Superior Sales Oy?

Anonyymi

Olen katsellut mielenkiintoisia työpaikkaja ja olen menossa Superior sales oy:n Turkuun työhaastetteluun. Onkos työntekijöillä tai muilla jotain kokemuksia? Ilmeisesti myyntihommaa ja semmoista.

Palkka ja työn luonne kiinnostaa. Päällisin puolin nettisivut ja työpaikkailmoitukset kunnossa.

En löytänyt mitään kokemuksia firmasta. Kiinnostaisi kovasti sillä olen pariin muuhunkin paikkaan menossa haastettuluun.

192

40454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oin hetken aikaa. Työvuorot 8:30-17:00 ja joskus pidempään. Täysin provikka palkalla. Jotkut viihtyivät toiset eivät. Suurin osa tuli kokeilemaan ja viikon jälkeen totesivat meiningin.

      Minun aikana aika diktoori meno ja tiukat työajat. Lisäksi pomo melko itseään täynnä. Plussaa opettavainen paikka ja työkaverit ok.

      Yhteenveto ei jatkoon

      • Meillä Superior Salesilla on ollut maaliskuun 2020 alusta alkaen on käytössä takuupohjan sisältävä palkkiomalli, jossa palkka koostuu pohjapalkasta provisiosta bonuksista. Työvuorot ovat 8.30-17.00, mikä on normaali toimistotyöaika. Panostamme erityisesti työntekijöiden koulutukseen ja motivoivaan työilmapiiriin.

        Terveisin,
        Superior Sales-tiimi


      • Anonyymi
        superiorsales kirjoitti:

        Meillä Superior Salesilla on ollut maaliskuun 2020 alusta alkaen on käytössä takuupohjan sisältävä palkkiomalli, jossa palkka koostuu pohjapalkasta provisiosta bonuksista. Työvuorot ovat 8.30-17.00, mikä on normaali toimistotyöaika. Panostamme erityisesti työntekijöiden koulutukseen ja motivoivaan työilmapiiriin.

        Terveisin,
        Superior Sales-tiimi

        Valitettavasti tämä on huijausta, palkka lupaukset ei toteudu. Yhteyttä lakimiehiin vaan kaikki keltä on jäänyt oman työntulos saamatta :)


      • Anonyymi
        superiorsales kirjoitti:

        Meillä Superior Salesilla on ollut maaliskuun 2020 alusta alkaen on käytössä takuupohjan sisältävä palkkiomalli, jossa palkka koostuu pohjapalkasta provisiosta bonuksista. Työvuorot ovat 8.30-17.00, mikä on normaali toimistotyöaika. Panostamme erityisesti työntekijöiden koulutukseen ja motivoivaan työilmapiiriin.

        Terveisin,
        Superior Sales-tiimi

        Unohdit täysin mainita jos tietyt reunaehdot ei teillä täyty niin "hups" pudotamme palkkasi alle 500eur kk.. Lukuisia muita kierouksia sopparissa..

        Ylipäätään onkohan laillinen. Äkkinäistä vedätetään kun kuulee etä palkka on 1500eur plus provikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tämä on huijausta, palkka lupaukset ei toteudu. Yhteyttä lakimiehiin vaan kaikki keltä on jäänyt oman työntulos saamatta :)

        Mulla sama asias tässä näin. Pitäskö tästä ottaa yhteys jonnekki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama asias tässä näin. Pitäskö tästä ottaa yhteys jonnekki?

        kannattaa varmaan ottaa yhteyttä sun esimieheen ja kysellä koska mullaki oli epäselvyyksiä et miten se koostu mut sitku selitettiin niin toi 1700€ palkka oli iha looginen
        nää ei siis maksa tuntiliksaa jos tekee alle 0.9 indeksillä vaan se muuttuu johonki piste systeemiin ja se lukee siin sopparis
        ja jos tekee esim 1.4 liksal eli joku 2 kauppaa tunnis koko kuun ajan nii tienaa just sen 2100-2400e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kannattaa varmaan ottaa yhteyttä sun esimieheen ja kysellä koska mullaki oli epäselvyyksiä et miten se koostu mut sitku selitettiin niin toi 1700€ palkka oli iha looginen
        nää ei siis maksa tuntiliksaa jos tekee alle 0.9 indeksillä vaan se muuttuu johonki piste systeemiin ja se lukee siin sopparis
        ja jos tekee esim 1.4 liksal eli joku 2 kauppaa tunnis koko kuun ajan nii tienaa just sen 2100-2400e

        Meitsin sopparis ei mainittu indeksi systeemistä eikä piste systeemistä. Jes jes


      • Itse olin tuolla Espoossa Superior Sales. Ihan hyvä tiimi oli meillä ja oli kivaa hommaa ja tekis mieli joskus opintojen jälkeen jatkaa mutta pakko sanoa tåhän väliin että Superior Salesilla en saanut palkkaa kun olin kipeänä muutaman päivän ja väsytti jotenkin vaikka ei ollutkaan koronaa niin lopetin aika alussa ja sitten kun ei ollut 14 päivää täynnä niin en saanut palkkaa vaikka olin verokortit ja sairastodistukset lähettänyt tai näyttänyt. Sitten tuolla idekolla myin keittiöitä niin en saanut palkkaa kun unohdin Helsingin idekolle lähettää verokortin joka oli kyllä omaa kokemattomuuttani ja tyhmyyttäni, aikoinaan mediapeksillä Helsingissä kaikki hommat hoidettiin kuitenkin asiallisesti. T. Carlo Romeo


      • Anonyymi
        superiorsales kirjoitti:

        Meillä Superior Salesilla on ollut maaliskuun 2020 alusta alkaen on käytössä takuupohjan sisältävä palkkiomalli, jossa palkka koostuu pohjapalkasta provisiosta bonuksista. Työvuorot ovat 8.30-17.00, mikä on normaali toimistotyöaika. Panostamme erityisesti työntekijöiden koulutukseen ja motivoivaan työilmapiiriin.

        Terveisin,
        Superior Sales-tiimi

        Siitä huolimatta teidän toimistopäälliköt pidättelee työntekijöitä useasti jopa 10-12 tuntiin toimistolla. Esimerkiksi Lahdessa ja haukkuu luusereiksi ja lampaiksi yms, jos pyrkii lähtemään työajan päätyttyä. Manipuloivaa oksettavaa käytöstä hävetkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä huolimatta teidän toimistopäälliköt pidättelee työntekijöitä useasti jopa 10-12 tuntiin toimistolla. Esimerkiksi Lahdessa ja haukkuu luusereiksi ja lampaiksi yms, jos pyrkii lähtemään työajan päätyttyä. Manipuloivaa oksettavaa käytöstä hävetkää.

        Itse ollut Espoon toimistolla, ja siellä oltiin sillä asenteella että ovi on tuossa. Koska tuollahan sä itse just vaikutat siihen palkkaan. Ja kyllä Superior on ihan hyvä paikka, mutta palkka tulee vasta hyväksi siinä vaiheessa kun olet tehnyt sitä pitkään.


    • Anonyymi

      Tampereen toimistolla musiikki pauhaa siten ettei mitään työrauhaa. Korvat soi työpäivän jälkeen.

      • Olemme huomanneet sen, että välillä vähän kovakin taustamusiikki pitää meiningin vilkkaana sekä luo hyvää ja kannustavaa ilmapiiriä toimistolle. Pyrimme tottakai kuitenkin siihen, että kaikki saavat tarvitsemansa työrauhan.

        Terveisin,
        Superior Sales-tiimi


      • Anonyymi
        superiorsales kirjoitti:

        Olemme huomanneet sen, että välillä vähän kovakin taustamusiikki pitää meiningin vilkkaana sekä luo hyvää ja kannustavaa ilmapiiriä toimistolle. Pyrimme tottakai kuitenkin siihen, että kaikki saavat tarvitsemansa työrauhan.

        Terveisin,
        Superior Sales-tiimi

        Ootteko miettineet saako teidän naapurit työrauhan myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko miettineet saako teidän naapurit työrauhan myös?

        Telemyyntikeskuksen naapuriin kannattaa varmasti muuttaa aika avoimin mielin. Itse olen ollut monessa yrityksessä joista muistan ainoastaan yhden hiljaisen paikan jyväskylästä. Musiikki ja melske kuuluu tietyllätavalla olennaisesti kulttuuriin. Jämsässä aikoinaan olin myös ja naapuri valitti jatkuvasti, mutta lopulta syy oli siinäkin vuokraajan koska oli vuokrannut tilan myyntitoimistolle, jos lähtee syyllistä etsimään niin se on näissä järjestäen vuokraaja joka varmasti esittelee muita tiloja haluaville aikoina kun meteli ei kuulu.


    • Anonyymi

      Olin itse Turun toimistolla pari päivää. Kun kävin haastattelussa sain ymmärtää että työ olisi enemmän asiakaspalelua ja jos saa päivän myynnit tehtyä ennen työajan loppumista, niin sitten voi lähteä kotiin. Tämä ei pidä paikkansa, koska X tuntimäärä pitää tulla täyteen, niin että saa peruspalkan.

      Työ oli hirveettä tyrkyttämistä ja en viihtynyt ollenkaan. Parin päivän jälkeen sanoin etten enään jatka, esimies kommentoi sitä todella röyhkeästi minun selän takana. Päivää aikaisemmin toinen uusi lopetti ja silloin tuli hirveät huutdot jälkeenpäin. Esimies myös kielsi meidän välisen keskustelun, niin ettei kollegan lopettaminen vaikuttaisi minun myyntiin.

      Ei kannata edes mennä haastatteluun.

      • Hoidamme toimeksiantojemme niin uusasiakashankitaa kuin myös nykyisiin asiakassuhteisiin liittyviä projekteja ja mielestämme myös myynti on asiakaspalvelua. Haluamme, että asiakkaalle jää aina miellyttävä kokemus oli kyse sitten suorasta myynnistä tai pelkästä asiakaspalvelusta.

        Terveisin,
        Superior Sales-tiimi


    • Anonyymi

      Olen ollut töissä nyt muutaman viikon. Työnantaja ja koko firman toiminta on aivan hanurista. Kolleegani palkka oli suhteellisen pieni työmäärään suhteuttettuna. Lupasivat paljon, jäi nekin lupaukset lunastamatta. Työaika on 8:30-17:00. Pakottavat jäämään ylitöihin melkein päivittäin. 12h päivään tulee helposti tehtyä. En suosittele kenellekään kyseistä firmaa.

      • Ihmiset oppivat hieman eri tavalla ja nopeudella. Panostamme erityisesti kouluttamiseen sekä soitossa oleviin liideihimme. Kannustavat työkaverit pitävät yhdessä myyntipäälliköiden kanssa huolta uusien työntekijöiden viihtyvyydestä. Pyrimme siihen että jokainen pääsee mahdollisimman nopeasti menestymään alallamme.

        Terveisin,
        Superior Sales-tiimi


      • Anonyymi
        superiorsales kirjoitti:

        Ihmiset oppivat hieman eri tavalla ja nopeudella. Panostamme erityisesti kouluttamiseen sekä soitossa oleviin liideihimme. Kannustavat työkaverit pitävät yhdessä myyntipäälliköiden kanssa huolta uusien työntekijöiden viihtyvyydestä. Pyrimme siihen että jokainen pääsee mahdollisimman nopeasti menestymään alallamme.

        Terveisin,
        Superior Sales-tiimi

        Sä oot tääl lukemas kokemuksia koska itsekki tiiät yritykses olevan täys floppi, yrität puolustella jotta saisit nukuttua, mene oikeisiin töihi, hyväksikäyttäjä.


    • Anonyymi

      Hei!

      Mielenkiintoisia kommentteja, joissa paistaa vahva negatiivisuus.
      Myyntiä hivenen kokeilleena tulee kommenteista mieleen, että odotettiinkohan kuuta taivaalta tulevaksi välittömästi? Onko kommentoijat aikaisemmin työskennelleet tuloshakuisesti?

      Oman kokemukseni pohjalta on puhelinmyynti tai telemarkkinointi kuten sitä nykyisin kutsutaan yksi vaikeimmista ellei jopa vaikein myynnin muoto. Voiko sen siis oppia viikossa tai edes kuukaudessa, en usko.

      Paljon olen myös kuullut haukuttavan kaikkea puhelimessa tapahtuvaa myyntiä, miksi? Kuinka monessa muussa myynnin muodossa pystytään tavoittamaan sama määrä mahdollisia ostajia? Tässä kohden on myös hyvä muistuttaa, että se Siwan tai H&M:n kassalla istuva henkilö ei ole myyjä vaan rahastaja, joka ottaa maksun sinunkin valitsemista tuotteista.

      Mikäli siis toivot helppoa ja tasaista palkkausta jossa et itse ole vastuussa omasta tekemisestä kannattaa unohtaa myyntiala kokonaan.

      Sillä jos myynti olisi helppoa, kaikkihan sitä tekisivät, vai mitä!

      • Anonyymi

        Hei!

        Valitettavasti kyseiselle alalle usein hakeutuvat ihmiset, jotka ovat jääneet pois työmarkkinoilta tai eivät vain syystä tai toisesta ole päässeet työmarkkinoiden imuun. Esimerkiksi juuri toisesta asteesta valmistuneet opiskelijat, koulutusta vailla olevat, Te-toimiston patistamat työttömät työllisyyden nostamisen nimissä ja ne, jotka eivät löydä koulutustaan vastaavaa työtä.

        Herää ajatus, kenelle telemarkkinointi on vaikeimpiä myynnin muotoja? Jos elämäntapa pohjautuu jatkuvaan suuremman tavoitteluun ja tuotteliaisuuteen, tuskin puhelinmyynti olisi yhtä vastenmielistä, mitä se on työlemästä syrjäytyneiden, oman ihmisarvonsa puolesta taistelleiden henkilöiden näkökulmasta.

        Alan työehdot ovat myös yleistä palvelualaa huonommat. Myyntityö on hyvin riippuvainen taloussuhdanteesta, johon oma vastuu ja yritteliäisyys ("oma tekeminen", yksilön panos tuotteliaisuuteensa) ovat tiukasti yhteydessä.

        Ammattina puhelinmyynti (tai myyntineuvottelu, heh heh) ei ole helppoa, sillä puhelinmyyjän huipputarjoukset eivät juurikaan tuota sisältöä asiakkaan elämään.

        Siwan ja H&M:n kassa saattavat olla puhelinmyyntiin ajautuneet yksilön mielestä näyttäytyä elitistisinä työpaikkoina, jossa myynti tapahtuu suurimmalta osin nonverbaalisesti.

        Myyntialaa on vaikeaa sivuttaa kokonaan. Te-toimiston rekrytapahtumissa raksa-, teollisuus- ja siivoustyön ohella, voi puhelinmyynti tuntua oivalta vaihtoehdolta sisävessoineen.


      • Anonyymi

        Missä on vielä siwoja : D


      • Anonyymi

        Ei se nyt aivan niin yksinkertaista ole kuin itse uskotkin.


    • Anonyymi

      Siis takuu- ja pohjapalkka ovat kaksi eri asiaa.
      Takuupalkka tulee, jos provikat eivät ylitä takuupalkkaa.
      Pohjapalkka tulee aina ja sen päälle tulee jokaisesta kaupasta provisio.
      Vaikka se olisi yksi ainoa tilaus.

      Jos keskeiset termit ovat hukassa. Niin ei jatkoon!

    • Anonyymi

      EI JATKOON! Tiimi todella mukava ja ilmapiiri hyvä, joka on plussaa, mutta kaikki muu palkkaa luvattiin, mutta tulos oli aivan toinen. Laskin tarkasti kaiken mitä minun olisi kuulunut saada, koska en luottanut kyseisen firman toimintaan. Aika paljon jäi puuttumaan, vaikka vielä moneen kertaan kysyin palkanlaskemisesta ja tein sen oikein saamieni tietojen mukaan.

      • Anonyymi

        palkkaturvakeskukseen hakemusta menemään vain, itse ajattelin ottaa ihan lakimiehen avukseni. Suosittelen sinukin niin alkaa palkanmaksu muistumaan.


      • Hei, mukavaa, että viihdyit työporukassamme! Työporukkamme on iältään laidasta laitaan, toimiston sijainnista riippumatta.

        Mitä palkkaukseen tulee, olet varmasti laskenut palkkasi täysin oikein, mutta et ole todennäköisesti ottanut huomioon myynneistä tulleita peruutuksia. Meillä peruutukset ovat yleensä 10 prosentin luokkaa koko volyymistä, kun taas toimialla keskimäärin ne ovat reilusti yli 15 % tuotteesta riippuen.

        Monesti työtä opetellessa monet myyntitilanteeseen kuuluvat kysymykset jäävät avaamatta asiakkaan kanssa, jonka takia peruutusten osuus myynneistä saattaa aluksi olla tavallista suurempi.

        Terveisin,
        Superior Sales-tiimi


      • Anonyymi

        Miten laskit sen Palkan???!


      • Anonyymi

        Miten se lasketaan se palkka?


    • Anonyymi

      Mikä on superior salesin pohjapalkka?

      • Anonyymi

        ei sellaista ole!


    • Anonyymi

      Älä mene työhön ko.yritykseen. Kokopäiväisestä työstä maksetaan 400euroa kuukaudessa, ns. pohjapalkka. Sen lisäksi tulevat provisiot ja bonukset - ja nekin kummallisella järjestelmällä, jossa voidaan vähentää, jos ei ole onnistunut myymään vitamiineja tai magnesiumia eläkeläisille... Epäluotettava yritys, joka palkkaa kokemattomia nuoria. Vaihtuvuus on suurta. Käytännössä tienestit jäävät alle tonnin (8.30-17.00), ja siitä verot pois. Miksi kukaan ei valvo tämmöistä? Kummallista on, että firma todella palkkasi 400euron pohjapalkalla kuukaudessa (!!) kokopäiväisen työntekijän, mutta haki samaan aikaan samalle paikkakunnalle osa-aikaisia telemyyjiä 450euron pohjapalkalla! Tämä on tositarina Itä-Suomesta.

      • Anonyymi

        Sittenhän kannattaa kiiruhtaa osa-aikaiseksi! Itse olin töissä kys. yrityksessä ja ihan pohjapalkkaa sain palkan mukaan ollessani osa-aikaisena.


    • Anonyymi

      Palkka lupaukset ja myyntitavoitteet aivan täyttä kusestusta. Vitunmoinen hikipaja.

      • Anonyymi

        Epäeettistä tyrkytystä tietämättömille vanhoille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäeettistä tyrkytystä tietämättömille vanhoille ihmisille.

        En tiedä kyseisestä yrityksestä paljoakaan itse,
        mutta ystäväni on ollut Turussa liki 2v töissä eikä ole mitään oikeastaan puhunut puoleen tai toiseen. Sen tiedän itsekkin alaa tekevänä että termiä tyrkyttää käyttää useimmiten semmoset ihmiset jotka eivät osaa myydä ja neuvotella vaan he ajautuvat umpikujaan kokien myynnin tyrkyttämisenä ja pakottamisesta, jota se usein onkin jos ei taida. Tästä pitää opetella irti jos mielii alaa tehdä itselleenkin mukavalla tavalla. En välttämättä edes suosittele mitään myynnin muotoa ihmisille jotka ajattelevat näin, paitsi jos ovat valmiita oppimaan.


      • Anonyymi

        1


    • Anonyymi

      palkka on kusetusta, niinkun kaikissa muissakin puhelinmyyntifirmoissa, en suositelle lähteen tutustuun!

    • Anonyymi

      Pitkät työajat (8:30-17:00) , ihan ok ilmapiiri mutta en kyllä missään nimessä suosittele , palkat on ihan eriä mitä niiden pitäs työsopimuksen mukaan olla. En suosittele tuhlaamaan aikaa siihen et kauppaat vitamiineja mummoille 8h ja saat siitä perustasolla vähän alle tonnin kuussa, ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Yleisesti ihan ok firma, palkka tuli millon piti ja opin asiat aika nopeasti.
      En suosittele kaikille, pitää olla aika kova tahtotila että pärjää kys. alassa
      Parhaimmat tekee vasemmalla kädellä yli 2k liksat mitä ainakin noitten kollegoitten
      kanssa puhuin ja tajusin kyllä itsekkin että se mitä he sanovat ei ole täysin paskanpuhetta. Jos oikeasti löytyy tahtoa ja halua niin kyllä tossakin lajissa pystyy menestyä. Ei itselle ollut mun juttu koska en vaan saanut hommaa rullaamaan mutta ihan tietävää ja kovaa porukkaa on, itse olin Pääkaupunkiseudulla noin 2kk.

    • Anonyymi

      Kireä ilmapiiri sekä vihainen vastaanotto apua pyytävälle uudelle työntekijälle. Jos on muuta tärkeää menoa kesken työpäivän siitä pitäisi osata ilmoittaa viikkotolkulla etukäteen tai tulee huutia. Mikäli lähtisit silti en osaa sanoa antaisivatko potkut vaikka meno olisi kuinka tärkeä esim pakollinen lääkärikäynti.

      "Myyvät" itsensä ja työpaikkansa työntekijälle samaan tapaan kuin tuotteensa asiakkaalle. Eivät kerro asioiden todellisia puolia esimerkiksi palkasta, ainakin vääristävät totuutta kertomalla ESIMERKIKSI, että voit helposti tehdä 1500€/kk uutena myyjänä. Tämä olisi todellisuudessa melko mahdoton tehtävä maalaisjärjellä ajateltuna.

      Tauot ovat mitättömiä ja ruokailun kanssa hoputetaan. Työtäsi seurataan jatkuvasti ja "piilovittuillaan" siitä jos et saa tuotteita myydyksi. Musiikki pauhaa täysiä ja työhösi et varmasti kykene keskittymään. Mikäli tajuatkin ettet haluakaan tehdä kyseistä työtä, et saa minkäänlaista korvausta ellet ole myynyt tarpeeksi montaa tuotetta. Jos tämän vielä menet ilmoittamaan työpaikalla, saat varmasti "kuulla kunniasi" vaikka sopimus sisältäisi koeajan.


      Varsinkin jos olet uusi työelämässä, tulet varmasti huijatuksi sinisilmäisyytesi vuoksi.

      En voi suositella kyseistä yritystä.

    • Anonyymi

      Hei,
      Tosi ikävä lukea näitä huonoja kokemuksia,
      Näin sivustakatsojana Superior Sales:in menosta voin sanoa että ne ihmiset ketkä eivät omaa minkään muotoista tahtotilaa suorittaa työtä hyvällä asenteella eivät menesty tässä kyseisessä työssä.
      Se että sinulta ei ole elämässäsi ikinä vaadittu mitään ja tulet työpaikkaan jossa sinulta odotetaan vain ja ainoastaan tulosta, ymmärrettävästi se voi tulla shokkina, painostuksena,hoputukselta jne.

      Ne ihmiset menestyy ketkä astuvat ovesta sisään jo sillä mentaliteetillä että tulevat onnistumaan, ja jos tulee vastoinkäyminen, sen sijaan että he menevät Suomi24 kirjoittelemaan päättömiä siitä että työnantaja sanoi vähän kovempaa tai Jenni Vartiainen soi liian kovaa niin, menestyjät etsivät ratkaisua ja pyrkivät suoriutumaan työtehtävästä mahdollisimman hyvin että lämmittää katsoa tiliä palkkapäivänä.

      Itse olen yksi firman huipputekijöistä, voin suoraan sanoa että en olisi ollut tässä firmassa yli puol vuotta töissä jos
      1. En viihtyisi täällä.
      2. En tienaa tarpeeksi
      3. En saa minkäänlaista arvostusta onnistumisistani.

      Tienaan Superiorilla kesk. 25-35e/h
      Olenko superihminen? En.
      Osaanko aistia ihmisen kuka ostaa 100% tarkkuudella? En
      Ainoo mitä minä teen on se että tulen jokapäivä sillä asenteella että onnistun ja suoritan tavoitteet täyteen ja JOS en onnistu niin katson peiliin siitä että en suoriutunut tarpeeksi hyvin ja olen aina saanut apua firmassa olon aikana vastoinkäymisiini niin työssä kuin työn ulkopuolella enkä mene keskustelupalstalle antamaan negatiivista palautetta firmasta joka otti minut avosylin vastaan kun näki potentiaalia.

      - Junior, Helsinki

      • Anonyymi

        Noin nuorella työntekijällä poikkeuksellisen hyvä ulosanti.. ettei vaan olis jonkun muun kirjoittama


      • Anonyymi

        Pääskii Junior.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääskii Junior.

        Sattuko herra olemaan Espoossa duunissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuko herra olemaan Espoossa duunissa

        junior madlala siellä😂


      • Anonyymi

        Äijä myy työkseen jotain d-vitamiiniä ja luulee olevansa jossain wolf of wallstreet leffassa. Olet yhteiskunnan pohjalla.


      • Anonyymi

        Hyvä Junior!
        Sitä vain ihmettelen, miksi olet tuolla ulosannilla mokomassa hikipajassa töissä ja vielä täydellisen surkealla palkalla?? 1500- 2500 palkka on surkea ja on järkyttävää kuulla, että vielä senkin alle mennään kyseisessä lafkassa.

        Tässä maassa on minimipalkka (tosin sekin järkyttävän alhainen). Tämä Superior Sales kuulostaa lisäksi sen kaltaiselta yritykseltä joka suorastaan kerjää viranomaistarkistuksia toiminnastaan.

        Unohda Junnu tuo hikipaja ja hakeudu paremmille metsästysmaille. Hyvän myyjän minimipalkka alkaa nelosella ellei halua pitäytyä puhelinmyyjänä.


    • Anonyymi

      Hei
      Olen tehnyt kohta vuoden töitä Superor Salesissa ja työpaikkaani en
      mistään hinnasta vaihtaisi toiseen ! Tienestit ovat minulla olleet
      alusta asti 20e/h.
      Ahkeralla työnteolla ja oikealla asenteella tienaat!
      Palkka maksetaan ajallaan ja oikein ! Itse päätät mitä haluat tienata !
      Negatiivisuus pois ja positiivisin mielin valloittamaan asiakkaita... se
      kannattaa ! Missään työpaikassa ei pelkästään tanssita ruusuilla.

      Terveisin
      Minna, Turku

      • Anonyymi

        Kaikki nämä puolustuspuheenvuorot on kirjoitettu kuin saman ihmisen näppiksestä…olisiko siellä johto pesemässä imagoaan?


      • Anonyymi

        Minna sä oot Superior salesin johtoportaissa älä sä sekaannu asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nämä puolustuspuheenvuorot on kirjoitettu kuin saman ihmisen näppiksestä…olisiko siellä johto pesemässä imagoaan?

        Tottakai siellä on. Minnat ja Juniorit yms. On kaikki korkealla sijalla Superiorin työhierarkiassa.


      • Anonyymi

        Minna hyvä, sinustako 20€/h on hyvä palkka?? Eihän se vastaa edes suomalaisen keskipalkkaa.

        Mutta hyvä Superior Salesille toki, kun höynäytettäviä näköjään riittää.


    • Anonyymi

      En saanut kesäbonusta, jota oltiin luvattu 2kk kesätyöajasta enkä myöskään kesäseteli rahoja??

    • Anonyymi

      Ihan täysin hujjjausta koko yritys

    • Anonyymi

      Olin hetken aikaa töissä. Palkkalupaukset kusetusta. Ylimielinen johto. Työ oli kaikkea muuta mitä annettiin ymmärtää. Epäeettistä tuputtamista.. En suosittele tätä työpaikkaa kenellekkään. Ihmettelen kuinka jotkut työntekijät jaksavat katsoa päivästä toiseen esimiehen pompottamista.

    • Anonyymi

      Onko myytävät tuotteet lähinnä vitamiineja vai myydäänkö siellä muutakin? Miten paljon kontakteja / puhemäärää ym vaaditaan pohjapalkkaan ja onko se tosiaan vain 400e kokoaikaisella työntekijällä? Miten paljon myyntiä vaaditaan vaikkapa keskimäärin päivässä, jos haluaisi tienata kokopäiväisenä työntekijänä vähintään 1500e/kk bruttona ja mielellään vaikka 2000e/kk?

      • Anonyymi

        Epäeettinen tuputuslafka ja työntekijöiden suurin toive - kusetus kaikesta.

        Menkää ihmiset oikeisiin töihin mieluummin, jos tätä ketjua tosissanne luette. Vaikka ammattikouluun ja joku pohjakoulutus - maksaa itsensä takaisin moninkertaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäeettinen tuputuslafka ja työntekijöiden suurin toive - kusetus kaikesta.

        Menkää ihmiset oikeisiin töihin mieluummin, jos tätä ketjua tosissanne luette. Vaikka ammattikouluun ja joku pohjakoulutus - maksaa itsensä takaisin moninkertaisesti.

        Hei. Vituttaa. Näin suomeksi sanottuna jos voisin yhtään mitään tehdä kuin tänne mennä töihin. Niin tekisin. Mutta kun ei ole vielä toisen asteen koulutusta ja mistään ei löydä työtä antavia. Ei vittu mistään. 3kk ja ei mitään tulosta, jopa kuntakin kääntää selkänsä.
        Viimeinen oljenkorteni ja mahdollisuuteni oli hakea superiorille ja niin tein. Köyhänä olisi ihan kiva jos olis edes pari sataa kädessä vaikka kuukauden sen vuoksi työskentelisin. Eettiset asiat jää toiselle kun alkaa tulla nälkä. T: Aivan totaalisen työtön nuorimies.


      • Anonyymi

        Jos yrität tarpeeksi niin palkkas voi olla jopa 600 ja jos oot vuosikymmenen myyntikokemuksella töissä niin tienaat sen reilun 1400. Muuten keskimäärin 400-500 ja työtunnit menee siinä 130-150 välillä älä mene äläkä kuuntele Junioria tai Minnaa ku molemmat ovat Superiorin johtoportaissa.


    • Anonyymi

      Mielenkiinnolla tulin lukemaan tästä lafkasta kokemuksia kun oli mukava artikkeli duunitorissa, toivomus oli että tän lafkan suomi24 sivu olisi positiivisempaa verrattuna kaikkiin muihin myyntitalojen kokemuksiin, fail.. vielä etsin myyntifirmaa kenen kokemuksiasivustolla ei ole epäonnistuneita työntekijöitä tai kilpailijoita naamion alla
      levittämässä negatiivisuutta! Jos harkitset hakevasi näihin myyntitaloihin niin kannattaa ottaa yhteyttä ja rakentaa oma mielipide.
      Ikinä ei voi tietää negatiivisen kommentin juurta, onko se epäonnistuminen,potkut sopimattomasta käytöksestä tai vaikka kilpailija kannattaa luottaa omaan vaistoon ja sivuuttaa muitten mielipiteet !

    • Anonyymi

      ite olin töissä superiorilla kesällä ja tuun kyllä tänä kesänä myös palkat maksettii ajoissa kaikki sovittii kirjallisesti, aina ei onnistuttu mut hyvät valmentajat etti heti ratkaisua koska kaikelle on aina oma syynsä ja ohjas aina kohti onnistumista
      katoin itekki näitä kokemus juttuja sen jälkee ku kävin haastattelus mut nää kommentit on niin kaukana toisessa päässä kun näki sen aidon menon siel
      suosittelen et käytte ees haastattelussa jos ootte onnekkaita et teidät valitaa !<33

      • Anonyymi

        Kaikki sinne valitaan :D "Jos sinut valitaan" on ihan väärä lausunto tällaisissa paikoissa.


    • Anonyymi

      Puhelinmyynti firma mut viihdyn ainaki itse ihan eri taso verrattuna muihin firmoihin missä oon ollu

      Ymmärrän kyllä puhelinmyynti-inhoa yleisesti

    • Anonyymi

      Unohtakaa koko lafka. Työsopparissa on mainittu pohjapalkka joka käytännössä on vain sanahelinää koska siellä on useita reunaehtoja
      jotka on todella vaikea saada toteutumaan ettäs saisit edes sen pohjapalkan.
      Perumiset ym jää omaksi tappioksi.

    • Anonyymi

      Tuttuni kehui et saa niin ja niin paljon mut sitten paljastuikin että jos on poissa yhdenkin tunnin täydestä työajasta kuukaudessa jää palkka muutamaan sataseen. Mitä siinä laskettiin sitten tuntipalkaksi jos niin käy
      Tais olla jotain 2,5eur/h ei helvetti, miten tää on edes mahdollista.

      Lisäksi asiakkaaksi on valittu kelle soitetaan vanhat sairaat naiset etupäässä jotka nöyränä tilaavat näitä supervitamiineja. Täysin moraalitonta toimintaa.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä rahaa tekee jos on valmis hylkäämään muun elämänsä ja menemään tiukkojen ehtojen vaatimissa rajoissa. Mikäli näin ei tee ja ei ole huipputehokas niin palkka jää pieneksi.


      • Anonyymi

        Moraalitonta toimintaa on jättää sovittuja tunteja käymättä ja sen jälkeen tulla itkemään Suomi24. Itse olen 1.5 v työskennellyt ja jos olen tunninkin pois ollut nii olen sen paikannut ja kaikki on mennyt sovitusti kummaltakin puolin. Tekstisi kertoman perusteella olet varmasti ollut niin surkea myymään että et ole saanut tuotteitasi menemään kun dementoituneille vanhuksille, semmosesta tulee melkolailla peruutuksia. Suosittelen opettelemaan oikeasti myymään ja jättää itkut sikseen. Se että tuttusi tienaa ei tarkota automaattisesti että sinä tienaat vaan pitää pikkusen nähdä vaivaa asian eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moraalitonta toimintaa on jättää sovittuja tunteja käymättä ja sen jälkeen tulla itkemään Suomi24. Itse olen 1.5 v työskennellyt ja jos olen tunninkin pois ollut nii olen sen paikannut ja kaikki on mennyt sovitusti kummaltakin puolin. Tekstisi kertoman perusteella olet varmasti ollut niin surkea myymään että et ole saanut tuotteitasi menemään kun dementoituneille vanhuksille, semmosesta tulee melkolailla peruutuksia. Suosittelen opettelemaan oikeasti myymään ja jättää itkut sikseen. Se että tuttusi tienaa ei tarkota automaattisesti että sinä tienaat vaan pitää pikkusen nähdä vaivaa asian eteen.

        Juu turpas kiinni oikeesti, jos ei yhtäkään tuntia voi olla jäämättä pois ilman isoja seurauksia palkalle, on kyllä vitun paskaa duunia ja sulla vitun paskaa elämää jos semmosten ohjeiden mukaan kuljet :D


      • Anonyymi

        Arvaappa neropatti, kukaan ei ota nuorta työmiestä töihin kun on opiskelut kesken vaikka olisi fyysisesti kykenevä orjatyöhön. On nälkä ja ei ole muutakaan. Eikun mummoille vitamiinit kouraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moraalitonta toimintaa on jättää sovittuja tunteja käymättä ja sen jälkeen tulla itkemään Suomi24. Itse olen 1.5 v työskennellyt ja jos olen tunninkin pois ollut nii olen sen paikannut ja kaikki on mennyt sovitusti kummaltakin puolin. Tekstisi kertoman perusteella olet varmasti ollut niin surkea myymään että et ole saanut tuotteitasi menemään kun dementoituneille vanhuksille, semmosesta tulee melkolailla peruutuksia. Suosittelen opettelemaan oikeasti myymään ja jättää itkut sikseen. Se että tuttusi tienaa ei tarkota automaattisesti että sinä tienaat vaan pitää pikkusen nähdä vaivaa asian eteen.

        Ei ole kukaan täällä tuntejaan jättänyt tekemättä vaan työehdot tässä näitä nuoria on henkisesti raiskannut. Minkäs mahtaa kun lafka asettaa 360 euroo alustavaksi pohjapalkaksi, mutta sen menettää jos peruutus on enemmän ku 10%. On lähes mahdotonta vaikuttaa asiakkaan tahtoon loppupeleissä ja tuo peruutusprosentti tulee hylätä koko yrityksen toiminnassa. Siellä Verneri Lahessa tapas usutella takasin työpisteisiin kun kello löi 17.00, jolloin työpäivät venyi 10 tuntiin alaikäisilläkin.


    • Anonyymi

      Vitun outo mesta :D ¨
      Kävin työhaastattelussa oppisopimusta varten eikä sovittu mitään, edes että milloin aloitan ja sanoi lopuksi että saan paikan. Pitää kuulemma jutella jollekkin toiselle siitä milloin aloitan vaik en saanu ees mitään puhelinnumeroita yms. Koulutukseenkin kutsuttiin vaikka ei olla sovittu millon alotetaan. :D muutenki jännä mesta.

    • Anonyymi

      Onks kellää tietoo näistä palkkauksen ''sivuehdoista''
      Tai muutenki et mis niit lukee

    • Anonyymi

      Olin muutaman päivän töissä ja sitten sain potkut. Huono paikka

      • Anonyymi

        Ei tainnut sun kauppa ihan räjähdysmäisesti käydä


      • Anonyymi

        Pystyisikö hieman avaamaan tätä casea? Miten tästä paikasta saa edes potkut? Tuntuisi olevan niin että hyödyntävät porsaanreikää laissa, työntekijät tulevat pariksi päiväksi kokeilemaan tai vastaavaa ja sitten ottavat loparit tai saavat potkut. Eikä tietenkään mittöön tarvitse maksaa kun työsopimuksessa on helvetillinen määritys mistä maksetaan ja kuinka vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnut sun kauppa ihan räjähdysmäisesti käydä

        :DD


    • Anonyymi

      Vuonna 2020 olin pari hassua kuukautta, lähdin samana päivänä koko lafkasta kun sain tietää että sain toisen paikan.

      En suosittele kenellekkään, kaikki soittolistat täynnä 70 vanhoja jotka ovat hyväsydämmisiä, ja sinä työlläsi työnnät kurkusta heille p****a alas. (myyt siis vitamiineja yms)

      Ensimmäisenä sinulle annetaan A4, sinua pyydetään lukemaan se joka puhelussa ilman että sanot mitään muuta kun paperissa lukee. Tämän paperin kirjoitus on muotoiltu niin että asiakas ei tajua että olet lähettämässä hänelle tuotteen jonka hänen on itse irtisanottava mikäli ei jatkossa halua niitä.

      Jos olet kipeenä joku päivä, voit olla varma että palkka näyttää siltä ettet olisi ollu koko kuukautena töissä. Voit olla varma että työpäivät venyvät ja jos olet lähdössä ennen kun "yhteiset" päivän tavoitteet toteutuvat niin saat whatsappiin viestiä aiheesta.

      Ne jotka täälä puolustelevat että tämä myynti firma olisi muka hyvä niin ei ole varmaan missään muualla ollutkaan.

      • Anonyymi

        En edes jaksanut lukea mitään ''vuonna 2020'' jälkeen, en edes ole tässä lafkassa duunissa mutta millainen kaveri menee suomi24 kirjoittamaan ikäviä firmasta 2 vuoden jälkeen?

        Kun katsoo tämän firman tuloksia ja henkilöstön pysyvyyttä niin uskaltaa olettaa että toimintamalli on muuttunut positiivisempaan suuntaan.

        Toivon että jokaisella kuka näitä kommentteja lukee on niin fiksu päästä että ei jätä Pleikkaria ostamatta sillä perusteella koska anonyymi interwebistä sanoi että se on huonompi kun Xbox.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes jaksanut lukea mitään ''vuonna 2020'' jälkeen, en edes ole tässä lafkassa duunissa mutta millainen kaveri menee suomi24 kirjoittamaan ikäviä firmasta 2 vuoden jälkeen?

        Kun katsoo tämän firman tuloksia ja henkilöstön pysyvyyttä niin uskaltaa olettaa että toimintamalli on muuttunut positiivisempaan suuntaan.

        Toivon että jokaisella kuka näitä kommentteja lukee on niin fiksu päästä että ei jätä Pleikkaria ostamatta sillä perusteella koska anonyymi interwebistä sanoi että se on huonompi kun Xbox.

        Sellanen kaveri joka mielenkiinnosta katsoo muiden kokemuksia ja haluaa kertoo omansa, ihan helposti olisin voinut jättää pois milloin siellä olin.

        Itse et edes ole ollut paikassa töissä ja heittelet pleikkari ja xbox valintoja. Kun itselläsi ei edes ole kertoa miksi menisit tai et menisi sinne töihin.

        Tottakai tuloksia tulee yritykselle kun isoin "meno" eli työntekijälle ei makseta vaivan palkkaa ellei luovu elämästä ja tekee duunia aamusta iltaan.

        Vahvasti epäilen että olisi muuttunut meininki, ellei yhtäkkiä ihmiset lakkaa vanhenemasta ja asiakaskunta katoaisi.

        Mikäli on tässä kahden vuoden aikana muuttunut, niin hyvä vaan. Jos ei ole muuttunut niin ainakin kerroin tarinani joka voi hyvin olla jonkun toisen huomenna.


      • Anonyymi

        Lähdet varmasti nykyisestä lafkastasikin (jos et ole jo lähtenyt) kun kuulet taas uudesta työpaikasta.

        Ihmiset jotka puhuvat tuotteista tai rekistereistä jatkuvasti huonoa eivät lopulta tule ikinä tajuamaan että huippu kaveri myy mitä vaan ja minne vaan ja tekee kauppansa samalla kun muut vilisee. Muutaman poikkeuksen olen kyllä nähnyt.

        Nimim. Lehtimyyntiä takana kohta 11 vuotta. Voin kertoa että pari kaveria olen nähnyt marmattavan tuotteista tai rekistereistä ja ura jää hyvin lyhyeksi. Itse mietin aikanaan muita tuotteita mutta hyvinhän tämä on rullannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdet varmasti nykyisestä lafkastasikin (jos et ole jo lähtenyt) kun kuulet taas uudesta työpaikasta.

        Ihmiset jotka puhuvat tuotteista tai rekistereistä jatkuvasti huonoa eivät lopulta tule ikinä tajuamaan että huippu kaveri myy mitä vaan ja minne vaan ja tekee kauppansa samalla kun muut vilisee. Muutaman poikkeuksen olen kyllä nähnyt.

        Nimim. Lehtimyyntiä takana kohta 11 vuotta. Voin kertoa että pari kaveria olen nähnyt marmattavan tuotteista tai rekistereistä ja ura jää hyvin lyhyeksi. Itse mietin aikanaan muita tuotteita mutta hyvinhän tämä on rullannut.

        Olen vielä samassa paikassa töissä mihin lähdin tosta firmasta. Kyllä oltavat tässä nykysessä on 100 kertaa paremmat.

        Palkka on paljon parempi, eikä tarvii pelkää ettei sitä maksettaisi. Jos olet 11 vuotta samassa paikassa ollut, niin tuskin edes enää tiedät mitä muuta parmpaa voisi olla tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vielä samassa paikassa töissä mihin lähdin tosta firmasta. Kyllä oltavat tässä nykysessä on 100 kertaa paremmat.

        Palkka on paljon parempi, eikä tarvii pelkää ettei sitä maksettaisi. Jos olet 11 vuotta samassa paikassa ollut, niin tuskin edes enää tiedät mitä muuta parmpaa voisi olla tarjolla.

        Kokeile itsekkin olla saatat kovin yllättyä että tarjolla on rahaa jolla ruokkii nelihenkisen perheen ja pärjää nyky kuluilla. Hinnatkin kun nousevat kokoajan niin ei tarvitse itse kun myydä vähän lisää niin se kompensoi mukavasti.

        Kyllä suunnilleen olen perillä laajalti alasta ja sen eri mahdollisuuksista, melko laaja tuttavapiiri kertynyt vuosien saatossa.


    • Anonyymi

      Varoitan nuoria pysymään kaukana kyseisestä yrityksestä!
      Yritys palkkaa yleensä vain nuoria koska niitä on helpompi huijata ja käyttää?
      Kokemusta 1kk, ekasta palkasta tipsahti vain 80€ tilille vaikka olin sitte töissä noin 50-60h.
      Kysyin pomolta että miksi en saanut tuntipalkkoja?
      - hän vastasi että jos myynti indeksi on alle 0.9 niin ei tuntipalkkaa saa vaikka TYÖSOPIMUKSESSA ei lukenut näin!
      - työsopimuksessa luki että tuntipalkan ehto on että SOVITUT TYÖMÄÄRÄT TÄYTTYVÄT eikä että indeksi pysyy ylempänä kun 0.9
      Asiakaslistat ovat erittäin huonoja sillä kukaan näistä asiakkaista ei osta mittään ja painaa luuria. Superior Sales väittää että he soittavat vain asiakkaille joilla on jotain tekemistä Suomen Vitamiinikeskuksen kanssa. Mutta he soittavat ihan random ihmisille ketkä ei edes tiedä mikä on Suomen Vitamiinikeskus eikä ole ikinä kuulukkaa.
      = en suosittele kyseistä firmaa, huijausyritys.

      • Anonyymi

        Ei Pääkaupunkiseudulla muutenkaan töiden tekemisestä tiedetä mitään, osataan huijata vaan, ryöstää tai kerjätä rahaa kadulla. Tämän voi jokainen käydä itse keskustassa todentamassa lämpimänä kesäpäivänä. Hankkiutuisivat nämäkin tämän lafkan kannattajat oikeisiin TÖIHIN vaikka kunnalle ojankaivuuseen tai raksalle. Turhaa mielipahaa useille ihmisille ja etenkin nuorille ensimmäisenä työpaikkana tällainen antaa vaan paskan maun suuhun. Sitten ihmetellään kun ei nuorille työnteko maistu ja valtio velkaantuu. Kannattaa jokaisen yritystä perustavan miettiä minkä kustannuksella rahansa tekee, kosahtaa tällaisissakin tapauksissa lopulta omaan nilkkaan.


      • Anonyymi

        sama mulla palkasta jäi ihan helvetisti saamatta. Työsoppari täyttä paskaa ja pomot kusettaa mennen tullen palkasta.


      • Anonyymi

        Kyllä minun sopimuksessani niinkun jokaisen meidän konttorilla Tampereella lukee rajana 0.9 kauppaa tunnissa. Se ei ole kauppamäärä eikä mikään ja kun tekee päivän tavotteen täyteen niin pääsee lähtemään ja pomo merkkaa täydet tunnit vielä siitä ylös kun tavote täynnä lähtee aiemmin kotiin ennenkun varsinaiset tunnit ovat täynnä. Luulen että et ole juurikaan kummosesti tehnyt kauppaa koska tuon mainitsemasi summan tienaa helposti päivässä kun vaan tekee tilauksia.


      • Anonyymi

        siis olitko siellä osa-aika työntekijänä, sillä olen itse tällä hetkellä 9.55e/h sopparilla, ja indeksini on kyllä alle 0.9 että nyt pelottaa miltä palkka näyttää seuraavana palkkapäivänä


      • Anonyymi

        Juu sama juttu, olin töissä kuukauden, tuli 97h tehtyä, odotin saavani tuntipalkkaa niistä, ja siitä olin innoissani, mutta ilmeisesti, indeksi oli jäänyt 0.9 jonka takia ei tuntipalkkaa maksa, ja sopimuksessa ja muutenkin kun kyselin asiasta, niin vältteli kaikkensa olla sanomatta siitä indeksi hommasta. Vanhampani on lakihommissa töissä, niin aiotaan tehdä syyte koko hommasta, vaikka varmaan ovat löytäneet jonkun laillisen loopholen mitä kautta ovat turvassa, lakien mukaan minimi tuntipalkka on puhelinmyynti alalla 9.77/h 6.1.2022 lähtien, kun sopimuksessa on 9.55/h joka tarkoittaa että sopimus joka nenän eteen annettiin on vanhentunut, ja siitä voi syytten tehdä. Koko paikka on hirveetä scämmiä, ja pomoja on opetettu huijaamaan nuorempia, ihmekkö että olivat niin kilttejä päivinä kun sai jotai 1-2 kauppaa, kun tiesivät ettei joudu tuntipalkkaa maksamaan. Loppusumma mitä sain 46 myynistä on 127e, vaikka olisi paljon enemmän pitänyt saada vaikka sopimus tietämättäni vaihdettiin johonkin pistesoppariin lähdettyäni, josta olisi pitänyt saada 7e per myynti, peruutus oli 12%

        Älkää menkö töihin superioriin, etsikää jonku työpaikka josta ei voida tuntipalkkaa riistää jonkun laki loopholen avulla, muutenkin pitäisi olla laitonta olla maksamatta yhtään tuntipalkkaa vaan mennä jonkun provision kanssa ainuastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun sopimuksessani niinkun jokaisen meidän konttorilla Tampereella lukee rajana 0.9 kauppaa tunnissa. Se ei ole kauppamäärä eikä mikään ja kun tekee päivän tavotteen täyteen niin pääsee lähtemään ja pomo merkkaa täydet tunnit vielä siitä ylös kun tavote täynnä lähtee aiemmin kotiin ennenkun varsinaiset tunnit ovat täynnä. Luulen että et ole juurikaan kummosesti tehnyt kauppaa koska tuon mainitsemasi summan tienaa helposti päivässä kun vaan tekee tilauksia.

        Kukaan ei tienaa 80€ päivässä Superiorilla. Älä valehtele.


