Liiallinen puhtaus on todettu haitalliseksi ihmisen vastustuskyvyn kannalta. Varsinkaan desinfioivia kemikaaleja ei ole hyvä käyttää kodin siivouksessa jatkuvasti. Lasten ja aikuistenkin kosketus luontoon ja maaperään on vaarassa ohentua entisestään. Siksi onkin hyvä, että näin rospuuton aikaan perheen karvakuono kantaa sisälle hieman kuraa, jonka kanssa lapset ja imeväiset sitten joutuvat tekemisiin. Tietenkään esimerkiksi haavaan ei pidä saada multaa, ja jäykkäkouristusrokotuksen on oltava voimassa. Mutta kosketus karvakuonoon ja sen puuhasteluiden seuraaminen on oma tärkeä siteensä luontoon, jota kannattaa ylläpitää. Eikä koirakaan ole hullumpi lemmikkieläimenä.
Tuhrivat tassut.
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
sävel: Hei kuuraparta)
Hei, haastelatva,
huru-ukko melkoinen
lumi keltainen, herkkuruoka sen
kun on latva haasteinen.
Hei haastelatva,
palstan harmi ainainen.
Piikkipelkoinen, hörhö melkoinen
karttamisen arvoinen.
Saat tästä hyvän neuvon
päähäs ahtaaseen
(Se on kai turhaa, koskaan mitkään
neuvot auttaneet...)
Vaan koetan silti,
hörhö palstan ainainen:
Latva haasteinen, lahko saasteinen
huono yhdistelmä on.- Anonyymi
ei täällä ole minkää väristä lunta
- Anonyymi
Koska pidät likaista asioista, niin täällä olisi sinulle tarjolla likaisessä lätissä olevaa TURON-POSSUA ja ihan sopuhintaan, koska olet murskantestaaja.
Sikafarmari Kapea_Akka - Anonyymi
Mutta tahrivat tussut ne vasta ovatkin terveellisiä.
- Anonyymi
Kysy luureista apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy luureista apua.
Haloo, Haloo, Haloo!
Onko luuri tavattavissa?
Tarvitsen luurin apua!
---
T.L.
- Anonyymi
Runoilijat jälleen vauhdissa.
Palstasekoilua aikuiseen tyyliin. Koronavirusepidemian torjumiseksi käsihygienia on silti tärkeää. On eri asia, rymyävätkö lapset suomalaismetsän mättäissä vaiko konttaavat joukkoliikennevälineen lattialla Helsingissä. Yksi tapa, jonka ihmiset voisivat kokonaan jättää pois on sormien nuolaisu että saataisiin hedelmäpussi auki kaupan vihannestiskillä. Yksi vanha äijä joskus kymmenen vuotta sitten supermarketissa kaivoi nenäänsä, katseli karjalanpiirakoita, otti yhden käteensä ja heitti sitten takaisin laariin. Ihan kantasuomalainen oli, jos joku sitä epäillä alkaa.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752