Sorjonen -sarjassa on kaksi osaa, jossa rikos tapahtuu vl-liikkeessä.
https://areena.yle.fi/1-4379157
Vl-liike on päässyt taas TV-sarjaan
10
73
Vastaukset
- Anonyymi
Entisenä lestadiolaisena voin sanoa, että tämäkin sarja antaa niin vääristyneen kuvan lestadiolaisista vaikka niihin ei suoraan viitatakaan. Tällaiset tulkinnat vain lisäävät ennakkoluuloja lestadiolaisia kohtaan entisestään.
- Anonyymi
Jumalan terve vaan kaikille ja moi muille!
Me täällä armoevankeljumituksen päämajassa Oulun Kiviharjunlenkissä päätimme aloittaa tositeeveen lähetykset.
Tositeeveessä on luvassa hurjan jänniä ja vauhdikkaita tilanteita.
Näet mm. kuinka Jumala puhuu Päivämiehen toimittelijoille, ja kuinka toimittelijat keittävät kahvia sekä syövät rauhanyhdistyksen myyjäisistä ostettua pullaa.
Viritä siis radiosi jo nyt Pyhän Hengen kanavalle! jumalanterve! Kuka vittu on sorjonen? jumalanrauhaa.
- Anonyymi
Mitähän Jyväskylän törkymöykyn päässä on? Vaikka sieltä olet tullut, niin ei ois kannattanut siinä vaiheessa hörpätä.
- Anonyymi
Onhan se surullista, että maailman ihmiset näkevät meidät näin, kuin ohjelmassa oli esitetty. Hoitokokoukset oli aloitettu uudestaan lesbouden takia.
Ei uskovaisissa perheissä ole lesboutta, en ole kuullut ainakaan.- Anonyymi
Väittihän Iranin entinen presidenttikin, ettei Iranissa ole homoseksuaaleja. Tietenkin myös vanhoillislestadiolaisuuden keskuudessa on seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvia ihmisiä.
- Anonyymi
Joko taas katsoit "kaikki synnit"?
- Anonyymi
Nämä kommentit kertovat pääasiassa tämän keskustelupaikan alemmasta sivistyksen tasosta. Sarja on fiktio. Fiktio voi tyydyttää ihmismieltä paremmin kuin fakta. Ja siitä tulee joskus lasku.
- Anonyymi
Höpö höpö sarjat ovat kuvittellisia eikä tuossa oteta kantaa mstä porukasta tuossa olisi kyse.
Noilla on halu vaan ahneena kerätä rahaa välittämättä mistään totuus arvopohjista.- Anonyymi
Onko hoitokokouksia ollut muissakin uskonnollisissa liikkeissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035