MITEN SAAN KOODIN???

Anonyymi

Miten saan koodin joten voin siirtää sähköpostini mailbox.org-iin???? Kaksi päivää enää!!

8

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi pitäisi saada kyseiseen huonoon sähköpostiin koodeja?

    • Anonyymi

      Sinulle pitäisi olla tullut jo marraskuussa viesti osoitteesta [email protected]
      Siinä sähköpostissa on linkki, jota klikkaamalla saat tilatuksi koodin.
      Sitä koodia kysytään, kun menet perustamaan uutta postitiliä mailbox.org:lle. Lisäksi viestissä on jotain muutakin ohjetta. Saat maksutonta 3 kk sähköpostipalvelua 3 kk alkaen siitä päivästä kun käytät koodia ja luot itsellesi uuden sähköpostitilin. Vanhaa suomi24.fi sähköpostiosoitetta voi käyttää vielä 3 kk tästä ajasta eteenpäin. Uudessa sähköpostissa näkyy kansioina vasemmalla ylinnä mailbox.org:n kansiot ja sen alla otsikolla Suomi24.fi nykyisen postisi kansiot.

      Jos ohjesähköposti on kadoksissa, pyydä uudestaan ohjetta lähettämällä pyyntö osoitteeseen
      [email protected]

      En viitsi tähän laittaa koodinsaanti linkkiä, vaikka se näyttää olevan Suomi24-postitilistä riippumaton.


      • Anonyymi
        elämänoikku kirjoitti:

        Ei ole tullut kitään koodia ja teidän [email protected] ei toimi.

        Mutta oliko tullut ohjeet, mitä tehdään koodin saamiseksi.
        Siitä on tullut suomi24.fi sähköpostiisi ohje ehkä jo marraskuussa.
        Lähettäjä on [email protected]
        Kaivele postiasi, tai käytä palautelomaketta. Sekin löytyy jostain täältä suomi24.fi osastolta


      • Anonyymi
        elämänoikku kirjoitti:

        Ei ole tullut kitään koodia ja teidän [email protected] ei toimi.

        Käytä palautelomaketta ja rastita kohta posti.
        Täytä lomake muilta osin. Alkaa olla kiire saada uusi sähköposti mailbox.org:sta.

        Lähetä lomake
        https://www.suomi24.fi/palaute

        Ai niin, suomi24 on lähettänyt vielä kerran ohjeet muutama päivä sitten, tällä viikolla suomi24.fi sähköpostiisi.

        Lue ohjeposti ja tilaa koodi menemällä linkin kautta mailbox.orgin koodin pyyntöön.
        Toivottavasti se tulee nopeasti, muutamassa minuutissa.
        Käytä koodia uuden sähköpostin perustamiseen mailbox.org:lle.

        Haluatko vanhat postit talteen? Nekin pitäisi sitten ottaa talteen esim. siihen uuteen mailbox.org:n postiin.
        Saapuneet kansio oli minulla otettu talteen, mutta esim. lähetetyt piti itse osata tallettaa. Senkin sain tehdyksi. Talletus tehdään postia tarkistelemalla, sitä jossa näkyy monta postia. Siitän pystyy valitsemaan vaikka kaikki, ja sitten valitsemaan uuden postin lähetetyt kansion kohteeksi siirrolle. Kokeile siirtää ensin vaikka 1 postiviesti ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä palautelomaketta ja rastita kohta posti.
        Täytä lomake muilta osin. Alkaa olla kiire saada uusi sähköposti mailbox.org:sta.

        Lähetä lomake
        https://www.suomi24.fi/palaute

        Ai niin, suomi24 on lähettänyt vielä kerran ohjeet muutama päivä sitten, tällä viikolla suomi24.fi sähköpostiisi.

        Lue ohjeposti ja tilaa koodi menemällä linkin kautta mailbox.orgin koodin pyyntöön.
        Toivottavasti se tulee nopeasti, muutamassa minuutissa.
        Käytä koodia uuden sähköpostin perustamiseen mailbox.org:lle.

        Haluatko vanhat postit talteen? Nekin pitäisi sitten ottaa talteen esim. siihen uuteen mailbox.org:n postiin.
        Saapuneet kansio oli minulla otettu talteen, mutta esim. lähetetyt piti itse osata tallettaa. Senkin sain tehdyksi. Talletus tehdään postia tarkistelemalla, sitä jossa näkyy monta postia. Siitän pystyy valitsemaan vaikka kaikki, ja sitten valitsemaan uuden postin lähetetyt kansion kohteeksi siirrolle. Kokeile siirtää ensin vaikka 1 postiviesti ensin.

        Muistelen, että olisivat lähettäneet S24:sta jonkun viimeisen muistutuksen, mutta en löytänytkään tätä viestiä itseltäni. Heiltä oli tullut vastaus palautelomakkeeseeni, jossa kyselin ihan muuta asiaa uudesta sähköpostista.

        Löytyipä, viesti olikin lähetetty jo 20.12.2019, lähettäjänä Sven Hankel, sieltä Heinlein-supportilta, joka on tehnyt tämän mailbox.org sähköpostin.

        Etsi tämä posti sinun suomi24.fi saapuneista posteista!

        Siellä on sama ohje, ihan suomeksi ja ohjeessa on linkki, miten saat koodin, jota tarvitaan mailbox.org:n tilin perustamisessa. Sinun pitää klikata tuota ohjeen linkkiä. Toivottavasti
        ehdit vielä tänään tehdä hommat. En ole suomi24-henkilökuntaa eikä minulla ole edes keskustelualueen käyttäjätunnusta. Kirjoitin tähän sinulle aiempiakin vastauksia.


    • Antaa olla koko posti kun en saa postia ollenkaan.Olen tyhjentänyt suomi24.fi sähköpostini 3.11.2019 ja sen jälkeen ei ole tullut ensimmäistäkään viestiä muulla kielellä kuin suomi.Kaikki mitä oli postissani oli jo kopioitu ja tulostettu.Ei ennää kerkee tehdä mailboxiin mitään sähköpostia

      • Anonyymi

        Sen saksalaisen posti taitaa olla sama suomenkielinen kuin mitä suomi24 lähetti suomeksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe