PKY jäsenyys on kuluttajansuojan piirissä nimellä ns. klubijäsenyys. Klubijäsenyyksistä lisää Kilpailu- ja kuluttajavirasto nettisivuilta. Pähkinänkuoressa PKY jäsenyyden ostajalla on oikeus peruutta kauppa 14 vrk kaupanantekopäivästä. Sopimuksessa täytyy olla peruutuslomake johon kaupantekotilaisuudessa on saatu ostajan allekirjoitus tiedoksiannosta. Jos tällaista tiedoksiantoa ei ole annettu, ostajalla oikeus peruuttaa PKY jäsenyys 1 vuotta ja 14 vuorokautta kaupantekotilaisuudesta.
PKY kaupan purkaminen
10
114
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten aiemmista PKY Travel keskustekuisra välittyy, PKY kommentoi jäsenyyden hyödyistä. Miten on, eikös tämä koske myös teitä tämä kuluttajansuoja, kaupan peruutus?
- Anonyymi
Kuluttajansuoja esim tässä PKY myynnissä on paikallaan. Kun myyjät hiittaavat esim Rukaa ja hienoja asuntoja edullisesti voi uhohtua attä alennus on esim 15%. Käytännössä mikä tahansa urheiluseura tai yhdistys saa saman alennuksen jos tajuaa pyytää. PKY hiittauksen alle jääneelle on hyvä tämä cooldown periodi. Oliko se sittenkään järkevää kirjoittaa nimi paperiin?
- Anonyymi
On sinulla tosi suuri pelko pky travelia kohtaan. Mutta on hyvä että voit avautua asiasta. Muista syödä hyvin.
- Anonyymi
Elämme avoimessa yhteiskunnassa joka tarkoittaa että tietoa joka asiasta on saatavilla. PKY-Travel ei toimi tämän periaatteen mukaisesti, tietoa systeemistä, maksuista ja kuluista ei ole saatavilla heidän nettisivuillaan, soitettaessa he ei kerro mitään systeemistä ja kuluista. Kaikki vain esittelyssä. Mitä tämä tarkoittaa? Miksi halutaan salata tämä 10 000 euron liittymismaksu ja jäsenmaksu vuodessa 370 euroa? Koska PKY ei anna näitä tietoja on hyvä että esim suomi24 keskustelupalstat kertovat sitten faktat. Jokainen taho joka on kiinnostunut PKY asioista googlettamalla päätyvät esim tälle keskustelusivulle ja saavat informaation PKY systeemistä ja kuluista. Jos PKY toimisi avoimesti niin kaikki nämä kulut yms olisi heidän nettisivuillaan reilusti näkyvissä. Miksi ette ole reiluja?
- Anonyymi
Miksi et voi mennä esittelyyn siellähän käydään varmaankin asiat miten systeemi toimii ja myös hinnat. Kasvoitusten esitetty asia on paljon enemmän kertova kuin jokin esite. Että meneppäs esittelyyn niin olet paljon viisaampi.
- Anonyymi
Miksi purkaisin hyvän kaupan? Palvelu pelaa eikä paljoa maksa edes .
- Anonyymi
Tuo on järki puhetta. Jos ei tartte jäsenyyttä niin ei sitten. Ei tartte purkaa kauppaa.
- Anonyymi
Kyllä täytyy kuluttajansuoja olla aina olemassa.
- Anonyymi
Jos ei ole annettu kuluttajansuojan mukaisia purkutietoja ja ostajan allekirjoituksella vahvistettua purkutietoa ja lomaketta viimeiselle purkupäivälle. Purkuaika 1-vuosi ja 14 vuorokautta. Onhan kyseessä klubijäsenyys.
- Anonyymi
Mihin kuluttajasuojaa tarvitaan jo on tyytyväinen ostokseensa. Ai niin tietysti lomaosaka kaupassa tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579