Miten saatte miehen lapset tekemään töitä

Anonyymi

Minä olen komentanut kovasti haravoimaan, luomaan lunta, siivoomaan autotallia ja varastoa, pyykkäämään ja kaikkea, mutta ei kinttua nosgeta. Täällä loisitaan kun enot veneessä, ja yhtään ei auteta äitipuolta, jokaa raataa niska limassa joka hetki.
Ei auta raha, ei kauniit sanat ei kovat sanat ei mikään.
Edes kesätöihin ei mennä että voisi maksaa olostaan minulle. Erittäin laiskoja, verrattuna minun lapsiiin, töissä ollaan kesäsin jo 13 v ja ahertaa koulussa ja ovat reippaita, mutta nämä laiskurit ei ota oppia mun lapsistani.
nykin passitin heitä katsomaan kesätöitä, mutta eivät ole innokkaista, mies syytää rahaa ja ex vaimo ettei siitä ole pulaa.
Kai ne joskus häpee omia toimiaan, ja arvostaa minua ja lapsiani jotka tekee vaikka mitä toistenkin eteen.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TROLLI PaskaTROLLI ,TROLLI.

• Anonyymi

Ole sinä vaan pääsiäisnoita, mutta etkö ole vähän liika aikasessa? Ilmastonmuutos tainnu sekottaa sun ajantajun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole sinä vaan pääsiäisnoita, mutta etkö ole vähän liika aikasessa? Ilmastonmuutos tainnu sekottaa sun ajantajun.

Suu kiinni TROLLI

• Anonyymi

Miten saatte naisen lapset töihin. Minä olen komentanut kovasti haravoimaan, luomaan lunta, siivoomaan autotallia ja varastoa, pyykkäämään ja kaikkea, mutta ei kinttua nosteta Täällä loisitaan kun enot veneessä, ja yhtään ei auteta isäpuolta, jokaa raataa niska limassa joka hetki.
      Ei auta raha, ei kauniit sanat ei kovat sanat ei mikään.
      Edes kesätöihin ei mennä että voisi maksaa olostaan minulle. Erittäin laiskoja, verrattuna minun lapsiiin, töissä ollaan kesäsin jo 13 v ja ahertaa koulussa ja ovat reippaita, mutta nämä laiskurit ei ota oppia mun lapsistani.
      nykin passitin heitä katsomaan kesätöitä, mutta eivät ole innokkaista, nainen syytää rahaa ja ex mies ettei siitä ole pulaa.
      Kai ne joskus häpee omia toimiaan, ja arvostaa minua ja lapsiani jotka tekee vaikka mitä toistenkin eteen.

• Anonyymi

Sulla on sama tilanne kuin aloittajalla. Kyllänoita on vaikkei niistä puhuta. Äitipuoli on usein pulassa kun häntä vähätellään, mutta tosissaan ne pitää ottaa. Kaikkensa tekee ja kasvattaa mutta mitään ei mene perille. Surullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on sama tilanne kuin aloittajalla. Kyllänoita on vaikkei niistä puhuta. Äitipuoli on usein pulassa kun häntä vähätellään, mutta tosissaan ne pitää ottaa. Kaikkensa tekee ja kasvattaa mutta mitään ei mene perille. Surullista.

Täällä ei puhuta muuta, kun äitipuolista, vaikka samanverran on myös vaikeita isäpuolia.

• Anonyymi

Niin, kaikkien pitää olla jotain päälliköitä at pomoja kukaan ei halua tehdä tavantöitä enää.

Hienosti on kyllä oivallettu esim. tavallisen siivoojan titteli nykyisin elikkä siivooja ei ole enää siivooja vaan Palvelupäällikkö, Johtava ympäristöasiantuntija, Siistijä mm.

Kyllähän noihin syötteihin pitäisi jo "pomoksi" syntyneiden tarttua.

• Anonyymi

Ei muuta kun tiukasti sanomalla, että jos ei tehdä töitä ei tarvi sitten tulla syömäänkään ja makoilemaan. Isä ei ole velollinen ruokkimaan lapsiaan jos makxsaa elareita, nekin yli suuret yleensä. Äitipuoli on kasvattaja ja määrääjä, ei maksaja toisten lapsille.
      Miksi ptiää maksattaa vieraalla ihmisellä lasten kuluja, eikö riitä että kasvattaa ja ohajaa oikeeseen ja yrittää hoitaa lasten ongelmat ja auttaa niissä?
      Kaikkea ei äitipuoli ehdi.
      Lasten äiti pääsee helpolla kun ei tarvi ruokkia eikä kasvattaa.

• Anonyymi

se on äärimmäisen helppoa sovitte miehen eli lasten isän kanssa pelisäännöt joista ei lipsuta, jos ei ole velvollisuuksia ei ole myöskään oikeuksia eli
      1 tiskikoneen tyhjennysvuorot
      2 pyykkikoneen tyhejnnysvuorot
      3 puhtaiden pyykkien omatoiminen otto narulta siis omat ja sit kaappiin.
      4 imurointi/ lattianpesu vuorot
      5 lumen kolaus vuorot
      voi toki yhdistellä eli joku kolaa viikon ja joku tiskkaa viikon tms
      vapaa valinta
      sitten herkullisin osuus:
      jos homma ei skulaa, ei tule viikko tms rahaa, ei karkkia sipisiä pitsaa eikä kavereita kylään jos ei vieläkään ala homma luistamaan, ottaan nettiyhtey pois siksi aikaa kun hommat alkaa kiinnostaan tai vaihtoehtoisesti puhelin pois.
      suihkuveden lämpötila lasketaan alemmaksi sanktioksi ja tekemättäömyydestä se on aina 5 pv kylmempää ettää siellä ei lotrata

luettuasi tämänä ala toimiin ja hei älä uhonda kertoa homman toimimisesta t'äällä

• Anonyymi

Hirvee ruljanssi, jos lapset käy jokatoinen vl perjantai ehtoota sunnuntai iltapäivään.
        Työleiri, no " arbeit macht frei" heil Natsit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirvee ruljanssi, jos lapset käy jokatoinen vl perjantai ehtoota sunnuntai iltapäivään.
        Työleiri, no " arbeit macht frei" heil Natsit.

Se on kasvatusta omatoimiseksi ja toisten auttamiseen ja tulevaan työntekoon. Äitpuoli auttaa että miehenlape pärjää omillaan aikanaan ja tulevat hänelle siivoomaan ja kokkaamaan kiitokseksi.
        Lasten täytyy oppia työnteko jotta osaavat ja siinä on äitipuoli avaniasemassa.
        Pitäisi osata kiittää ja kumartaa ja arvostaa häntä joka tekee niin pajon laten eteen. Oma äiti kun ei ole kyennyt ohjaamaan niin se kaikki jää äitipuolelle.

Ja lapset tykkää pakata reppunsa ja muutella päivittäin talosta toiseen ja ovat onnellisia eettä saavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kasvatusta omatoimiseksi ja toisten auttamiseen ja tulevaan työntekoon. Äitpuoli auttaa että miehenlape pärjää omillaan aikanaan ja tulevat hänelle siivoomaan ja kokkaamaan kiitokseksi.
        Lasten täytyy oppia työnteko jotta osaavat ja siinä on äitipuoli avaniasemassa.
        Pitäisi osata kiittää ja kumartaa ja arvostaa häntä joka tekee niin pajon laten eteen. Oma äiti kun ei ole kyennyt ohjaamaan niin se kaikki jää äitipuolelle.

Ja lapset tykkää pakata reppunsa ja muutella päivittäin talosta toiseen ja ovat onnellisia eettä saavat.

"Äitpuoli, miehenlape, siivoomaan, laten, eettä. Huhuh joko olet kännissä, krapulassa tai vaikea lukihäiriö, tai hullu.
        " lapset juoksee talosta toiseen päivittäin?????" Hullu olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Äitpuoli, miehenlape, siivoomaan, laten, eettä. Huhuh joko olet kännissä, krapulassa tai vaikea lukihäiriö, tai hullu.
        " lapset juoksee talosta toiseen päivittäin?????" Hullu olet.

Ei kerkee kattoo mitä kirjottaa oikein kun miehen lapset pitää kiireisenä äitipuolen. Aina pahanteossa ja sotkemasssa ja varastamassa, on pakko toimia ja juosta perässä kun ei ole oma äiti kotikasvattanut niin joutuu vieras täti eli äitipuoli korjaamaan ongelmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kerkee kattoo mitä kirjottaa oikein kun miehen lapset pitää kiireisenä äitipuolen. Aina pahanteossa ja sotkemasssa ja varastamassa, on pakko toimia ja juosta perässä kun ei ole oma äiti kotikasvattanut niin joutuu vieras täti eli äitipuoli korjaamaan ongelmat.

Lukihäiriöinen TROLLI ei sulla ole mitään kiirettä mihinkään, yksinäinen ihminen, sulla ei ole muuta, kun aikaaaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse äitipuolena olen kyllä suoraan sanoen miettinyt, että miksi me teemme tätä raskasta uudelleenkasvatustyötä ilmaiseksi. Saavathan lastenkotienkin työntekijät palkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukihäiriöinen TROLLI ei sulla ole mitään kiirettä mihinkään, yksinäinen ihminen, sulla ei ole muuta, kun aikaaaa.

Miem/radikaal, muista lääkkeesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miem/Radikaal-parka taisit seota kuin muija ja lapset lähti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse äitipuolena olen kyllä suoraan sanoen miettinyt, että miksi me teemme tätä raskasta uudelleenkasvatustyötä ilmaiseksi. Saavathan lastenkotienkin työntekijät palkkaa.

Äitipuoli on kuitenkin se tärkein ihminen miehen lapsille, hän on se joka korjaa ongelmat, auttaa, määrää ja vaatii ja oppettaa kaiken joten runsas palkka olisi suotava. Äitipuolen palkka 4 tonnia kuusa olisi hyvä, niin voisi olla kotona vahtimassa ja komentamassa.
        Lapset tykkää mielettömästi äitipuolista, vaikke sitä sano, koska kiukutella pitää. Ongelmallisia kun ovat. Ise olen niin väsynyt joskus kun pitää perässä kulkea joka hetki ja vahtia.
        Exät ei tee mitään lastensa eteen niinkaikki on äitipuolen vastuulla. Jopa se että pitää mennä ohjeistaa lasten äitiä kotiin kun ei osaa kotia siivota eikä laittaa ruokaa. Meillä on vihko käytössä johon kirjoitan ohjeita ja exä toteuttaa ne. hankalaa on kun vieä kiusaa meitäkin. Haukkuu mua ja mä puhun aina kauniisti siinä eukosta. Siksi olenkin miehen mkielestä maailman paras ja kaunein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miem/Radikaal-parka taisit seota kuin muija ja lapset lähti

Mitä, nyt olet ihan seonnut , / radikaaliMiem mikä se on ???? Mikä muija ja lapset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitipuoli on kuitenkin se tärkein ihminen miehen lapsille, hän on se joka korjaa ongelmat, auttaa, määrää ja vaatii ja oppettaa kaiken joten runsas palkka olisi suotava. Äitipuolen palkka 4 tonnia kuusa olisi hyvä, niin voisi olla kotona vahtimassa ja komentamassa.
        Lapset tykkää mielettömästi äitipuolista, vaikke sitä sano, koska kiukutella pitää. Ongelmallisia kun ovat. Ise olen niin väsynyt joskus kun pitää perässä kulkea joka hetki ja vahtia.
        Exät ei tee mitään lastensa eteen niinkaikki on äitipuolen vastuulla. Jopa se että pitää mennä ohjeistaa lasten äitiä kotiin kun ei osaa kotia siivota eikä laittaa ruokaa. Meillä on vihko käytössä johon kirjoitan ohjeita ja exä toteuttaa ne. hankalaa on kun vieä kiusaa meitäkin. Haukkuu mua ja mä puhun aina kauniisti siinä eukosta. Siksi olenkin miehen mkielestä maailman paras ja kaunein.

Totta kai vastuu on isän perheellä, jos lapset on määrätty isän luo, isä on sillon lähihuoltaja ja äiti etähuoltaja.
        Sinä olet lähihuoltaja omille lapsille ja exäsi etähuoltaja, turha haukkuu kummankin exää, jos on sovittu huoltajuudet näin.
        Lykkä sinä omat Ex miehellesi, jos kerran nahjus nyksäsi ei huolla omiaan niin sitte voit paneutua vain puolisosi lapsiin , kun kerran niin tykkäät niitä hoitaa.Simppeliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isäpuoli on kuitenkin se tärkein ihminen naisen lapsille, hän on se joka korjaa ongelmat, auttaa, määrää ja vaatii ja opettaa kaiken joten runsas palkka olisi suotava. Isäpuolen palkka 4 tonnia kuusa olisi hyvä, niin voisi olla kotona vahtimassa ja komentamassa.
        Lapset tykkää mielettömästi isäpuolesta, vaikke sitä sano, koska kiukutella pitää. Ongelmallisia kun ovat. Ise olen niin väsynyt joskus kun pitää perässä kulkea joka hetki ja vahtia.
        Exät ei tee mitään lastensa eteen niinkaikki on isäpuolen vastuulla. Jopa se että pitää mennä ohjeistaa lasten isää kotiin kun ei osaa kotia siivota eikä laittaa ruokaa. Meillä on netti käytössä johon kirjoitan ohjeita ja meilaan exä toteuttaa ne. hankalaa on kun vieä kiusaa meitäkin. Haukkuu mua ja mä puhun aina kauniisti siinä ukosta. Siksi olenkin miehen mielestä maailman paras ja komein.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4460
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      87
      2293
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1171
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1167
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      980
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      61
      918
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      908
    Aihe