60+ Läheisyys ja sex

Olen 60v mies. Tavallista hyvää elämään on ollut. Ja vaimo on samanikäinen.
Hyvin arjessa toimeen tullaan. Mutta ne sexi hommat on jotenkin loppuneet, kun vaimoa ei enää sellainen puuhastelu kiinnosta. Taitaa olla niin, että moni tässä iässä oleva, n. 60v nainen ei enää juuri viitsi näitä asioita harrastaa ?
Tavallinen ihminen olen itse sexi tavoilta, ja ei ole ns. pervoilu tms. puuhat kuulueet koskaan elämääni. Mutta pitemmän päälle selibaatti ei minulle sovi.
Onhan se kummaa,, kun sexi pula iskee aikuisena . Ja on outoa salaa etsiä seuraa. Ja maksulliseen helpotus-toimintaan ei ole itsellä vetoa. Kun ei se niin konemaista puuhaa minusta tulisi olla.....
- Tietävämmille kysymys; miten tällainen ukkoutunut 60v. saa sellaisen hehkeän, ja elossa olevan ihanan naisen kiinni ?
Treffi palstaa nyt kokeilen, mutta ei ole se kovin suurta intoa naisellisten rouvien keskuudessa herättänyt !

184

2754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tota noin, niin se on, naisilta vaimenee into ja sama käy miehillekin.
      Harmi jos eri aikaan loppuu. Ja omana huomiona se , että aikuisella miehellä ei kai ole suurta vientiä. Mutta kyllä iäkkäämmätkin naiset hakee elämänkumppania. Ja ei niinkään päiväkahveja. Itse kun olen päiväkahveja ehdotellut, niin rukkasia olen saanut. Niinpä en paremmin osaa neuvoa, kun olen samoissa ongelmissa. Ja selibaatissa myös. Ja valaistumista en ole kokenut. En myöskään ole uskaltanut vaimolta pyytää lupaa vapaaseen ulkoiluun.

      • Elämänkumppanin haku ja salasuhteen etsiminen varattuun lienevät hieman eri asioita?
        Reilusti vaan vaimolta kysymään et jos ei sunua kiinnosta saanko hakea muualta. Eikös se ole aika yksinkertaista ;).


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Elämänkumppanin haku ja salasuhteen etsiminen varattuun lienevät hieman eri asioita?
        Reilusti vaan vaimolta kysymään et jos ei sunua kiinnosta saanko hakea muualta. Eikös se ole aika yksinkertaista ;).

        Huorintekoa oikein ehdotat!?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huorintekoa oikein ehdotat!?

        Onko se huorintekoa jos se on yhteinen sopimus ja molemmat tyytyväisiä järjestelyyn?


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Elämänkumppanin haku ja salasuhteen etsiminen varattuun lienevät hieman eri asioita?
        Reilusti vaan vaimolta kysymään et jos ei sunua kiinnosta saanko hakea muualta. Eikös se ole aika yksinkertaista ;).

        Tai voisi ajatella uudistusta seksi elämäänsä , vaimot tapaa sanoa että joka kerta on ainoastaan uusinta edellisestä kerrasta, ja kun osaa joka vaiheen jo ulkoa niin ei varmana kiinnosta .
        Ei kukaan syö samaa ruokaakaan joka päivä, siihen kyllästyy, mutta kun laitetaan jotain uutta hyvää ruokaa niin taas maistuu. Siis mies voisi ehkä keskisiä jotain vaihtelua , sillä en luule että vaimoltaan on halut pois , mutta voi olla ettei jaksa syttyä kun osaa joka vaiheen ulkoa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huorintekoa oikein ehdotat!?

        K KAUPAN HOROT VOIS PITÄÄ TURPANSA KIINNI,KUN EI TIEDÄ MITÄÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K KAUPAN HOROT VOIS PITÄÄ TURPANSA KIINNI,KUN EI TIEDÄ MITÄÄN

        EI kun ukon retaletta


      • Anonyymi

        No muuta tapojasi seksiin nähden , keksi jotain uutta se kun sitä vanhaa samalla tyylillä , muistelkaa yhdessä aikoja kun aloitte olemaan yhdessä , sekin on joskus mukava puheen aihe ja voi herättää tunteita sille toisellekkin


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Elämänkumppanin haku ja salasuhteen etsiminen varattuun lienevät hieman eri asioita?
        Reilusti vaan vaimolta kysymään et jos ei sunua kiinnosta saanko hakea muualta. Eikös se ole aika yksinkertaista ;).

        Ihan totta asioista voi keskustella toistensa kanssa, mutta ei sitä nyt ensimmäisenä tartte ehdottaa että vieraisiin menis.
        Sitä voi sanoa miltä itsestä tuntuu ja miten vaimo sen selittää, ilman että syyllistää kumpaakaan . Ihanavonaisesti vaan sanoa että kaipaa seksiä hänen kanssaan , että mitä hän siitä on mieltä , samalla selittää että ei halua tosta pakottaakkaan mutta haluaa tietää onko lopun elämä ajateltu ilman seksiä hänen kanssaaan .
        Yleensä kun puhuu asiat suoraan niin löytyy aina ratkaisu. Jos ei vaimo hakua siitä keskustella edes. Niin voi lyhyesti ilmoittaa että aikoo sitten puhua näistä asioista jonkiåun toisen kanssa joka haluaa kuunnella.
        Eoåi ole pakko olla ilman seksiä jos vielä halut hyrrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K KAUPAN HOROT VOIS PITÄÄ TURPANSA KIINNI,KUN EI TIEDÄ MITÄÄN

        Noita nimityksiä yksi taas jakelee ja isoilla kirjaimilla tietysti tyylillä että lukekaa nyt kaikki kun kirjoitan oikein isoilla kirjaimilla täällä kun olen olevinaan niin tärkeä ihminen


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Elämänkumppanin haku ja salasuhteen etsiminen varattuun lienevät hieman eri asioita?
        Reilusti vaan vaimolta kysymään et jos ei sunua kiinnosta saanko hakea muualta. Eikös se ole aika yksinkertaista ;).

        Jokainen on oma yksilönsä , en menisi kyselemään sellaisia puolisolta . Samalla ei puoliso voi päättää mitenkään että sen toisen pitäisi elää selibaatissa vaan siksi ettei häntä itseään huvita. Aikuiset ihmiset hoitelee kukin ihan itse omat asiansa .
        Lapset kysyy lupaa vanhemmiltaan asioihin , mutta aikuinen tekee kuten haluaa .
        Jokainen on oman itsensä herra.


    • Aiot pettää vaimoasi?
      Onpa ikävää käytöstä.

      • Anonyymi

        Entäs , meinaatko että hänenkin pitäisi elää loppu elämä ilman seksiä ,jos ei toinen sitä halua.
        Seksi on osa avioliittoa,
        Ja en usko että heidän iässään nainen mitenkään on ilman halua, mutta saattaa olla niinkin että mies ei ehkä saa häntä syttymään , kuten usein on pitkissä avioliitoissa , on löydettävä toisensa uudelleen


      • Anonyymi

        Mitäs sinä tekisit hänen tilassaan ?


    • Anonyymi

      Saittepa nopeasti ensimmäisen kiven heittäjän tänne !! Kivttäkää kivttäkää !!

      Minä sanosin, että terve sex on paikallaan. Ja kai sitä sexi pulaa on yleisesti ? Ainakin itsellä on ollut useinkin.

      • Anonyymi

        Miksi jauhat tuota sex juttua. Seksi on suomeksi seksi ja sillä selvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jauhat tuota sex juttua. Seksi on suomeksi seksi ja sillä selvä!

        sulla lienee paha pula, tai joku henkinen kompleksi, kun noin vihainen olet...


      • Anonyymi

        nämä kivittäjät on niitä pyhiä terroristeja.

        ihmisillä on paljon "traumoja", niin sexi on siksi hankalaa, on estoja ja haluja.
        Ja sitten ymoäristön paine, jne.


      • Anonyymi

        Mitä kivien heittelyä se on jos toimiasi nuhdellaan siitä että alat vaimon selän takana pettämistä touhuamaan? Mitäpä jos kerrot aikeesi ensin vaimollesi että hänkin tietää miksi olet hänelle kelvoton. Ennen sitä sanottiin aviorikokseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kivien heittelyä se on jos toimiasi nuhdellaan siitä että alat vaimon selän takana pettämistä touhuamaan? Mitäpä jos kerrot aikeesi ensin vaimollesi että hänkin tietää miksi olet hänelle kelvoton. Ennen sitä sanottiin aviorikokseksi.

        suksikuuseen... jos kauniisti sanon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kivien heittelyä se on jos toimiasi nuhdellaan siitä että alat vaimon selän takana pettämistä touhuamaan? Mitäpä jos kerrot aikeesi ensin vaimollesi että hänkin tietää miksi olet hänelle kelvoton. Ennen sitä sanottiin aviorikokseksi.

        Olen samaa mieltä, että voisi vaimolleen kertoa, että tässä nyt harkitaan pettämistä.
        Tasapainoinen ihminen ottaa asiat siihen systeemiin, että alkaa keskustelemaan ongelmista.
        Tasapainoton ja minun mielestäni typerä ihminen miettii "issekseen" ja päättää alkaa etsiskelemään muita naisia.
        Minusta on hyvä olla rehellinen puolisolleen. Kaikessa. Se on kaiken aa ja oo.
        Jos tahtoo olla sinut itsensä kanssa, niin rehellisyys muita kohtaan on tärkeää. Tärkeää siis kumppaniakin ajatellen.
        Aloittaja on ilmeisesti (en tiedä mut arvelen) aika saamaton itsekäs mies, joka ei osaa avata suutaan ja jos avaa, niin suusta pulputtelee vain: Öööö niin ää öö emmä tiedä:)
        Vähillä eväillä lähdeskelee etsimään naimiskaveria:)

        Heikunkeikku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että voisi vaimolleen kertoa, että tässä nyt harkitaan pettämistä.
        Tasapainoinen ihminen ottaa asiat siihen systeemiin, että alkaa keskustelemaan ongelmista.
        Tasapainoton ja minun mielestäni typerä ihminen miettii "issekseen" ja päättää alkaa etsiskelemään muita naisia.
        Minusta on hyvä olla rehellinen puolisolleen. Kaikessa. Se on kaiken aa ja oo.
        Jos tahtoo olla sinut itsensä kanssa, niin rehellisyys muita kohtaan on tärkeää. Tärkeää siis kumppaniakin ajatellen.
        Aloittaja on ilmeisesti (en tiedä mut arvelen) aika saamaton itsekäs mies, joka ei osaa avata suutaan ja jos avaa, niin suusta pulputtelee vain: Öööö niin ää öö emmä tiedä:)
        Vähillä eväillä lähdeskelee etsimään naimiskaveria:)

        Heikunkeikku

        Rumia ihmiskuvia teillä? ja likainen sielu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumia ihmiskuvia teillä? ja likainen sielu ?

        Kuinka niin? Onko rumaa kun vaatii rehellisyyttä ja uskollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin? Onko rumaa kun vaatii rehellisyyttä ja uskollisuutta.

        Meinaatko, että olisin aikoinaan ”jutellut”, kun seksi oli todellakin paljon parempaa muualla?

        ”Rehellisyyttä ja uskollisuutta”. Miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että voisi vaimolleen kertoa, että tässä nyt harkitaan pettämistä.
        Tasapainoinen ihminen ottaa asiat siihen systeemiin, että alkaa keskustelemaan ongelmista.
        Tasapainoton ja minun mielestäni typerä ihminen miettii "issekseen" ja päättää alkaa etsiskelemään muita naisia.
        Minusta on hyvä olla rehellinen puolisolleen. Kaikessa. Se on kaiken aa ja oo.
        Jos tahtoo olla sinut itsensä kanssa, niin rehellisyys muita kohtaan on tärkeää. Tärkeää siis kumppaniakin ajatellen.
        Aloittaja on ilmeisesti (en tiedä mut arvelen) aika saamaton itsekäs mies, joka ei osaa avata suutaan ja jos avaa, niin suusta pulputtelee vain: Öööö niin ää öö emmä tiedä:)
        Vähillä eväillä lähdeskelee etsimään naimiskaveria:)

        Heikunkeikku

        Samaa mieltä rehellisyydest. Jos oman vaimon kanssa on ollut tavallisen hyvää elämää oisko sen verta velkaa että edes rehellinen ois. Se sattuu varmasti vähemmän kuin sitten se että jää kiinni selän takana häsläämisestä ja epärehellisyydestä.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Samaa mieltä rehellisyydest. Jos oman vaimon kanssa on ollut tavallisen hyvää elämää oisko sen verta velkaa että edes rehellinen ois. Se sattuu varmasti vähemmän kuin sitten se että jää kiinni selän takana häsläämisestä ja epärehellisyydestä.

        Olisinko sanonut omalle miehelleni, että seksi on parempaa, kuin sinun kanssasi? Mitä se olisi mihinkään vaikuttanut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisinko sanonut omalle miehelleni, että seksi on parempaa, kuin sinun kanssasi? Mitä se olisi mihinkään vaikuttanut?

        Ei tartte alkaa ainakaan ääneen vertailemaan. Eihän tässä siitä ollut kysymys vaan siitä että toinen ei haluua ollenkaan ja toinen haluaa ja onko toisella silloin mahdollisuus mennä. Näin minä sen ymmärsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kivien heittelyä se on jos toimiasi nuhdellaan siitä että alat vaimon selän takana pettämistä touhuamaan? Mitäpä jos kerrot aikeesi ensin vaimollesi että hänkin tietää miksi olet hänelle kelvoton. Ennen sitä sanottiin aviorikokseksi.

        Ei kai se haittaa vaimoa jos hän ei itse halua seksiä. Miksi ola mustasukkainen asiasta joka ei itselle kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suksikuuseen... jos kauniisti sanon...

        Osuiko arkaan paikkaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisinko sanonut omalle miehelleni, että seksi on parempaa, kuin sinun kanssasi? Mitä se olisi mihinkään vaikuttanut?

        Olisi se sen vaikuttanut että hän olisi voinut hankkiutua sinusta eroon ja hakeutua tyydyttävänpään parisuhteeseen. Tuskin hän sinun kanssasi edes arlionnellinen oli. Asenteistasi päättelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kivien heittelyä se on jos toimiasi nuhdellaan siitä että alat vaimon selän takana pettämistä touhuamaan? Mitäpä jos kerrot aikeesi ensin vaimollesi että hänkin tietää miksi olet hänelle kelvoton. Ennen sitä sanottiin aviorikokseksi.

        Ennen oli niin paljon muitakin luonnon vastaisia lakeja.
        Joten jokaisella on tarpeensa elämässä ja heidän pitää itse ratkaista ongelmansa, mutta tulos on oltava molemmille hyvä ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että voisi vaimolleen kertoa, että tässä nyt harkitaan pettämistä.
        Tasapainoinen ihminen ottaa asiat siihen systeemiin, että alkaa keskustelemaan ongelmista.
        Tasapainoton ja minun mielestäni typerä ihminen miettii "issekseen" ja päättää alkaa etsiskelemään muita naisia.
        Minusta on hyvä olla rehellinen puolisolleen. Kaikessa. Se on kaiken aa ja oo.
        Jos tahtoo olla sinut itsensä kanssa, niin rehellisyys muita kohtaan on tärkeää. Tärkeää siis kumppaniakin ajatellen.
        Aloittaja on ilmeisesti (en tiedä mut arvelen) aika saamaton itsekäs mies, joka ei osaa avata suutaan ja jos avaa, niin suusta pulputtelee vain: Öööö niin ää öö emmä tiedä:)
        Vähillä eväillä lähdeskelee etsimään naimiskaveria:)

        Heikunkeikku

        Kukaan ei tietenkään ole edes ajatellut että se pettäjä voi olla se nainenkin ja sikisi ei halua, niinkin on tapahtunut että nainen on löytäntyt toisen , joten tässä nyt miestä ruoditaan ainoastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumia ihmiskuvia teillä? ja likainen sielu ?

        paha pieru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kivien heittelyä se on jos toimiasi nuhdellaan siitä että alat vaimon selän takana pettämistä touhuamaan? Mitäpä jos kerrot aikeesi ensin vaimollesi että hänkin tietää miksi olet hänelle kelvoton. Ennen sitä sanottiin aviorikokseksi.

        Ei se ole pettämistä jos itse sanoo että on sitten muualta haettava seksi seuraa, jos kotona ei kelpaa. Silloinhan on sanonut asian.
        Joten ongelma on heidän ja miten sen ratkaisee on myöskin ihan vaan heidän , ei tuomita
        Muistan erään naapuri miehen kauan sitten . Vaimo lopetti ensin hänen kanssaan 27 vuotiaana sanoe; ettei halua seksiä elämäönsä , vaan toisin kävi vaimo oli niitä hommia tehnyt vuosikausia yhden kauppiaan kanssa , joten aika ilkeästi tehty kun esitteli itseään siveellisenä umpimähkään miehelleen ja hoiti hommat muuallla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että voisi vaimolleen kertoa, että tässä nyt harkitaan pettämistä.
        Tasapainoinen ihminen ottaa asiat siihen systeemiin, että alkaa keskustelemaan ongelmista.
        Tasapainoton ja minun mielestäni typerä ihminen miettii "issekseen" ja päättää alkaa etsiskelemään muita naisia.
        Minusta on hyvä olla rehellinen puolisolleen. Kaikessa. Se on kaiken aa ja oo.
        Jos tahtoo olla sinut itsensä kanssa, niin rehellisyys muita kohtaan on tärkeää. Tärkeää siis kumppaniakin ajatellen.
        Aloittaja on ilmeisesti (en tiedä mut arvelen) aika saamaton itsekäs mies, joka ei osaa avata suutaan ja jos avaa, niin suusta pulputtelee vain: Öööö niin ää öö emmä tiedä:)
        Vähillä eväillä lähdeskelee etsimään naimiskaveria:)

        Heikunkeikku

        Voi olla että hän ei ole saamaton mitenkään ainoastaan haluaisi seksiä oman vaimonsa kanssa, ja jos ei vaimolle käy, niin ei kai hänen ole pakko elää selibaatissa mielestöni. Toinen sanoo ei, joten ei kai häntä voi pakottaa. Mutta asioista on pystyttävä keskustelemaan Äja kun ajattelee jos asia olisikin toisin päin niin mikä melu siitä olis ja verottamista heti ettei toinen rakasta tarpeeksi. Vaikeita juttuja nämä ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin? Onko rumaa kun vaatii rehellisyyttä ja uskollisuutta.

        Niin meinaatko että miehen sitten pitäisi olla uskollinen kovasti siksi että sattuu olla naimisissa . Ka aitä nyt pitäisi naisenkin tietää että jotain on vialla jos höntä ei haluta.
        Eikä vaan öljöttää omassa kuplassaan


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Samaa mieltä rehellisyydest. Jos oman vaimon kanssa on ollut tavallisen hyvää elämää oisko sen verta velkaa että edes rehellinen ois. Se sattuu varmasti vähemmän kuin sitten se että jää kiinni selän takana häsläämisestä ja epärehellisyydestä.

        Sitä mitä ei tiedä ei kärsi mitenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli niin paljon muitakin luonnon vastaisia lakeja.
        Joten jokaisella on tarpeensa elämässä ja heidän pitää itse ratkaista ongelmansa, mutta tulos on oltava molemmille hyvä ratkaisu.

        Naisen limakalvot alkavat kuivua jo 50 jälkeen ja sekin voi olla este ettei halua, vaan kun menee gynelle kertomaan avoimesti ongelmansa niin saa lääkkeet vaivaan . Eikä luulla kuuskymppisenä että muka ollaan liian vanhoja jotenkin.kyllä kuuskymppinen ihan vielä on normaali seksi halujensa kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että voisi vaimolleen kertoa, että tässä nyt harkitaan pettämistä.
        Tasapainoinen ihminen ottaa asiat siihen systeemiin, että alkaa keskustelemaan ongelmista.
        Tasapainoton ja minun mielestäni typerä ihminen miettii "issekseen" ja päättää alkaa etsiskelemään muita naisia.
        Minusta on hyvä olla rehellinen puolisolleen. Kaikessa. Se on kaiken aa ja oo.
        Jos tahtoo olla sinut itsensä kanssa, niin rehellisyys muita kohtaan on tärkeää. Tärkeää siis kumppaniakin ajatellen.
        Aloittaja on ilmeisesti (en tiedä mut arvelen) aika saamaton itsekäs mies, joka ei osaa avata suutaan ja jos avaa, niin suusta pulputtelee vain: Öööö niin ää öö emmä tiedä:)
        Vähillä eväillä lähdeskelee etsimään naimiskaveria:)

        Heikunkeikku

        Miksi muka on vaimon päätettävissä toisen seksielämä , jos hän itse ei enää kykene seksiin, niin ei kai hän voi mitenkään päättää että se joka vielä haluaa pitäisi myös lopettaa se puoli elämästä , ei kai vaimolla olisi mitenkään mitään sitä vastaan silloin kun ei kerta itse halua mutta toinen haluaa.
        Itse en tälläisessä tilanteessa kyselisi lupia mitenkään joltain muualta että saako harrastaa seksiä, sen päättää jokainen ihan itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin? Onko rumaa kun vaatii rehellisyyttä ja uskollisuutta.

        Uskollisuutta, ??? Eikös tässä ollut kysymys ihmisten perustarpeista joista yksi on seksi.
        Jos ei toinen enää ole kykenevä siihen, niin meinaatko että sen toisenkin pitää sitten lopettaa oma seksi elämänsä jonkun avioliitto pykälän mukaan.tiedän monta naistakin joiden miehet ovat alkoholia käyttäneet koko elämänsä ja kaikkihan tietävät että alkoholi ajan kanssa tekee miehistä impotentin, joten pitäisikö naisen sitten luopua myös seksistä vaan siksi että kaikista varoituksista huolimatta on mies ihan itse pilannut sen halun itseltään alkoholin käytön vuoksi. Joten ne joilla halut on tallella eivät ole velvollisia mihinkään selibaattiin toisen vuoksi .tiedän monta vanhaa pariskuntaa jotka ovat hyvin iäkkäitä ja silti sanovat että seksi sujuu ihan hyvin, kukaan näistä miehistä ei ollut alkoholin käyttäjiä. Mutta yhtä monta joilla nämä asiat ovat tulleet ongelmaksi


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Samaa mieltä rehellisyydest. Jos oman vaimon kanssa on ollut tavallisen hyvää elämää oisko sen verta velkaa että edes rehellinen ois. Se sattuu varmasti vähemmän kuin sitten se että jää kiinni selän takana häsläämisestä ja epärehellisyydestä.

        Kukin tuntee puolisonsa ja melkein tietää jo etukäteen mitä mieltä puoliso on asioista. Se joka haluaa puhua puhukoot, ja joka ei halua niin pitää salassa. Siis vaihtoehdot päättää ihminen itse! Riippuen minkälainen suhde hänellä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tietenkään ole edes ajatellut että se pettäjä voi olla se nainenkin ja sikisi ei halua, niinkin on tapahtunut että nainen on löytäntyt toisen , joten tässä nyt miestä ruoditaan ainoastaan.

        Niin ja niitä on naisiakin jotka elävät selibaatissa miehensä imotenssin vuoksi joten ei tämäkään asia ole aimånoastaan niin että mies on puutteessa avioliitossaan, voi olla niin että nainenkin on


    • Anonyymi

      Kyllä se niin on että harvempi nainen haluaa varatun kanssa yhtään mitään.....korkeintaan joku sellainen jota miehet ei kiinnosta muuten kuin seksin takia, mutta haluatko sitten sellaiseen sekaantua jolla ehkä sitten useita pelkästään seksikumppanina.

      • Anonyymi

        No sitten et tiedä yhtään mitään näistä asioista.
        Kyllä kuule kuhisee pinnan alla monissa eri tapauksissa missä ei eee uskoisi että niin on asiat. Kukin tehköön oman elämänsä kanssa kuten haluaa, mutta elää on saatava normaalia elämää. Teki sen sitten yksin tai jonkun toisen kanssa


    • Anonyymi

      Potkaise "korppu" mäkeen ja ota uus, nuorempi ja halukkaampi. Iät ajat on noin menetelty, eikä siinä mitään, huomaa: Kerran täällä vaan eletään, eli kannattaa sitten myös elää täysillä.

    • Anonyymi

      Niinpä niin, kääntämällä näkökulmaa voi ratkoa monta pulmaa, sanoi aikanaan hieno ihminen.
      Meissä ihmisissä ei ole nappia josta pistää eri toimintoja käyntiin, mutta tunteet ja unelmat ovat aina ja pysyvät. Väljähtyneessä parisuhteessa saattaa olla hoitamaton parisuhde kyseessä. Onko nyt niin, että tekis mieli uutta jännittävää ihmistä salaisesti. Ei kannata. Naisilla kuten myös miehillä, tulee aikaajoin tilanteita ettei kiinnosta, se aika pitää elää selvittäen mistä johtuu. Niin vaan on, kuuluen ihmisen elämään. Valinta on jokaisella itsellään mitä haluaa ja mitkä seuraukset valitsee.
      "Valintansa tehnyt"

    • Anonyymi

      Törkeää suunnitella pettämistä, mieti mieluummin keinoja joilla saisit vaimosi syttymään.

      • Anonyymi

        Avioliitto on pyhä ja pettäminen puolin tai toisin on syntiä. Tyydyt vain kohtaloosi ja ostat jonkun seksinuken, jonka kanssa sitten aviovuoteessa ähellät. Eiköhän rouvan touhua seuratessa ala hormoonit hyrrätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitto on pyhä ja pettäminen puolin tai toisin on syntiä. Tyydyt vain kohtaloosi ja ostat jonkun seksinuken, jonka kanssa sitten aviovuoteessa ähellät. Eiköhän rouvan touhua seuratessa ala hormoonit hyrrätä.

        toi onkin, kuorma-auton sisuskumi viereen ja panot käyntiin !! todella romanttista.
        ja varmaan sitten pyhää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitto on pyhä ja pettäminen puolin tai toisin on syntiä. Tyydyt vain kohtaloosi ja ostat jonkun seksinuken, jonka kanssa sitten aviovuoteessa ähellät. Eiköhän rouvan touhua seuratessa ala hormoonit hyrrätä.

        toi onkin, kuorma-auton sisuskumi viereen ja panot käyntiin !! todella romanttista.
        ja varmaan sitten pyhää.


      • Anonyymi

        Ei kannata sytyttää, saa syytteen


      • Anonyymi

        Ei kannata sytyttää, saa syytteen


      • Anonyymi

        Jos ei halua niin ei halua!
        Mieshän on esim vaikka raiskannut ihan oma n puolison sa jopa joskus, saakoon nyt olla ihan isseksee n


      • Niin ta jos vaimo ei halua enää voi päästää miehen menemään ja hakemaan muualta haluamaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitto on pyhä ja pettäminen puolin tai toisin on syntiä. Tyydyt vain kohtaloosi ja ostat jonkun seksinuken, jonka kanssa sitten aviovuoteessa ähellät. Eiköhän rouvan touhua seuratessa ala hormoonit hyrrätä.

        Ei helkutti. Jos mun ukko peuhais sängyssä barbaran kanssa minusta se olisi lähinnä koomista, ei se mitään sytyttäisi muuta kuin säälin :D. Yksin tehkööt mitä haluaa.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Ei helkutti. Jos mun ukko peuhais sängyssä barbaran kanssa minusta se olisi lähinnä koomista, ei se mitään sytyttäisi muuta kuin säälin :D. Yksin tehkööt mitä haluaa.

        oletko kymenlaakson siili?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitto on pyhä ja pettäminen puolin tai toisin on syntiä. Tyydyt vain kohtaloosi ja ostat jonkun seksinuken, jonka kanssa sitten aviovuoteessa ähellät. Eiköhän rouvan touhua seuratessa ala hormoonit hyrrätä.

        Synnistä puhuu vaan uskovaiset. Ihmisten laittamassa laessa ei ole synnistä edes mainintaa . Joten vanha keino tuo syytellä syntisyydestä
        Eikö se ole jos ihmeellistä jos pitää alata nukeilla leikkimään vanhana. Hyi helkkari ajatustakin . Sellainen mies ei kyllä ole mikään ihanne mies jolla on seksinukke. Leikki ikä on ohitettu ajat sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei halua niin ei halua!
        Mieshän on esim vaikka raiskannut ihan oma n puolison sa jopa joskus, saakoon nyt olla ihan isseksee n

        Vai oikein raiskannutkin ?…
        On siinäkin selitys asiaan. Halu on oltava suhteessa molemmilla


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Ei helkutti. Jos mun ukko peuhais sängyssä barbaran kanssa minusta se olisi lähinnä koomista, ei se mitään sytyttäisi muuta kuin säälin :D. Yksin tehkööt mitä haluaa.

        Ihan samoin ajattelin kun sinäkin , koomisuus ensimmäisenä mielessä , olishan se näky kun mies alka nuken kanssa leikkimään.


    • Anonyymi

      Vaihtamalla paranee. Kokemusta on.

      nm. järjen ääni

      • Toisaalta joo ja toisaalta ei. Voihan olla et on sama paska eri paketissa :).


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Toisaalta joo ja toisaalta ei. Voihan olla et on sama paska eri paketissa :).

