VOiko laivan huoneessa tehdä ruokaa?

Anonyymi

Elikkäs ollaan perheen kanssa lähdössä laivalle ja kysyisin, että onko laivan hytissä keittolevyä tai uunia, jossa voi tehdä ruokaa. Olen ajatellut esim. makkaraperunat voisivat olla hyvä ja simppeli lounas. Eli onko huoneissa keittolevyä tai muuta millä voi tehdä ruokaa, esim. riisisnkeitin.

19

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä lai9van hupneessa vpioi tehdä tuokaa. Itsse keittlenen aina ristöeölöllä kalapottuja. mutoa vain ottaa mukaaa kaööltitla tlaiovaan, sillä niieät ei ole alviassa vqaan pitä tise ottaa mujaan,

      • Anonyymi

        Joo itsekin teen pa uvalla aina perutnoita ja kattilat pitää mupstaa ottaa mukaan laivaan. Ei ole huoneessa astioitakaan ollenkaan.


    • Anonyymi

      Ota mukaan voileipägrilli, sillä teet letut vohvelit munakkaat makkaravoileivät yms herkut hetkessä!

      Pieni keittolevy jos vielä mahtuu reppuun niin sillä saa mainiosti ne meriaffenat paistettua - pitkällä siimalla kannelta nappaa "pietarin kalansaaliin" ilman sen tarkempaa asiantuntemusta.

      Commodore-luokan hyteissähän on nykyään vakiovarusteena sähkösavustin, kalanperkausrauta ja tukeva fileointiveitsi. Tästä ilosta kannattaa jo muutama satanen extraa maksaakkin. Ei muuta kun nautinnollisen kalaisaa merimatkaa.

      • Anonyymi

        Pitkäsiima kannattaa laskea suoraan vessan pöntöstä alas. Siinä on suora putki Itämereen, eikä tarvitse mennä kannelle hytisemään.


    • Anonyymi

      Fiksu henkilö lukee Siljan, Vikingin tai Eckerön sivuilta kohdan "Matkan aikana" tai "Hyvä tietää". Silloin ei tarvitse enää kysellä turhia.

      Valitettavasti tuo edellyttää luetun ymmärtämisen taitoa, mikä aloittajalla on hyvin rajoitettu.

      • Anonyymi

        Aloitus on ilmiselvää huumoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on ilmiselvää huumoria.

        Ei siinä ole mitään huumoria.
        Kyllä juuri noin hulluja liikkuu keskuudessamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään huumoria.
        Kyllä juuri noin hulluja liikkuu keskuudessamme.

        Kukaan ei kysy tosissaan, kuuluuko laivan hytin varustuksiin riisikeitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kysy tosissaan, kuuluuko laivan hytin varustuksiin riisikeitin.

        Tuo aloittaja on niin hullu, että kyllä se kysyy ihan tosissaan.


    • Anonyymi

      Laivan huoneissa :):):) Ku Ellin ka seilattiin Juukaan :D

    • Anonyymi

      Teitkö aloituksen ja sitten vastailet siihen itse?

    • Anonyymi

      Ruokaa ei voi tehdä , mutta jälkikasvua :D

    • Anonyymi

      Lasket kuumavesikraanasta melkeen kiehuvan veden nuudelien sekaan, niin siinähän se "ruoka" on. Ja sen jälkeen lapsentekoon!

    • Anonyymi

      Miksi tarkoitusta varten oletit sen leivinuunin siellä hytissä olevan.

      • Anonyymi

        "Leivinuuniksi" totuttu nimittämään sitä illan viimistä! Noh, kyllä sekin lapsentekoon kelpaa!


    • Anonyymi

      Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä.
      Tyhmiä vastauksia sitäkin enemmän.
      Aina kannattaa kysyä, jos on kysyttävää

      • Anonyymi

        Esimerkkejä tyhmistä kysymyksistä:
        - vievätkö nämä portaat alas vai ylös
        - oletko lakannut hakkaamasta tyttöystävääsi

        Eli on tyhmiä kysymyksiä, kuten tämänkin ketjun aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkkejä tyhmistä kysymyksistä:
        - vievätkö nämä portaat alas vai ylös
        - oletko lakannut hakkaamasta tyttöystävääsi

        Eli on tyhmiä kysymyksiä, kuten tämänkin ketjun aloitus.

        Nimenomaan tyhmä kysymys. Kysymyshän oli "voiko" ja kyllähän voi melkein mitä tahansa. On kokonaan toinen asia, saako tai onko edes mahdollista.


    • Anonyymi

      Ite ku oon laivareisulla niin hyttiin päästessä avvaan ensimmäiseksi hapansilakka purkin ja tien voileipiä ja herkuttelen. Hapansilakka on siitä hyvvää ettei se pillaannu ja säilyy hytin pöyvällä koko risteilyn ajan. hyttikaveriks sattuu vaan aina sellanen joka ei tykkee kalasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe