Yksityiselle hedelmällisyysklinikalle rekisteröity 36-vuotias terve ja päihteetön spermanluovuttaja valmiina avuksi täysipäiselle itselliselle naiselle tai pariskunnalle (nais-mies, nais-nais). Työskentelen johtavassa asemassa, olen urheilullinen, huumorintajuinen, älykäs ja luova. Omat lapseni ovat syntyneet ja pysyneet terveinä eikä minulla ole perinnöllisiä sairauksia. Olen tällä viikolla käynyt sukupuolitautitesteissä ja spermani on lapsettomuusklinikalla todistettu laadukkaaksi. Aion tänä vuonna suorittaa vasektomian, ja ennen sitä voisin auttaa vielä kun voin.
Ehtona luovutukselle on, että tekisimme sopimuksen, jossa luovut(te) oikeudesta vaatia isyyden tunnustamista. Lapsella olisi kuitenkin lain mukaan halutessaan 18-vuotiaana selvittää biologinen taustansa. Pyrin olemaan tarkka siitä kenelle luovutan, joten joudun haastattelemaan luovutuksen perusteista ja taustoista. Eli kerrothan esimerkiksi taloudellisten rajoitteiden ja hedelmällisyyshoitojonojen vaikutuksista lapsen hankintaan. Valitsen hakijoista yhden tai kaksi sopivinta. Tämäntyyppisen luovutuksen aiheuttamista riskeistä johtuen odotan jonkinlaista korvausta. Se myös kertoo teidän olevan tästä tosissaan.
Etsinnässä luotettava luovuttaja?
1
118
Vastaukset
Yllättävän paljon kiinnostusta ollut. :) Oon jopa alkanut miettiä jotain kumppanuusvanhemmuuden tyyppistä kuviota, mitenhän sellainen mahtais toimia? Yhteystiedot löytyy muuten profiilista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542487puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292128Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2481531Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561515- 621390
- 751232
- 681069
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431065Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361021