamaan koska heti perään kuitenkin jätkäsaaren uudiskohde myös


    • Anonyymi

      Me haimme 4-5 huonetta. Kuinkahan nopeasti tarjouksia annetaan yleensä?

    • Anonyymi

      Olisi kanssa kiva tietää millä aikataululla voi odottaa päätöstä? Hakuaika jo päättynyt ja kohteen pitäs valmistua 30.4 mennessä, silti pyörittelevät papereita 31.3 asti. Taitaa olla tavanomaista kaupungin touhua, asuntoja jaetaan tutuille ohi jonon. Miten voidaan tarvita 2.5 kuukautta aikaa että saadaan asukkaat valittua..... On muuten aika törkeen hintanen vuokra näissä, mut ei kai näissä HEKA:n asunnoissa kukaan vuokraa itse maksa.

      • Anonyymi

        Soitin tänään muilla asioilla ja samalla kyselin kuninkaantammi vielä kesken niin sen jälkeen aloittavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin tänään muilla asioilla ja samalla kyselin kuninkaantammi vielä kesken niin sen jälkeen aloittavat.

        Okei!
        On tää aika jännää!
        Ensimmäistä kertaa haen uudiskohteeseen.
        Ja tässä nykyisessä asunnossa olen viihtynyt liki 30 vuotta mutta nyt tarve pienemmälle asunnolle.
        Kertokaahan sitten kun alkaa tarjouksia tulemaan.
        Peukut pystyyn meille kaikille! 👍🙂


      • Anonyymi

        Toivottavasti ottavat meitäkin jotka maksavat vuokran ihan itse, myös sinne asumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ottavat meitäkin jotka maksavat vuokran ihan itse, myös sinne asumaan.

        Sitä minäkin toivon, pikku vinkkinä semmonen että kannattaa hakeutua asumaan HASO:n asumisoikeusasuntoon, on meinaa vastikkeet noin 10 euron luokkaa kun tässä ruususenrinteessä on 13€.


      • Anonyymi

        "On muuten aika törkeen hintanen vuokra näissä, mut ei kai näissä HEKA:n asunnoissa kukaan vuokraa itse maksa."

        Puhu vain omasta puolestasi!!!Kyllä se vuokra ihan itse maksetaan eikä tarjoilla ilmaiseksi tarjottimella,tyoerys!!


    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut vielä asuntotarjouksia Ruususenrinteestä? :) Me haimme kaksioita rivareista, ollaan hekan vaihtajia.

      • Anonyymi

        Vaihdatko eri kokoiseen ja kauanko olet asunut nykyisessä asunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdatko eri kokoiseen ja kauanko olet asunut nykyisessä asunnossa?

        Kaksiosta kaksioon haetaan ja ollaan asuttu tässä nykyisessä jo pidempään.


    • Anonyymi

      Joka päivä oon odotellut :) Toivossa on hyvä elää :)

    • Anonyymi

      Täälläkin jännitetään. Monesko kerta kun haetaan lapsiperheenä Hekalta asuntoa. Ikinä ei olla saatu tarjousta mistään vaikka asunnottomanakin oltu joten toiveet ei ole kovinkaan korkealla. Mutta jännityksellä seuraamassa! 😊

    • Anonyymi

      Jodelissa jollain tähän kohteeseen hakeneella oli just päivittyny asiakaskansio lupaavasti(voi siis ennustaa lähestyvää tarjousta).

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut tarjousta näistä asunnoista vielä?

      • Anonyymi

        Samaa mietin..luultavammin ovat aloittaneet jo tarjoukset


    • Anonyymi

      Täälläkin odotellaan ., asutaan nyt toisella paikkakunnalla . Kolmiota haettu.., Lottovoitolta tuntuisi , jos onnistaisi..

    • Anonyymi

      Lähteenä jälleen Jodel.. joku kertoo saaneensa yksiöstä tarjouksen eilen.