    • Anonyymi

      Olin viime kesän töissä Helsingissä, ei todellakaan ole mikään normaali puhelinmyyntifirma missä sut laitetaan johonkin koppiin yksin soittamaan koko päivä, musta pidettiin huolta ja jatkuvasti kehitettiin myyjänä eteenpäin, ei ollut kymmentä minuuttia kun ei tullut jatkuvaa palautetta ja viikon jälkeen aloin itsenäistyä.
      En oo yllättynyt miks tää firma johtaa alaa jos taso on tämmöstä mitä oon muilta kavereilta kuullut muista firmoista. Jos oikeesti on pieni palo myyntialaa kohti niin en tiedä parempaa yritystä pitää huolta ja opettaa kun tämä Superior. Enkä voi sanoa muitten toimistojen puolesta mutta helsingissä oli 2 tyyppiä ketkä sitä veti ja en voi parempaa palautetta niistä tyypeistä antaa.
      Mene sinne haastatteluun jos niillä on rekry käynnissä ja tuomitse sen jälkeen, sinä nuori,aikuinen,aloitteleva myyjä,huippumyyjä!

    • Anonyymi

      Sanon teille kaikille et älkää jumalauta menkö lähellekkää tätä paska firmaa hyhhyh. Lupaa kaikelaisii palkka mahollisuuksii ja aluks luulet et saat 400€ mut loppuke lopuks sulle jää alle 100€ tuolt. Etenkin lepuskin konttoril iha hirveetä…..

      • Anonyymi

        Läppä ku ite samalla konttorilla ja 600e joka kuukaus osarina (ollu nyt 3kk) 😂 ei tainnu sulla hirveemmin kauppa käydä. Oishan se ok jos noi maksais istuskelusta 400e/kk


      • Anonyymi

        Ite olen Turussa tienannut jo pitkään sen mitä pitääkin ja ei tuo nyt ihmeitä vaadi. Ainut tapa jäädä alle tuntipalkkion on se että omat työtunnit tai tuntiteho ei täyty kuukaudessa, mutta sepä lukee jokaisen sopimuksessa. Myydä pitää mutta sehän on selvä kun myyntiä tekee.


      • Anonyymi

        Kauheaa huijausta!


      • Anonyymi

        Onko kilpailijayrityksen akti tuoda negatiivisuutta tälle yritykselle vai mikä todennäköisyys että ''kahdelta eri'' ihmiseltä tulee 2minuutin väliltä negatiivinen kommentti


      • Anonyymi

        Ite sain ekast kuusta 60h 130€ mut maaliskuusta 660€ kun tein yli 0.9 kauppaa tunti indexil


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite sain ekast kuusta 60h 130€ mut maaliskuusta 660€ kun tein yli 0.9 kauppaa tunti indexil

        tuli varmaan monelle yllätyksenä että ensimmäisenä kuukautena kun oot vielä harjottelemassa mitä ikinä nämä myyvätkin että et tienaa välittömästi tuhansia :D
        lukemani perusteella tää firma tarjoo jonkinlaista TES:n mukaista tuntipalkkausta, MIKÄÄN myyntifirma ei tarjoa TES:n mukaista tuntipalkkausta ilman ehtoja, kuka tienaa pelkällä istumisella? ei ainakaan firma, ei myöskään myyjä, älkää hakeko näihin myyntitaloihin jos ette ole valmiina tekemään myyntiä.
        Jonkun poika oli ollut 2kk tässä firmassa töissä ja sai 120e ekasta palkasta ja tokasta 200e, toi on huolestuttava rahallinen määrä tuosta työnteosta mutta mun mielessä liikkuu.. tekikö hän kauppaa tämän firman ehtojen mukaisesti? ei välttämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuli varmaan monelle yllätyksenä että ensimmäisenä kuukautena kun oot vielä harjottelemassa mitä ikinä nämä myyvätkin että et tienaa välittömästi tuhansia :D
        lukemani perusteella tää firma tarjoo jonkinlaista TES:n mukaista tuntipalkkausta, MIKÄÄN myyntifirma ei tarjoa TES:n mukaista tuntipalkkausta ilman ehtoja, kuka tienaa pelkällä istumisella? ei ainakaan firma, ei myöskään myyjä, älkää hakeko näihin myyntitaloihin jos ette ole valmiina tekemään myyntiä.
        Jonkun poika oli ollut 2kk tässä firmassa töissä ja sai 120e ekasta palkasta ja tokasta 200e, toi on huolestuttava rahallinen määrä tuosta työnteosta mutta mun mielessä liikkuu.. tekikö hän kauppaa tämän firman ehtojen mukaisesti? ei välttämättä.

        mutta mitä minä tiedän :D näitä firmoja menee konkkaan ja uusia perustetaan jatkuvasti eri nimellä, tämä firma on kuitenkin ollut pystyssä 3v en nää että nämä kusettavat ihmisiä ja jos näin tekevät oletan että henkilöstön määrä olisi 5-10 ihmistä eikä 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite sain ekast kuusta 60h 130€ mut maaliskuusta 660€ kun tein yli 0.9 kauppaa tunti indexil

        Tuntipalkka on 619€ vaikka jos sun indeksi on alle 0.9 .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kilpailijayrityksen akti tuoda negatiivisuutta tälle yritykselle vai mikä todennäköisyys että ''kahdelta eri'' ihmiseltä tulee 2minuutin väliltä negatiivinen kommentti

        Ei Superior ole mikään iso kilpailija myynnin alalla, miksi yksikään kilpailijayritys pyrkisi sabotoimaan Superiorin imagoa, jos sillä ei sitä imagoa muutenkaan ole. Superior on pieni yrittäjä, joka tekee voittoa käyttämällä suuria määriä alipalkattuja teinejä kesäisin myynnissään.


    • Anonyymi

      Liikaa töitä vähän palkka ja sikana stressaavaa

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta koko homma, lupaavat haastattelussa suuria ja juttelevat mukavia ja tarjoavat sopimusta saman tien kaikille, sitten koulutuspäivänä nenän eteen lävähtää erilainen soppari jossa ei ole mitään järkeä ja täyttä kusetusta, vitusti pitäisi myydä ja provikkaa ei saa jos ei ole yli 10 myyntiä päivään joka on helvetin vaikeaa, ja tuntipalkkaa ei saa ollenkaan jos ei ole tunteja täynnä kuukaudessa tai jos alle 1 myynti tunnisssa 😂, ei jatkoon eivät mitään maksa sinulle

    • Anonyymi

      Palkka on täysin kusetusta, ja kun alkaa keskustelemaan asiallisesti miksi luvattua palkkaa ei ole tullut niin sanotaan että ei ole aikaa kinasteluun. Lakimiehiin vaan yhteyttä palkkapäivänä jos ei sovittua palkkaa näy.

      • Anonyymi

        Mulle tuli kyllä kova palkka! :)

        Tääl on niin paljon negatiivisia kommentteja nii on pakko laittaa kyl että oli wörtti olla täällä kesän :)
        Aluks ei ollu helppoa mutta kun sai tatsia kaupanteosta niin kyl se siitä lähti


    • Anonyymi

      J
      Hbl

    • Anonyymi

      Ei oo mikään amerikan temppu ja ydinfysikkaa.

    • Anonyymi

      Yle MOTtia odotellessa :)

    • Anonyymi

      Tulipa vaihteeksi taas luettua jotakin sellaista, että olis pitänyt ottaa popparit esiin jo ensimmäisten kommenttien jälkeen. =D

      Joskus oon itsekkin kaupan tehnyt ja joskus jopa puhelimessa, niin Suomessa kuin ulkomailla. Aina oon törmännyt samaan asiaan, että ne valittaa jotka ei viitsi nähdä vaivaa oman saavutuksen eteen.
      En oo vielä ollut ikinä missään yrityksessä töissä mistä huonosti tehdystä suorituksesta maksettaisiin, oli sitten kyse nurmikon leikaamisesta tai vaikka ihmisten kyyditsemisestä jollakin kulkuneuvolla, saati sitten jos olet vastuussa omasta tuloksesta.

      Joka kerta kun olen mennyt tietoisesti tekemään jotakin sellaista työtä mihin minulla ei ole suoranaista koulutusta tai aikaisempaa kokemusta en ole odottanut saavani samaa palkaa kuin alan "mestarit" tai "vanhat" työtekijät vaan nöyränä oppimaan uutta.
      Oman kokemukseni pohjalta myyntialaan ei minulle ole koskaan tarjottu tuntipalkaa saatikka pohjaa ilman jotakin ehtoja. On ne sitten ollut tehokkuuteen tai työaikaan liittyviä, toisinaan jopa molempiin. Mikäli joskus en ole näihin ehtoihin päässyt ja siitä minulle ei ole kerrottu olen itse mennyt asiaa selvittämään kuinka niihin tulen jatkossa pääsemään.

      Ennen kuin mitään alaa tai yritystä alkaa sen suuremmin haukkumaan kannattaa selvittää edes aavistus taustoja jostain muualta kuin yleiseltä mielipide palstalta.
      Oli sitten kyse vaikka siitä ojan kaivamisesta siellä kaupungilla niin ei sitäkään kukaan mene tekemään ellei joku myy sitä "keikkaa", kellään ihmisellä ei ole maitoa ostettavaksi siitä viereisestä kaupasta jollei sinne joku käy ensin myymässä sopparia siitä. Kukaan ei pääse leikkimään älyluurillaan jos joku ei ole ensin myynyt sitä siihen kauppaan mistä sen menit ostamaan. jokainen jolla on lapsia on varmasti heillekkin "myynyt" joskus syyn miksi se huone siivotaan tai miksi sinne kouluun pitää mennä.

      Puhelin on nykyisin jokaisella kädessä ja se on nykyään helpoin ja nopein tapa tavoittaa isompaa massaa ihmisiä. Kuinka moni esim avaa nykyään mielellään oven jollekkin täysin vieraalle henkilölle joka sitä ovikelloa sattuu soittamaan?
      Puhelimessa tehdään Suomessa todella paljon kauppaa päivittäin ja se onkin kanava missä usein saa parhaimman tarjouksen tuotteesta tai palvelusta, Kun nyt viitsit näin pitkälle lukea niin voitko täysin käsi sydämmellä sanoa, että et ole tarttunut johonkin tarjoukseen uudesta nettiliittymäs, puhelinliittymästä tai vaikka sähkö sopparista kun sellaista on puhelimessa tarjottu?

      Tossa aavistuksen kaivoin kyseisestä firmasta tietoa mitä täällä nyt niin kovin parjataan niin näyttäisi olevan vahvassa kasvussa ja henkilöstö lisääntynyt vuosittain. Usein isoin kuluerä yrityksille muodostuu palkanmaksusta ja ylipäätään henkilöstöstä, onko siis ihme, että tässäkin yrityksessä toiminta on tuloshakuista?

      Mitä voit oppia myyntialalla?
      - Neuvottelua
      - Vuorovaikutusta
      - Erilaisten ihmisten tulkitsemista
      - Vastoinkäymisten käsittelyä
      - Tavoitteellisuutta
      - Esiintymistä
      - Stressin hallintaa
      - Paineen alla toimimista
      Siinä nyt muutama ajatus miksi mennä vaikka tuohon kyseiseen firmaan mitä tässä ketjussa niin kauheasti parjataan.

      Terveisin
      Vasta 15 vuotta ihmisten kanssa työskentelyä takana ja paljon vielä opittavaa edessä.

      • Anonyymi

        "Kun nyt viitsit näin pitkälle lukea niin voitko täysin käsi sydämmellä sanoa, että et ole tarttunut johonkin tarjoukseen uudesta nettiliittymäs, puhelinliittymästä tai vaikka sähkö sopparista kun sellaista on puhelimessa tarjottu?"

        En ole, löydän kyllä tarvitsemani tuotteet itsekin ja osaan myös kilpailuttaa toimittajat/vertailla hintoja ja hankkia työn/tuotteen/palvelun/tms. hinta-/laatusuhteeltaan parhaalta toimittajalta. Kenenkään ei tarvitse tyrkyttää minulle tuotteitaan ja sillä on ainoastaan negatiivinen vaikutus ostopäätökseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun nyt viitsit näin pitkälle lukea niin voitko täysin käsi sydämmellä sanoa, että et ole tarttunut johonkin tarjoukseen uudesta nettiliittymäs, puhelinliittymästä tai vaikka sähkö sopparista kun sellaista on puhelimessa tarjottu?"

        En ole, löydän kyllä tarvitsemani tuotteet itsekin ja osaan myös kilpailuttaa toimittajat/vertailla hintoja ja hankkia työn/tuotteen/palvelun/tms. hinta-/laatusuhteeltaan parhaalta toimittajalta. Kenenkään ei tarvitse tyrkyttää minulle tuotteitaan ja sillä on ainoastaan negatiivinen vaikutus ostopäätökseeni.

        mites ne kaikki ihmiset ketkä tulivat "tyrkytettyä" sähkösopimukset ihmisille esim vuos sitten kun oli 5c kwh nytkun on 40c/kwh? tai tehä palveluksen kyllä. tollai perus sisäänpäinkäänyty ihminen voi ymmärtää :D


      • Anonyymi

        Ei se kyllä ole siltikkään oikein alkaa kauppaamaan jotain perseen vitamiinejä eläkeläisille jotka sitten tarttuu näihin surkeisiin tarjouksiin, jotka sitten ottaa suuren osan eläkerahoita ja jota ei voi sitten peruuttaa helpostikkaan. Myyntipuheessa saadaan kuulumaan siltä että ei tarvitse peruuttaa, mutta sitten tulee kotiovelle pakettia jota ei ollut tilannut.

