Hei, minulla on kymmenien vuosien kokemus luontaislääkeistä ja olen itse taistellut diabeteksen, nivelrikon, vatsaongelmieni. kanssa. Lääkärit tuputtavat lääkkeitä ja minä luontaisterapeuttina etsin avun yrteistäni ja voiteistani! En käytä lääkkeitä vaan yritän selvitä vitamiineilla, yrteillä ja oikealla ravinnolla. Ei lihaa, mutta kasvikset
Ja kala-äyriäiset - pienet annokset .
Alkoholia kohtuudella samoin liikunta mieluista esim. Vesijumppa/
Uiminen, kävely, sulkis ja golf !
Proteiinit, kivennäisaineet
Vitamiinit: C, moni B, Mg, E,A, kupari, sinkki ja mineraalit...
D kalsium Pidä ns. Vitamiinikuurit
3x vuodessa!
Marjat, etenkin mustikat, puolukat sekä karpalot hyväksi terveydelle.
Avocadoa ja banaania suuhun ja iholle! Tee perusvoiteeseen omat
Voiteesi: manteli ja avocado öljyä
100 % aromaattiset esim. Laventeli,
Kamomilla ja ruusu ( 3 tippaa/ 50g)
Ole omavarainen ja etsi tietoa ( netti )
Kirjoja: Lääkkeitä Luonosta : valitut palat, Vogelin kirjat, Frantsilan kirjat jne..
Tohtori Rathin soluravinneohjelma
Monet ovat saanneet apua näistä!
Olet sitä - mitä syöt siis valikoi tarkkaan ravintosi sisältö ja terveys vaikutukset !
Anonyymi
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764