Yksityiselle hedelmällisyysklinikalle rekisteröity 36-vuotias terve ja päihteetön spermanluovuttaja valmiina avuksi täysipäiselle itselliselle naiselle tai pariskunnalle (nais-mies, nais-nais). Työskentelen johtavassa asemassa, olen urheilullinen, huumorintajuinen, älykäs ja luova. Omat lapseni ovat syntyneet ja pysyneet terveinä eikä minulla ole perinnöllisiä sairauksia. Olen tällä viikolla käynyt sukupuolitautitesteissä ja spermani on lapsettomuusklinikalla todistettu laadukkaaksi. Aion tänä vuonna suorittaa vasektomian, ja ennen sitä voisin auttaa vielä kun voin.
Ehtona luovutukselle on, että tekisimme sopimuksen, jossa luovut(te) oikeudesta vaatia isyyden tunnustamista. Lapsella olisi kuitenkin lain mukaan halutessaan 18-vuotiaana selvittää biologinen taustansa. Pyrin olemaan tarkka siitä kenelle luovutan, joten joudun haastattelemaan luovutuksen perusteista ja taustoista. Eli kerrothan esimerkiksi taloudellisten rajoitteiden ja hedelmällisyyshoitojonojen vaikutuksista lapsen hankintaan. Valitsen hakijoista yhden tai kaksi sopivinta. Tämäntyyppisen luovutuksen aiheuttamista riskeistä johtuen odotan jonkinlaista korvausta. Se myös kertoo teidän olevan tästä tosissaan.
Etsinnässä luotettava luovuttaja?
1
133
Vastaukset
Yllättävän paljon kiinnostusta ollut. :) Oon jopa alkanut miettiä jotain kumppanuusvanhemmuuden tyyppistä kuviota, mitenhän sellainen mahtais toimia? Yhteystiedot löytyy muuten profiilista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892026
- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231310Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271261- 661192
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3351013- 78891
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53848- 121767
- 82756