Kävin kerran sairaalassa kolposkopia varten ja oli melko kokemus . Jännitin aluksi mutta rauhoittunut nopeasti myos . Otettiin 3kpl koepala ja kolmas aiheutti verenvuoto. Sen aikana ei ole mitään paikallinen podutus koska ei vaan sattuu millään. Muille se oli ehkä kauhea koska katselin koko prosessi ihan alusta asti. Vieressäni oli monitori mutta se heijastui ikkunan siksi näen kaikki mitä lääkäri teki. Oli vain vähän outo näki itse mitä siellä oikeasti näyttää. Siis mun oma . Oikeastaan ei haittaa yhtään enemmän olin niin utelias. Lääkäri ja hoitaja vasta tiesi että näen ne kaiken kun sanoin että * Nyt vuotaa verta kunnolla kun huomasin ja näen sen itse että lääkäri työnsi enemmän side siihen tai mitä se olikaan mutta ei vain sanonut minulle . Molemmat ovat yllättynyt , sen jälkeen ne päättivät polta sitä että se lakka , kaikki valmistettiin mutta onneksi itse lakka ihan itsekseen. Hoitaja kysyi minulta jos pitääkö laita monitori kiinni jos se haittaa minulle mutta oikeastaan viihdyin sitä ja se auttaa mua rauhoittamaan , Kesti koko homma 35mins. Ja oli verta myös lattialla kun lähdin pois . Se oli se ainoa joka teki minut tuntumaan *hyi .
Sain tulos kuukauden jälkeen ja oli ristiriidassa taas ne kutsuvat mua sama prosessi uudestaan. Toivon vaan että ei vuotaa verta samalla.tavalla kun ensimmäinen kerta.
Kolposkopia kokemuksia
Anonyymi
0
1303
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1301144
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52735