        Muutenkin nuorten kusettaminen on niin syöpäistä hommaa ettei mitään rajaa, kyllä harvaa onnistuu täyttämään sopimuksen ehdot, mutta monet nuoret jotka tulevat hakemaan hieman rahaa sitten pettyy kun ei ollut osannut kattoa sopimusta kunnolla, kun yhtäkkiä ei maksetakkaan tuntipalkkaa jota he olivat luulleet saavansa, mutta tilille tuleekin vain kymmenesosa oikeasta palkasta. Niin onko tämmöinen toiminta sitten hyvää.


      • Anonyymi

        Jos sinä olet suostunut surkeisiin työoloihin aloittelijana, ei se tarkoita että myös muiden pitäisi. Jos sinua on hyväksikäytetty työntekijänä ja saatu uskomaan, että vain tuloksilla on väliä ja että välineellinen suhtautuminen ihmisiin on ok, ei tarkoita että myös muiden pitäisi ajatella samoin ja myydä sielunsa voiton tavoittelulle toisten ihmisten kustannuksella.

        Sellainen myyminen, jossa tyrkytetään toiselle (mahdollisesti iäkkäälle ja yksinäiselle) ihmiselle ei ole aitoa vuorovaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olet suostunut surkeisiin työoloihin aloittelijana, ei se tarkoita että myös muiden pitäisi. Jos sinua on hyväksikäytetty työntekijänä ja saatu uskomaan, että vain tuloksilla on väliä ja että välineellinen suhtautuminen ihmisiin on ok, ei tarkoita että myös muiden pitäisi ajatella samoin ja myydä sielunsa voiton tavoittelulle toisten ihmisten kustannuksella.

        Sellainen myyminen, jossa tyrkytetään toiselle (mahdollisesti iäkkäälle ja yksinäiselle) ihmiselle ei ole aitoa vuorovaikutusta.

        En tiedä mihin tämän tekstin kirjoittaja on saatu uskomaan, mutta kuulostaa korvaani niin eriskummalliselta että pakko vastata.

        Sen tiedän itse myyjänä kohta 18 vuotta olleena että tuloksella on jonkin verran väliä jos leiväkseen tekee. Riippuu toki alkuperäisistä ja lähtökohtaisesti omista haaveista ja elämän tavotteista. Harva aina tietää mitä haluaa enkä itsekkään aivan varma ollut myyntiurani alkuvaiheilla mutta päätin kumminkin semmosen kun sain siihen hyvää ohjausta ja näkemystä. Omani oli että hankimme paremman asunnon ja teemme lapsen kumppanini kanssa ja hyvän tulotason jotta kaikki on kotona turvallisesti ja hyvin. Homma lähti käsistä ja nykyään on kolme lasta, kiva kämppä ja vielä mikä parasta sama kumppaninikin! En ole miljonääri mutta asiat ovat turvallisesti ja on puskuriakin pahan päivän varalle, saa toki nähdä kuinka kauan näillä sähkön hinnoilla.

        Vanhuksille jotka eivät ole enää ostokykyisiä tai ovat muistisairaita tai palvelutaloissa, ei saa myydä se on väärin ihan koko alan kannalta sekä moraalisesti. Teen itsekin kumminkin kauppaa niin että vanhin vakio asiakkaani on 82 vuotias ja keskimäärin paremmassa kondiksesta kun nykyinen nuoriso. Itseasiassa nii kova kauppamies itsekkin että en meinaa aina itsekkään olla ihan kartalla kuka ostaa ja keltä.

        Joka tapauksessa ehdotan että et mene myyntialalle jos tuloksen tavottelu ei ole prioriteetti nro. 1. Helpompia haaveita löytyy ja mikään haave ei ole huono jos se tuo itselle mielihyvää. Moraalia kohtaan löytyy lukuisia muita hyviä töitä, myyntiala ei ole liian vahva moraaliselle ensimmäinen hyvä vaihtoehto jos ei suostu ymmärtämään. Itselläni on vahva moraaali, mutta ymmärrän myyntialaa ja siksi pärjään, jopa menestyn.


    • Anonyymi

      Täysin kusetus firma palkkoja ei makseta ajallaan sitten sopparissa lukee että jos ei saa 0.9 indeksiä eli 0.9 kauppaa tuntia kohden ei saa PROVIKKAA vaikka todellisuudessa et saa TUNTIPALKKAA. Niin kusetus paska kun voi olla kenenkään ei pitäs mennä sinne ikinä. Itse olin töissä noin 5vko palkkaa kertyi suunnilleen 1300€ vaikka pelkästään jo tuntipalkka olisi pitänyt olla 1500€ luokkaa ja provikat päälle eli maksetaan vitusti vähemmän kuin pitäisi!

      • Anonyymi

        olin töissä 4vk ja sain 127e, vaikka laskin että olisi pitänyt 900e saada


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olin töissä 4vk ja sain 127e, vaikka laskin että olisi pitänyt 900e saada

        Olitko Leppävaaraan konttorilla?


    • Anonyymi

      Huutista näille firman omille damage control puheribuleille :D Eipä kovin käärmeöljykauppiaan kuvaa anna tommoset.

    • Anonyymi

      älkää menkö!

    • Anonyymi

      melkee 40 tuntia tein ennenkun moti meni! kävin sitte loparit ottamassa ja jutustelin vähä lepuskin bossin kanssa paljonko jäis kätee. laskettiin yhdessä 430 euroa. käteen jäi 121 euroa. suunnitelmana on käydä ulostamassa johtajan pöydälle. iha paska mesta ja toivon kaikille siellä pelkkää pahaa!

      • Anonyymi

        älä viitsi omasta mielestä se on nätti pöytä!! älä tuhraa sitä sen takia kun ei myynti ollut ihan sun juttu!:D tsemppiä!

        T.3kk talossa


      • Anonyymi

        mut jos näin on käynyt jostakin syystä niin eiks se oo fiksumpaa ottaa sen kyseisen toimiston esimiehiin yhteyttä jotta voitte laskea yhdessä että onko palkkasi mennyt täysin oikein :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä viitsi omasta mielestä se on nätti pöytä!! älä tuhraa sitä sen takia kun ei myynti ollut ihan sun juttu!:D tsemppiä!

        T.3kk talossa

        Pidä turpa kiinni hei, se et yks äijä onnistuu tuolla myymään ei kuitenkaan niitä montaa kymmentä nuorta jotka luuli saavansa hyvää palkaa mutta saikin paskaa korvaa.


      • Anonyymi

        Tapahtu samoin minulle että keskusteltiin pomon kaa ja jne. Sitte ku palkkapäivänä tuli 100e vaikka piti tulla 900, niin otin asianajajaan yhteyttä ja soitin konttorin pomolle. Sitten sain puhuttua asian ja he pahoittelivat todella. Kesti sitten 3 viikkoa että sain oikean palkan mutta piti soittaa sinne melkeen joka päivä muistutella heille asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtu samoin minulle että keskusteltiin pomon kaa ja jne. Sitte ku palkkapäivänä tuli 100e vaikka piti tulla 900, niin otin asianajajaan yhteyttä ja soitin konttorin pomolle. Sitten sain puhuttua asian ja he pahoittelivat todella. Kesti sitten 3 viikkoa että sain oikean palkan mutta piti soittaa sinne melkeen joka päivä muistutella heille asiasta.

        Sama juttu mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtu samoin minulle että keskusteltiin pomon kaa ja jne. Sitte ku palkkapäivänä tuli 100e vaikka piti tulla 900, niin otin asianajajaan yhteyttä ja soitin konttorin pomolle. Sitten sain puhuttua asian ja he pahoittelivat todella. Kesti sitten 3 viikkoa että sain oikean palkan mutta piti soittaa sinne melkeen joka päivä muistutella heille asiasta.

        mä sain 50 e kun piti saada 600 e,ja kesti 2 vikkoa että sain oikean palkan.
        Tämä firma käyttää nuoret joilla ei ole työkokemuksia niin olkaa varovaisia .


    • Anonyymi

      Otimme kaverini kanssa loparit tossa pari viikkoa sitten ja suunnitelmissa olisi käydä ulostamassa ns "bossin" pöydälle. Onko muita asiasta kiinnostuneita ja haluaisi lähteä mukaan. Tosiaan riittää, että paska hätä löytyy kun ollaan konttorille menossa. Vastatkaa tähän yhteystiedot niin otetaan yhteyttä ja sovitaan ajankohta!

      Ystävällisin terveisin 2 superiorin kaltoinkohtelemaa nuorta!:(

    • Anonyymi

      MUISTAKAA aina rakkaat ihmiset ketkä edes lukee näitä trollikommentteja että jotkut pärjää, jotkut ei. Se että joku anonyymi kilpailijayritys/ex-myyjä antoi negatiivisen kommentin kyseisestä firmasta joka 1. On ollut samalla yritysnimellä pystyssä noin kolme vuotta yritystietojen mukaan. (Yleensä kun ”paska kolahtaa tuulettimeen ” se vaihdetaan näissä myyntilafkoissa heti) 2. Työllistää yli 50 myyntineuvottelijaa ympäri suomea. 3. Ansainnut näköjään kolme vuotta peräkkäin Kauppalehden takaaman menestyjät sertifikaatin ei saa vaikuttaa sinun päätökseen kokeilla onko kyseinen myyntityö oma juttusi.

      • Anonyymi

        Taitaa toi kauppalehden "menestyjät sertifikaatti" olla aika kyseenalainen, tää firma varmaan lahjonut ne, koska eihän ne millään tavalla tota "kunniamainintaa" ansaitse, ihan hirveä firma! Pysykää loitolla, en suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään.


      • Anonyymi

        En tiiä kuka taas sut palkkas ton kirjoittamaan tänne, mutta on kyllä ihan hirveä firma. Ja ne pysyy pysytyssä ainoastaan kusettamalla nuorempia tekemään heille töitä melkein ilmaiseksi.
        Älkää menkö tänne töihin. älkää miettikö asiaa pysykää tästä firmasta loitolla.


      • Anonyymi

        Just tässä puhutaan asiaa. Itteä kun ei tuo koulunpenkin kuluttaminen hirveästi kiinnostanut niin on tullut parissa myyntifirmassa pyörähdettyä eri tuotteiden parissa ja Superiorilla oon nyt ollu 2,5 kuukautta. Ekasta kuussa takuupalkan sain ihan niitten päivien mukaan mitä kerkesin olla töissä kun puolessa välissä kuuta aloitin ja sen jälkeen ovat maksaneet ihan sopparin mukaan kun rajat ovat täyttyneet. Ei tässä ihan rikastumaan pääse vielä tällä kokemuksella uudella tuotteella, mutta en nyt mitään 3kilon palkkaa odotakkaan työpaikassa johon pääsee ilman mitään lähtövaatimuksia. Jotenkin tuntuu että ihmisillä on hirmunen kiire päästä nollasta sataan eivätkä malta odottaa että kerkeävät oppimaan perus askelmerkit uudessa hommassa mitä eivät ole ikinä ennen tehneet. Tän parin kuukauden aikana on tuossa viereisissä penkeissä vaihtunu tyyppejä eri syistä, mutta on toki myös tutut naamat jotka ovat olleet täällä pitempään kun ite oon kerenny.

        Ja tohon vielä että mitä tuolta firmasta itekkin kattelin tietoja lisää niin tasaselta näyttää tuloksen kipuaminen vuosivuodelta ja samoin henkilöstö kasvaa niin kyllä silloin pitää tehdä asioita oikeinkin. Itelle ainakin tuli semmonen olo toimistolla että nyt pitää takoa ihan ilmapiirinkin kannalta ja aika selvältä tuntuu jos on myynnistä kyse niin tulosta pitää tulla että saa mieleset rahat, varsinkin kun vieressä istuva kaveri pitemmällä kokemuksella takoo tuplamäärän tilauksia vuoroon kun itse. Tyhjästä on pirun hankalaa nyhjästä.


      • Anonyymi

        Pidä turpasi kiinni vitun Superiorin myyntipäällikkö. Ei nää mitään kilpailijayrityksiä oo, kun ei ne edes huomioi näin mitätöntä kilpailijaa kuin Superior.


