Sunnuntaikyssä

Anonyymi

Lähtisitkö hänen kanssaan mieluiten viettämään pitkää viikonloppua?

A) Roomaan, Ikuiseen kaupunkiin
B) Inarijärvelle erämökkiin
C) Helsinkiin hotelli Torniin

41

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rooma!

      • Anonyymi

        Miksi Roomaan?


      • Anonyymi

        Rooma on kylmä tähän aikaan vuodesta. Hotelleissa ei ole kunnon lämmitystä. Roomaan kannattaa lähteä keväällä, aikaisintaan maaliskuussa. Huhti-toukokuu on ihanaa aikaa siellä. Roomaan tai Italiaan ei kyllästy koskaan. Aina riittää ihmeteltävää ja nähtävää. Roomaan voi myös lähteä vain syömään, juomaan hyvää kahvia ja hämmästelemään roomalaisia, jos nähtävyydet on jo nähty. Elämänmenon seuraaminen on parasta suurkaupungeissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rooma on kylmä tähän aikaan vuodesta. Hotelleissa ei ole kunnon lämmitystä. Roomaan kannattaa lähteä keväällä, aikaisintaan maaliskuussa. Huhti-toukokuu on ihanaa aikaa siellä. Roomaan tai Italiaan ei kyllästy koskaan. Aina riittää ihmeteltävää ja nähtävää. Roomaan voi myös lähteä vain syömään, juomaan hyvää kahvia ja hämmästelemään roomalaisia, jos nähtävyydet on jo nähty. Elämänmenon seuraaminen on parasta suurkaupungeissa!

        Minä puolestani melkein rakastuin Sisiliaan.
        En olisi uskonut.


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä B. Tulevaisuudessa A.

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä. Talviloma tai kevät- tai kesäloma Inarissa, häämatka Roomaan.


    • Anonyymi

      Inariin, miksikö, olin siellä muutama kuukausi sitten ja ihastuin.

    • Anonyymi

      Kyllä me mentäisiin hänen kanssa B:lle. Ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Italiaan kyllä mutta mieluimmin Firenzeen!

      • Anonyymi

        Sinne minäkin lähtisin, mutta ilman miestä.


    • Anonyymi

      Beeee

    • Anonyymi

      Oikeastaan paikalla ei olisi väliä, sillä hänen seuransa riittää tällä hetekellä.

      • Anonyymi

        Luin ensin, että - seura kelpaa tällä hetekalla. Ihana, jos olis kunnon vanha heteka ja se oikea mies :) Ei tosiaan tarttis matkustaa.


      • Anonyymi

        Sama. Kaikki noista käy hänen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin ensin, että - seura kelpaa tällä hetekalla. Ihana, jos olis kunnon vanha heteka ja se oikea mies :) Ei tosiaan tarttis matkustaa.

        Pahoittelen olen nainen :(


    • Anonyymi

      Jos ei nyt lähdettäisi minnekään reissuun vielä. Oltas mulla tai hänellä ja tutustuttais ensin. Ja oltaisiin ihan lähekkäin niin paljon kuin mahdollista.

    • Anonyymi

      A)Romanttisin tunnelma kuin missään!

    • Anonyymi

      Kyllä.

    • B. Voisin lähteä yksin.

    • Anonyymi

      D) Kotiin, peiton alle <3

    • Anonyymi

      Italiaan mutta ensisijaisesti muualle kuin Roomaan. Italian maaseutu kiinnostaa. Lappia rakastan, sinne milloin vain.

    • Anonyymi

      En haluaisi muualle kuin hänen poikamiesboxiin viettämään vkl. Se riittäis mulle. En tarvitse suureellisia puitteita. Kaikki jo nähty.

      • Anonyymi

        Kun on tarpeeksi mielenkiintoinen ihminen seurana, paikka on toissijainen asia. Hienot puitteet eivät voi kompensoida koskaan huonoa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tarpeeksi mielenkiintoinen ihminen seurana, paikka on toissijainen asia. Hienot puitteet eivät voi kompensoida koskaan huonoa seuraa.

        Just näin 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin 🙂

        Italialaiset miehet ovat kuitenkin usein paremman näköisiä kuin suomalaiset miehet. Joskus saattaa löytää komistuksen synnyinmaastakin. ;)


    • Anonyymi

      B) olisi parasta mitä tällä hetkellä voisin toivoa.

      n->n

    • Anonyymi

      Ehkä C kun se olis helpoin toteuttaa, mutta muuten Lappi olis ihana kokea ja Rooma on myös kiva kaupunki.

    • Anonyymi

      Roomaan kun Torni on melkein naapurissa.

    • Anonyymi

      Haluaisin vaan ihmetellä tulevaa vaimoani. Ei sillä ole kauheasti väliä missä. Semmoinen edullinen paikka, jossa saa rauhassa ihmetellä toista ja voidaan jutella kaikesta, omia salaisuuksiakin kertoa.

    • Anonyymi

      Mulle kävisi tuo erämökki muuten, mutta tykkäisin, että mökillä olisi juokseva vesi. Hän voisi kalastaa meille ruuat. Olisi muutenkin kätevä kun meillä molemmilla on loppujen lopuksi lyhyt matka Inariin. Norjaan haluaisin myös matkustaa.

      • Anonyymi

        Kuinka pitkä matka?


    • Anonyymi

      Ehottomasti B vaihtoehto.
      H:lle♡T:ltä
      N < M

      • Anonyymi

        Ilman eho-leipää, mitä ihmettä??


    • Anonyymi

      Ehkäpä sinne Pietariin?

    • Anonyymi

      Kun on rakastunut, olisi yhteinen viikonloppu kotona kahden riittävä. Kun on rakastunut ja alkuhuumassa, aika kuluu muutenkin paljon sängyssä, iholla, jutellen ja silmiin tuijotellen 😁 Ei siinä välttämättä muita elämyksiä tarvitse.

      Sinänsä matkustaminen on mukavaa ja on myös hyvä tapa tutustua toiseen. A) Inari olisi upea ja romanttinen kohde: luonto, takka tuli, hiljaisuus, intimiteetti, ehkä revontulet ja aikaa vain toiselle. Ehdoton suosikki kohde. B) Rooma olisi myös mieleinen, siellä loma olisi aktiivinen: taidetta, kulttuuria, historiaa, nähtävyyksiä, paljon kävelyä, hyvää ruokaa ja myös kohtuullisesti hyvää viiniä.

    • Anonyymi

      Ihan mihin vaan, naiselle. Mutta mökki tuntusi parhaalle vaihtoehdolle?

      • Anonyymi

        Jep, mökki paras. Voi olla jossain lähempänäkin, jos vaan viikonlopun reissu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mökki paras. Voi olla jossain lähempänäkin, jos vaan viikonlopun reissu :D

        Mäkin ajattelin samoin, että viikonloppu on niin lyhyt, ettei viitsisi matkustaa kovin pitkälle. Tosin hänen kanssaan ei olisi väliä missä on, kunhan hänen seurassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin ajattelin samoin, että viikonloppu on niin lyhyt, ettei viitsisi matkustaa kovin pitkälle. Tosin hänen kanssaan ei olisi väliä missä on, kunhan hänen seurassaan.

        Samaa mieltä. Jossain yhdessä riittäisi, seura tärkeintä.


    • Anonyymi

      Erämökki lumisissa maisemissa tai syksyllä.

    • Anonyymi

      Aloittajan kommentti:

      - Rooma olisi joskus ihana kokea rakastetun kanssa, sillä se on henk.koht. minulle tärkeä kaupunki.
      - Lapissa en ole paljon käynyt, joten haluaisin ehkä eniten sinne näin alkuun.
      - Helsingissä voi viettää aikaa kyllä, mutta ei ole ykkösenä mun listalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe