Moro!
Eli semmosta asiaa kyselen, olen miettinyt että ostaisin ps4 pro, ja minulla on nytten ps4, että voiko saada sitä samaa käyttäjää takaisin jolla on tullut pelattua ps4 laitteella? Kun on tullut playstation storesta ostettua monen näköistä juttua ja olisi mukava saada myös ne "saavutukset" uudellekin pleikalle ja pelinsisäiset ostot. Kun ei viitsisi ostaa uuteen kertaan kaikkea ja aloittaa pelit nollista. Eli kysymyksenähän on, voiko saada samaa käyttäjää takaisin uudelle pleikalle?
Olisin todella iloinen jos jollain olisi tietoa asiasta :)
Pleikkarin vaihto
Anonyymi
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu kenen netti?
- Anonyymi
Ööö... Minä en edes oikeen tiedä mikä netti mulla on, mut en luulis sen vaikuttavan asiaan🤔 Mutta voin toki tarkistaa sen, jos siitä on kyse..
Unohtui tossa kysyä että pysyykö samat pleikka kaveritkin vaikka pelaa eri laitteella.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283436- 973206
- 763034
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim793001"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532901Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862678- 352490
- 572351
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432225- 882002