    • Anonyymi

      mä näin täst firmast taas ig ilmotuksen nii tulin lukee näitä hahah mut siis olin ite tuol leppävaaran konttoril kesäl ku tehtii enkkakuukaus ja sit irtisanouduin heinäkuus ja kyllä siel oli niitä tyyppejä vieressä ketkä ei millään saanu kauppaa aikaseks samoil ohjeil mitä tuli aina aamul/tauoil vaan istu siellä lukemassa sitä paperia ilman mitää halua tehä kauppaa nii ymmärrän jos ei palkka hymyilyttäny ja sit en ymmärrä miks jonnekki nettiin itketää siitä että palkka oli pienempi mitä luvattiin kun kaikki hoituu sil et soittaa sinne ja kysyy tai ottaa yhteyt johonki liittoo ja sielt kaut mut onhan toi epäammattimaista jos palkka ei ole se mitä luvataan mut uskon et ku soittaa esimiehelle nii sen saa hoidettuu koska tää on vika firma mikä vetäis välistä kun vertaa muihin firmoihin mis oon ollu esim mjdynastia ja livepromoters

    • Anonyymi

      Espoo kesä oli kyl sairast sykkimist mut iha wörtti 😂😂
      Kuka oot? Itekki olin heinäkuuhu sit halusin lomaa

    • Anonyymi

      Toiset pärjää ja toiset ei!
      On oikeastaan aivan sama mitä työtä teet, mutta työsi pitää tuoda yritykselle enemmän kuin mitä sinulle maksetaan, muuten ollaan todella kaukana kannattavasta liiketoiminnasta.
      Näin ollen varsinkin, kun myynnistä puhutaan niin kukaan ei varmasti ole huipulla ekoina päivinä tai edes ekoina kuukausina, sama pätee ihan mihin tahansa alaan.

      Myyntiä on tullut itsellä tehtyä useammassa paikassa, kuin myös Superiorilla, samoin kuin oman yrityksen pyörittämistä.
      Superior oli ensimmäinen paikka missä todellisuudessa esimiestä kiinnosti mitä mulle kuuluu ja antoi vaikutelman, että halusi vilpittömästi myös minun onnistuvan päivittäin.
      Alkuun ei toki kauppa käynyt kun piti opetella ”talontavoille”, mutta kun sai juonen päästä kiinni niin päivittäiset tavoitteet tein täyteen, toisinaan se vaati vähän enemmän aikaa kuin ”perus” päivä, mutta se myös näkyi tilillä.

      Nykyisessä duunissa vastaan oman tiimin menestyksestä ja pakko todeta, että ei varmasti päästäisi vastaaviin tuloksiin, jos en olisi käynyt Superiorilla opettelemassa miten asiat voi tehdä.
      On turha valittaa esim. palkasta, jos et ole täyttänyt ehtoja mitä työsopimuksessa vaaditaan, tai tehnyt annettujen ohjeiden mukaan.

      Ps. On eri asia käydä töissä kuin, tehdä töitä.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu vaikka ei myynti meikän homma ollut. Tää firma sentään pyrkii hoitaa asiat mahdollisimman asiallisesti että hatunnostot siitä


    • Anonyymi

      Kävin haastattelussa näin millasia pellei olivat siinä jo. Nousin vain pöydästä ja lähdin ulos pauhasi musiikki taustalla niin kovaa että kuului haastattelu huoneeseen

    • Anonyymi

      Olen ollut siellä joskus muutama vuosi sitten hakemassa lisäansioita. Pidin siitä työstä. Musiikki oli kovalla mutta markkinointimerkonomina ymmärsin sen, mikä siinä on ideana. Vaikka en aina sitä ymmärtänyt oman keskittymiskykyni puolesta. Minua ymmärrettiin yksilönä. Jos ei ole tahtoa tehdä työtä niin monessa turhautuu, oli työ mikä tahansa. Jos ei kestä pettymyksiä, on vaikea tehdä puhelintyötä. Siinä varmaan on se juju. Pidin siellä muutamista ihmisistä. Mutta myös työstä. Sain myytyä ja pidin onnistumisista kirjaa. Nauraakin sai. Itsellä tämä ei ollut ainoa työ. Itse en ole nuori. Mielipiteitä on monia ja kunnioittakaa omaani.

    • Anonyymi

      Tosi hyvä mesta! Olin itse Helmikuu-Huhtikuu 2022 asti koko-aikasena Leppävaaran toimistolla, Kauppaa tuli tehtyy joinakin päivinä yllättävän paljon ja joskus turhauttavan vähän. Toimiston pyörittäjät oli mahtavaa porukkaa ja energia pysyi korkeel aamust iltaa saakka! SUOSITTELEN

    • Anonyymi

      Ei kannata ei maksa palkkoja

      • Anonyymi

        Palkat on kyllä aina tullut ajallaan ja jopa bonuksia silloin kun on onnistunut paremmin kun yleensä.

        En ymmärrä netissä mustamaalaamista. Olen itse työskennellyt monessa yrityksessä ja aina ollut vielä palkanmaksu päivä kaikissa sama :D

        Tietty jos tekee nolla tuloksen niin tili voi huutaa hoosiannaa mutta sitäkään en ole vielä tässä elämässä keneltäkään palkkakauden olleelta nähnyt.


    • Anonyymi

      Kaupparekisteriin lähtee valitus

    • Anonyymi

      Jännä nähä mitä tälle lafkalle käy nyt lakiuudistusten myötä kun kaupan sitomiseen tarvii kirjallisen allekirjoituksen että on pätevä. Oon ollu ite töissä jonkin aikaan superiorilla ja edelleen mietin että oliko heidän myymänsä tuote sittenkään " Itä-suomen yliopistossa tutkittu" kun en koskaan saanut kyseistä tutkimusta nähdä tai todisteita ei siitä ollu. Moraalikysymys tämä työ lopulta vaan on, kyllä sitä maalaisperunakin tietää ettei heidän vitamiini imeydy yhtään sen tehokkaammin kun mikä tahansa vastaava toinen. Tai jos imeytyy niin voisinko nyt sitten saada sen tutkimuksen luettavaksi, niiden tutkioiden nimet jotka sen on tehny ja vuosiluvun jolloin se on tehty? Vai onko sittenkään ihan puhtaat jauhot pussissa heidän myyntikikoissaan..

      • Anonyymi

        Olen ollut täällä töissä jo yli 2 vuotta emmekä ole saaneet käyttää mihinkään tutkimukseen vetoamista ainakaan minun aikanani, olet ollut varmasti ennen minua hommissa.

        Vähän olin itsekkin varpaillani vahvistaako ihmiset nyt kun uusi juttu tuli, mutta siinä 90% luokkaa se on itselläni ollut. Tuntuu vaan että nykyään tekee jopa laadukkaammin kun ennen.


      • Anonyymi

        itel ainoo henkilökohtainen syy miksi tulin edes tähän firmaan b2c myyntiin tammikuus on tämä kyseinen lakiuudistus minkä luin yleltä peruutukset vähenee ja asiakkaita ei voi millään tavalla kusettaa koska heille tulee kirjallisesti kaikki tiedot jotka pitää vielä vahvistaa erikseen ennenku mitään menee osotteeseen nyt tämä on eettisesti paljon helpompaa ja kivempaa duunia mulla ei varma oo lupaa kertoo yksityiskohdista mutta superior ainakin hoitaa homman hyvin ja mieluisa tuotekin myynnissä mitä oma mummokin käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut täällä töissä jo yli 2 vuotta emmekä ole saaneet käyttää mihinkään tutkimukseen vetoamista ainakaan minun aikanani, olet ollut varmasti ennen minua hommissa.

        Vähän olin itsekkin varpaillani vahvistaako ihmiset nyt kun uusi juttu tuli, mutta siinä 90% luokkaa se on itselläni ollut. Tuntuu vaan että nykyään tekee jopa laadukkaammin kun ennen.

        Kyllä vaan meillä vaan luki spiikissä että "itä-suomen yliopiston tutkima". Olin vuonna 2019 hommissa joten onhan siitä jo aikaa. Silloin vedottiin että tabletti on eritavalla liukeneva kuin normaalit vitamiinit, mutta vitamiineja on vesi-ja rasvaliukoisia. Keho myös poistaa esim. Ylimääräisen d-vitamiinin kehosta itsestään eli imeytyskyvyllä ei ole väliä, suurin osa tulee kustua joka tapauksessa ulos. En luota mihinkään mitä tämä lafka sanoo ja toivon että menis konkkaan.


    • Anonyymi

      Olin 3kk tuolla töissä, keskityn nyt tuleviin opintoihin mutta erittäin hyvä maku jäi Superiorista.
      Vetäjät tietää mistä puhuu ja palkatkin oikeasti semmoista mitä ne sanoo. Itsellä 2100€ oli paras palkka ja tajusin vasta vikana kuuna miten helppoa tämä oikeasti on.
      Näin jälkeenpäin, käyttänyt yleisesti oppimiani taitoja vuorovaikutus tilanteissa, kaverin kanssa sivussa pieni yritysmyynti prokkis ja sain just clousattua aika ison asiakkaan, tuli tästä yrityksestä taas mainos vastaan niin halusin vaan jättää kerrankin hyvää palautetta koska ei nuo myyjät ketkä tienaa tuolla 3000€ +/kk valitettavasti laita mitään kommentteja internettiin että millaista se homma oikeasti on kun vaan on kärsivällinen ja haluaa täysillä oppia.
      Hakijalle vinkkinä että jokainen on oikeasti aika huono B2C myynnissä alussa, mutta nimenomaan sen takia kun se valmennus on huipputasoa niin teistä pidetään kyllä huolta!

    • Anonyymi

      Et kai vaan saanut potkuja työtehtävien laiminlyönnistä? =/

    • Anonyymi

      Paska yritys, jos olet idiootti joka haluaa soitella mummolle ja myydä jotain paskaa kiinatuotetta niin tervetuloa

      • Anonyymi

        Kaikki oli varmasti tähän yritykseen liittyen ok siihen asti kun tulit kokeilemaan -> epäonnistuit työnkuvassa ja luovutit? Ymmärsinkö väärin vai oikein?


    • Anonyymi

      Itsekkin kävin haasttattelussa ja nyt on vähän omituinen fiilis kun näitä kokemuksia lukee. En tideä mitä mun kannattas toimia. Olen kuitenkin vasta valmistuva merkoni ja kesä töitä tarjottiin mutta sopimusta ei ole kirjoitettu.

      • Anonyymi

        Meillä on sitten ihan sama tilanne… Mitäköhän tässä nyt sit tekis 🤷‍♀️


    • Anonyymi

      en voi suositella kellekkään, palkka mikä luvataan et tule saamaan, koko ajan hirveä melu ja joka päivä kinutaan jäämään yli töihin.

      • Anonyymi

        Millä toimistolla olit?


      • Anonyymi

        Mä saan ainakin sen mukaan mitä teen kauppaa. Ei se siellä vielä ole missä oon halunnu. Esimies sano että kannattaa tehdä kauppaa niin tienaat hyvin ja jos et tee niin et tienaa hyvin :D


    • Anonyymi

      Älä mene ihan paska paikka joutuu palkkaa odottamaan ja työtodistusta myös. Haastatteluissa lupaillaan paljon palkkaa puhelinmyynnillä mutta ei tule toteutumaan.

    • Anonyymi

      Olin ite vaan kesän ja 1.2k tienasin, mut aika päivänselvä asia on että jos ei tee kauppaa tuolla niin ei tienaa. Todennäkösesti osa-aikaseks meen taas kun koulut alkaa

      • Anonyymi

        Se on just näin! Tekijät tekee, jauhajat jauhaa. En oo superiorilla ollu töissä mut muissa myyntihommissa ja joka paikasta löytyy aina niitä jotka ei menesty ja se on ihan luonnonlaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just näin! Tekijät tekee, jauhajat jauhaa. En oo superiorilla ollu töissä mut muissa myyntihommissa ja joka paikasta löytyy aina niitä jotka ei menesty ja se on ihan luonnonlaki.

