Veto loppuu

LA64

Auto on Primera P11 1,6 -97, ajettu 95 tkm, ongelma ilmenee kiihdytettäessä esim. kakkosella noin 3800 kierroksen kohdalla, veto loppuu ja alkaa taas uudestaan noin 4000 kierroksen kohdalla. Kulutus on ollut ihan normaali, pakokaasupäästöissä ei mitään normaalista poikkeavaa. Voisiko sytytyksen ajoituksessa olla jotain? Jokin anturi viallinen?

Onko kokemuksia, ei viittis viedä Autokeskukseen ensimmäiseksi, kun niillä on tapana vaihtaa kaikki osat kalleimmasta alkaen kunnes auto taas toimii...

4

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P11

Mulla on saman tapainen ongelma -97 1.6 P11:ssa. Veto palautuu, kun muuttaa kaasupolkimen asentoa. Eli se loppuu tietyllä kierrosluku-kaasuasento-yhdistelmällä. Mulla se on vähän yli 4000 r/min.
      Huollossa epäilivät jotain moottorinohjaus-lastua, kun ei mitään erroreita tallentunu. Se osa oli melko hinnakas vaihtaa ! (jäi vaihtamatta toistaiseksi)

• Primera -97

Mulla myös P11 1.6 -97, ajettu 136tkm jossa sama ongelma. Joskus veto on normaali, useimmiten ei vedä kunnolla. Mulla ongelma ilmenee vähän alle 5000 r/min. En ole huollossa käyttänyt. Itse olen epäillyt ongelman johtuvan juuri moottorinohjaus-lastusta. Vika poistuu mullakin kaasupolkimen asentoa muuttamalla. Muuten auto toimii normaalisti.

Löytyyköhän joku, joka olisi osan vaihtanut tai saanut ongelman muulla keinoin poistumaan ja voisi kertoa jonkun ratkaisun meille?

• homo 123

no vittu ei

• kaasuttajako

Oiskohan sähköinen kaasupolkimen asennontunnistin finaalissa.Helppo vaihtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      62
      4794
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      252
      3623
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      263
      3337
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      112
      3263
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      33
      2366
    6. 101
      1558
    7. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      122
      1451
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      171
      1216
    9. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      77
      1104
    10. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      34
      1011
    Aihe