Eli siis mulla on manki jossa täysin uusi 125 lifanin moottori. Manki paukkuu ja ei oikeen kerää kierroksia ja sähköissä ei pitäisi olla mitään vikaa kaasaria säädetty paljon eikä auta mikään mikä voisi olla vialla voisiko olla ajoituksissa jokin perseellään
manki 125 lifan paukkuu
8
3674
Vastaukset
- Anonyymi
kirjoituksesi perusteella siinä voi olla ihan mikä vaan perseellään.miksi sitä kaasaria on tarvinnut säädellä paljon? onko mitään käsitystä mitä säädelty ja miksi?
- Anonyymi
Tulppa tietysti sökönä?
- Anonyymi
Tehdas säädöilläkin paukkui kuin pieni perkele ja puola tarkistettu moneen kertaan suutinta ja neulan asentoa säädetty/vaihdettu mutta mikään ei ole auttanut ihmeeltä vain tuntuu kun on uusi kone eikä toimi:D
- Anonyymi
Suodatin vittuun , imukaula tilalle , uudet oikeat suuttimen koot , polttoaine muovipullosta letkulla kaasariin 98 terra , uusi tulppa ja tarkistus että puola ja huppu 100% kuiva....pakoputkena mielummin orig kuin norsun vihtu.
Suihkepullolla pikku pensaryöppyä sylkkään polkiessa - Anonyymi
Jos ei lähe ni ilmastonmuutos on tuhonnut moottorin.
Ilmavaivoja sillä on etkai olle syöttämyt henre keittosta apinalle tau laktossi maitoa apina on laktosi intorantti eli roska -lavalle
- Anonyymi
vaikuttaako mitään jos on 125 moottori ja hondan 6v sähköt
- Anonyymi
Ei toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1156727Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3726146Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam454468Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123875Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723627Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112836Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272524Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni262356Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221856Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181654