        Juu ei myynti kaikille ole, itsekkään tässä firmassa ole töitä tehnyt mutta yleensä ne kaikista töhöimmät muutaman päivän sankarit huutelee tääl :D käy sääliks tätä yritystä kun puolet on trolleja ja varmasti vaikeuttaa rekryä


    • Anonyymi

      Itse olin kesätöissä Helsingin toimistolla kesäkuusta heinäkuun loppuun. Aluksi oli suuret epäilykset mut päätin lähteä koklaa vaikkei ollu myyntihommista mitään kokemusta. Koulutusjakso toi hyvää motia ja pikkuhiljaa pienten alkuvaikeuksien jälkeen kauppa alkoi käydä tosi hyvin! Heinäkuun eka viikko oli taas vähän huonompi mut loppukuusta sain hyvän tsempin päälle ja reippaasti yli parin tonnin kuukausitilin mihin olin kyl tosi tyytyväinen. Nyt jatkuu opiskelut mut voin itse ainakin suositella paikkaa kaikille jotka jaksaa tehdä töitä menestymisen eteen! Loppupeleissä mukavaa hommaa ja asiakkaat ottaa tosin hyvin myyntipuhelut. Toki niitä m***ujakin asiakkaista löytyy aina mut niinhän joka duunissa on tapana.

      • Anonyymi

        Mikö oli sun HYVÄKSYTTYJEN kauppojen määrä?


    • Anonyymi

      Terve,

      Jälkikasvu on ollut kahtena kesänä ja työsopimuksia / toimitus sopimuksia työssäni usein tehneenä en tekisi ko yrityksen kanssa yhtään sopimusta.

      Ensinnäkin yritys harrastaa eri sopimusten esittämistä haastattelussa ja sopimusta tehdessä, tämä on nyt nähty kahteen kertaan.

      Ensimmäinen kesä oli palkallisesti hyvä, mutta kun teini joutuu jokaisen palkan tarkistuslaskemaan ja vertaamaan sopimukseen on yritystoiminta varsin hataralla pohjalla.
      - Pahin/paras kusetus yritys oli maksetaan 100€ … tarkistuksen jälkeen se oli yli 600€
      - Selitys oli pyydän lupaa että voin maksaa.. hei sopimus on sopimus ja se on sitova myös työnantajalle.
      - yritys harrastaa pikakilpailuja joilla boostattaan päivää… saatte lahjakortin tai vastaavaa… no sitten kun saavuttivat tavoitteen niin pika palkkio oli vähennetty palkasta. (Ja nämä oli normaalin päivämyynti ylityksbonuksen päälle luvattuja palkkiota)

      Tänä kesänä sopimus oli totaalisen harhaanjohtava taulukossa on laskelma 0-100 kauppaa, mutta erikseen on määritelty kolme rajaa 0-100 välille ja niistä ylin ei edes ole mahdollinen koska taulukko kumoaa sen.

      No kun nyt palkka maksettiin niin jos luen sopimusta ns. Yrittäjä kulmalla niin palkka olisi ollut 6% pienempi kuin nyt maksettu ja maksettua summaa en saa edes laskemalla yhden pykälän yli oikean taulukon.

      Eli jos haluatte opettaa lapselle tai itsellenne neuvottelu ja ”opiskelu” motivaatiota niin suosittelen muutoin kannattaa välttää ja tehdä oikeita töitä jossa maksetaan palkka oikein ja se on suhteessa oikein mitoitettu..

    • Anonyymi

      Ei kannata mennä, superior sales on nuorten tietämättömien ihmisten hyötymistä ja todellista luvattua palkkaa ei ikinä tule. Itse olin Espoossa leppävaarassa töissä superior salesilla kuukauden, palkaksi piti tulla 460 euroa, mutta tilille tuli 49,86 euroa ja pomo keksii tekosyitä joilla välttää nuorille maksamista. Pomo myös sanoi, että työ olisi 3 kertaa viikossa 5 tuntia, mutta todellisuudessa aika mitä puhelimessa joutuu olla on 5h, joten toimistolla ollaan helposti 7 tuntia. Jos haluat, että sinua huijataan hae superior salesille leppävaaraan töihin.

      • Anonyymi

        Näin Superior Tampereessa 3kk olleena, ainoa validi syy miksi sulle maksettaisiin ton arvoinen palkka on se että et tehnyt työtunteja täyteen ja kaupanteon sijaan aiheutit vaan puhelinlaskua eli istuit! Hyvä esimies siellä kuitenkin on vissiin kun katsonut sun touhua ja viitsinyt silti kehittää eteenpäin. Nämä nettikommentit ei tänä päivänäkään yllätä


    • Anonyymi

      Joo aivan paskaa, yritti manipuloida, työaika oli 9-17 ja joskus uhkaili että ei tule näyttämään hyvältä jos ei ole pidempään töissä

      • Anonyymi

        Luuserit itkee tekijät tekee💪


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei liitu


      • Anonyymi

        Liittyy


    • Anonyymi

      Aloitin opisopimuksella päivät oli niitä 8.30-17.00, ensin juotiin kahvit aamulla ja 9 alkoi itse työ. Työkaverit olivat ihan mukavia ja kannustavia. Työajoista ei kerrottu mitään etukäteen ja se selvisi vasta ensimmäisen työpäivän aikana. Olin tasan viikon töissä joista 3pv korkeassa kuumeessa eli itse työpäiviä jäi 3. Kolmantena päivänä itkin aamulla koko työmatkan koska en halunnut mennä töihin. Olin sitten 5-6h sinä päivänä töissä kunnes menin itkien sanomaan etten halua enään jatkaa.

      En tykännyt yhtään työstä ei ollut minun juttuni ollenkaan. Jotkut kuitenkin olivat viihtyneet montakin vuotta kyseisen työn parissa. Mulla ei kestänyt pää enää lukea sitä 8h putkee samoja lauseita ja itsensä toistamista koko ajan. Jos asiakas sanoi puhelimessa, että ei osta mitään ja rupeaa ärsyyntymään niin kyllä mun myötätunto siinä vaiheessa käskee toivottamaan hyvät päivän jatkot ja lopettamaan puhelun, eikä pakolla tyrkyttämään tuotetta, mutta jos näin tekee saa siitä kuulla pomolta.

      Tein yhteensä työpäiviä 3, mutta palkka jäi reippaasti alle 5 euron. Mun mielestä on aivan törkeää pitää ihmisiä työpaikalla 8,5h päivästä kun palkkakin on aivan kohtuuton. Jokainen voi varmaa laskea itse, että eihän tosta tuu kun vähän päälle 1 euro päivää kohden. Työhaastattelun jälkeen ku kerrottiin, että sain paikan puhuttiin yli 3000 palkasta, johon en alkuunkaan uskonut. Palkka sitten selvisikin aivan päinvastaiseksi.

    • Anonyymi

      Mites onko tuo palkkojen maksu politiikka tuola parantunut

    • Anonyymi

      Siis miten täällä kommentit keskenään niin ristiriitaisia. Yritän selvittää, että onko koko lafka täys kusetus vai ei. Etsin siis kesätyötä atm

      • Anonyymi

        Joku yrityksen esimies tai somevastaava on kommentoinu kaikki noi positiiviset kommentit yrityksestä. Yrittävät pitää jonkin muotoista mainetta yllä.


      • Anonyymi

        Kannattaa mennä kesätöihin missä tuntipalkka. Menee kesä hukkaan tuolla ja etkä saa rahaa…


    • Anonyymi

      Itse hetken aikaa töissä olleena työnantajana aivan hirveä. Olin sairaana ja esimies sanoi minulle että älä valita on kaikilla muillakin jotain eivätkä he valita kun kovissa kivuissa olin vessan lattialla sikiöasennossa. Ihan normaalia käytöstä <3 Olin alle kaksi viikkoa. 8-17 työpäivillä sain palkaksi alle 200€. Kyllä kannatti... Jep..

    • Anonyymi

      olin siellä kesätöissä ja se oli yks isoimmista virheistä mitä tein kun menin sinne enkä googlannu siitä firmasta yhtään mitään. mä ja mun kaveri oltiin siellä tasan kuukauden. ja ois kannattanu lopettaa heti sen ku oli harjotus”viikko”. mielenterveys oli iha vitun fucked, tuli itketty aivan saatanasti ja ei silti voinu pitää tauon että voisi hetken rauhottua. ihan painostuksella pistettii jatkaa puheluita. siis nehä ei edes anna käydä vessassakaan, niitä kiinnosti vaa se että me tehtäis niiden puolest ne kaupat ja ei edes saa siitä palkkaa. mun ois pitäny saada aika paljon mut hupsista sain 120€, siinä ei edes ollu pohjapalkkaa. kaveri sai vähän päälle 200€. ja mikä on hauskint että joku viikko ennen ku meiän soppari oli loppunu nii työnantaja vaa tulee meiä luo ja vaihtaa meiä sopparit johonki iha randomii. ja rehellisesti ton superior sales tiimin vastaukset täällä o niin naurettavii ja isoin bs.

      • Anonyymi

        Nyt on kyllä niin nyky ahdistuneen nuorison höpö höpö puhetta että huhhuh. Sinut palkataan johonkin tekemään töitä ja tuossa työssä se on juuri niiden kauppojen tekeminen niin turha siitä on nettiin tulla itkemään kun se ei onnistunutkaan. On paljon missä ihmiset eivät onnistu mutta jos joka asiasta valitetaan niin koko yhteiskunta on muutamassa vuodessa aivan nurin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä niin nyky ahdistuneen nuorison höpö höpö puhetta että huhhuh. Sinut palkataan johonkin tekemään töitä ja tuossa työssä se on juuri niiden kauppojen tekeminen niin turha siitä on nettiin tulla itkemään kun se ei onnistunutkaan. On paljon missä ihmiset eivät onnistu mutta jos joka asiasta valitetaan niin koko yhteiskunta on muutamassa vuodessa aivan nurin.

        ai höpö höpö puhetta? niinpä olet oikeassa meiät palkattiin tekemään töitä eikä käyttää meitä orjana. hyväksikäyttö ja työn teko on 2 eri asiaa. meitsi kyllä onnistui siinä työssä, kans mun kaverikin ja monet muutkin mutta heti rahat ei kerenny tilille asti. jos meidät voi käyttää hyväks nii me voidaan kans valittaa asiasta ja puhua faktoja eikä vaa itketä tääl jotai omaa keksimää paskaa. ite tuut valittaa jostai nykypäivän nuorisost tänne …. mikä ei liity tähä aiheeseen kyl mitenkään.


    • Anonyymi

      Palkkaus on täysi kusetus tässä firmassa! Älkää menkö, Ei ole yhtään mitä luvataan. Hakekaa mielummin rehellisiin firmoihin töihin. Itse aikaa tuli tuhlattua riittämiin ja kauppojakin syntyi kivaan tahtiin mutta palkassa se ei myyjällä näkynyt. VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ TYÖPAIKKAA!!

    • Anonyymi

      Turussa olleena palkanmaksu oli ihan eri mitä luvattiin. Yhtäkkii löytyy eri koukeroi mitkä tiputtaa summaa koko ajan kummallista että niitä ei sitten voinu sanoa haastattelussa. Olisi molempien aikaa säästetty. Johtajat myös Turussa osaamattomia, huudellaan kesken puhelujen olan takaa mitä sattuu, kun yrität keskittyä kaupantekoon.
      Olin kipeenä ja soitin asiasta aamulla, niin neljä kertaa soittivat saman päivän aikana joko olo parantunu, kipeenäkin voi tulla. Seuraavana päivänä oli pakko mennä kipeenä koska pommittivat koko ajan soitoilla ja uhkailivat että ei näytä hyvältä minkään kannalta tää yms.
      Yhteenvetona: Älkää nuoret langetko näiden kusetukseen ja puheisiin monen tonnin palkoista. Kaupungit on täynnä työpaikkoja joissa tuntipalkka ja tiedät silloin satavarmasti mitä palkkapäivänä saat. 👍🏻

    • Anonyymi

      Lähen täst ny ekaa päivää sinne superior salessille tekee, 17-vuotias ammattikoulus täl hetkel. Tuun takas kirjottaa tähä mite menee ja si kattoo kans paljo pärähtä tilille.

      • Anonyymi

        Miten mennyt?


    • Anonyymi

      Vittu mitä viihdettä lukee näit😂. Ite olin oppisopimuksel ja tietenki se palkka on vähä härö mut tienasin about 2000€ vähän yli 2 kuukaudelt. Töihin oli suurimman osan ajasta kiva tulla ku oli hyvä meininki ja hyvät työkaverit. Ja nyt oot varmaa imppu nauramas siel junnunkaa ni kertokaa samal terveisii rikulle😂. Ja siihen vielä ku jengihän hakee tän tyyppisee työhön provision takia ni jos haluut menestyy ni perusta vaikka yritys tai rupee sijoittaa + ne kaupat tehää niitä ei tule!

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3226
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2724
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      117
      2719
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2123
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1947
    6. 175
      1365
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1206
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      75
      1160
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1020
    Aihe