      • Anonyymi

        Onnea hänelle:)


    • Anonyymi

      Eipä taida onni olla näiden osalta myöden. Nopeassti on yleinsä tarjoukset tehty. 😔

      • Anonyymi

        Meinaatko että olis jo jaettu?
        Jossain luki että kuukauden päästä siitä kun hakuaika on päättynyt, alkaa asuntojen jako 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että olis jo jaettu?
        Jossain luki että kuukauden päästä siitä kun hakuaika on päättynyt, alkaa asuntojen jako 🤔

        Aika nopeasti ne aloittaa mitä on aiempia kohteita seurannut ja parin viikon sisään on usein kaikki tarjoukset tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika nopeasti ne aloittaa mitä on aiempia kohteita seurannut ja parin viikon sisään on usein kaikki tarjoukset tehty.

        No jos noin niin ehkä sit ens viikon voi vielä toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos noin niin ehkä sit ens viikon voi vielä toivoa.

        Tätähän pitää seurata.

        Kaksion hakija, joka elättelee toiveita, kun ei tää avioeron vireillä olo ole lystiä saman katon alla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätähän pitää seurata.

        Kaksion hakija, joka elättelee toiveita, kun ei tää avioeron vireillä olo ole lystiä saman katon alla :D

        Niin ja siihen milloin alkaa tarjoukset tulemaan... Niin sanoisin että riippuu vähän siitä, että onko Ruususen rinne seuraava listalla, vai onko atlantinkatu kuitenkin ensin valinnoissa, vaikka haku olikin jälkeen. Valmistuvat nimittäin ensin, eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja siihen milloin alkaa tarjoukset tulemaan... Niin sanoisin että riippuu vähän siitä, että onko Ruususen rinne seuraava listalla, vai onko atlantinkatu kuitenkin ensin valinnoissa, vaikka haku olikin jälkeen. Valmistuvat nimittäin ensin, eikö?

        No eikös molempiin kohteisiin ole arvioitu valmistumispäivä 30.4?
        Ja ruususen haku päättyi kun atlantin alkoi eli luulisi että ruusunen jaetaan ensin. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös molempiin kohteisiin ole arvioitu valmistumispäivä 30.4?
        Ja ruususen haku päättyi kun atlantin alkoi eli luulisi että ruusunen jaetaan ensin. 🤔

        Voi olla että muistin väärin ja ehkä oli sama valmistumisen arvio.


    • Anonyymi

      Sain juuri tiedon Stadin asunnoilta , että jako alkaa vasta maaliskuussa.

      • Anonyymi

        Tiedätkö koskeeko myös Atlantinkatua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö koskeeko myös Atlantinkatua?

        Kysyin vain Ruususenrinteestä.


      • Anonyymi

        Kysyitkö puhelimitse?
        Chatissa saa vastauksen että 31.3 mennessä ilmoitetaan valituille, perusvastaus :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyitkö puhelimitse?
        Chatissa saa vastauksen että 31.3 mennessä ilmoitetaan valituille, perusvastaus :D

        Chatissa kysyin . Ei ole aloitettu . Maaliskuun aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chatissa kysyin . Ei ole aloitettu . Maaliskuun aikana.

        Tänään oli asiointikansio päivittynyt, mutta ei tarjousta tullut. T. neliön hakija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli asiointikansio päivittynyt, mutta ei tarjousta tullut. T. neliön hakija

        Oletteko vaihtajia vai uusia hakijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko vaihtajia vai uusia hakijoita?

        Uusi hakija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi hakija

        Tää on niin tätä...
        Mulla päivittyi myös kansio tänään!


    • Anonyymi

      Siellä näköjään käyvät hakemuksia tarkastelemassa.

    • Anonyymi

      Ovat aloittaneet jakamisen kertoi chat. Aiemmin juurikin kansion päivittyminen ollut merkki samana/seuraavana päivänä tulevasta tarjouksesta joten onnea saajille! Meillä päivittyi toissapäivänä mutta olivat vain laskeneet kiirellisyysluokkaa 😕

      • Anonyymi

        Meillä myös edellispäivänä päivittyi ja olivat laskeneet kiireellisyysluokkaa ja tarkistaneet luottotiedot. Tarjousta ei ole tullut eli näemmä ei enää pidä paikkaansa tuo päivittymisen yhteys tarjoukseen, harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä myös edellispäivänä päivittyi ja olivat laskeneet kiireellisyysluokkaa ja tarkistaneet luottotiedot. Tarjousta ei ole tullut eli näemmä ei enää pidä paikkaansa tuo päivittymisen yhteys tarjoukseen, harmi.

        Onko tarjouksen saaneilla joilla asiointikansio päivittynyt ollut myös jotain merkintää esim kiireellisyysluokan muutos?
        Meillä myös muuttui kiireellisyysluokka.


    • Anonyymi

      Minä olen ollut erittäin kiireellisenä jo yli 2 vuotta. Erittäin vaikeaa saada asuntoa tätä kautta.

    • Anonyymi

      Onkohan niitä tarjouksia jollekin tullut...

      • Anonyymi

        Samaa käyn täällä katsomassa. Chatista olisin kysellyt jotain mutta niin ruuhkainen ettei onnistunut eilen eikä tänään.


    • Anonyymi

      Meille tarjottiin tänään asuntoa 😊

      • Anonyymi

        Ihanaa, onnittelut! Minkä kokoista? Oliko kansio päivittynyt aiemmin?


      • Anonyymi

        Onnea oletteko uusia vai vaihtajia? Kiinnostaa myös millainen asunto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, onnittelut! Minkä kokoista? Oliko kansio päivittynyt aiemmin?

        Kiitos! Kolmio saatiin ja kansio ”haamupäivittyi” ystävänpäivänä!


    • Anonyymi

      Kaverini kaveri on/on ollut hekalla töissä, kuulemma ainoastaan erittäin kiireellisesti asunnon tarpeessa olevat huomioidaan hauissa. Itselläni ei ole muuttouhkaa, aika turhaan siis olen näihin hakenut.

      Kuinkahan moni valehtelee kiireellisyysluokkansa (esim. väittää, että olisi kämppä lähdössä alta)?

      • Anonyymi

        Eiköhän useimmat pyri sanomaan että on kauhee hätä. Vaan onhan noita hädättömiä erittäin kiireellisiä kuten täysi-ikäiset vanhempien luona asuvat. Toki onneksi ei ole suora jono vaan tapauskohtaista.

        No ite tässä eroaja sormet ristis tän suhteen tai ees sen ku tulee tää suma valmistuvia uudiskohteita, niin muualta vapautuu maalis-toukokuussa tavallista enemmän kämppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän useimmat pyri sanomaan että on kauhee hätä. Vaan onhan noita hädättömiä erittäin kiireellisiä kuten täysi-ikäiset vanhempien luona asuvat. Toki onneksi ei ole suora jono vaan tapauskohtaista.

        No ite tässä eroaja sormet ristis tän suhteen tai ees sen ku tulee tää suma valmistuvia uudiskohteita, niin muualta vapautuu maalis-toukokuussa tavallista enemmän kämppiä.

        Kansio päivittyi viime viikolla ja nyt tuli tarjous. Uusi Hekalla.


      • Anonyymi

        Toi koko systeemi on ihan idioottimainen. Erittäin kiireelliseks pääsee kikkailemalla helposti. Sit taas jos oot oikeesti muka asunnoton ni sillon oot yleensä ryssinu itse asiat ja on jotain erittäin pahoja esim päihdeongelmia. No kuuluuko tälläsessä tilanteessa olevien ihmisten sit saada se Hekan uusin ja paras asunto??? Ensin herättelin toiveita että ois voinu saadakin asunnon kun lapsikin tulossa mutta sillähän pääsee vaan kiireelliseksi. Jos olet juoppo tai nisti ilman asuntoa ni ohi menet jonossa että heilahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi koko systeemi on ihan idioottimainen. Erittäin kiireelliseks pääsee kikkailemalla helposti. Sit taas jos oot oikeesti muka asunnoton ni sillon oot yleensä ryssinu itse asiat ja on jotain erittäin pahoja esim päihdeongelmia. No kuuluuko tälläsessä tilanteessa olevien ihmisten sit saada se Hekan uusin ja paras asunto??? Ensin herättelin toiveita että ois voinu saadakin asunnon kun lapsikin tulossa mutta sillähän pääsee vaan kiireelliseksi. Jos olet juoppo tai nisti ilman asuntoa ni ohi menet jonossa että heilahtaa.

        Jep olen miettinyt ihan samaa. Tavallaan siitä palkitaan, että on mahdollisesti täysin ryssinyt asiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansio päivittyi viime viikolla ja nyt tuli tarjous. Uusi Hekalla.

        Onnea. Miten kansio päivittyi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi koko systeemi on ihan idioottimainen. Erittäin kiireelliseks pääsee kikkailemalla helposti. Sit taas jos oot oikeesti muka asunnoton ni sillon oot yleensä ryssinu itse asiat ja on jotain erittäin pahoja esim päihdeongelmia. No kuuluuko tälläsessä tilanteessa olevien ihmisten sit saada se Hekan uusin ja paras asunto??? Ensin herättelin toiveita että ois voinu saadakin asunnon kun lapsikin tulossa mutta sillähän pääsee vaan kiireelliseksi. Jos olet juoppo tai nisti ilman asuntoa ni ohi menet jonossa että heilahtaa.

        Ei pidä paikkaansa. Uusiin kohteisiin ei nistit ja juopot/ työttömät nahjukset pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Uusiin kohteisiin ei nistit ja juopot/ työttömät nahjukset pääse.

        Toivottavasti näin, ovat kuitenkin erittäin kiireellisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti näin, ovat kuitenkin erittäin kiireellisiä.

        Uudiskohteisiin valitaan käsittääkseni muutenkin kuin kiireellisyyden mukaan. Ainakin muistaakseni niissä oli vähän niin kuin kiintiöity niitä kämppiä esim. niille joilla on työ hesassa, mutta ei asunto ja niille joilla on asunto jo Helsingissä... Käsittääkseni myös hieman kiireellisyydestä viis, heiltähän vapautuu niitä vanhempia kämppiä kiireellisille myös.


    • Anonyymi

      Tietääkö joku onko jokin järjestys jakamisessa, esim. pienemmät ensin?

      • Anonyymi

        Meille tarjottu ainakin isoa, joten tuskin mitään sellaista järjestystä kun on ollut puhetta palstoilla että myös pieniä on laitettu jakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille tarjottu ainakin isoa, joten tuskin mitään sellaista järjestystä kun on ollut puhetta palstoilla että myös pieniä on laitettu jakoon.

        Onko tarjouksia tullut edelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tarjouksia tullut edelleen?

        Ja asunnon vaihtajia vai uusia vuokralaisia?
        Asuntojen koko myös kiinnostaa, siis niiden joita on jo jaettu.


    • Anonyymi

      Vauva.fi:ssä kerrottiin, että ovat Hekalla aloittelemassa Atlantinkadun asukkaiden valintoja. Eli ovat luultavasti tässä kohteessa jo loppusuoralla.

      • Anonyymi

        Nostellaan tätä aihetta. Onko kenellekään tarjottu ruususenrinteestä hekan kämppää??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostellaan tätä aihetta. Onko kenellekään tarjottu ruususenrinteestä hekan kämppää??

        Saatiin tarjous tänään kolmiosta! Ollaan muuttamassa ekaa kertaa Hekalle, vuokranantaja irtisanonut nykyisen asunnon.


    • Anonyymi

      Onkohan nämä jo jaettu?

      • Anonyymi

        Taitaapi olla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla..

        On jaettu. me saatiin 5h ja keittiö olen 8v yrittänyt vaihtaa asuntoa ja nyt tärppäs koska aloitan työn Roihuvuoressa ja me ollaan 2aikuista ja 4lasta ja ollaan haettu isompaa asuntoa.


    • Anonyymi

      Ei ole varmaan vielä jaettu, koska stadin asunnot sivulle tulee ilnmoitus kun ovat jakaneet.

      • Anonyymi

        Ainakin ovat aloittaneet vuokrasopimusten tekemisen tuohon kohteeseen. Tiedän kun olen tehnyt.
        Voihan toki tulla sellaisia tilanteita että joku ei otakaan vastaan tarjottua asuntoa.


    • Mulle tuli tarjous tänään. Olen 5 vuotta ollut hakijana. Ainoa asunnon tarpeen syy on ollut liian kallis vuokra. Ihan varmasti hyväksyn, vuokra noin 300 € halvempi, kuin nykyisessä. Asumistuen jälkeen jää maksettavaksi noin 200 € vähemmän, kuin nyt.
      Olen eläkeläinen, mahdun hyvin yksiöön. On muuten ihan oikeesti hullun mallinen, otan silti. Mulle on tärkeetä, että olen nyt päässyt HEKAn asuntoon.

      • Anonyymi

        Mihin kerrokseen tulet?
        Semmoinen kapeneva yksiö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kerrokseen tulet?
        Semmoinen kapeneva yksiö?

        Eipä taida HEKA:lta asuntoja saada enää jos ei ole mitään sosiaalietuuksia (esim.asumistuki) maksatuksessa. Olemme todellakin suuremman asunnon tarpeessa ja asuneet yli 10 v. nykyisessä Hekan asunnossa. Aina maksettu vuokra ajallaan jne. Mitään ei ole tarjottu silti, vaikka meiltä vapautuisi asunto erittäin kiireellisille. Että mikä lie logiikka tässä sitten, pitääkö näiden erittäin kiireellisten saada nämä uudet asunnot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida HEKA:lta asuntoja saada enää jos ei ole mitään sosiaalietuuksia (esim.asumistuki) maksatuksessa. Olemme todellakin suuremman asunnon tarpeessa ja asuneet yli 10 v. nykyisessä Hekan asunnossa. Aina maksettu vuokra ajallaan jne. Mitään ei ole tarjottu silti, vaikka meiltä vapautuisi asunto erittäin kiireellisille. Että mikä lie logiikka tässä sitten, pitääkö näiden erittäin kiireellisten saada nämä uudet asunnot?

        Minä ainakin maksan vuokran kokonaan itse. Palkka on melko pieni mutta asumistukea ei heru.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kerrokseen tulet?
        Semmoinen kapeneva yksiö?

        Yksiö kyllä, ja suorakaiteen muotoinen. Ei kapene.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin maksan vuokran kokonaan itse. Palkka on melko pieni mutta asumistukea ei heru.

        Eläke ei ole päätä huimaava. En saisi senttiäkään, jos olisin vielä työelämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kerrokseen tulet?
        Semmoinen kapeneva yksiö?

        Neljäs kerros.


      • Anonyymi
        mirjam50hki kirjoitti:

        Neljäs kerros.

        Mirjam, meistähän tulee sitten naapureita 👍🙂


    • Anonyymi

      No just nyt tuli kaksiotarjous.

      • Anonyymi

        Hakenu kämppää vast vuodenvsihteen tienoilta. Ero.


    • Anonyymi

      Onko kukaan löytänyt yleisten tilojen pohjapiirrustuksia tästä kohteesta?
      Kiinnostaisi esimerkiksi tietää onko A talossa vain yksi hissi? Ja missä kohtaa taloa hissikuilu on?

      • Anonyymi

        Se löytyy Hekan Ruususenrinne hankeselostuksesta, PDF tiedosto :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se löytyy Hekan Ruususenrinne hankeselostuksesta, PDF tiedosto :)

        Kiitos paljon 🙂
        Niin pöljä kuitenkin olen että ainakaan näin kännykällä katsoen en hissiä löytänyt. Missä kohtaa taloa se on? Kerhotilan lähelläkö? Ja onko tuo IV-konehuone ykkösessä vai vitosessa, siis kerrosta tarkoitan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon 🙂
        Niin pöljä kuitenkin olen että ainakaan näin kännykällä katsoen en hissiä löytänyt. Missä kohtaa taloa se on? Kerhotilan lähelläkö? Ja onko tuo IV-konehuone ykkösessä vai vitosessa, siis kerrosta tarkoitan?

        Hissi on lähellä niitä isoja 5h asuntoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hissi on lähellä niitä isoja 5h asuntoja.

        Kiitos.
        Oletteko jo saaneet Hekalta valokuvia kohteen asunnoista?
        Niitähän piti tulla kun näyttö peruuntui koronan vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.
        Oletteko jo saaneet Hekalta valokuvia kohteen asunnoista?
        Niitähän piti tulla kun näyttö peruuntui koronan vuoksi.

        Ei ole tullut vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut vielä

        Eipä sitten tuonne päässyt vaikka piti olla osa meille asunnonvaihtajille. No korona olkoon kanssanne jotka etenkin muut kuin asunnonvaihtajat tuonne pääsitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitten tuonne päässyt vaikka piti olla osa meille asunnonvaihtajille. No korona olkoon kanssanne jotka etenkin muut kuin asunnonvaihtajat tuonne pääsitte.

        Olen asunnon vaihtaja ja pitkään odottanut sellainen.
        Vaikka viestisi onkin ilkeästi kirjoitettu, kaikkea hyvää sinulle! 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut vielä

        Ootteko jo saanu niitä kuvia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunnon vaihtaja ja pitkään odottanut sellainen.
        Vaikka viestisi onkin ilkeästi kirjoitettu, kaikkea hyvää sinulle! 🙂

        Toivotus on kyllä ihan paikallaan kun on monia muitakin asunnonvaihtoa odottavia pitkän linjan itä-helsinkiläisiä jotka tarvitsivat asunnon kun on vanhempaan heka taloon remontti tulossa. Veitte jonkun enemmän tarvitsevan asunnon. Joten sinällään ei haittaisi vaikka korona puuttuisi vääriin asukasvalintoihin. Ei mitään sääliä heru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotus on kyllä ihan paikallaan kun on monia muitakin asunnonvaihtoa odottavia pitkän linjan itä-helsinkiläisiä jotka tarvitsivat asunnon kun on vanhempaan heka taloon remontti tulossa. Veitte jonkun enemmän tarvitsevan asunnon. Joten sinällään ei haittaisi vaikka korona puuttuisi vääriin asukasvalintoihin. Ei mitään sääliä heru.

        Kyllä Heka hommaa aina väistöasunnon remonttiin menevien asuntojen asukkaille.

        Kateus vie kalatkin vedestä ja korona voi viedä hengenkin. Turha negatiivisuus tuskin ketään auttaa? Tai, jos se sinua helpottaa niin ole hyvä ja ole ilkeä, se on SINUN olotilasi 😂


    • Anonyymi

      Ero neliövuokrissa on tässä kohteessa törkeän iso. Halvimmillaan neliövuokra on reilut 11 euroa ja kalleimmillaan melkein 15 euroa. Erikoista toimintaa /hinnoittelua Hekan asunnoiksi!!!

      • Anonyymi

        Onko sulla antaa esimerkkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla antaa esimerkkiä?

        On. Katso kohteen sivuilta asuntojen koot ja vuokrat ja tee jakolaskuja!
        Aika monessa hekan kohteessa on sama neliövuokra asunnon koosta riippumatta mutta tuolla näköjään rahastetaan yksiöiden asukkaita törkeästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Katso kohteen sivuilta asuntojen koot ja vuokrat ja tee jakolaskuja!
        Aika monessa hekan kohteessa on sama neliövuokra asunnon koosta riippumatta mutta tuolla näköjään rahastetaan yksiöiden asukkaita törkeästi!

        Vanhassa heka talossa asuvana todettava että, on oikein uudiskohteessa asuvan kuuluukin maksaa enempi jo siitä ilosta että, saa asua uudessa talossa. Kun näistä vanhoista taloista ei asunnonvaihtoa saa vaikka kaikki paikat rempallaan. Aina voi katsoa asuntoa toiselta asunnontarjoajalta jos vuokra ei miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhassa heka talossa asuvana todettava että, on oikein uudiskohteessa asuvan kuuluukin maksaa enempi jo siitä ilosta että, saa asua uudessa talossa. Kun näistä vanhoista taloista ei asunnonvaihtoa saa vaikka kaikki paikat rempallaan. Aina voi katsoa asuntoa toiselta asunnontarjoajalta jos vuokra ei miellytä.

        Joo joo!!!
        Tottakai uudiskohteissa voi olla korkeampi vuokra mutta asuntokohtaisesti erikokoinen neliövuokra EI OLE HEKAN ASUNTOJEN juttu ollut.
        Mulle ei tartte kertoa millaista on asua vanhassa talossa, olen asunut vuosikymmeniä.


    • Anonyymi

      Nämä asunnot ovat ihania!!!❤❤❤

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe