Kuvien siirto laitteelta toiselle mietityttää minua tietoturvamielessä. Jos puhelimen tai tabletin kameralla otettuja kuvia siirtää bluetoothilla laitteiden välillä onko vaaraa, että mahdollisesti omaan laitteeseen pesiytynyt haittaohjelma siirtyy valokuvien mukana toiseen laittteeseen. Askarruttaa tämä kysymys koska haluan siirtää kaverin laitteelle omia kuvia puhelimestani johon oli päässyt virus.
Kuvien siirtäminen.
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi siirtää? Nehän menee automaattisesti pilveen josta niitä voi jakaa tai lataa koneelle?
- Anonyymi
Vai pilveen. Ja vielä jakaa kaikille? Ei todellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai pilveen. Ja vielä jakaa kaikille? Ei todellakaan.
Paljon viksumpaa kuin leikkiä Bluetoothin kanssa kuten oli tapana 00s vuosikymmenellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon viksumpaa kuin leikkiä Bluetoothin kanssa kuten oli tapana 00s vuosikymmenellä.
AirMore sovellus siirtää ne wlanin läpi nopeesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta turhake..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Airmore pelastaa maailman jälleen kerran!
- Anonyymi
Valokuvat on erillinen tiedosto, kuin myös se haittaohjelma, elikkä jos valokuvista löytyy .exe ym. suoritettava tiedosto, niin poista se. Edistynyt virus voisi toki tarttua em. tavalla, mutta sellaiset ovat harvinaisia, vaatisivat jo laitteelta ohjelman suorittamista automaattisesti. Jaa vaan ne kuvasi, kaapelilla on turvallisin, eivät säteile naapureille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284