Voiko olla mahdollista,et rekisterinimeksi kelpaa mikä vaan?Luin kennelliiton pentulistaa ja sieltä löyty pentue,jossa nimet ryyppäämiseen liittyviä???Mun huumorintaju ei tohon riitä,toivottavasti omistajien riittää.
rekisterinimet
7
229
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan käy mikä vaan, mutta esimerkiksi "Kennelin Juoppohullu" tai vaikka "Kennelin Kauhea Kankkunen" ovat ihan hyväksyttäviä nimiä - ja minun huumorintaju ainakin niihin riittää vallan mainiosti.
- Anonyymi
Noi on joo ihan ok,mut Kennelin Kaada tuoppiin sitä punkkua yms ei musta ole kyl koirien nimiä...
- Anonyymi
En tuosta pahottaisi mieltäni.
- Anonyymi
Jos kasvattaja haluaa tuoda nimillä esille omia harrastuksiaan , ja arvostuksen kohteitaan.
Voihan koiralle keskiä asiallisemman kutsumanimen, tai jos päihteisiin viittaavat nimet häiritsee.Niin valitsee koiran muualta, valinta on ostajan.- Anonyymi
Pentueen etsimällä selvisi heti, että nimet ovat kumman kaa -telkkusarjasta. Ei siis mitään sen hirveämpää, joten siinähän kauhistelee kaikki, joilla ei ole parempaa tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pentueen etsimällä selvisi heti, että nimet ovat kumman kaa -telkkusarjasta. Ei siis mitään sen hirveämpää, joten siinähän kauhistelee kaikki, joilla ei ole parempaa tekemistä.
näin on...
- Anonyymi
Hki-vantaan lentokentällä on kaksi toilettia koirille. Majorkanjuoppojen koirat lirauttaa kyllä lattialle, jos rekattujen määrä kovin lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661