Kaamoslomalle

Anonyymi

Vai joutaa se kulttuurijohtaja etelän rannoille makoileen ja toiset tekevät työt sillä aikaa. Ketähän muita siellä kunnantoimistosta voitas lähettää pitkälle lomalle ja ei olis niin väliä, vaikka ei takaisin tuliskaan.

26

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki!

      • Anonyymi

        Kyllähän se on se kunnan orjan vakansii, kuin jäitä poltellessa, toisilla töitä pää märkänä, toisilla hyvät näyttelijän lahjat olla muka tekevinään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se on se kunnan orjan vakansii, kuin jäitä poltellessa, toisilla töitä pää märkänä, toisilla hyvät näyttelijän lahjat olla muka tekevinään..

        Kepun jäsenkirja taskussa ei tarttee näytelläkkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepun jäsenkirja taskussa ei tarttee näytelläkkää.

        Mihinkähän suojatyöpaikkaan ne pentunsa laittaa, kun seuraavat vaalit on katottu.


    • Anonyymi

      työt on jaettu, mutta mitä tekee hän, joka palkattiin vuorotteluvapaan, työtön, ajaksi töihin?
      Puolen vuoden päästä voidaan lyhentää työaikaa ja huomataan, että asiat hoituu samalla lailla.

      • Anonyymi

        Elekää oloko noin kateellisia,jos joku lomailee. Menkää itekki,vaen että uskalla,tullee kotia ikävä. Maailma avartaa.


    • Anonyymi

      Hmm.....Ihminen menee lomalle kirjoitampa siitä negatiivisen avauksen someen?

      Toivottavasti naapurisi ei hanki uutta autoa se voisi olla jo sinun sietokyvylle liikaa?

      • Anonyymi

        Kunnan taloudesta tässä ollaan huolissaan. Mistä palkkaa on tähän asti maksettu, jos ihminen on korvattavissa noin helposti? Mitä tilalle palkattu sijainen tekee kyseisenä aikana? Kysymyksiä herättää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnan taloudesta tässä ollaan huolissaan. Mistä palkkaa on tähän asti maksettu, jos ihminen on korvattavissa noin helposti? Mitä tilalle palkattu sijainen tekee kyseisenä aikana? Kysymyksiä herättää!

        mitäpä tuota räknäät 46% v-avulla..


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitäpä tuota räknäät 46% v-avulla..

        ,,ja edelleen v-apuun nojaten, tuomitsen #Rehtorin savustamisenne, toimisitte itse k-hallinto ettei v-apuja tartteis niin olisitte täysivaltaisia potkimaan keskuudestanne, mutta ei minun veroilla.
        meneekö jakeluuh?


      • robusta kirjoitti:

        ,,ja edelleen v-apuun nojaten, tuomitsen #Rehtorin savustamisenne, toimisitte itse k-hallinto ettei v-apuja tartteis niin olisitte täysivaltaisia potkimaan keskuudestanne, mutta ei minun veroilla.
        meneekö jakeluuh?

        eikä minua!


      • robusta kirjoitti:

        eikä minua!

        mitä minä kaipaan, niin turvegrynnäreiltä laskelmaa mitä maksavat kuntaan veroja, mutta sitä laskelmaa ei tule, ja jos todella maksavat, niin ne Lvv palautuksena nolliutuvat ja jää vielä tulopuolelle, kun uusi Zetori tallissa ootaa turvekesää.
        Kansalaisten VerotukituotettuTurve, joka tuottaa vain 6% suomen energian tarpeesta, mutta haittaa niin paljon, ettei Avin- hallinto uskalla siihen kategoriaan puuttua, Avi uusia lupia turvekentille myöntäissään, aivan samoin, kuin kävi Talvivaarassa, Sipilä pakotti Avin luvat antamaan, nyt Kainuun ja Savon vedet ja Oulun Laanioja on myrkkyä täynään.


      • robusta kirjoitti:

        mitä minä kaipaan, niin turvegrynnäreiltä laskelmaa mitä maksavat kuntaan veroja, mutta sitä laskelmaa ei tule, ja jos todella maksavat, niin ne Lvv palautuksena nolliutuvat ja jää vielä tulopuolelle, kun uusi Zetori tallissa ootaa turvekesää.
        Kansalaisten VerotukituotettuTurve, joka tuottaa vain 6% suomen energian tarpeesta, mutta haittaa niin paljon, ettei Avin- hallinto uskalla siihen kategoriaan puuttua, Avi uusia lupia turvekentille myöntäissään, aivan samoin, kuin kävi Talvivaarassa, Sipilä pakotti Avin luvat antamaan, nyt Kainuun ja Savon vedet ja Oulun Laanioja on myrkkyä täynään.

        em mukaan, mitä hyötyö t.grynnäreistä kuntalaisille on, ei mitään, koneliikkeille se hyöty menee ja Turveyhtiölle ja sekin pelaa poistoilla verot nollille.
        Mutta ovat isosia, kun eläkeläisen kimpuun käyvät!


