Hei,
Haluaisin antaa kielikylpyä naiselle, joka haluaa nauttia sullisesta kivasta 😉
Orgasmi suullisesti
28
102
Vastaukset
- Anonyymi
Missä olet👅
- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
Porvoonseudulla, missä Sinä 😚👅👅
Mäntsälässä😗
- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
No ei kaukana 🤗
Haluatko meilata?Juuri nyt töissä😋 sopiva etäisyys
Anonyymi kirjoitti:
Juuri nyt töissä😋 sopiva etäisyys
Töissä minäkin, Helsingissä......
Missäpäin Sinä?
[email protected]- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
Töissä minäkin, Helsingissä......
Missäpäin Sinä?
[email protected]Hyvinkäällä.. oletko varattu
- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
Kyllä olen...
Samoin minä🤗 mieheni ei tykkää suu seksistä..itse nautin suunnattomasti saan parhaat orgasmit🤗
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minä🤗 mieheni ei tykkää suu seksistä..itse nautin suunnattomasti saan parhaat orgasmit🤗
Oioioi...... kuulostaapa hyvältä😘
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minä🤗 mieheni ei tykkää suu seksistä..itse nautin suunnattomasti saan parhaat orgasmit🤗
Laitatko meiliä niin jatketaan siellä juttua....😗
- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
Oioioi...... kuulostaapa hyvältä😘
Ihana kun tykkäät😗 voitais sopia tapaaminen joku ilta töiden jälkeen..vaikka grillille ennen Mäntsälää.. 🤗
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kun tykkäät😗 voitais sopia tapaaminen joku ilta töiden jälkeen..vaikka grillille ennen Mäntsälää.. 🤗
Joo, näin voitas tehdä 🤗😘👅👅👄
Ihanaa olisi😊
mutta voidaanko sopia tarkemmin s-postilla?Anonyymi kirjoitti:
Ihana kun tykkäät😗 voitais sopia tapaaminen joku ilta töiden jälkeen..vaikka grillille ennen Mäntsälää.. 🤗
Täälläkin olisi kiinnostunut [email protected] Vielä lähempänä.Naimisissa oleva.
- Anonyymi
Kesämies10 kirjoitti:
Täälläkin olisi kiinnostunut [email protected] Vielä lähempänä.Naimisissa oleva.
Painu saunan taakse akkas pettäjä ja hyppää jojoon
- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
Joo, näin voitas tehdä 🤗😘👅👅👄
Ihanaa olisi😊
mutta voidaanko sopia tarkemmin s-postilla?Voit snorklata mätänemis pisteessä olevaan persesuoleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kun tykkäät😗 voitais sopia tapaaminen joku ilta töiden jälkeen..vaikka grillille ennen Mäntsälää.. 🤗
Oota mut elä pitkästy tuppikulli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu saunan taakse akkas pettäjä ja hyppää jojoon
Sun olis jo syytä harkita sitä kuuluisaa kaulakiikkua.Noilla eväillä jotka sulle on suotu maailma on liian kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit snorklata mätänemis pisteessä olevaan persesuoleen
Persesuolen asiantuntija taas on kommenttinsa antanut,Miten joku voi ollakin siitä noin kiinnostunut.Me normaalit käydään vaan kakalla.Mut sinä näköjään tutkit oikein tarkasti.Hitto kyllä sairas mee lääkäriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oota mut elä pitkästy tuppikulli
Legendaarinen vajakki tuhkamuna toistaa taas samaa lausettaan.Ei muutaa osaa.
Tahtoo kanssa kielikylpy..... Hyvinkäällä asun... Olen 34 v
- Anonyymi
Kiinnostan sua olen hyvää kielihommissa
- Anonyymi
HalukasN86 kirjoitti:
Niinkö?
Miten saa yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saa yhteyttä
Ethän Porvoon suuntaan olisi tulossa?
- Anonyymi
Mina asua huvinkaalla,nuolla myös pizza lautanen hjuvin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504