Voi kun joku vielä saisi lukion kellon valaistukseensa! Oli niin kiva työmatkalla siitä aikaa tarkistaa. Niin totuttu tapa. Nyt kun on aina mustaa ja synkkää niin sellainen valo pilkku piristäisi.
Aikaa katsoisin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika kuluu vaikka sitä ei katsoisikaan.
- Anonyymi
Ja nopsasti meneekin! Mutta olis se kiva siltikin...
- Anonyymi
Keskimäärin yksi tunti ja 28-minuutia menee, kun käyn viemässä lietekuorman! Katsoin lukion kellosta, joka ei ollu valaistu!
- Anonyymi
Miks aina tarvii huutaa yhteiskuntaa apuun, kaikissa asioissa, niin kuin kellonajan näyttämiseenkin?
Halvimmat rantakäyttöön suunnatut rannekellot maksaa alle kympin. Tämmäisen voi hankkia kuka vaan omaan ranteeseensa.- Anonyymi
Aika kuluu, ja siirrymme kukin vuorollaan ikuisuuteen, siinä ei paljon kelloa tarvita.
- Anonyymi
Tässä mitää huureta. Talkkarille pieneksi vihjeeks että homman hoitaisi. Älkää aina kiukutelko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä mitää huureta. Talkkarille pieneksi vihjeeks että homman hoitaisi. Älkää aina kiukutelko.
Onko se demari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se demari?
Kai sekin on...
- Anonyymi
Eihän se talkkari tarkene tikkaille kiivetä, eikä sitä patteria ikkunasta ylety vaihtamaan. Siin on syy.
Kauppiksen kello on seisonut kaksikymmentä vuotta. Symbolista.
- Anonyymi
Huh! Kakskyt vuotta! Siinä on seisomista, mutta hyvä on että edes seisoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607274- 1254005
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273311- 212798
- 272433
- 232302
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3711977- 251960
- 471950
- 321888