Moro!
Eli semmosta asiaa kyselen, olen miettinyt että ostaisin ps4 pro, ja minulla on nytten ps4, että voiko saada sitä samaa käyttäjää takaisin jolla on tullut pelattua ps4 laitteella? Kun on tullut playstation storesta ostettua monen näköistä juttua ja olisi mukava saada myös ne "saavutukset" uudellekin pleikalle ja pelinsisäiset ostot. Kun ei viitsisi ostaa uuteen kertaan kaikkea ja aloittaa pelit nollista. Eli kysymyksenähän on, voiko saada samaa käyttäjää takaisin uudelle pleikalle?
Olisin todella iloinen jos jollain olisi tietoa asiasta :)
Pleikkarin vaihto
Anonyymi
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu kenen netti?
- Anonyymi
Ööö... Minä en edes oikeen tiedä mikä netti mulla on, mut en luulis sen vaikuttavan asiaan🤔 Mutta voin toki tarkistaa sen, jos siitä on kyse..
Unohtui tossa kysyä että pysyykö samat pleikka kaveritkin vaikka pelaa eri laitteella.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146