30-vuotias metsästäjä vei 9-vuotiaan tyttärensä ammuskelemaan eläimiä. Muut metsästäjät ampuivat molemmat "kauriina".
https://www.nbcnews.com/news/us-news/father-9-year-old-daughter-are-mistaken-deer-shot-death-n1110071?fbclid=IwAR1f0mWk0qPvGrt6dSXMKKshlyRAHWXSgeVfyr1dO77Z1ZPJGsuxJrPTmB8
Sääliksi käy verileikkeihin vietyä lasta. Hänestä olisi voinut kasvaa kunnon ihminen. Toivottavasti äidit ymmärtävät pitää huolta lapsistaan ja estävät lasten muiluttamisen tappohommiin.
Harkintakyvytön isä vei lapsensa surman suuhun
12
218
Vastaukset 12
- Anonyymi
Huvimeysästäjät eivät ajattele tappamiensa elämien kokemuksia.
Ehtikö lapsi nähdä isänsä ampumisen?
Kärsikö lapsi pahoin ennen kuolemaansa? - Anonyymi
Suomi ei ole USA.
- Anonyymi
Ameriikassa eläimiä ja toisiansa ammuskelevat punaniskat, täällä sikaniskat.
- Anonyymi
Loukkaat vainajaa. Ettäs kehtaat, runkkupaska!
He heh, itehän tuo yritti ensin loukata pikkusta peuraa ja vielä lapsensa veti tällaiseen sairaaseen touhuun mukaan. Siitäpäs sai. Turha märistä jos luonto ottaa vähän takaisin välillä.
- Anonyymi
Lehdessä luki, että vainajia loukkasivat huvimetsästäjät. Tekivät sen ampumalla isän ja lapsen hengiltä.
- Anonyymi
Kauriinmetsästäjä hyvä leffa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493