Miten saan koodin joten voin siirtää sähköpostini mailbox.org-iin???? Kaksi päivää enää!!
MITEN SAAN KOODIN???
8
404
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi saada kyseiseen huonoon sähköpostiin koodeja?
- Anonyymi
Sinulle pitäisi olla tullut jo marraskuussa viesti osoitteesta [email protected]
Siinä sähköpostissa on linkki, jota klikkaamalla saat tilatuksi koodin.
Sitä koodia kysytään, kun menet perustamaan uutta postitiliä mailbox.org:lle. Lisäksi viestissä on jotain muutakin ohjetta. Saat maksutonta 3 kk sähköpostipalvelua 3 kk alkaen siitä päivästä kun käytät koodia ja luot itsellesi uuden sähköpostitilin. Vanhaa suomi24.fi sähköpostiosoitetta voi käyttää vielä 3 kk tästä ajasta eteenpäin. Uudessa sähköpostissa näkyy kansioina vasemmalla ylinnä mailbox.org:n kansiot ja sen alla otsikolla Suomi24.fi nykyisen postisi kansiot.
Jos ohjesähköposti on kadoksissa, pyydä uudestaan ohjetta lähettämällä pyyntö osoitteeseen
[email protected]
En viitsi tähän laittaa koodinsaanti linkkiä, vaikka se näyttää olevan Suomi24-postitilistä riippumaton.- Anonyymi
elämänoikku kirjoitti:
Ei ole tullut kitään koodia ja teidän [email protected] ei toimi.
Mutta oliko tullut ohjeet, mitä tehdään koodin saamiseksi.
Siitä on tullut suomi24.fi sähköpostiisi ohje ehkä jo marraskuussa.
Lähettäjä on [email protected]
Kaivele postiasi, tai käytä palautelomaketta. Sekin löytyy jostain täältä suomi24.fi osastolta - Anonyymi
elämänoikku kirjoitti:
Ei ole tullut kitään koodia ja teidän [email protected] ei toimi.
Käytä palautelomaketta ja rastita kohta posti.
Täytä lomake muilta osin. Alkaa olla kiire saada uusi sähköposti mailbox.org:sta.
Lähetä lomake
https://www.suomi24.fi/palaute
Ai niin, suomi24 on lähettänyt vielä kerran ohjeet muutama päivä sitten, tällä viikolla suomi24.fi sähköpostiisi.
Lue ohjeposti ja tilaa koodi menemällä linkin kautta mailbox.orgin koodin pyyntöön.
Toivottavasti se tulee nopeasti, muutamassa minuutissa.
Käytä koodia uuden sähköpostin perustamiseen mailbox.org:lle.
Haluatko vanhat postit talteen? Nekin pitäisi sitten ottaa talteen esim. siihen uuteen mailbox.org:n postiin.
Saapuneet kansio oli minulla otettu talteen, mutta esim. lähetetyt piti itse osata tallettaa. Senkin sain tehdyksi. Talletus tehdään postia tarkistelemalla, sitä jossa näkyy monta postia. Siitän pystyy valitsemaan vaikka kaikki, ja sitten valitsemaan uuden postin lähetetyt kansion kohteeksi siirrolle. Kokeile siirtää ensin vaikka 1 postiviesti ensin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä palautelomaketta ja rastita kohta posti.
Täytä lomake muilta osin. Alkaa olla kiire saada uusi sähköposti mailbox.org:sta.
Lähetä lomake
https://www.suomi24.fi/palaute
Ai niin, suomi24 on lähettänyt vielä kerran ohjeet muutama päivä sitten, tällä viikolla suomi24.fi sähköpostiisi.
Lue ohjeposti ja tilaa koodi menemällä linkin kautta mailbox.orgin koodin pyyntöön.
Toivottavasti se tulee nopeasti, muutamassa minuutissa.
Käytä koodia uuden sähköpostin perustamiseen mailbox.org:lle.
Haluatko vanhat postit talteen? Nekin pitäisi sitten ottaa talteen esim. siihen uuteen mailbox.org:n postiin.
Saapuneet kansio oli minulla otettu talteen, mutta esim. lähetetyt piti itse osata tallettaa. Senkin sain tehdyksi. Talletus tehdään postia tarkistelemalla, sitä jossa näkyy monta postia. Siitän pystyy valitsemaan vaikka kaikki, ja sitten valitsemaan uuden postin lähetetyt kansion kohteeksi siirrolle. Kokeile siirtää ensin vaikka 1 postiviesti ensin.Muistelen, että olisivat lähettäneet S24:sta jonkun viimeisen muistutuksen, mutta en löytänytkään tätä viestiä itseltäni. Heiltä oli tullut vastaus palautelomakkeeseeni, jossa kyselin ihan muuta asiaa uudesta sähköpostista.
Löytyipä, viesti olikin lähetetty jo 20.12.2019, lähettäjänä Sven Hankel, sieltä Heinlein-supportilta, joka on tehnyt tämän mailbox.org sähköpostin.
Etsi tämä posti sinun suomi24.fi saapuneista posteista!
Siellä on sama ohje, ihan suomeksi ja ohjeessa on linkki, miten saat koodin, jota tarvitaan mailbox.org:n tilin perustamisessa. Sinun pitää klikata tuota ohjeen linkkiä. Toivottavasti
ehdit vielä tänään tehdä hommat. En ole suomi24-henkilökuntaa eikä minulla ole edes keskustelualueen käyttäjätunnusta. Kirjoitin tähän sinulle aiempiakin vastauksia.
Antaa olla koko posti kun en saa postia ollenkaan.Olen tyhjentänyt suomi24.fi sähköpostini 3.11.2019 ja sen jälkeen ei ole tullut ensimmäistäkään viestiä muulla kielellä kuin suomi.Kaikki mitä oli postissani oli jo kopioitu ja tulostettu.Ei ennää kerkee tehdä mailboxiin mitään sähköpostia
- Anonyymi
Sen saksalaisen posti taitaa olla sama suomenkielinen kuin mitä suomi24 lähetti suomeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592