Kiristän tarroilla, TOIMII!

Anonyymi

Hei, minulla on kikka, jolla saa miehen lapset tottelemaan! Miehen lapsi Ullamaija, kuten varmasti kaikki maailman 3-vuotiaat, rakastaa tarroja.

Olen antanut Ullamaijan liimata muutamaan kaikkein tärkeimpään nukkeensa tarran, jotta nuken tunnistaa omaksi. Päiväkodissa on maanantaisin lelupäivä, ja sinne vietävät lelut on hyvä merkitä. Mutta lapsonen mankuu aina vain lisää tarroja.

Meillä on muutama arkillinen Tarramonsterin tarroja, mutta nekään eivät riitä. Olen rajoittanut tarrojen saantia siten, että se korreloitsee tottelevaisuuden kanssa: käskyni noudattamisesta saa tarran.

Tämä onkin osoittautunut tehokkaaksi tavaksi vähentää tarrojen kulutusta, sillä ullamaija on kuriton ja uhmaa käskyjäni. Olen tehostanut tarrakieltoa siten, että hänen nähtensä tuhoan Tarramonsteri tarra-arkkeja saksilla jo poltan niitä. Olen myös liimannut niitä ilmapalloihin ja antanut tarrapallon nousta korkeuksiin. Hahhah! Tietenkään ne eivät ole oikeita arkkeja vaan oikeilta näyttäviä valokopioita, koska en halua tuhlata elintarvikerahojani kurinpitotoimiin. Tarvitsen rahat itse, tässä toimessa on nimittäin olennaista nollata silloin tällöin ihan kunnolla.

21

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä Oskari Antero saa paperinukkeja aina kun tekee kun sanotaan. Hän on jo 12 v mutta tarrat ei oo hänen juttu vaan paperinuket ja pulla.

      • Anonyymi

        Jaa dulla


    • Anonyymi

      Erittäin huono provo, Ullamaija ,buhaahhaa, buhahaa, kolme vuotias buhaahaaa.

    • Anonyymi

      Ei ollut provo! Miksi olette noin ilkeitä! T, aloittaja

      • Anonyymi

        Trolli ,trolli aloittaja TROLLI , PROVO, provo Olet, sinä se ilkeä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli ,trolli aloittaja TROLLI , PROVO, provo Olet, sinä se ilkeä olet.

        En ole, vaan sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli ,trolli aloittaja TROLLI , PROVO, provo Olet, sinä se ilkeä olet.

        HUHTIKUUSSA ON TROLLEJA... EI VIELÄ. OLI VASTA JOULUPUKKI, KOHTA TULEE TROLLI, JAKSA ODOTTAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUHTIKUUSSA ON TROLLEJA... EI VIELÄ. OLI VASTA JOULUPUKKI, KOHTA TULEE TROLLI, JAKSA ODOTTAA.

        PROVO TROLLI, sinä olet nyt jo , ei tarvii odottaa huhtikuuta.
        Terv. Joulupukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUHTIKUUSSA ON TROLLEJA... EI VIELÄ. OLI VASTA JOULUPUKKI, KOHTA TULEE TROLLI, JAKSA ODOTTAA.

        Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa. Wikipedia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa. Wikipedia

        Wikipedia ei ole mikään sanakirja vaan matalaotsaisten massojen viihdesivusto. Onko wikipediassa muuten yhdys sana virheitä kuten tuossa viestissäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PROVO TROLLI, sinä olet nyt jo , ei tarvii odottaa huhtikuuta.
        Terv. Joulupukki

        Ahaa. Vastasitko itsellesi vai onko täällä joku älykkäiden ex-öitien kokous?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Vastasitko itsellesi vai onko täällä joku älykkäiden ex-öitien kokous?

        "Ex-öiti" buhaaa, buhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedia ei ole mikään sanakirja vaan matalaotsaisten massojen viihdesivusto. Onko wikipediassa muuten yhdys sana virheitä kuten tuossa viestissäsi?

        Sulla on yhdyssana virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on yhdyssana virhe.

        Ei ole, tuo ainoa oli tarkoituksella. Sen sijaan itse teit taas yhden, oikea muoto on "yhdyssanavirhe."

        Et tainnut olla peruskoulussa kovin ahkera, vai onko se sinulla vielä kesken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, tuo ainoa oli tarkoituksella. Sen sijaan itse teit taas yhden, oikea muoto on "yhdyssanavirhe."

        Et tainnut olla peruskoulussa kovin ahkera, vai onko se sinulla vielä kesken?

        Tarkoituksella minäkin kirjoitin yhdyssanavirheen, muuta en laittanut sitaatteihin.
        Sillon, kun minä kävin koulua, ei ollut vielä mitään peruskoulua ,vaan keskikoulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoituksella minäkin kirjoitin yhdyssanavirheen, muuta en laittanut sitaatteihin.
        Sillon, kun minä kävin koulua, ei ollut vielä mitään peruskoulua ,vaan keskikoulu.

        Okei eli sulta on vaan unohtunut. Olis kandennu oppikouluki käydä ja onhan aikuisopistoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei eli sulta on vaan unohtunut. Olis kandennu oppikouluki käydä ja onhan aikuisopistoja

        Mun tarrat ei tartu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tarrat ei tartu.

        Ei niin , minä " liimasin " miehen kiukuttelevan kakaran seinään jeesusteipillä, siellä pysy, päästin pois , kun lakkasi kiukuttelemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin , minä " liimasin " miehen kiukuttelevan kakaran seinään jeesusteipillä, siellä pysy, päästin pois , kun lakkasi kiukuttelemasta.

        Ei pysy jeesusteipillä, kokeilin. Leukoplastin kirurgiteipillä pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysy jeesusteipillä, kokeilin. Leukoplastin kirurgiteipillä pysyy.

        Meijän miehellä on niin monta lasta että niillä tapetoisi koko eteisen seinän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meijän miehellä on niin monta lasta että niillä tapetoisi koko eteisen seinän.

        Uhrilampaat-leffassahan Jame Gumb teki vähän samaa. Se ei tosin tapetoinu lapsilla vaan valmisti vaatteita aikuisista


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe