Onko parempi pistää matkalaukku lukkoon vai jättää auki kun jättää laukun
ruumaan vietäväksi?
Numerolukko
2
184
Vastaukset 2
- Anonyymi
Suomen lentokenttiä ylläpitävä Finavia vahvistaa verkkosivuillaan, että matkalaukun voi halutessaan lukita. Matkailijoita kuitenkin muistutetaan, että laukku saatetaan joutua avaamaan. Lukon rikkominen saattaa puolestaan viivästyttää laukun saapumista perille kohteeseen.
Matkalaukkuja varten myydään niin kutsuttuja TSA-lukkoja, joiden nimi viittaa Yhdysvaltojen lentoturvallisuudesta vastaaviin viranomaisiin (Transportation Security Administration). Virkailijat voivat tarvittaessa avata TSA-lukon yleisavaimella.
Helpoin tapa välttää matkalaukun lukitsemiseen liittyviä ongelmia on huolehtia siitä, että ruumalaukusta ei löydy kiellettyjä esineitä. Tällaisia ovat esimerkiksi tulitikut, tupakansytyttimet sekä varavirtalähteet, jotka ovat nykyisin yleisimpien poistettavien tavaroiden joukossa. Arvotavarat kannattaa aina pakata käsimatkatavaroihin.- Anonyymi
Just kuten edellä vastattu. Itse suosin ainoastaan ”vyötä” jolla huolehdin laukun kiinnipysymisestä mahdollisen käsittelyn aiheuttamalta tahattomalta aukeamiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621558Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 68823
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52710
- 46695
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt189589- 76586
- 52582