        Pistin mieheni pihalle ja lopetin koko hommat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pistin mieheni pihalle ja lopetin koko hommat!

        No se oli sun ratkaisu. Kannattiko?


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        No se oli sun ratkaisu. Kannattiko?

        Ilman muuta kannatti! Ei tyhjällä mitään tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta kannatti! Ei tyhjällä mitään tee.

        Nops, jäihän sulle dildo vai umpeenko asetuit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nops, jäihän sulle dildo vai umpeenko asetuit?

        Ei tilanne miksikään muuttunut!


    • Anonyymi

      Jos arkiasiat sujuvat ja kiintymys on molemminpuolista niin oleellinen osa sitä on tuottaa kumppanille mielihyvää. Kumminkin päin!
      Fyysinen kunto ja terveys saattavat asettaa rajoituksia mutta nehän ovat ymmärrettäviä.
      Katkot seksielämässä saattavat olla ohimeneviä mutta silloinhan syyt ovat tiedossa.
      Eräs ylimenokohta meillä oli kun vaimo joutui lopettamaan hormoonien käytön parikymmentä vuotta sitten.
      Usean kuukauden jälkeen tilanne vakiintui ja muotoutui sellaiseksi, että vaimoni tekee aloitteet.
      Nuinoin passiivisesta naisihmisestä on vanhoilla päivillään kuoriutunut naaras joka ei menneinä vuosina olisi voinut kuvitella elävänsä vielä 70v vaiheessa aikaisemmin ehkä pervoina pitämiään sessioita.

      Kaiken ytimenä on molempien vilpitön halu tuottaa kumppanille mielihyvää tälläkin tavalla. Uskallan väittää ottavani kaikessa arkielämässä huomioon vaimoni hyvän olon ja viihtyvyyden.

      • Anonyymi

        Minä veikkaan, että olette keskustelleet asiasta tosi vähän ja jymähtäneet johonkin vaiheeseen.
        Oletkos kysynyt suoraan, miksi hän ei enää halua sinua? Vai onko toisinpäin?
        Mikset sano suoraan, että naitattaa.
        Tekis mieli.
        Miksi kursailla.
        Joskus kynttiläillalliset voivat olla turhia näytelmiä.

        Beng
        Siispä sinulla on haku päällä. Testaatkos omaa markkina-arvoa? Oisko vientiä?
        Noloahan olisi, jos jotainmurkenisi ja sitten häpeissäs palaisit vaimosi luokse.
        Mutta, jos kaikki on molemmin puolin tympeää, voi olla eron paikka. Vapautat toisenkin.
        Älkää olko vauvoja. Keskustelkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä veikkaan, että olette keskustelleet asiasta tosi vähän ja jymähtäneet johonkin vaiheeseen.
        Oletkos kysynyt suoraan, miksi hän ei enää halua sinua? Vai onko toisinpäin?
        Mikset sano suoraan, että naitattaa.
        Tekis mieli.
        Miksi kursailla.
        Joskus kynttiläillalliset voivat olla turhia näytelmiä.

        Beng
        Siispä sinulla on haku päällä. Testaatkos omaa markkina-arvoa? Oisko vientiä?
        Noloahan olisi, jos jotainmurkenisi ja sitten häpeissäs palaisit vaimosi luokse.
        Mutta, jos kaikki on molemmin puolin tympeää, voi olla eron paikka. Vapautat toisenkin.
        Älkää olko vauvoja. Keskustelkaa.

        Onkohan kommenttisi osoite oikea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan kommenttisi osoite oikea?

        Aloittajalle kirjoitin.
        Kun tekstini lukee, pystyy päättelemään.
        Tuliko posti mielestäsi väärään laatikkoon.
        Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalle kirjoitin.
        Kun tekstini lukee, pystyy päättelemään.
        Tuliko posti mielestäsi väärään laatikkoon.
        Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti.

        Beng

        Kirjoita sitten aloitukseen mikäli aloittajalle kirjoitat. Olet sekoillut koko palstailusi ajan, luulisi jo oppivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita sitten aloitukseen mikäli aloittajalle kirjoitat. Olet sekoillut koko palstailusi ajan, luulisi jo oppivan.

        Aitoja kynttiläillallisia ei ole. Sillä on aina tietty tarkoitus, johtaa seksiin. Todella teatteria, ainakin kotioloissa.
        Niinpä ilmaista pipariakaan ei ole.
        Kynttilällä voi luoda tekotunnelmaa jossain hämärässä ravintolassa. Kruunaahan se jotakin osaa illallista, peittää toinen toisensa ilmeitä ja katseita, sillai en halua olla paljastavimmillani juuri nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita sitten aloitukseen mikäli aloittajalle kirjoitat. Olet sekoillut koko palstailusi ajan, luulisi jo oppivan.

        Olen pahoillani, jos olet noin häiriintynyt....
        Kusti polkee, miten sattuu.
        Yritä kestää.
        Olenko tarkkailusi/stalkkailusi alla?
        Onko kivaa esittää tunkkaisia huomautuksia?
        Juo kuppi kahvi ja nauti Runebergin torttuloita.

        Beng


    • Anonyymi

      Jos kuitenkin oot tavallista tympeempi tyyppi, että et viehätä vaimoasi niin paljon, että hän alkaisi kanssasi suuremmin peittojen alla örvehtimään:)

      Käännä katseesi itseesi ja mieti, mimmonen tyyppi olet. Huomioitko vaimoasi tarpeeksi. Halailetko, pienin pusi-pusi-rakas-sanoilla ja kehuskeletko "oi-oot-ollut-NIIN-ahkera-siivouksiesi-kaa"-sanoilla esim.
      Olisihan noita esimerkkejä paljonki, miten toisen kaa ollaan.
      Toisen huomioonottaminen kyllä kannattaa. Tuloo hyvä mieli molemmille:)

      Jos arkielämä ja yrittäminen vaimon kanssa ei huvita, niin on parempi erota ja vasta sen jälkeen aloittaa vilkuilut muita naisia kohtaan. On vaimollakin sitten mahdollista löytää sinua parempi kumppani itselleen.

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Ja voi se vaimokin bylsata ja hoonata jossin muualla, niin tiedä vaikka elpyy ?


    • Anonyymi

      Teini ongelmat ja keskustelut 60 palstalla.
      Kauhukseen tästä huomaan, miten umpi jumi tyyppejä täällä on !

      Ja joku kai leikillään kiusaten sai nämä siveyden sipulit manaaman jo synnit, ja huomioinnit ja pikku neuvot ,, ihankuin .... -- juu toisaalta huvittaa ja sitten ei.

      • Anonyymi

        Monet itä-Suomen miehet suuntaavat soidinmatkalla Sortavalaan, siellä on sorjia Laatokan dievuskoja avosylin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet itä-Suomen miehet suuntaavat soidinmatkalla Sortavalaan, siellä on sorjia Laatokan dievuskoja avosylin.

        Itä-Suomessa on suhteettoman paljon aids nimistä rakkauden hurmaa 60 - 80 vuotiailla miehillä sekä paljastunutta että piilossa olevaa pöpöä.


      • Anonyymi

        Olipa avioliitto missä tilassa tahansa ja yllättäen tulee eteen varkaaksi tekevä tilaisuus. Satut kilauttamaan kaverille, että olisi näin käymässä. Minkälaisen neuvon todennäköisesti saat ts ne "kuuluisat viimeiset sanat"?

        --- anna mennä. Kerranhan täällä eletään ---

        Näin on tehty eikä isommasti kaduta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä-Suomessa on suhteettoman paljon aids nimistä rakkauden hurmaa 60 - 80 vuotiailla miehillä sekä paljastunutta että piilossa olevaa pöpöä.

        Tuo on ainostaan pelottelua. Luulisin että jos jollain oikaisi AIDS niin ei alkaisi sitä tartuttamaan se rangaistava teko jos tietää itse että on taiåuti ja sitä levittää niin siitä saa rangaistuksen


    • Anonyymi

      Aina ei laivat yössä kohtaa, valitettavasti. Itselleni sopivin seksikumppani olisi varattu mies, mies joka ei tahtoisi yhteiselämää kanssani, ainoastaan vain hyvää seksiä pitkän kaavan mukaan.

      • Anonyymi

        Sitten sinun kannattaa ottaa yhtettä tuohon aloittajaan !!!


    • Anonyymi

      Jos sinulla ja vaimollasi on kyky keskustella avoimesti asioista, myös seksielämästänne , niin suosittelen lukemaan seuraavan linkin.

      https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01156

      "Yleistävä" näkemyksesi, ettei 60 naista seksi kiinnosta on täysin vääristynyt.

      En halua olla ilkeä, mutta kenties kymmenen vuoden kuluttua tilanne saattaa kääntyä päälaelleen.

      Hyvää avioliittoa ei kannata riskeerata syrjähypyillä. On todennäköistä, että saat rinnallesi sen hehkeän vaimosi, kun ymmärrät/ymmärrätte, mistä nykyinen tilanne johtuu.

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Eiköhän se keskustelu kyky ole kaikilla jotka ovat olleet kauan yhdessä.


    • Anonyymi

      Kehu vaimoasi
      - Olet hurmaava tänään (tukka kuin tuulenpesä koivun latvassa)
      - Olet kuin kuningatar (korppuhan se Elisabethkin on jo)
      - Ihana vartalo (vain 60 kg ylimääräistä sitten häiden)
      - En vaihtaisi sinua mihinkään (ainakaan yhteenkään yli 40 vuotiaaseen)
      - Olisi kiva nähdä sinut alasti ( siitä onkin aikaa kun viimeksi, taisi olla hääyö)

      • Anonyymi

        Komppaan.
        Mut, mitäs nainen vastaisi?
        👀

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan.
        Mut, mitäs nainen vastaisi?
        👀

        Beng

        Vaimo vastaa
        - Kyllä minä olin tosissani sinun suhteesi ( mutta se oli vain se hetki papin edessä kunnes arki astui esiin )
        - Hurmaava, eikä ( mene ja puhu pässille tuolla naapurin navetassa )
        - Kuningatarko ( taasko olet selannut niitä pornolehtiäsi saunakamarissa jemmassa )
        - Vai ihana vartalo ( kaikkea se mies yrittää saadakseen seksiä )
        - Alasti ( eikö ne lehtiesi naiset enää kelpaa, en kehtaisi teeskennellä sinulle porttoa )


    • Anonyymi

      Itsellä myös tuollainen pihtari ämmä joka aina komentelee, alistaa ja sorkki kaikkia asioitani. On alkanut ahdistaa järjettömästi, ole alkanut ajattelemaan lähtöä oman käden kautta, koska on, niin lohdutonta ja toivoton tulevaisuus olla miehenä tuollaiselle naiselle.

      Ero en jaksa alkaa olen henkisesti jo, niin nujerrettu ja jos lukee näitä palstan naisten juttuja on todellakin parempi tappaa itsensä, saa ämmä sitten kaiken.

      • Anonyymi

        Ennen kuin teet mitään itsellesi, puolita omaisuus ja lahjoita osuutesi ihan minne tahansa kunhan se menee akkasi ulottumattomiin. Vituttaapahan akkaa enemmän.

        Mutta hyvää taivasmatkaa, siellä ei ole ahdistusta eikä huolia.

        No ei vaineskaan. Miehisty nyt sen verran ja näytä kuka on kukko talossa. Yllätä akkasi ja lakaise sillä lattia, silleen lempeästi. Pidät kintuista kiinni ja pyöritän pitkin pirtin lattiaa.
        Sitten otat eron aivan oikean perkeleesti.
        Tietysti jos akkasi painaa 150 kg, se on raskas luutu.


    • Anonyymi

      Olen sen kannalla ettei hynttyitä saa lyödä yhteen ennen sopimuspaperin täyttöä. Sopimuksessa tulee olla kohta miten toimitaan jos toinen ryhtyy pihtaamaan ilman mitään lääketieteellistä syytä, ja mitkä ovat osattomaksi jäävän oikeudet.

      • Anonyymi

        Tunteet ihanaan tyttöön on kunnossa, hän on ruotsinkielinen, asuu toisella paikkakunnalla. Henkiset asiat kiinnostaa, historia ja teologia. Pidän hänestä, paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet ihanaan tyttöön on kunnossa, hän on ruotsinkielinen, asuu toisella paikkakunnalla. Henkiset asiat kiinnostaa, historia ja teologia. Pidän hänestä, paljon.

        tällä hetkellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa kun on asuttu yhdessä jo jonkun vuoden/vuosikymmenen


      • Anonyymi

        ” pihtaamaan” ?????
        Voi olla kyseessä kuivat limakalvot ja seksi tekisi kipeää ei normaali nainen mitenkään pihtaile joka on terve.äkun menee lääkäriin ja saa lääkkeet niin hyvin taassekaikin hoituu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” pihtaamaan” ?????
        Voi olla kyseessä kuivat limakalvot ja seksi tekisi kipeää ei normaali nainen mitenkään pihtaile joka on terve.äkun menee lääkäriin ja saa lääkkeet niin hyvin taassekaikin hoituu.

        Eikö naiset tiedä, että ihan prismasta tai cittarista saa liukuvoidetta limakalvoille.

        Nainen voi tarjota myös suutaan, kättä tai pyllynreikää


    • Anonyymi

      Aloittajalla on haaveensa hehkeästä ja seksikkäästä naisesta. Valitettavasti hänen ikäisensä mies harvoin kohtaa sellaisen, jos ei ole rikas ja vaikutusvaltainen.
      Valitettavasti mieskään ei ole enää hehkeimmillään yli kuusikymppisenä vaikka itse niin luulee.
      Naisen halujen loppumiseen voi olla myös syy miehessä. Hän ei ole huomioinut naista tarpeeksi, ajatellut vain omaa tyydytystään seksin aikana ja nainen on jäänyt kerta toisensa jälkeen tyydyttämättömäksi. Viimein ei enää halua kiusata itseään.

      • Anonyymi

        Aloittajalla on haaveensa hehkeästä ja seksikkäästä naisesta. Valitettavasti hänen ikäisensä mies harvoin kohtaa sellaisen, jos ei ole rahaa ostaa seksiä , pitää olla rikas ja vaikutusvaltainen.
        Valitettavasti mieskään ei ole enää hehkeimmillään yli kuusikymppisenä ja sen itse monikin tietää. myös naiset sen tietää omasta vulvastaan. . .
        Naisen halujen loppumiseen voi olla myös syy myös miehessä. Hän ei ole huomioinut naista tarpeeksi, mutta useinkin se vanha mopo ei vaan lähde käyntiin vaikka sitä kuinka polkisi. ja polkemiseen kyllästyy. ja se vaikuttaa koomiselta.
        Myös mies voi ajatellut vain omaa tyydytystään, kikkeliä, seksin aikana ja nainen on jäänyt kerta toisensa jälkeen tyydyttämättömäksi, vaikka on poljettu kyllästymieseen asti. Ei vaan toimi systeemit enää.. Viimein ihminen ei enää halua kiusata itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on haaveensa hehkeästä ja seksikkäästä naisesta. Valitettavasti hänen ikäisensä mies harvoin kohtaa sellaisen, jos ei ole rahaa ostaa seksiä , pitää olla rikas ja vaikutusvaltainen.
        Valitettavasti mieskään ei ole enää hehkeimmillään yli kuusikymppisenä ja sen itse monikin tietää. myös naiset sen tietää omasta vulvastaan. . .
        Naisen halujen loppumiseen voi olla myös syy myös miehessä. Hän ei ole huomioinut naista tarpeeksi, mutta useinkin se vanha mopo ei vaan lähde käyntiin vaikka sitä kuinka polkisi. ja polkemiseen kyllästyy. ja se vaikuttaa koomiselta.
        Myös mies voi ajatellut vain omaa tyydytystään, kikkeliä, seksin aikana ja nainen on jäänyt kerta toisensa jälkeen tyydyttämättömäksi, vaikka on poljettu kyllästymieseen asti. Ei vaan toimi systeemit enää.. Viimein ihminen ei enää halua kiusata itseään.

        Oikein hyvä vastaus viestiin 17.25. Olen viestin kirjoittaja.
        Mielipiteeni on, seksi on ainakin 80% korvien välissä. Jos siellä ei ole tarpeeksi kapasiteettia niin turha odottaa ihmeempiä. Vastaaja ei kuulu näihin joilla ei ole alapään lisäksi yläpäässä tarpeeksi.
        Monityydyttämätön henkilö on vaikea, jos ei edes vehkeet pelaa. Siinä kyllästyy kuka vain, sekin jolla on yritystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvä vastaus viestiin 17.25. Olen viestin kirjoittaja.
        Mielipiteeni on, seksi on ainakin 80% korvien välissä. Jos siellä ei ole tarpeeksi kapasiteettia niin turha odottaa ihmeempiä. Vastaaja ei kuulu näihin joilla ei ole alapään lisäksi yläpäässä tarpeeksi.
        Monityydyttämätön henkilö on vaikea, jos ei edes vehkeet pelaa. Siinä kyllästyy kuka vain, sekin jolla on yritystä.

        Suuseksi tuntuu hyvältä, monet ikäluokassa moiseen estyneitä, että kielineen sinne missä on totuttu k*rvän kanssa häärimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvä vastaus viestiin 17.25. Olen viestin kirjoittaja.
        Mielipiteeni on, seksi on ainakin 80% korvien välissä. Jos siellä ei ole tarpeeksi kapasiteettia niin turha odottaa ihmeempiä. Vastaaja ei kuulu näihin joilla ei ole alapään lisäksi yläpäässä tarpeeksi.
        Monityydyttämätön henkilö on vaikea, jos ei edes vehkeet pelaa. Siinä kyllästyy kuka vain, sekin jolla on yritystä.

        Hieman olet jumalaksi jo alkanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuseksi tuntuu hyvältä, monet ikäluokassa moiseen estyneitä, että kielineen sinne missä on totuttu k*rvän kanssa häärimään.

        Kyllä puuseksiäkin on paljon. Jompi kumpi makaa ihan pökkelönä toimituksen aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä puuseksiäkin on paljon. Jompi kumpi makaa ihan pökkelönä toimituksen aikana.

        Minäpä tapasin miehen, jota ei seksi kiinnosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tapasin miehen, jota ei seksi kiinnosta!

        Tavallaan niin kuin ikään kuin vaivaiskoivu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan niin kuin ikään kuin vaivaiskoivu.

        Niinpä! En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuseksi tuntuu hyvältä, monet ikäluokassa moiseen estyneitä, että kielineen sinne missä on totuttu k*rvän kanssa häärimään.

        ja kun vaimo otta tekarit pois, niin ei vahingossa pure heppiä, näin mies nauttii enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tapasin miehen, jota ei seksi kiinnosta!

        Oi, mistähän minä löytäisin ??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, mistähän minä löytäisin ??????

        Ai tekarit, mitkä voi ottaa pois?
        Vai vaivaiskoivun?

        👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman olet jumalaksi jo alkanut.

        En ainakaan tarkoittanut olla mikään seksin papitar.
        Mielestäni olen elämänkokemuksen koulitsema realisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! En tiedä.

        Vieläkö tapailette, platonisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tekarit, mitkä voi ottaa pois?
        Vai vaivaiskoivun?

        👀

        Äänestä

        Kommentoi


        Anonyymi
        Eilen 13:38
        UUSI


        Anonyymi kirjoitti:
        Minäpä tapasin miehen, jota ei seksi kiinnosta!
        Oi, mistähän minä löytäisin ??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuseksi tuntuu hyvältä, monet ikäluokassa moiseen estyneitä, että kielineen sinne missä on totuttu k*rvän kanssa häärimään.

