Parhaat vaipat?

Anonyymi

Elikkäs oon 26 vuotias mies ja mulla tyhjenee koko rakko kerralla vaippaan, mitkä ois parhaita vaippoja joissa parhain imevyys? Tenan housuvaippoja oon käyttäny mutta ylivuotoja tulee turhan usein näissä..eikä haittaa vaikka oiskin näkyvä vaippa, käytän yleensä vähän väljempiä farkkuhaalareita nii näistä ei näy läpi

25

6486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaankin tena active fit teippivaippa tai tena super plus teippari sopii parhaiten.

    • Anonyymi

      Olen 29-vuotias mies ja myös teippivaipat olleet käytössä nyt useita vuosia. Tena Slip Active Fit Maxi ja Tena Slip Active Fit Ultima voisivat olla tavalliseen arkeen sopivia, mutta silti hyvin huomaamattomia vaippoja sekä Molicare Slip Maxi, jota itse käytän arjessa eniten. Muita todella hyviä ovat myös Drylife Slip Super ja sekä sitä jonkin verran paksumpi BetterDry, joissa on enemmän imukykyä, mutta olen myös normiarjessa käyttänyt. BetterDry lienee tällä hetkellä monen mielestä yksi parhaista vaipoista maailmassa.

      Forma-care Slip X-Plus on myös mielestäni hyvä vaippa, mutta myös jonkin verran paksumpi kuin vaikka nuo Tenat. Se on myös erittäin imukykyinen.

      Seguna Comfort Slip maxi on todella vaikeaan inkontinenssiin tai kaksoisinkontinenssiin.

      Kangaspintainen Super Seni Quatro on myös eräs vaippa, joka on erittäin vaikeaan pidätyskyvyttömyyteen.

    • Kokemuksesta vois sanoa nuo yllämainitut on hyviä kyllä

      • Anonyymi

        Liberot ja Pamppersit on myös hyviä. Niihin voi lasketelle puoli päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liberot ja Pamppersit on myös hyviä. Niihin voi lasketelle puoli päivää.

        Eikö ne oo lapsille,eikai ne aikuisille mahdu? Oon noin. 167cm pitkä ja vähän vajaa 80 kiloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne oo lapsille,eikai ne aikuisille mahdu? Oon noin. 167cm pitkä ja vähän vajaa 80 kiloa

        No ei todellakaan mahdu.


    • Anonyymi

      Housuvaipat ei oikein ole parhaat mahdolliset runsaaseen virtsankarkailuun. Sulle vois sopia parhaiten just teippivaippa tai vyövaippa. Senit sopii todella monelle ja on imukykyisiä.

    • Anonyymi

      Mä käytän Rearz Princess vaippaa. Care2play myy. Ovat kivan näköisiä ja tosi tosi imukykyisiä, useammat pisut voi päästää.

      -Sussu-

      • Anonyymi

        Ja kukahan tuostakin tiedosta on kiinnostunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan tuostakin tiedosta on kiinnostunut?

        Näitä kusi fettareita


      • Anonyymi

        Joo rearz on hyvii ite käytän niitä barnyardeja on hyvii


    • Anonyymi

      Kyllä itse ainakin luotan Tena Pants Plussaan tai Superiin kun esim. matkustan
      lentokoneessa tai olen ns. vessan ulottumattomissa. Arjessa käytän Tenan Active Fit
      inkohousuja. Kyllä mielestäni inkohousut ovat parhaat, jos käytät teippivaippoja niin
      saat olla montakertaa päivässä vaippoja vaihtamassa kun kaikki on vaippaan laskettava, mutta inkohousut ovat iskussa vähän kastuneenakin ja voit käydä vessassa
      jos siihen mahdollisuus. Ja toiseksi on istuvuus/ettei vaippa näy, itse bussikuskina
      tiedän ettei muhkurainen takamus ole miellyttävä tuntien ajossa.

