Onko parempi pistää matkalaukku lukkoon vai jättää auki kun jättää laukun
ruumaan vietäväksi?
Numerolukko
2
184
Vastaukset 2
- Anonyymi
Suomen lentokenttiä ylläpitävä Finavia vahvistaa verkkosivuillaan, että matkalaukun voi halutessaan lukita. Matkailijoita kuitenkin muistutetaan, että laukku saatetaan joutua avaamaan. Lukon rikkominen saattaa puolestaan viivästyttää laukun saapumista perille kohteeseen.
Matkalaukkuja varten myydään niin kutsuttuja TSA-lukkoja, joiden nimi viittaa Yhdysvaltojen lentoturvallisuudesta vastaaviin viranomaisiin (Transportation Security Administration). Virkailijat voivat tarvittaessa avata TSA-lukon yleisavaimella.
Helpoin tapa välttää matkalaukun lukitsemiseen liittyviä ongelmia on huolehtia siitä, että ruumalaukusta ei löydy kiellettyjä esineitä. Tällaisia ovat esimerkiksi tulitikut, tupakansytyttimet sekä varavirtalähteet, jotka ovat nykyisin yleisimpien poistettavien tavaroiden joukossa. Arvotavarat kannattaa aina pakata käsimatkatavaroihin.- Anonyymi
Just kuten edellä vastattu. Itse suosin ainoastaan ”vyötä” jolla huolehdin laukun kiinnipysymisestä mahdollisen käsittelyn aiheuttamalta tahattomalta aukeamiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591240
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571168Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 98974
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 47784
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27761Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669