Peugeot j5 -88. Ajettiin autolla noin 60 km vauhtia ja oikea vetoakseli petti alta. Tilasin molemmat Ja nyt vasen ja oikea kokonaan uusia. Eli se korjattu, pitää kuitenkin hankaavaa ääntä ajaessa.
Pienellä nopeudella mitään ei kuulu, kun vauhtia noin 40-50 niin ääni kuuluu kun nostaa jalan kaasulta. Ääni kuuluu vaikka olisi vapaalla tai kytkin pohjassa.
Kytkin on uusittu vähän aikaa sitten ja siihen tuli myös paine asetelma sekä silmälaakerikin levyn lisäksi vaihdettua.
Eli vetarit ja kytkin uusia.
Rengaslaakeri testattu eikä ääni tule sieltäkään.
Jarrut kunnossa ja nekin uudet.
Eli mitä muuta jää jäljelle mikä voisi tehä hankaavaa ääntä tarpeeksi nopeassa vauhdissa ja ääni hävii jo pintakaasusta.
Eli ihan pienikin veto riittää että ääni lähtee ja palaa kun nostaa kaasun pois polkimelta.
Tasauspyörästön poskilaakeri rikki?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Rengaslaakeri testattu eikä ääni tule sieltäkään. "
Missähän tuollainen laakeri Peugeotissasi sijaitsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158