Joopa joo. Tuli 3 pv sitten silmätulehdus ja menin työterveyteen heti. Silmässä ei värjättynä näkynyt kumnempaa ja antibiotit kourassa kotiin. Ab auttoi valonarkuuteen ja vetistämiseen joten ajattelin hoidon toimivan. 3. päivänä silmä kuitenkin muuttui sameammaksi ja menin silmäpäivystykseen. Sarveiskalvon paha tulehdus, haavoja ei onneksi näkynyt. Nyt on eri ab tippoja tunnin välein, silmä on yhä sumea (4 päivä) eikä välttämättä kai palaudu.
Saan varmaan haudata haaveet laser leikkauksesta, en uskalla tervettäkään silmää leikkauttaa jos toinen ei palaudu. Vihaan silmälaseja, saas nähdä pystyykö enää edes piilareita tämän jälkeen käyttää...
Muita joilla on jäänyt näkö vajaaksi tulehduksen jälkeen? Voikohan tämä sumeus vielä kadota, näitä oikeita lääkkeitä on mennyt nyt reilu vuorokausi eikä näy eroa...
Sarveiskalvon tulehdus/näön sumentuma
Anonyymi
1
1578
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me täällä suolessa tiedetä.
Kysyppä tuolta: https://www.terve.fi/teemat/kysy-sairauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894