Hei. En soita kalliisiin palvelunumeroihin mihinkään. Onko kenellekään tiedossa, milloin Tallink aloittaa myymään Kesän paria Pietarin risteilyjä?
Ps. Thaimaassa tarkenee
Pietarin risteily
17
290
Vastaukset
- Anonyymi
Vai haaveilet Thaimaasta ja Pietarista, no, mikä ettei!
- Anonyymi
Anatoli kirjoitti:
Hei. Voin kyllä kertoa salaisuuden, olen Thaimaassa 5 kk. Vinkiksi, matkustetaan Thaimaahan.
Eli vinkkisi mukaan et haaveile Thaimaahasta.
- Anonyymi
Pietarista pääsee junalla Thaimaaseen.
- Anonyymi
Pietarissa on maailman korkein rakennus. Kun ajaa yhtä siltaa pitkin, näkee tumman rakennuksen, jonka kellarikerroksen ikkunasta istuja näkee Siperian.
- Anonyymi
Vanha vitsi. Kyllä sulla muisti pelaa, useimmat ovat unohtaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha vitsi. Kyllä sulla muisti pelaa, useimmat ovat unohtaneet.
Eipä vaan katsojia naurattanut. Eikä kokemus unohtunut.
Ei sulla oikein järki pelaa. - Anonyymi
Alkuperäinen vitsi kylläkin koski Tallinnan Pagari kadun rakennusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuperäinen vitsi kylläkin koski Tallinnan Pagari kadun rakennusta.
Ei vaan Pietarin Bolšoi Domia Liteynyyn sillan eteläpäässä.
- Anonyymi
90-luvulla ja ehkä myöhemminkin oli monilla suomalaisilla pikkurikollisilla tapana viettää talvet Pattiksella ja kesät Viipurissa.
- Anonyymi
Tietojeni mukaan alkavat myymään kesän matkoja ensi syksynä.
Tuntuu siltä että nyt on monelta jäänyt lääkkeet ottamatta. Ehkäpä minä sen myyntihetken jostain kaivan esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes minuutti kului etsimiseen...
https://www.tallinksilja.fi/medialle/-/cision/expanded-release/da39da1a429faf74
https://www.rantapallo.fi/rantalomat/tallinkin-kesan-2020-uutuus-silja-europa-risteilee-pietariin/Miten sait tuhrattua noin paljon aikaa. Ei parin hakusanan kirjoittamiseen mennyt puoliakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Lähes minuutti kului etsimiseen...
https://www.tallinksilja.fi/medialle/-/cision/expanded-release/da39da1a429faf74
https://www.rantapallo.fi/rantalomat/tallinkin-kesan-2020-uutuus-silja-europa-risteilee-pietariin/Hei. Kiitos, tuon mainoksen näin joskus aikoinaan mutta unohdin käyttää Googlea tällä kertaa. Lähetin sähköpostia Tallinkille. Taas alkoi aurinkoinen päivä Thaimaassa.
Kiitos vielä kerran- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sait tuhrattua noin paljon aikaa. Ei parin hakusanan kirjoittamiseen mennyt puoliakaan.
Hyvin tehtyjä hakuja, mutta kumpikaan ei löytänyt edes vihjettä siitä, milloin myynti alkaa.
Tuossa on ainakin Tattinkin arvio: 15.1. mennessä
https://www.tallinksilja.fi/erikoisristeilyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin tehtyjä hakuja, mutta kumpikaan ei löytänyt edes vihjettä siitä, milloin myynti alkaa.
Tuossa on ainakin Tattinkin arvio: 15.1. mennessä
https://www.tallinksilja.fi/erikoisristeilytJos varustamo kertoo asian sivuillaan, miksi se täytyisi kertoa täällä. Ei sitä täältä kuitenkaan voi tilata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427