Naapurit käyvät usein kysymässä ottä oletko nähnyt heidän kissaansa. Joudun vastaamaan että kyllä näin viikko sitten mutte sen jälkeen ei ole näkynyt.
Kissat kun tuppaavat katoamaan.
Mutta ei auta meidän tontti nyt vaan on sellanen että kissoja häviää.
Minä rakastan naapurien kissoja
7
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ok, no jokainen tekee kai alueellaan mitä haluaa.
Tiedän, että on jossain ollut ihmisiä jotka ottaa pihalleen tulevan kissan itselleen.Jotkut jopa voi kerätä muualtakin, jos kissa hakeutuu luo.Ei kai niitä saa ottaakkaan.Mutta, jos jätetään yksin ulos, ja joku kerää, eikä raaskikkaan luopua jos on kiva ja ihana kissa.Ei kai niin saisi tehdä.Mutta, ei niitä saa jättää yksin uloskaan.Joku voi luulla hylätyksi, ja omia.Paras olis ilmottaa löydöstä löytöeläintalolle.Niin kuuluisi tehdä.Kuuluisi myös huolehtia ettei kissa karkaa.Kissan omistaminen, on vastuullista. - Anonyymi
Ex naapurini tapasi loukuttaa pihaltaan kissoja ja lopettaa ne, omisti eläinlääkäriklinikan joten homma sujui sutjakasti ei joutuneet kissat kärsimään. Jotkuthan vaan ihan surutta ampuvat kissoja.
- Anonyymi
Niin varmasti.Parasta ja laillista olisi viedä ne löytöeläintalolle.Hoitavat sieltä ne ettenpäin.
- Anonyymi
Pelasta maailma ja hävitä ilmastotuholaiset kissaihmiset
- Anonyymi
Viekää löytöeläintaloon kissat jos ilmestyvät alueellenne, niistä saa rahaa toiminnan pyörittämiseen.
Vein 3 kertaa naapurin kissan ja sitten loppui naapurilta ilmeisesti mani, kun ei ole enää näkynyt. Lakkas tervehtimästä mua.
No, aikansa kutakin. Olen odottanut, että puhkaisee mun autosta kumit, Mulla on kyllä valvontakmerat.- Anonyymi
Näppärää😂👍
- Anonyymi
Näppärää😂👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897