Valmistuin hetki sitten. Näkeekö työnantajat jostain järjestelmästä, että olen tai olen ollut työtön? Haen siis parhaillaan töitä. Työtön-leima pelottaa.
Näkeekö työnantajat, että olen työtön?
9
269
Vastaukset
Vitunko väliä? Mee housupyykille jos pelottaa. On sitä käyty Syvärilläkin...
- Anonyymi
Ei ketään kenenkään työt kiinnosta nähty jo.
- Anonyymi
Näkee. Siellä on salainen tiedustelujoukko kyttäämässä milloin ilmoittaudut työttömäksi ja sitten soittavat sinut töihin.
- Anonyymi
Eivät näe, jos tarkoitat näkevätkö, että saat ansiosidonnaista tai työmarkkinatukea. Toki tajuavat CV:stäsi, ettei sinulla tällä hetkellä ole työpaikkaa.
- Anonyymi
Joku on nähnyt
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sitra-kaivoi-kristallipallon-ja-ennusti-uuden-vuosikymmenen-viisi-suurinta-megatrendia-miten-kay-ilmastonmuutokselle-vallalle-ja-teknologialle/7681492#gs.q7poja
Katselkaa niitä sitten lopunaika - Anonyymi
Ei sil välii mitä näkee, tärkein on se et kemiat pelaa yhteen, jos siis pääsee haastatteluun asti. Harvemmin mukavii työnantajii löytyy, itse olen tavannut tasan tarkkaa kaksi yli 40v aikana.
- Anonyymi
Kuntouttavaan, kuntouttavaan, pakko typ kuntouttavaan, tie vie syrjäytyneen.
Sen näkee naamasta, kun on lakannut palkkaa saamasta.
Työtön on aina se osaamaton, mielisairas, syrjäytynyt, ulkopuolinen ja aina syyllinen työttömyyteen, pahnan pohjimmainen, etujen nauttija. laiska ja tyhmä.
Pitäisi risusavotaan laittaa kaikki työttömät.
Näin kela lomailevat pakolaisturistit ja muut etuoikeutetut terroristit ja lepääjät saisivat paremman elintason, kun se risusavotassa oleva työtön köyhä raakki maksaisi kaikki verot. - Anonyymi
Ei mitään orjatöitä. Pyydätte vaan palkkaa, joku 15-20e/h on ihan hyvä.
Jos palkkatukea lykkää, niin vaaditte puolet palkkatuesta ittellenne.
9e/pv hommissa teette tasan tarkkaan 30 min töitä, lopun ajan vaikka surffaatte netissä tai nukutte. Ottakaa oikeuksistanne selvää.- Anonyymi
mulla oli pakko kuntouttavssa uskonnollisia kapoja, ja ne yritti teettää muka töitä.... ja mä aina vältin kaikki työhön viittaavan,, kun palkka ei maksettu..
Oli e aikuiselle turhaa olekelua ja ajantappoa se...
Ja hienoa oli se, kun uskonto kapo varasti köyhien makakran, sujautti taskuunsa,,,, ruokajakopisteessä.... näin se menee.. vaikka veisattiin ja rukoiltiin..
Ja siellä oli hyvää työvoimaa velttoilemassa päivät viikot, vuodet ... täysin turhassa... piilossa kai tilastoilta?? tms?? Miksiköhännäitä aikuisten päivähoito pisteitä ylläpidetään ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174236
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731617Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42912- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873- 104870
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820