Olenko ainoa, jolla nettiseuralähetys Oulusta pätkii koko ajan?
Nettiseurat Oulusta, tekniikka tökkii?
25
52
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä kuuluu ihan hyvin..
- Anonyymi
Ja läppärin kautta kuuntelen.
Epäjumalanpalveluksen pätkiminen ei liene yllättävää ollenkaan.
Voisi myös kysyä tarvitsisiko oikea jumala teknologiaa sanansa levittämiseen ollenkaan.- Anonyymi
Minä kans aattelin kuunella jumalan sannaa kannettavalta tietokonneelta. Kamalaa pätkimistä ja takkuamista.
Ni sit mie ihan vahingossa ja epähuomiossa avasin toisen nettisivun ja siellähän oli pyörimässä lihan himot. Oli pystyä, oli vaakaa, oli takkaa päin ja monta yhessä.
Oma lihahan siinä sitte jäykisty ja sorruin siihen maahan valuttamisen syntiin.
Tässä se just nähtiin miten vaarallinen netti on.
SRK:n tullee kieltää netti mitä pikimiten ja noppeesti sittenki!
Nyt tämä SRK:n lepsu linja sai sorrutettua minut kuolemansyntiin. SRK on siis ainaski osasyyllinen jos ei ihan pääsyyllinen syntitekkoonVaan jos siemenen vaikka ehtoollismaljaan valuttaa ei silloin syntiin syyllistyne. Pikkuisen neitsyen kuukautisverta päälle ja sen voi tarjoilla jeesuksen kuivalihan kera uskonharhan vahvistukseksi.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Vaan jos siemenen vaikka ehtoollismaljaan valuttaa ei silloin syntiin syyllistyne. Pikkuisen neitsyen kuukautisverta päälle ja sen voi tarjoilla jeesuksen kuivalihan kera uskonharhan vahvistukseksi.
Nyt on kyllä Pyhän Hengen pilkka lähellä.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä Pyhän Hengen pilkka lähellä.
Kun nyt asia tuli puheeksi, myyn aamutuoretta konjakilla aateloitua pyhää henkeä puolen litran muovipulloissa hintaan 50 euroa plus alv.
On nimittöin aika juoni tuo pyhä henki pullotettavaksi, mutta hernekeittopäivän jälkeisenä aamuna se on suhteellisen helppo imaista rutistettuun muovipulloon kun se sokealla silmällä näkee Arabian logon valkoisessa posliinissa. Sen ilmoille päästessä rutistettu muovipullo vapautetaan ja niin pyhä henki saadaan pullon hengeksi. Äkkiä vaan korkki päälle.Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä Pyhän Hengen pilkka lähellä.
Juutalaiset teki sen PHn pilkan jo Jeesuksen aikana. Pyhän Hengen pilkalla pelottelu on saatanallisten lahkojen vallankäytön eli hengellisen väkivallan väline.
he-ma kirjoitti:
Kun nyt asia tuli puheeksi, myyn aamutuoretta konjakilla aateloitua pyhää henkeä puolen litran muovipulloissa hintaan 50 euroa plus alv.
On nimittöin aika juoni tuo pyhä henki pullotettavaksi, mutta hernekeittopäivän jälkeisenä aamuna se on suhteellisen helppo imaista rutistettuun muovipulloon kun se sokealla silmällä näkee Arabian logon valkoisessa posliinissa. Sen ilmoille päästessä rutistettu muovipullo vapautetaan ja niin pyhä henki saadaan pullon hengeksi. Äkkiä vaan korkki päälle.Kyllä spiritus fortis aina pierun voittaa fiftysixty...
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Kun nyt asia tuli puheeksi, myyn aamutuoretta konjakilla aateloitua pyhää henkeä puolen litran muovipulloissa hintaan 50 euroa plus alv.
On nimittöin aika juoni tuo pyhä henki pullotettavaksi, mutta hernekeittopäivän jälkeisenä aamuna se on suhteellisen helppo imaista rutistettuun muovipulloon kun se sokealla silmällä näkee Arabian logon valkoisessa posliinissa. Sen ilmoille päästessä rutistettu muovipullo vapautetaan ja niin pyhä henki saadaan pullon hengeksi. Äkkiä vaan korkki päälle.Voi piruparkaa :(.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Vaan jos siemenen vaikka ehtoollismaljaan valuttaa ei silloin syntiin syyllistyne. Pikkuisen neitsyen kuukautisverta päälle ja sen voi tarjoilla jeesuksen kuivalihan kera uskonharhan vahvistukseksi.
Olet sairas oikeesti, kuinka kehtaat kirjoittaa tommosta? Kai trollauksessakin jossain menee raja.
Anonyymi kirjoitti:
Olet sairas oikeesti, kuinka kehtaat kirjoittaa tommosta? Kai trollauksessakin jossain menee raja.
Meinaakko että epäjumalasi ahdistuisi ja sinua rankaisisi jos et lähimmäisestäsi väärää todistusta antaisi?
Esitin vain käytännön ratkaisun teologiseen ongelmaan.
Kumpaa tuossa nyt loukataan, sinua vai epäjumalaasi?- Anonyymi
Musti.Hintikka kirjoitti:
Juutalaiset teki sen PHn pilkan jo Jeesuksen aikana. Pyhän Hengen pilkalla pelottelu on saatanallisten lahkojen vallankäytön eli hengellisen väkivallan väline.
tekikö?
Pyhä Henki tuli vasta 40 pv Jeesuksen kirkastumisen jälkeen.
Hieman järkä mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tekikö?
Pyhä Henki tuli vasta 40 pv Jeesuksen kirkastumisen jälkeen.
Hieman järkä mukaan.eikö siis Jeesuksella ollut Pyhää Henkeä mukanaan elämässään maan päällä ja tekemisissään ja sanomisissaan? kyllä oli koko ajan
- Anonyymi
Pätki minullakin. Etelä-Suomesa kuuntelin.
- Anonyymi
Aika usein pätkii tuo Oulun lähetys. Olen yrittänyt yhtä aikaa sekä läppärillä että puhelimen kautta, että jos edes jompikumpi pelittäisi, mutta ei näytä olevan laitteesta kiinni, vaan huonosti toimii. Muualta kuuluu kyllä, ongelmat Oulun lähetyksen kanssa.
- Anonyymi
Kokeilin sitä, kyllä se yleensä toimii. Kuuntelen nyt radio Pookista.
- Anonyymi
Verkkoseurat suomeksi. Onko Raamatussa vielä: "Jumalan valtakunta on verkon vertainen"...?
- Anonyymi
Verkkoseurat suomeksi. Onko Raamatussa vielä: "Jumalan valtakunta on verkon vertainen"...?
- Anonyymi
Jt! Asiaan liittyen kysyisin miksi paneleita ja keskusteluita ei lähetetä ollenkaan nettiin? Esim. nyt Oulun talvipäivillä oisi ollut mielenkiintoista kuulla.
-MallaJt!
Mielestäni asialle ei suurempaa estettä ole, mietin vaan että tyrehtyiskö keskustelu, jos ne radioidaan.- Anonyymi
TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:
Jt!
Mielestäni asialle ei suurempaa estettä ole, mietin vaan että tyrehtyiskö keskustelu, jos ne radioidaan.Saman syyn minäkin olen arvellut olevan, keskustelu voisi silloin loppua.
- Anonyymi
Lylkky pormestariksi Ouluun, ni alakaa yhteyvet toimia, rummuttamalla voi viestiä laittaa ympäri maan !
- Anonyymi
Ota sinäkin rennosti ja nappaa vähänkossua, niin kyl alkaa kuvia näkymään ja pölötystä kuulumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439