Missä tavata miehiä Imatralla? Luontomestoja,baareja auto.....
Imatralla miehet keakenään,ryhmässä
15
76
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla hankalaa koko Etelä-Karjala tavata yhtään ketään missään...
- Anonyymi
.... on ollu itselläkin etsinnässä kaveria kaikkeen kivaan , mut eipä kyllä helposti löydy ainakaan mitään täyspäistä mistään..
T. 44 v . bi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.... on ollu itselläkin etsinnässä kaveria kaikkeen kivaan , mut eipä kyllä helposti löydy ainakaan mitään täyspäistä mistään..
T. 44 v . bi.Mukavaa olisi löytää luotettava kaveri bi myös itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa olisi löytää luotettava kaveri bi myös itse
Onko sienimäen baari vielä samansuuntainen kuin 2016 oli?
- Anonyymi
Ei mikä se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikä se on?
Kik on puh sovellus...
Voi anonyymisti viestitellä.
Jollain pitäs kait sopia missä nähdään ja monelta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik on puh sovellus...
Voi anonyymisti viestitellä.
Jollain pitäs kait sopia missä nähdään ja monelta...Mie 10.30 prismalla tänään en muulloin kerkee.yritän ladata tuon kik.n
- Anonyymi
Kik asennettu.osaankohan käyttää tuota
- Anonyymi
onko kaikki kaapeissaan vai onko jo kaikki löytäneet kaverin itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko kaikki kaapeissaan vai onko jo kaikki löytäneet kaverin itselleen
Minä ainakin menen kaappiin takaisin,täällä ulkopuolella on niin paljon vihaa ja kylmyyttä.Kaapin toiselta puolelta voi löytyä Ihmemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin menen kaappiin takaisin,täällä ulkopuolella on niin paljon vihaa ja kylmyyttä.Kaapin toiselta puolelta voi löytyä Ihmemaa.
kerro jos löydät sen ihmemaan
- Anonyymi
Imatran suunnalta on vuosien varrella itselleni löytynyt yli 35 nuorta poikaa seksikumppaniksi ja yksi näistä vakikamuksikin pariksi vuodeksi. Kaapista nousseita ja luotettavia poikia.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3293883Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283580Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52292- 1121704
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181608Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241339Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j143961Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101919Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79865- 86781