Nettiseurat Oulusta, tekniikka tökkii?

Anonyymi

Olenko ainoa, jolla nettiseuralähetys Oulusta pätkii koko ajan?

25

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä kuuluu ihan hyvin..

    • Anonyymi

      Ja läppärin kautta kuuntelen.

    • Epäjumalanpalveluksen pätkiminen ei liene yllättävää ollenkaan.

      Voisi myös kysyä tarvitsisiko oikea jumala teknologiaa sanansa levittämiseen ollenkaan.

    • Anonyymi

      Minä kans aattelin kuunella jumalan sannaa kannettavalta tietokonneelta. Kamalaa pätkimistä ja takkuamista.
      Ni sit mie ihan vahingossa ja epähuomiossa avasin toisen nettisivun ja siellähän oli pyörimässä lihan himot. Oli pystyä, oli vaakaa, oli takkaa päin ja monta yhessä.
      Oma lihahan siinä sitte jäykisty ja sorruin siihen maahan valuttamisen syntiin.
      Tässä se just nähtiin miten vaarallinen netti on.
      SRK:n tullee kieltää netti mitä pikimiten ja noppeesti sittenki!
      Nyt tämä SRK:n lepsu linja sai sorrutettua minut kuolemansyntiin. SRK on siis ainaski osasyyllinen jos ei ihan pääsyyllinen syntitekkoon

      • Vaan jos siemenen vaikka ehtoollismaljaan valuttaa ei silloin syntiin syyllistyne. Pikkuisen neitsyen kuukautisverta päälle ja sen voi tarjoilla jeesuksen kuivalihan kera uskonharhan vahvistukseksi.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Vaan jos siemenen vaikka ehtoollismaljaan valuttaa ei silloin syntiin syyllistyne. Pikkuisen neitsyen kuukautisverta päälle ja sen voi tarjoilla jeesuksen kuivalihan kera uskonharhan vahvistukseksi.

        Nyt on kyllä Pyhän Hengen pilkka lähellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä Pyhän Hengen pilkka lähellä.

        Kun nyt asia tuli puheeksi, myyn aamutuoretta konjakilla aateloitua pyhää henkeä puolen litran muovipulloissa hintaan 50 euroa plus alv.

        On nimittöin aika juoni tuo pyhä henki pullotettavaksi, mutta hernekeittopäivän jälkeisenä aamuna se on suhteellisen helppo imaista rutistettuun muovipulloon kun se sokealla silmällä näkee Arabian logon valkoisessa posliinissa. Sen ilmoille päästessä rutistettu muovipullo vapautetaan ja niin pyhä henki saadaan pullon hengeksi. Äkkiä vaan korkki päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä Pyhän Hengen pilkka lähellä.

        Juutalaiset teki sen PHn pilkan jo Jeesuksen aikana. Pyhän Hengen pilkalla pelottelu on saatanallisten lahkojen vallankäytön eli hengellisen väkivallan väline.


      • he-ma kirjoitti:

        Kun nyt asia tuli puheeksi, myyn aamutuoretta konjakilla aateloitua pyhää henkeä puolen litran muovipulloissa hintaan 50 euroa plus alv.

        On nimittöin aika juoni tuo pyhä henki pullotettavaksi, mutta hernekeittopäivän jälkeisenä aamuna se on suhteellisen helppo imaista rutistettuun muovipulloon kun se sokealla silmällä näkee Arabian logon valkoisessa posliinissa. Sen ilmoille päästessä rutistettu muovipullo vapautetaan ja niin pyhä henki saadaan pullon hengeksi. Äkkiä vaan korkki päälle.

        Kyllä spiritus fortis aina pierun voittaa fiftysixty...


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Kun nyt asia tuli puheeksi, myyn aamutuoretta konjakilla aateloitua pyhää henkeä puolen litran muovipulloissa hintaan 50 euroa plus alv.

        On nimittöin aika juoni tuo pyhä henki pullotettavaksi, mutta hernekeittopäivän jälkeisenä aamuna se on suhteellisen helppo imaista rutistettuun muovipulloon kun se sokealla silmällä näkee Arabian logon valkoisessa posliinissa. Sen ilmoille päästessä rutistettu muovipullo vapautetaan ja niin pyhä henki saadaan pullon hengeksi. Äkkiä vaan korkki päälle.

        Voi piruparkaa :(.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi piruparkaa :(.

        Niin, voi pyhää henkeä, joka pulloon joutui.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Vaan jos siemenen vaikka ehtoollismaljaan valuttaa ei silloin syntiin syyllistyne. Pikkuisen neitsyen kuukautisverta päälle ja sen voi tarjoilla jeesuksen kuivalihan kera uskonharhan vahvistukseksi.

        Olet sairas oikeesti, kuinka kehtaat kirjoittaa tommosta? Kai trollauksessakin jossain menee raja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sairas oikeesti, kuinka kehtaat kirjoittaa tommosta? Kai trollauksessakin jossain menee raja.

        Meinaakko että epäjumalasi ahdistuisi ja sinua rankaisisi jos et lähimmäisestäsi väärää todistusta antaisi?

        Esitin vain käytännön ratkaisun teologiseen ongelmaan.

        Kumpaa tuossa nyt loukataan, sinua vai epäjumalaasi?


      • Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

        Juutalaiset teki sen PHn pilkan jo Jeesuksen aikana. Pyhän Hengen pilkalla pelottelu on saatanallisten lahkojen vallankäytön eli hengellisen väkivallan väline.

        tekikö?
        Pyhä Henki tuli vasta 40 pv Jeesuksen kirkastumisen jälkeen.
        Hieman järkä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tekikö?
        Pyhä Henki tuli vasta 40 pv Jeesuksen kirkastumisen jälkeen.
        Hieman järkä mukaan.

        eikö siis Jeesuksella ollut Pyhää Henkeä mukanaan elämässään maan päällä ja tekemisissään ja sanomisissaan? kyllä oli koko ajan


    • Anonyymi

      Pätki minullakin. Etelä-Suomesa kuuntelin.

    • Anonyymi

      Aika usein pätkii tuo Oulun lähetys. Olen yrittänyt yhtä aikaa sekä läppärillä että puhelimen kautta, että jos edes jompikumpi pelittäisi, mutta ei näytä olevan laitteesta kiinni, vaan huonosti toimii. Muualta kuuluu kyllä, ongelmat Oulun lähetyksen kanssa.

      • Anonyymi

        Kokeilin sitä, kyllä se yleensä toimii. Kuuntelen nyt radio Pookista.


    • Anonyymi

      Verkkoseurat suomeksi. Onko Raamatussa vielä: "Jumalan valtakunta on verkon vertainen"...?

    • Anonyymi

      Verkkoseurat suomeksi. Onko Raamatussa vielä: "Jumalan valtakunta on verkon vertainen"...?

    • Anonyymi

      Jt! Asiaan liittyen kysyisin miksi paneleita ja keskusteluita ei lähetetä ollenkaan nettiin? Esim. nyt Oulun talvipäivillä oisi ollut mielenkiintoista kuulla.

      -Malla

      • Jt!

        Mielestäni asialle ei suurempaa estettä ole, mietin vaan että tyrehtyiskö keskustelu, jos ne radioidaan.


      • Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Jt!

        Mielestäni asialle ei suurempaa estettä ole, mietin vaan että tyrehtyiskö keskustelu, jos ne radioidaan.

        Saman syyn minäkin olen arvellut olevan, keskustelu voisi silloin loppua.


    • Anonyymi

      Lylkky pormestariksi Ouluun, ni alakaa yhteyvet toimia, rummuttamalla voi viestiä laittaa ympäri maan !

    • Anonyymi

      Ota sinäkin rennosti ja nappaa vähänkossua, niin kyl alkaa kuvia näkymään ja pölötystä kuulumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe