Siinäpä se otsikossa olikin. Jos ei nyt paras niin mihin olet ollut tyytyväinen? Onko Makita AC330 bueno? Nyt on käytössä halpiskompura jolla onnistuu renkaantäytöt ja pikkupuhaltelut, mutta sitten kun on paalua investoida niin pitää investoida oikein kunnolliseen jolla voisi vaikka pulttipyssyä rallatella renkaanvaihdossa. Odotettavissa ei ole että pahemmin tarvitsisi liikutella mihinkään autotallista, mutta ei kai se haittaa jos onnistuu. Saa kyllä suositella sellaistakin jota ei kärsi raahata.
Mikä on paras alle 1000 EUR kompressori?
Anonyymi
2
155
Vastaukset
- Anonyymi
Monta kompuraa olen ostanut. Kaikissa niissä on turhan vähän ilmaa ja pieniä paineita. Kolme on tällä hetkellä, enkä yhteenkään ole tyytyväinen.
- Anonyymi
Ei mitään järkeä ainakaan tuota Makitaa hommata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618076Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1582353Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60823- 24785
- 64782
- 55773
- 46746
- 60723
- 10718
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68673