Olen ostanut koneelleni sims 4. Siinähän on vaihtoehtoina, että uusi peli, jatka peliä tai lataa peli. Ongelmana on se että, en voi painaa siitä lataa peli- kohdasta? Tämä on todella rasittavaa sillä en voi jatkaa olleenkaan niitä mitä olen aiemmin pelannut😩 Osaisiko joku auttaa?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ootko kokeillut korjata pelin? (käynnistä Origin-sovellus. Valitse otsikon Näytä alta Pelikirjasto. Etsi The Sims 4:n kuvake, klikkaa kuvaketta hiiren oikealla painikkeella ja valitse avautuvasta valikosta Korjaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493