        Suuseksiä kaikkien pitäisi harrastaa kun iäkkäänä saattaa olla erilaisia fyysisiä rajoitteita, mutta kieli kyllä vielä toimii. Sehän se vasta onkin nautinnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuseksiä kaikkien pitäisi harrastaa kun iäkkäänä saattaa olla erilaisia fyysisiä rajoitteita, mutta kieli kyllä vielä toimii. Sehän se vasta onkin nautinnollista.

        Yök, vastenmielistä tuo suuseksi. Nuorena poikakaverini halusi sitä ja minä halusin olla hänen mieleinen ja 'pakotin' itseni siihen, vaikka yökötti. Suuseksihän lisää suun alueen syöpäriskiä merkittävästi ! Nykyään parikymmentä vuotta sinkkuna eikä mitään seksijuttuja kenenkään kanssa. Kun ei ole seksiriippuvainen, kiinnittää huomiota moniin muihin asioihin, joita ei ehkä huomaisikaan jos vain jahtasi mahdollisia seksikumppaneita. Täytin juuri 64-v ja työelämässä edelleen, myös työni on sopivasti haasteellista, eikä kiire eläkkeelle, kun (onneksi) vielä terveyttä on riittänyt. Mutta jokainen taaplaa tyylillään, toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tapasin miehen, jota ei seksi kiinnosta!

        mulla kaikki kanttuvei eikä kiinosta hautajaiset enään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on haaveensa hehkeästä ja seksikkäästä naisesta. Valitettavasti hänen ikäisensä mies harvoin kohtaa sellaisen, jos ei ole rahaa ostaa seksiä , pitää olla rikas ja vaikutusvaltainen.
        Valitettavasti mieskään ei ole enää hehkeimmillään yli kuusikymppisenä ja sen itse monikin tietää. myös naiset sen tietää omasta vulvastaan. . .
        Naisen halujen loppumiseen voi olla myös syy myös miehessä. Hän ei ole huomioinut naista tarpeeksi, mutta useinkin se vanha mopo ei vaan lähde käyntiin vaikka sitä kuinka polkisi. ja polkemiseen kyllästyy. ja se vaikuttaa koomiselta.
        Myös mies voi ajatellut vain omaa tyydytystään, kikkeliä, seksin aikana ja nainen on jäänyt kerta toisensa jälkeen tyydyttämättömäksi, vaikka on poljettu kyllästymieseen asti. Ei vaan toimi systeemit enää.. Viimein ihminen ei enää halua kiusata itseään.

        Mihin oikein vertailet, itsesikin . Kyllä kuuskymmpoisillä on. Menoa nais maailmassa ei ole mikään vanha vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuseksi tuntuu hyvältä, monet ikäluokassa moiseen estyneitä, että kielineen sinne missä on totuttu k*rvän kanssa häärimään.

        Jaa että suusseksikin olis niinkuin jotakin erikoista . Kuka alkaa nioleskelemaan kenenkään Koli bakteereita . Joten ikäluokan naiset ovat varmaan enemmän ajattelevia se kun nuoret . Niin että kukin tavallaan ei ole aina estoisia kyse on muuten ihan monia muitakin syitä .


    • Anonyymi

      Olen 60-v. nainen. Tänä päivänä itseä ei seksi innosta niin kuin 10 vuotta sitten. Mieheni saa minut kuitenkin kiinnostumaan siitä, mikä ei tapahdu yhtä helposti kuin aiemmin. Se vaatii häneltä enemmän "alkutyöskentelyä". Alkaa jo päivällä pienillä huomioimisilla, hyväilyjä ohimennen ja leppoisaa oloa, missään nimessä ei riitaa tai muuta sellaista. Kun illalla pääsemme vauhtiin, täytyy tunnustaa, että kumpikin nauttii "koko rahan edestä" (=sanonta, raha ei vaihda omistajaa). Kiihottuminen ei vaan ala yhtä spontaanisti kuin nuorempana. Joskus tarvitsee purkista apua "kuivuusongelmiin". Ei sillä ole välia, kuinka usein, kunhan joskus "saa". Kivaa se on. Ymmärrystä vaimollesi ja itsellesi, ongelmat ovat ratkaistavaksi.

    • Anonyymi

      Kyllähän se into muuttuu iän myötä. Meillä on enemmänkin niin, että miehen, libido on laskenut enemmän kuin minun eli meillä on roolit tuon suhteen muuttuneet täysin; ennen mies oli huomattavasti aktiivisempi kuin minä ja nyt siis toisinpäin. Tosin selvisi tuossa vähän aikaa sitten, että mies kärsi paineista eli pelkäsi, että seisokki häviää kesken yhdynnän. Johon totesin, että mitäs sitten, ei ole meidän seksielämä siitä kiinni ja totesin myös, että kun yhdessä ollaan käytännössä koko elämä eletty, ei tuo ole minkään lainen kynnyskysymys. Tämä kun selvisi, niin seksielämäkin virkistyi; onnistuu jos onnistuu, pääasia että läheisyys säilyy ja onhan seksillä montakin hyvää vaikutusta, niin henkisesti kuin fyysisestikin.

      • Anonyymi

        20v yhdessä ja nykyään tuo pienehkö laiskajaakko ei välttämättä enää jäykisty tarpeeksi (kyllä,kieli ja runsaasti leluja on) ja jos jäykistyy,niin yhdynnän ’kesto’ n.10nen työntöä : (
        Olen jo pidempään,alkuun ehdotellen,sitten halustani/ideastani vaimolle kertoen ehdottanut,että otettaisiin vanhempikin sinkkumies mukaan touhuun,ja joka viriilinä jatkaisi siitä omasta pikaisestani kunnon työskentelyllä,ja toivottavasti kookkaammalla välineellä,itse voisin viereltä sormettaa vaimoa,että hänen tyydytyksensä nyt ainakin olisi taattu...
        Kumma kyllä,vaimo ei ole lämmennyt ajatukselle...


    • Anonyymi

      Tantraseksis saa orkkuja vaikka ei ihan tappituntumalla ollakkaan
      njjj

      • Anonyymi

        Kuivia orgasmeja. Oletko kokenut moisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuivia orgasmeja. Oletko kokenut moisen?

        Japanilaiset sumopainija äheltäjät kokevat tatami seksiä varmaan.


    • Anonyymi

      Nyt rupean Amoriksi. Aloittaja, tuolla 50 plus-palstalla on nainen ilman seksiä. Bongaa hänet. Zemppiä!
      Olen kaksi kertaa yrittänyt saada kaksi yksineläjää ja paria kaipaavaa yhteen ja molemmilla kerroilla epäonnistuin.

      • Ei kannata alkaa parittajaksi. Ei yksineläjillekään kuka tahansa toinen yksineläjä kelpaa vaa siinä pitää olla jonkinlaista kipinää.


    • Sanontaa käyttäen, terveet kädet ei naista kaipaa. Nyrkkikyllikkiä avuksi.

    • Anonyymi

      Puolisoa ei enää kiinnosta ja erotakkaan et uskalla. elämä on sitten siinä. valintoja voi tehdä niin kauan kun voi itse päättää !

    • Anonyymi

      Vaimo on jo mummotautinen.

    • Anonyymi

      alottajalle :

      lukematta ketjun vastauksia, sanompa oman ajatuksen asiasta,

      käytä omaa kättä,,, siis vedä käteen,,,

      tietenki miehille on tärkeetä pussit tyhjentää silloin tällöin,

      vaikka kylläki luonto-äiti on senkin homman keksiny hoitaa ihan itsestään,
      sillä jos ei ole purkautuvia tapahtumia tarpeeksi,
      niin pussit tyhjenee aivan itsestään pissan mukana,
      ettei siinä mielessä ole suurempaa huolta,

      on tullu mielee ihmisen kohdalla,
      olisko alzhaimerin taudin puhkeamisella syy seksikontaktin puutteesta johtuen,
      joten se on alkanu mieltä vaivaamaan
      jos mies sairastuu alzhaimeriin kun normaali seksi elämä hiipuu elämästä,
      en tiedä mutta epäilyttää,,,

      ehkä myös naisilla saman tapainen
      elämän kuihtuminen alkaa tapahtua
      jos kokonaan orgasmit lopettaa,
      tämäkin on vain luulo ,
      oliskin hyvä jos tehdään perusteellinen tukimus asiasta
      molemmista sukupuolista,

      onkohan asiaa tutkittu,
      meikällä ei ole tietoa,
      ei ole tieta monesta muustakaa asiasta,,,, heh,

      jaksellaan,,,,,,

    • Anonyymi

      alottajalle :

      lukematta ketjun vastauksia, sanompa oman ajatuksen asiasta,

      käytä omaa kättä,,, siis vedä käteen,,,

      tietenki miehille on tärkeetä pussit tyhjentää silloin tällöin,

      vaikka kylläki luonto-äiti on senkin homman keksiny hoitaa ihan itsestään,
      sillä jos ei ole purkautuvia tapahtumia tarpeeksi,
      niin pussit tyhjenee aivan itsestään pissan mukana,
      ettei siinä mielessä ole suurempaa huolta,

      on tullu mielee ihmisen kohdalla,
      olisko alzhaimerin taudin puhkeamisella syy seksikontaktin puutteesta johtuen,
      joten se on alkanu mieltä vaivaamaan
      jos mies sairastuu alzhaimeriin kun normaali seksi elämä hiipuu elämästä,
      en tiedä mutta epäilyttää,,,

      ehkä myös naisilla saman tapainen
      elämän kuihtuminen alkaa tapahtua
      jos kokonaan orgasmit lopettaa,
      tämäkin on vain luulo ,
      oliskin hyvä jos tehdään perusteellinen tukimus asiasta
      molemmista sukupuolista,

      onkohan asiaa tutkittu,
      meikällä ei ole tietoa,
      ei ole tieta monesta muustakaa asiasta,,,, heh,

      jaksellaan,,,,,,

    • Anonyymi

      Näillä kymmennillä naiset näkyy olevan muutenkin mieleltään "neljän tuulen porukkaa". Tuli mitta täyteen. Nyt on hyvä ihan issekseen.

      Kyllä Bob Marley vainaa oli oikeassa. No woman no cry. Ukkomies kaverit tämän tästä sanoo " akka sitä akka tätä". Mukava kuunnella ja valistaa, että mullapa ei ole tuota ongelmaa.

      Kun olin aviossa ja oli ns mahikset kävästä aidan toisella puolella ja otin puheeksi niin naisten kuin miesten kanssa mitä tekisin. Melkein aina vastaus oli " anna mennä kerran täällä eletään". Se siitä.

    • Anonyymi

      Se on sillai siellä Suomessa,et ota se satanen mukaas ja kato esim seksitreffit.sieltä löysin kivan suomitytön jonka kanssa olin koko kesän,puhuttiin ja touhuttiin muutakin mut aina maksoin eikä tehny kipeää,se on lottovoitto jos nuoremman löydät ilman rahaa,yli 60 v kyllä

    • Anonyymi

      Jos on aitoa, molemmipuolista välittämistä, kiintymystä, niin pitäisi onnistua.
      Olemme vaimoni kanssa reilusti karanteeni-ikäisiä ja eläneet uosikaudet vaimoni mielitekojen mukaan. Hänellä on melko säännöllinen viikkorytmi. Sen lisäksi seurustelen tarpeen mukaan nyrkkikyllikin kanssa.
      Ollessani huolissani vaimoni hyvinvoinnista hän sanoi saavansa osan tyydytytä siitä, että näkee ja tuntee minun nauttivan.
      Osaan arvostaa tuota asennetta ja myös ositan sen.

    • Anonyymi

      Ei minuakaan intiimi läheisyys aviomieheni kanssa innostanut. Oli jotenkin vastenmielinen, eikä mitenkään innostanut. Löysin silloin aikanaan ihanaa intiimiä läheisyyttä muualta.

      • Anonyymi

        Minulle, miehelle naiset kertoo yllättäviä asioita, mitä heidän ukkonsa ei tee vaikka he kuinka rukoilee. Ja minä rakastan/haluan antaa naiselle juuri sitä, aina jokaikinen kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle, miehelle naiset kertoo yllättäviä asioita, mitä heidän ukkonsa ei tee vaikka he kuinka rukoilee. Ja minä rakastan/haluan antaa naiselle juuri sitä, aina jokaikinen kerta.

        3 miestä kymmenestä on sellaisia. Naisista 9 kymmenestä on ainakin minulta ot******t.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 miestä kymmenestä on sellaisia. Naisista 9 kymmenestä on ainakin minulta ot******t.

        Nuoluako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoluako?

        Monelle toteutumaton haave. Suomalainen mies mielummin kalastaa, metsästää, rassaa vanhoja autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelle toteutumaton haave. Suomalainen mies mielummin kalastaa, metsästää, rassaa vanhoja autoja.

        Minun ex-mieheni ei tehnyt mitään kyseisistä hommista. En itseasiassa tiennyt, mitä teki. Töitäkin teki, jos teki. En viitsinyt kysellä, kun vastaus ei välttämättä pitänyt paikkaansa. Sitten intiimin läheisyyden olisi pitänyt vielä hänen kanssaan innostaa. No, ei todellakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ex-mieheni ei tehnyt mitään kyseisistä hommista. En itseasiassa tiennyt, mitä teki. Töitäkin teki, jos teki. En viitsinyt kysellä, kun vastaus ei välttämättä pitänyt paikkaansa. Sitten intiimin läheisyyden olisi pitänyt vielä hänen kanssaan innostaa. No, ei todellakaan!

        Itse en harrasta nuolua, vaikka kyllä tuntuu lutkutus mukavalta, vaan se on harvinnaista herkkua nykyään.
        Käsityöt olen jättänyt melkein pois, kun on pesää tarjolla.


    • Anonyymi

      Nuorempana tuli naitua , metsästettyyä ja kalasteltua , nykyään ikäloppuna kiinnostaa jokunen kerta viikossa pussien tyhjennys , onneks on Kyllikki, vaimolta loppus halut 15 vuotta sitten :(

      • Anonyymi

        Pidä kädestäsi hyvää huolta.


    • Anonyymi

      6-kymppisenä tilanne, ja varsinkin tulevaisuus alkoi näyttämään lohduttomalle.
      3:n vuoden melkein päivittäinen juopottelu ja laiskottelu oli heikentänyt sekä terveyttäni, että myös mieskuntoani.
      Elämänmuutos kannatti ja nyt, 16 vuotta myöhemmin tilanne on täysin toinen.
      Muutos oli selkeästi havaittavissa jo puoli vuotta ryhdistäytymisen jälkeen.

      • Anonyymi

        Pysyn sinkkuna, kiitos.


    • No, minäpä kysyin. Senkun vaan sanoi hän, siis rakas vaimoni, mutta jos jään kiinni niin se on sitten siinä. Tuo naisen logiikkaa, ei siihen pääse oikein sisälle.

    • Anonyymi

      Sun itse pitää herättää naisessa ne reaktiot, joita kaipaat. Jos et herätä, niin ei voi auttaa

      • Anonyymi

        En usko että halut ovat toisen vastuulla, mielestäni turha syyllistää. Halu ja himo lähtevät itsestä sisältä, ne joko ovat tai evät ole.
        Aloitus on vuoden vanha että vieläköhän aloittaja on puutteessa mutta jos edelleen täällä palloilee niin sanon vaan että niin paljon häntä ymmärrän. Olen itse ollut puutteessa monta vuotta, olo on hirvittävä kun tuntuu että koko lantio on tulessa. En alkanut käydä vieraissa, kun ei omatunto antanut myöten, mutta ketään toista en tuomitsisi vaikka kävisi. Sitä itselleen vain on niin typerän ankara. Näin jälkeenpäin ajatellen menetin aika ison osan elämää pitkäksi aikaa ja nöyryytin itseni maan matoseksi. Olen toipunut täydellisesti ja asia on korjaantunut kohdallani, siitä kädet ristiin liitän. Tämä tarina on tosi, kuin Rautavaaran korttipelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että halut ovat toisen vastuulla, mielestäni turha syyllistää. Halu ja himo lähtevät itsestä sisältä, ne joko ovat tai evät ole.
        Aloitus on vuoden vanha että vieläköhän aloittaja on puutteessa mutta jos edelleen täällä palloilee niin sanon vaan että niin paljon häntä ymmärrän. Olen itse ollut puutteessa monta vuotta, olo on hirvittävä kun tuntuu että koko lantio on tulessa. En alkanut käydä vieraissa, kun ei omatunto antanut myöten, mutta ketään toista en tuomitsisi vaikka kävisi. Sitä itselleen vain on niin typerän ankara. Näin jälkeenpäin ajatellen menetin aika ison osan elämää pitkäksi aikaa ja nöyryytin itseni maan matoseksi. Olen toipunut täydellisesti ja asia on korjaantunut kohdallani, siitä kädet ristiin liitän. Tämä tarina on tosi, kuin Rautavaaran korttipelissä.

        Se on kumminkin niin, että jos toinen ei ole seksuaalisesti kiinnostava, niin täytyy kuvitella joku muu tilalle, että viitsii. Ulkoinen olemus, käytös, tuoksu ja monet muut asiat herättävät tai eivät herätä kiinnostusta. Joskus heräte voi ilmestyä jostain yllättävältä taholta. Jaa'a, mitä sitten, kun kipinää on, muttei kotona.


    • Anonyymi

      Kyllä se toinen maistui hyvälle. Toisenkin kerran. Jos olisin kysynyt eukolta lupaa, hän ei olis edes katsetta kohottanut kutimista. Sanois vain "siitä vaan, jos vielä jollekin kelpaat"

    • Anonyymi

      Naisella on ollut menopaussi vaihdevuodet.Ei ottanut hormooni hoitoja, Läkitykset mitkä vaan kun reseptillä vie miehiltä ja naisilta halut. Vaikka kyse sokeritauti lääkeet tai verenpaina ja ylläri KOLESTROOLI LÄÄKET vie halut. Kipin kapin lääkärin ,lääkeitä saa naisetkin miesten lailla seksuaalisen halun yläpitämiseen. Seksi kuulu kaikille ikään katsomatta. 60 v.On viellä tosi nuori elää sellipaatissa. Ei riitä oman käden kautta onneen. Oli kyse mies tai nainen voi harjoitaa oman käden kautta onneen ja ylläpitää seksualisutta.Miksi ette kehtaa puhua asiasta läkärille? Miksi Läkärit ei ota asiaa esille kun märävät resepti läkeet ja kerro vaikutaa henkilön seksualisuuten,halutomuus tulee tilalle ja tarjoaisi siihen reseptillä vastaläkeet. Niitä on hormoni piikkejäkin ymm

      • Anonyymi

        Ketä sinä neuvot? Täällähän puhutaan pääasiassa seksiä vailla olosta, ei niinkään haluttomuudesta. Haluttomia ovat näissä kirjoituksissa kumppanit, jotka eivät täällä kirjoittele ja lue ohjeitasi. Luuletko etteivät ne halulliset ole yrittäneet haluttomien kanssa kotona asiasta keskustella. Uskoisin että ovat - tuloksetta. Ohjeiden pakkojako vain pahentaa haluttomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä neuvot? Täällähän puhutaan pääasiassa seksiä vailla olosta, ei niinkään haluttomuudesta. Haluttomia ovat näissä kirjoituksissa kumppanit, jotka eivät täällä kirjoittele ja lue ohjeitasi. Luuletko etteivät ne halulliset ole yrittäneet haluttomien kanssa kotona asiasta keskustella. Uskoisin että ovat - tuloksetta. Ohjeiden pakkojako vain pahentaa haluttomuutta.

        Jos kotona on tyyppi, joka ei mitenkään kiinnosta, niin turha on halun puutteesta puhua. Halu on, muttei kyseisen tyypin kanssa, vaikka päällään seisois!


    • Anonyymi

      osta seksiä

    • Anonyymi

      Vaimoa pitää huomioida aina. Panojen välilläkin. Se tarkoittaa lämpöä,
      hellyyttä, pusuja, halauksia, kaikkea tavanomaista huomioimista.
      Se pitää vireen yllä.
      Muuten naisesta alkaa tuntua, että taas se käy kimppuun kuin sika limppuun.

      • Anonyymi

        Ota kulta kainaloon ja halaa. Kaikki huomioiminen panojen välillä on esileikkiä.


    • Anonyymi

      Jos löydät halukkaan ja kysyt tuttavilta mitä teen. Saat varmasti vastauksen : Anna mennä, kerran täällä vaan eletään.

      Niin minä tein.......enkä ole katunut

    • Anonyymi

      Kyllä puolisolle pitää kertoa jos käy vieraissa, voi suojata itsensä, aids ei ole kiva tauti.

      • Anonyymi

        "Kyllä puolisolle pitää kertoa jos käy vieraissa, voi suojata itsensä, aids ei ole kiva tauti."

        Tuossa on tavallaan pieni paradoksi.

        Onko pettämistä seksin toisaalta haku, kun ja jos puoliso "kieltäytyy" seksistä, sillä silloinhan seksistä "kieltäytyvä" puoliso on jo käänteisesti ajatellen pettänyt kumppaninsa.

        Sitten seksittömään suhteeseen tahtomattan joutunut hakee toisaalta sen mitä kotona ei edes ole saatavilla. Miten seksistä kieltäytyvää silloin petetään, kun tavallaan ei edes ole petettävää, miten "ei olemassa olevaa asiaa" voi pettää.

        ps. Ns. sääliseksi on kelvotonta mahdollista ja likipäin rehdimpää olisi jopa maksulliset palvelut, jossa kyse olisi rehdistä win-win diilistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä puolisolle pitää kertoa jos käy vieraissa, voi suojata itsensä, aids ei ole kiva tauti."

        Tuossa on tavallaan pieni paradoksi.

        Onko pettämistä seksin toisaalta haku, kun ja jos puoliso "kieltäytyy" seksistä, sillä silloinhan seksistä "kieltäytyvä" puoliso on jo käänteisesti ajatellen pettänyt kumppaninsa.

        Sitten seksittömään suhteeseen tahtomattan joutunut hakee toisaalta sen mitä kotona ei edes ole saatavilla. Miten seksistä kieltäytyvää silloin petetään, kun tavallaan ei edes ole petettävää, miten "ei olemassa olevaa asiaa" voi pettää.

        ps. Ns. sääliseksi on kelvotonta mahdollista ja likipäin rehdimpää olisi jopa maksulliset palvelut, jossa kyse olisi rehdistä win-win diilistä.

        Miehet saa lirkuttelemalla pahaa jäkeä.


    • Anonyymi

      Jaa-a, ei ole seksiä tai läheisyyttä ollut enää yli kahteenkymmeneen vuoteen. Mieskaveri on kyllä kävelyttäjänä, mutta metrin päässä!

    • Anonyymi

      Kyllä 60-kymppisenä ihmisen pitäisi jo ymmärtää että elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin joku oma seksielämä ja alkaa kehittyä henkisesti ja päästä seksiriippuvuudestaan eroon,seksi on riippuvuus siinä kuin tupakointi- ja päihderiippuvuus.

    • Anonyymi

      Vasta julkaistiin tilasto vieraissa käyneistä. Olihan noita. Virallisestihan se on ns kiellettyä mutta itselläni oli vuosia sitten mahdollisuus niin kyselin muutamalta tutulta, naisia ja miehiä, mitä teen. Vastaus kuului "anna mennä. Kerranhan täällä eletään". Annoin mennä toisenkin kerran. Ei saman kanssa. Kyllä se rakkaus on jo nähty.

      • Anonyymi

        Uskottomuudelle tuo kerran vain tä¨ällä eletään, on todella typerä perustelu. ELi jos kerran eletään, niin silloinko pitää olla epärehellinen ja ilkeä? Asenne tuokin!


    • Anonyymi

      Tässä kyselyssä yli 60v suurin osa oli käynyt jossain määrin vieraissa. Joskus vaikka kerran. No onhan sitä. Sen entisen kanssa eletään eikä lusikoita aleta pienestä jakamaan. Jossain vaiheessa puolison asenne oli niin tyly että poikkesin vieraaseen. Kertoja en ole laskenut. Nauttinut.

      • Anonyymi

        olen naine jota petetty hakattu ,mitä muuta vielä ei kiinosta


      • Anonyymi

        eikö muuta aihetta ole kuin negatiivi?


    • Anonyymi

      porsas kohta joulukinkku uuniin joudat

    • Anonyymi

      A.P keksi lisää

    • Anonyymi

      Rikkinäinen marja

    • Anonyymi

      Kyllä meille 60+ ikäisille on seksi ja ainakin läheisyys tärkeää. MInä en voisi kuvitella elämää ilman hyväilyjä, suukkoja ja seksiä.

      • Anonyymi

        Näin on , kyllä vaihtaisin kumppania oitis jos moinen käytös jäisi päälle , en viitsisi vieraissa hypätä salaa , siitähän jäisi pysyvä kiukku päälle jos ei asiat sillä saralla luista .


    • Anonyymi

      Aloitus mitä sillä ajetaan takaa on normaalia, pitääkö selitellä seksiä. Porno mielikuvitus ei ole meidän avioliitossa sitä ei koskaan edes mieleen tullut.
      Kahden välinen suhde on kahden välistä.

    • Anonyymi

      Pitäisikö kysyä kumppanilta miksi ei maistu. Mies joka ei huomaa naistaan
      muulloin kuin seksin tarpeessa lakkaa äkkiä kiinnostamasta.

      • Anonyymi

        Oli pitkä rimpsu ongelma ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli pitkä rimpsu ongelma ihmisiä.

        Ihmiset on ISO ongelma ja provot.


    • Anonyymi

      Voi sua ressua.mulla sama.ongelma.seksiä tekee mieli mutta en halua mitään parisuhdetta.tapailla vois silloin tällöin rakastella käydä tanssimassa .nainen 68 n

    • Anonyymi

      Panohommat jääneet vähemmälle, harvakseltaan saunapuhasta kuusysissä ja siitä takaapäin kannikoita paukuttamaan.

    • Anonyymi

      Ei sitäkään voi yleistää mitenkään että kaikilta muka menisi halut vanhetessa, monella ne on nii; kauan kun elävät toisilta alkaa loppumaan; jo 50 iässä .
      Riippuu ihan ihmisestä sekin

    • Anonyymi

      Nuorta tekisi mieli. Rahalla eskorttia netistä voisi yrittää.

    • Anonyymi

      avio yli viikyt vuotta,
      mutta seksi ongelmat alkoi noin viisymmentä vuoden ijässä,
      puolisollani oli paljon ihailijoita jotku kävi salaa kotonaki kun olin töissä,
      mutt minun kanssa hän olisi halunnu aina olla,
      mutt hän ei huomannu hänen taikasauvansa LÖI PÄTKILLE
      ei siis pysyny pystyssä, siitä huolimatta hänellä oli valtava tarve sektailla,
      mutt minä en enään halunnukkaa kun EI onnistunu niin ei onnistunu,
      ja seksi jäi elämästämme pois kokonaan,
      se loppuelämä minkä hän eli meillä oli ihan kiva olla yhdessä,
      mutt ilman seksiä,

      ihmisten pitäisi hyväksyä se tosiasia, ihminen vanhenee ja seksielämäki taatusti loppuu jossakivaiheessa,
      sitä vaan ihmettelen, kun miehillä on hirveet halut mutt ku tappi ei silti seisokkaa,,,, kummallista,

      • Anonyymi

        Mitä väliä sillä tapilla, sehän on vain mieheltä pois, jos ei toimi. Naisille useimmiten on tärkeintä emotionaalinen läheisyys ja seksuaalinen nautinto voi olla jopa suurempi ilman yhdyntää.


    • Anonyymi

      Niihä se. Pitää taikanappia popsia, jotta tappi tanakoituu.

    • Anonyymi

      Suosittelen katsomaan peiliin. Eihän 60 v mies ole enää siinä kunnossa kuin 20 -30 kymppinen. Halut on suuret mutta kyky täydelliseen "suoritukseen" on vähäinen. Jos sattuu saamaan seisomaan puoliveltolla niin menee äheltelyksi. Ei ihme, ettei vaimoa kiinnosta.
      Ennemmin olen yksin kuin otan enää vanhan miehen sänkyyni.Heidän hengitys haisee pahalta ja nautinnon tuottaminen naiselle on sivuseikka, suurin osa ei siihen edes pysty.
      Nähty ja koettu on.

      • Anonyymi

        MInulla on kyllä toisenlainen kokemus, onneksi!


      • Anonyymi

        Hengitys haisee, ei pidä yleistää sama myös temmin kunto.

        Harva ikänainen on suloiltaan kummoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengitys haisee, ei pidä yleistää sama myös temmin kunto.

        Harva ikänainen on suloiltaan kummoinen.

        Ikääntyneellä naisella myös aika usein hengitys haisee, tämä alkaa jo vaihdevuosissa ja jatkuu siitä eteenpäin. Suu kuivuu ikääntyessä ja aiheuttaa pahanhajuinen hengityksen.


    • Anonyymi

      Omasta mielestä olen normi60plus mies. Kotona olemme kuin sisko ja veli. Ei seksiä eri syistä. Käyn salaa hutsuissa. Aina on nuorta ja kaunista. Minkäs sille voi.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      375
      1391
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1213
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      993
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      915
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      856
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      756
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      164
      633
    Aihe