Minulla on ford mondeo mk4 vm.2007 ja autonavain ruvennut hälyttämään kauppojen hälytinporteissa.Prisma ,Lidl Citymarket. Kokeilin myös vara-avaimen käyttöä ,mutta sama juttu.Myös vartijat testanneet avaimiani ja hälytys tulee niistä.Auto on ollut minulla toista vuotta ,mutta ongelma ilmennyt vasta pari viikkoa sitten,kun uusivat kyseisissä kaupoissa hälytinportit.Mikä avuksi ,ford huolto ei osannut apua antaa.
Avain hälyttää
2
784
Vastaukset
- Anonyymi
Avaimia katoaa tehtaalta autojen mukana, kun rikollisia on töissä, noissa on näköjään oma hälytys järjestelmä!
- Anonyymi
Kyse on siitä, ettei avaimia tai hälytyslaitteita varten ole varattu omaa taajuutta. Ne toimivat joko vapailla tai muuten yhteiskäytössä olevilla taajuusalueilla. Autosi avain saattaa aiheuttaa radiohäiriöitä mahdollisesti naapurissasi asuvalle radioamatöörille. Hanki avainta varten petinen karamelli tai lääkepurkki, se estää myös mahdollisia hakkereita lukemasta avaimesi koodeja radioteitse. Nykyään autoja varastetaan, niin, että avaimen koodit luetaan etäältä ja auto viedään jonain yönä murtojälkiä jättämättä. Vakuutusyhtiö ei korvaa autoa, jos siihen ei jää mitään merkkejä ovien aukomisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782