Kävin kerran sairaalassa kolposkopia varten ja oli melko kokemus . Jännitin aluksi mutta rauhoittunut nopeasti myos . Otettiin 3kpl koepala ja kolmas aiheutti verenvuoto. Sen aikana ei ole mitään paikallinen podutus koska ei vaan sattuu millään. Muille se oli ehkä kauhea koska katselin koko prosessi ihan alusta asti. Vieressäni oli monitori mutta se heijastui ikkunan siksi näen kaikki mitä lääkäri teki. Oli vain vähän outo näki itse mitä siellä oikeasti näyttää. Siis mun oma . Oikeastaan ei haittaa yhtään enemmän olin niin utelias. Lääkäri ja hoitaja vasta tiesi että näen ne kaiken kun sanoin että * Nyt vuotaa verta kunnolla kun huomasin ja näen sen itse että lääkäri työnsi enemmän side siihen tai mitä se olikaan mutta ei vain sanonut minulle . Molemmat ovat yllättynyt , sen jälkeen ne päättivät polta sitä että se lakka , kaikki valmistettiin mutta onneksi itse lakka ihan itsekseen. Hoitaja kysyi minulta jos pitääkö laita monitori kiinni jos se haittaa minulle mutta oikeastaan viihdyin sitä ja se auttaa mua rauhoittamaan , Kesti koko homma 35mins. Ja oli verta myös lattialla kun lähdin pois . Se oli se ainoa joka teki minut tuntumaan *hyi .
Sain tulos kuukauden jälkeen ja oli ristiriidassa taas ne kutsuvat mua sama prosessi uudestaan. Toivon vaan että ei vuotaa verta samalla.tavalla kun ensimmäinen kerta.
Kolposkopia kokemuksia
Anonyymi
0
1147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053671
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472610- 1142432
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401964Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291677- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221501- 221328
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81241Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701235