      • robusta kirjoitti:

        em mukaan, mitä hyötyö t.grynnäreistä kuntalaisille on, ei mitään, koneliikkeille se hyöty menee ja Turveyhtiölle ja sekin pelaa poistoilla verot nollille.
        Mutta ovat isosia, kun eläkeläisen kimpuun käyvät!

        jyrsinturvehan pölyää, niin pienillä partikkeleilla, että menee jopa rannekellon koneistoon, siten myös IsoLamun Mallorgan- lomailijan keuhkoihin ja vie seuraavat kesän lomanvietot keuhkotauti Parantolaan.

        kokemuksella


      • robusta kirjoitti:

        jyrsinturvehan pölyää, niin pienillä partikkeleilla, että menee jopa rannekellon koneistoon, siten myös IsoLamun Mallorgan- lomailijan keuhkoihin ja vie seuraavat kesän lomanvietot keuhkotauti Parantolaan.

        kokemuksella

        siksi turve-traktoreissa on paineistetut hytit ja tehostetut suottimet moottoreille.


      • robusta kirjoitti:

        siksi turve-traktoreissa on paineistetut hytit ja tehostetut suottimet moottoreille.

        summasummaruum, Ps- läiset tukee veroillaan turvetuotantoa, mutta saa ylenkatseiset tsunamit uhkausten kera niskaansa.


        kokemuksella


      • robusta kirjoitti:

        summasummaruum, Ps- läiset tukee veroillaan turvetuotantoa, mutta saa ylenkatseiset tsunamit uhkausten kera niskaansa.


        kokemuksella

        Kulmunilla on ainut keino kerätä ääniä kannattaa dirty jobs !


      • Anonyymi
        robusta kirjoitti:

        summasummaruum, Ps- läiset tukee veroillaan turvetuotantoa, mutta saa ylenkatseiset tsunamit uhkausten kera niskaansa.


        kokemuksella

        Oliko avauksen aihe turve mihin sinulle on muod.sairas pakkomielle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko avauksen aihe turve mihin sinulle on muod.sairas pakkomielle?

        oleko lääkäri?


      • robusta kirjoitti:

        oleko lääkäri?

        jos ja kun kunnan t-tekijällä on lomaoikeus, hänellä on vapaus se käyttää vaikka indokiinassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko avauksen aihe turve mihin sinulle on muod.sairas pakkomielle?

        ompa nuukaa, oliko se viimeinen avauksesi?


      • Anonyymi
        robusta kirjoitti:

        jos ja kun kunnan t-tekijällä on lomaoikeus, hänellä on vapaus se käyttää vaikka indokiinassa

        Ei kellään ole noin pitkiä lomia ja onko oikea aika lähteä vuorotteluvapaalle? Haapavedellä sentään kulttuuripuoli on hanskassa, mutta Kärsämäki nukkuu ruususen unta.


      • Anonyymi
        robusta kirjoitti:

        oleko lääkäri?

        en ole mutta oli ilo huomata kuinka olet lopultakin itsekkin huomannut kuinka tarvitset akuutisti ammatti-ihmisten apua. Jatka toki lääkärin etsimistä mistä edellä esimerkin annoit kysellen lääkäriä avuksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole mutta oli ilo huomata kuinka olet lopultakin itsekkin huomannut kuinka tarvitset akuutisti ammatti-ihmisten apua. Jatka toki lääkärin etsimistä mistä edellä esimerkin annoit kysellen lääkäriä avuksesi

        Kulttuurijohtaja on vuorotteluvapaalla ja rehtorille annettu potkut. Lääkäri muuten vain lähtenyt käpyttelemään. Vaikka onhan meillä Attendo ja pappikin on pysynyt paikoillaan. Mikäpä tässä on ollessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulttuurijohtaja on vuorotteluvapaalla ja rehtorille annettu potkut. Lääkäri muuten vain lähtenyt käpyttelemään. Vaikka onhan meillä Attendo ja pappikin on pysynyt paikoillaan. Mikäpä tässä on ollessa.

        ..kun v-apu juoksee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole mutta oli ilo huomata kuinka olet lopultakin itsekkin huomannut kuinka tarvitset akuutisti ammatti-ihmisten apua. Jatka toki lääkärin etsimistä mistä edellä esimerkin annoit kysellen lääkäriä avuksesi

        ..jakari käänää..kun tyhjä on pää..'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe