Yksityiselle hedelmällisyysklinikalle rekisteröity 36-vuotias terve ja päihteetön spermanluovuttaja valmiina avuksi täysipäiselle itselliselle naiselle tai pariskunnalle (nais-mies, nais-nais). Työskentelen johtavassa asemassa, olen urheilullinen, huumorintajuinen, älykäs ja luova. Omat lapseni ovat syntyneet ja pysyneet terveinä eikä minulla ole perinnöllisiä sairauksia. Olen tällä viikolla käynyt sukupuolitautitesteissä ja spermani on lapsettomuusklinikalla todistettu laadukkaaksi. Aion tänä vuonna suorittaa vasektomian, ja ennen sitä voisin auttaa vielä kun voin.
Ehtona luovutukselle on, että tekisimme sopimuksen, jossa luovut(te) oikeudesta vaatia isyyden tunnustamista. Lapsella olisi kuitenkin lain mukaan halutessaan 18-vuotiaana selvittää biologinen taustansa. Pyrin olemaan tarkka siitä kenelle luovutan, joten joudun haastattelemaan luovutuksen perusteista ja taustoista. Eli kerrothan esimerkiksi taloudellisten rajoitteiden ja hedelmällisyyshoitojonojen vaikutuksista lapsen hankintaan. Valitsen hakijoista yhden tai kaksi sopivinta. Tämäntyyppisen luovutuksen aiheuttamista riskeistä johtuen odotan jonkinlaista korvausta. Se myös kertoo teidän olevan tästä tosissaan.
Etsinnässä luotettava luovuttaja?
1
128
Vastaukset
Yllättävän paljon kiinnostusta ollut. :) Oon jopa alkanut miettiä jotain kumppanuusvanhemmuuden tyyppistä kuviota, mitenhän sellainen mahtais toimia? Yhteystiedot löytyy muuten profiilista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498