Tittelihuminaa

Anonyymi

Katselin eilen Suomen Hypnoosiliiton sivuja ja pääsi pitkä nauru.
Naurettavaa oli se tittelipaljous, joita nämä maallikot käyttävät. Oli jos jonkinlaista metaalivalmentajaa ja hypnoterapeuttia ym.
Muistutus nyt lukijoille. Nämä kaikki maalikkohypnoosin tittelit ovat täysin vapaita kenen vaan käytettäväksi. Mikään näistä titteleistä ei ole suojattu (esim. psykologi on suojattu titteli. Laillistetu psykologit löytyy Valviran Terhikki rekisteristä).
Siis kuka tahansa bedofiili tai murhamies voi kutsua itseään hypnoterapeutiksi tai menttaalivalmentajaksi.
Näillä sekamelskatitteleillä on vain tarkoitus huijata asiakkaita luulemaan, että kyseessä olisi joku suuri ammattilainen.

T. Kliininen kliinikkoterapeutti

19

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Siis kuka tahansa bedofiili tai murhamies voi kutsua itseään hypnoterapeutiksi tai menttaalivalmentajaksi."

      No kerrohan nyt, että kumpi olet???

    • Anonyymi

      En ole kumpikaan, mutta valaisen vain sitä, että nämä tittelileikit ovat kaikkien kaytettävissä.
      Jos joku ihminen tilaa ajan esim hypnoterapeutille, niin tämä nimike ei kerro mitään tuosta henkilöstä, miten on hankkinut tämän koulutuksen ja kuinka paljon on lukeanut hypnoosia.
      Kuka tahansa voi Suomessa perustaa hypnoosivastaanoton ja sanoa itseään hypnoterapeutuksi. Vaikkapa joku namusetä tai murhamies.
      Suomen laki sallii sen.

    • Anonyymi

      Kuka tahansa voi sanoa itseään kliiniseksi hypnoterapeutiksi, vaikka nyt näitä sitten koulutetaan.
      Valviran Terhikki-rekisteri ei tunne ko. titteliä, joten se ei ole suojattu.

      Älkää ihmiset uskoko kaikkea, mitä nämä maallikkot antavat ymmärtää.
      Varokaa heitä !!!

    • Anonyymi

      "metaalivalmentajaa"
      Oletko sinä tuo mainitsemasi "metaalivalmentajaa"?
      Mitä muuten tarkoittaa tuo sana "metaalivalmentajaa"
      Oletko kenties metalli valaja vai mikä?
      Vai valmennatko metalleja?

    • Anonyymi

      Pakkomielteinen saman asian jauhaminen
      on ollut viimeisen 15:ta vuotta tällä palstalla.
      Onko oma elämä niin paikallaan junnaamista että pakkomielteestä ei pääse eroon?

      -Auttaisikohan tuohon vaikeaan krooniseen vaivaan hypnoosihoito?

    • Anonyymi

      Pakkomielteinen asiakkaiden huijaaminen erilaisilla leikkititteleillä on jo jatkunut yli 15 vuotta. Niin ja ikävä kyllä ihmisten huijaaminen titteleillä jatkuu vain ja tähän ei auta hypnoosi.

      T. kliininen leikkiterapeutti

    • Anonyymi

      Siksi, kun asia on niin huvittavaa ja jotain tarttis tehdä ja ehkä tehdäänkin, kun puoskarilaki tulee.
      Yritä nyt vain kestää....

      • Anonyymi

        "Siksi, kun asia on niin huvittavaa "

        Tasoistasi huvittaa,
        tällä avohoitopalstalla pakonomainen kyttääminen,
        halvat on huvit ja hulluilla ilmaiset, sanoo vanha kansa.
        Kirjoitat lähinnä itsellesi, ei tällä vessanseinäkirjoituspalstalla ole mitään merkitystä tietenkään.
        Mutta mieti miksi olet pakkomielteisesti jankuttanut asiasta, peritkö äidiltä/ isältä tämän vaikean trauman?


    • Anonyymi

      Kestä kestä.

      • Anonyymi

        Paha pakkomielle aina sanoa viimeinen sana,
        aivan kuten muillakin naisilla.
        aina ja iankaikkisesti,
        kestä sitä perittyä luonnevikaasi, kestä , kestä............


    • Anonyymi

      En mä nainen ole, tai voin ollakin. Jos olenkin bi..

      Koeta nyt kestää. Ei se ole mun vika, jos maallikot ovat oman pesänsä mokanneet kaiken maailman elkelihoidoilla ja räyhähengillä.

      • Anonyymi

        Koita nyt kestää ämmämäisyytesikin.

        "ei se ole mun vika, jos maallikot ovat oman pesänsä mokanneet"
        Miksi pakkomielteisesti sitten puutut siihen,
        onko se sinun asiasi holhota koko maailmaa pakkomielteisesti,
        ja oletko koko asiassa oikeassa muuta kuin omasta mielestäsi,
        oletko erehtymätön tuomari ,
        joka sanelee mikä hoito on mitäkin oikeaa ja väärää ,
        entäs jos ei olekkaan tai on......

        ( raskasta on kun pitää kaikkeen puuttua, onko tuo suurin asia elämässäsi mihin pystyt suuressa viisaudessasi puuttumaan ja jakeleen ohjeita asioista joista et mistään mitään ymmärrä eikä ketään kiinnosta edes mielipiteesi, koita kestää sekin......)


        - Et muuten pysty olemaan kirjoittamatta tähänkään, pakkomielle..................


    • Anonyymi

      Et säkään pysty maalikkosuggeri vai oletko hypnoterapeutti, tai hypnologi tai rentoutusvalmentaja.
      Tietkö, että valehypnoterapeutteja ei voi olla, kun kuka tahansa voi olla hypnoterapeutti.

      Hihihiiii.... että tätä palstaa luetaan ja jotkut lukijat eivät lukemansa jälkeen tilaa aikaa maalikolle, joka voi olla vaikkapa pölyimurikauppias tai sekatyömies ja oppinut jonkinlaisen taidon kirjoista tehdä hypnoosia.

      Huh huh.

      PS. Muista ei saa sitten vastata.

    • Anonyymi

      "Katselin eilen Suomen Hypnoosiliiton sivuja ja pääsi pitkä nauru."
      Eikös se ole hyvä, että ahdistusten välissä naurattaakin? Ainoa mitä oikeasti täytyy miettiä, miksi sinua tähän asiaan puuttuminen pohjimmiltaan pakkomielteisesti ajaa tänne, pysähdy miettimään miten omat asiasi ovat, ei siis muitten , vaan omat ongelmasi?

    • Anonyymi

      Et sitten voinut olla. Heh

    • Anonyymi

      Päässäni oikein humisi, kun luin Hypnoliiton tittelipaljoutta.
      Diipadaa touhua koko maalikkoliitto.

    • Anonyymi

      Minä olen hypnoterapeutti, suggestoterapeutti, hypnologi, mentaalivalmentaja, rentoutusopastaja, yksisarvihoitaja, reikiterapeutti, enkelihoitaja, jäsenkorjaaja ja paljon muuta.
      Mut en mä mitään ole opiskellut tai lukenut. Vähän katellut kirjoista ja sitten vastaanotto pystyyn.

      • Anonyymi

        Sun varmaan olis kyseltävä lisää niitä improvisointeja.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe