Aika kaaosta on ollut ruokalassa. Ensin haetaan sapuskat sitten uusi kierros jonottamaan laseja ja juomia.
Pöydät ja lattiat , kuin sikolätissä.
Maksavat opuskelijat äänestää jaloilla.
Kestävän kehityksen nimissä tehtiin idioottimainen uudistus. Ylimääräiseen siivoiluun kuluu reuilusti enemmän siivousaineita , vettä ja työaikaa.
KPEDU luopuu tarjottimista
10
182
Vastaukset
- Anonyymi
Näistä pedun opiskelijoista suurin osa keskiasteen opiskelijoita eli ei siis akateemisia tai ruotsinkielisiä. Muutaman kuukauden jälkeen oppivat ruokailemaan ilman tarjotinta. Suurimmalle osalle kotoa pois muuttaminen on ollut järkytys ja perunoiden kuoriminen ei vielä onnistu.
- Anonyymi
Aivan.Osaavatko sitoa kengän nauhat.Armosta saavat päästötodistuksen,ettei oppilaitoksen"tulos"näytä miinusta.
- Anonyymi
Mitä väliä ovatko akateemisia??? Miksi tuo asia pit tuoda esiin? Opiskelijoita ovat ja arvostaa pitää kaikkia, jotka tähtäävät johonkin, eivätkä jää yhteiskunnan tukien varaan.
- Anonyymi
Kuinka järjettömäksi tämä päätön viher ajattelu Suomessa vielä meneekään? nyt on ajettu vihreiden ja demareitten toimesta alas maataloutta on tuomittu autonkäyttäjät ja paljon muuta,nyt vietiin tarjottimet kouluruokailusta tämäkö muka on sitä säästöä?
- Anonyymi
Älytöntä touhua. Miten voin selata kännykkääni samalla kun yritän ruokailla ilman tarjotinta? Paras säästö syntyisi kun ulkomaalaiset opiskelijat olisivat tarjoilijoina ja ruoka tarjoltaisiin pöytiin.
- Anonyymi
Juu ei. Hinnat nousee ja laatu laskee
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Tässä olen opiskelijana miettinytettä miksi tarjottimet eivät voisi olla vaikkapa kumia? kumi olisi erittäin luonnollinen materiaali ja kestävä
- Anonyymi
Opiskelijat nyt joutavat syödä vaikka lattialta.
- Anonyymi
haarukat ja veitset maksulliseksi ja ruoka pakkiin niinku armeijassa ja ilmasto pelastuu ja kaikki on tyytyväisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791