Lääkäri suostuu vaan ketipinor antaa nukahtamiseen.15kg olen lihonnu mutta pakko vaan tota lihotuslääkettä syödä.kokonaan ton lääkkeen teko pitäisi kieltää.tiiän monet jopa 40kg lihonnut.
Ketipinor lihoaminen
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko lääkärin orja? Hän nauraa matkalla pankkiin, pankinjohtajan kanssa ja poistuessaan pankista. Älä huoli parannat lääkärin eroon masennuksesta ja saat siitä hyvästä toimeentulon.
- Anonyymi
Hei mene akupunktioon.Kiinalainen lääketiede Elina Hytönen masennus lue mitä kirjoittaa lääkkeistä.Akupunktiossa saa avun mitä mistään lääkkeestä ei saa.Lue Elina voimaruoka.Tiedätkö et itse käynyt siellä nyt olen työelämässä mukana.Suurin osa lääkkeistä lihottaa vaikka annos olisi todella pieni.Syöt samalla mutta paino vaan lisääntyy johtuu siitä kun elimistöön kertyy nestettä.Tehkää valitus kaikesta mahdollisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017533
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025476- 835017
- 1364394
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492793
- 522759
- 612377
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102334Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.541928