Mulla on semmonen ongelma, että ne välitehtävät mitä pitää tehdä ennen näyttelemis-keikkaa, eivät tallennu. Siis ne esim. "harjoittele näyttelemistä" tai "kehitä kuntoa". Se valmis-merkki poistuu, jos matkustan ja sitten ne pitää taas aloittaa alusta. Mitenkähän saisin tuon ongelman pois? Tein samasta pelistä ihan uuden tallennuksen, mutta ei auttanut. Tulikohan tuo bugi uusimman päivityksen mukana? Onko muilla ollut samaa?
Sims 4 Kohti kuuluisuutta bugi
3
202
Vastaukset
Kaikilla TS 4:ää pelanneilla on ollut tuo ongelma. Kyse on pelin ikiomasta suhteellisen tuoreesta mutta silti jo hyvin tunnetusta bugista.
- Anonyymi
No toivottavasti korjaava päivitys tulee pian! -Ap
Anonyymi kirjoitti:
No toivottavasti korjaava päivitys tulee pian! -Ap
"No toivottavasti korjaava päivitys tulee pian! -Ap"
Aiheellinen ja käsittääkseni täysin realistinen toive, johon voinen liittää pari vähemmän realistista omaani.
1) Toivon, että EA:n pelinkehitystiimi onnistuisi korjaamaan myös seuraavassa liitteessä esiintyvistä bugeista vaikkapa aluksi n. 150 pelaajia eniten haittaavaa:
Ks. https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/READ-FIRST-Compiled-list-of-reported-Issues/td-p/3445209
2) Edelleen toivon, etteivät aikaisemmasta käytännöstään poiketen lisäosia kehittäessään järjestäisi peliin uusia bugeja ja aktivoisi uudelleen myös jo kertaalleen korjatuiksi ilmoittamiaan bugeja.
Molemmat minun esittämäni toiveet ovat haihattelua. EA on valittu toistuvasti USA:n pask(amais)immaksi yritykseksi, mutta ainahan voi toivoa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746