Valmistuin hetki sitten. Näkeekö työnantajat jostain järjestelmästä, että olen tai olen ollut työtön? Haen siis parhaillaan töitä. Työtön-leima pelottaa.
Näkeekö työnantajat, että olen työtön?
9
332
Vastaukset
Vitunko väliä? Mee housupyykille jos pelottaa. On sitä käyty Syvärilläkin...
- Anonyymi
Ei ketään kenenkään työt kiinnosta nähty jo.
- Anonyymi
Näkee. Siellä on salainen tiedustelujoukko kyttäämässä milloin ilmoittaudut työttömäksi ja sitten soittavat sinut töihin.
- Anonyymi
Eivät näe, jos tarkoitat näkevätkö, että saat ansiosidonnaista tai työmarkkinatukea. Toki tajuavat CV:stäsi, ettei sinulla tällä hetkellä ole työpaikkaa.
- Anonyymi
Joku on nähnyt
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sitra-kaivoi-kristallipallon-ja-ennusti-uuden-vuosikymmenen-viisi-suurinta-megatrendia-miten-kay-ilmastonmuutokselle-vallalle-ja-teknologialle/7681492#gs.q7poja
Katselkaa niitä sitten lopunaika - Anonyymi
Ei sil välii mitä näkee, tärkein on se et kemiat pelaa yhteen, jos siis pääsee haastatteluun asti. Harvemmin mukavii työnantajii löytyy, itse olen tavannut tasan tarkkaa kaksi yli 40v aikana.
- Anonyymi
Kuntouttavaan, kuntouttavaan, pakko typ kuntouttavaan, tie vie syrjäytyneen.
Sen näkee naamasta, kun on lakannut palkkaa saamasta.
Työtön on aina se osaamaton, mielisairas, syrjäytynyt, ulkopuolinen ja aina syyllinen työttömyyteen, pahnan pohjimmainen, etujen nauttija. laiska ja tyhmä.
Pitäisi risusavotaan laittaa kaikki työttömät.
Näin kela lomailevat pakolaisturistit ja muut etuoikeutetut terroristit ja lepääjät saisivat paremman elintason, kun se risusavotassa oleva työtön köyhä raakki maksaisi kaikki verot. - Anonyymi
Ei mitään orjatöitä. Pyydätte vaan palkkaa, joku 15-20e/h on ihan hyvä.
Jos palkkatukea lykkää, niin vaaditte puolet palkkatuesta ittellenne.
9e/pv hommissa teette tasan tarkkaan 30 min töitä, lopun ajan vaikka surffaatte netissä tai nukutte. Ottakaa oikeuksistanne selvää.- Anonyymi
mulla oli pakko kuntouttavssa uskonnollisia kapoja, ja ne yritti teettää muka töitä.... ja mä aina vältin kaikki työhön viittaavan,, kun palkka ei maksettu..
Oli e aikuiselle turhaa olekelua ja ajantappoa se...
Ja hienoa oli se, kun uskonto kapo varasti köyhien makakran, sujautti taskuunsa,,,, ruokajakopisteessä.... näin se menee.. vaikka veisattiin ja rukoiltiin..
Ja siellä oli hyvää työvoimaa velttoilemassa päivät viikot, vuodet ... täysin turhassa... piilossa kai tilastoilta?? tms?? Miksiköhännäitä aikuisten päivähoito pisteitä ylläpidetään ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463179Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362681Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1122421Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512183Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511961- 1501586
- 761465
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231288Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.291218