      • Anonyymi

        Teippivaipasta ja päivästä riippuen pärjään yleensä 1-4 vaipalla. Jos tarvii käydä vessassa pissalla tai kakalla, on helppo irroittaa teipit, joille on usein oma kiinnitysalustansa, johon ne voi nopeasti teipata takaisin. Itselleni teippivaipat ova olleet parhaat, hyvä imukyky, melko huomaamaton anatomisesti hyvä istuvuus eikä niiden kanssa tarvitse ottaa kenkiä, housuja tai alushousuja pois jaloista vaihtaessa eli ovat nopeat. Onneksi jokainen löytää laajasta inkontinenssituote ja -merkkivailikoimasta itselleen parhaiten sopivat tuotteet.


    • Anonyymi

      Nyt on käytössä Atteds 10 L-koko teippivaippa. Ihan hyvä, voi olla koko päivän ja kaikki mitä tulee, mahtuu hyvin eikä pahemmin häiritse.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu, että on toimiva tuote löytynyt. Oletko mies vai nainen ja minkä ikäinen, työelämässä? Tarkoitatko, että myös kaikki uloste tulee vaippaan? Oletko joutunut pitkäänkin käyttämään vaippoja, onko 24/7 käytössä?


    • Päivisi tena slip maxi active fit ollut itselle hyvä
      öisin better dry

      • Anonyymi

        Mä käytän kun olen yksin. Muuten en kehtaa kun pelkään että tutut näkee jos tulee vastaan. Pitää vaan olla nopia ja vahva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän kun olen yksin. Muuten en kehtaa kun pelkään että tutut näkee jos tulee vastaan. Pitää vaan olla nopia ja vahva

        Samoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin

        Oon 32-vuotias mies ja käytän BetterDrytä ihan päivisin normiarjessa sekä kodin ulkopuolella liikkuessa. Se on kuitenkin aika huomaamaton ja ehdottomasti yksi kaikkein parhaimmista vaipoista.

        BetterDryn valmistajista Jan-Philipp Lauer on syntynyt 1980 ja on itse ollut jo pitkään pidätyskyvytön, niinpä hän vastaa tuotesuunnittelusta ja laadunvalvonnasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän kun olen yksin. Muuten en kehtaa kun pelkään että tutut näkee jos tulee vastaan. Pitää vaan olla nopia ja vahva

        Rohkeutta vaan :)


    • Olen luottanat näihin niin kauan kun ovat olleet myynnissä.

    • Anonyymi

      Käytän vaippa päivittäin teippivaippa on luotettavin mut kalliinpi.harmi ettei kukaan valmista housuvaippaa muovipintaisena kangaspintaisessa pissan haju tulee läpi .kun teippivaippat ovat loppu käytän vaippa housun päällä muovihousuja.

    • Anonyymi

      Itse olen joutunut käyttämään 6v vaippoja päivisin menee attends 10L muotoilu vaipat ja iltapäivä/illasta laitan 10L teippivaipan ja pidän seuraavaa aamupäivään saan niitä omatarvike jakelusta ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Ps: Ovat olleet hyviä ja imukykyisiä vaippoja välillä saattaa muotoilu vaipasta tulla ohivuotoja, pitäs ehkä vaihtaa teippivaippoihin nekin. Olen 29v nuori mies itselläni se on sairauden mukana tullu vain jollemen voi mitään 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps: Ovat olleet hyviä ja imukykyisiä vaippoja välillä saattaa muotoilu vaipasta tulla ohivuotoja, pitäs ehkä vaihtaa teippivaippoihin nekin. Olen 29v nuori mies itselläni se on sairauden mukana tullu vain jollemen voi mitään 😔

        Täällä 25v nuori mies, jolla myös vaipat päivittäisessä käytössä. Tena maxi/ultima tällä hetkellä. Parempina aikakausina housuvaippa riittää. 😕


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe