Kertokaapa Joutsan naiset ja miehet millainen on paskin iskuyritys millä teitä lähestytty?
Paskat iskuyritykset
25
1096
Vastaukset
- Anonyymi
Minua on tartuttu 2 kertaa munista kiinni kaupan kassajonossa keskellä kirkasta päivää Joutsassa.
- Anonyymi
Ootko sä aina ostaessasi munia ihan jännästä jäykkänä?
- Anonyymi
Tuohon aloittajan unelmaan uskomatta eräs herrasmies esitteli tarjoustaan minulle ja sponsoroi ajatustaan 1000€ . Sovimme että tarjous on voimassa ja kun hetki koittaa niin herra saa koittaa .
- Anonyymi
Täällä tosiaan on naisia jotka tarraavat kiinni takapuolesta tai etumuksesta yllättäen ja ronskisti mm. kadulla. Sitten nauravat päälle. Olen kuullut tämän tapahtuneen usealle miehelle. Uskomatonta mutta totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tosiaan on naisia jotka tarraavat kiinni takapuolesta tai etumuksesta yllättäen ja ronskisti mm. kadulla. Sitten nauravat päälle. Olen kuullut tämän tapahtuneen usealle miehelle. Uskomatonta mutta totta.
Ethän oikeasti uskottele itsellesi tuollaista , ja vielä sellaista mitä kukaan ei ole koskaan nähnyt tai kokenut . Ehkäpä tuo naiset osastolta siirtymisesi ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän oikeasti uskottele itsellesi tuollaista , ja vielä sellaista mitä kukaan ei ole koskaan nähnyt tai kokenut . Ehkäpä tuo naiset osastolta siirtymisesi ????
Naiset tarraavat isomunaisiin. Pienimunaiset saavat olla rauhassa. Näin luulen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset tarraavat isomunaisiin. Pienimunaiset saavat olla rauhassa. Näin luulen.
Katteeksi käypi tuommoset kokemukset, mutta olenkin pieni.....en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katteeksi käypi tuommoset kokemukset, mutta olenkin pieni.....en.
Missä voisi mittauttaa ja punnita "pikkuveljen" että olis tietoa onko vai ei sopivaa tarjota isensä naisen hyppysille ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä voisi mittauttaa ja punnita "pikkuveljen" että olis tietoa onko vai ei sopivaa tarjota isensä naisen hyppysille ?
Olipa outo kysymys. Toki pelin voi mitata ihan itse mittanauhalla, kunhan vaan numerot ymmärtää. Jos peli on keskimääräistä isompi, kannattaa kulkea sopivan kireissä housuissa jotta pullistuma näkyy läpi. Silloin nainen käy kiinni, jos mies muuten on ok. Eikä minusta kannata huijata esim. ylimääräisillä fylleillä, koska sehän paljastuu viimeistään sitten kun ekan kerran laskee housut alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään aluksi uskonut tarinaa. Nyt uskon, kun tänään n. 50 vuotias nainen tarttui jalkoväliini pankkiautomaatilla. Uskoisin että joku ulkopuolinenkin näki tilanteen.
- Anonyymi
Eilen Hotelli Ravintola Joutsenlampi,kaunis nainen iski silmää,
- Anonyymi
Hk.n sininen lahkeeseen ja raitille. Tansseissa saatille pääsy on saletti ja saantikin varmaa.
Korville..- Anonyymi
Ei kannata huijata, siinä ei voita mitään. Mitä se hyödyttää jos pääsee saatille ja sitten sänkyyn päästessä paljastuu totuus. Mieluummin rehellisyyttä ja hurmaavaa käytöstä peliin. Jos on pieni meisseli, se kannattaa myöntää heti alussa esittäytyessä, esim. ensimmäisen tanssin aikana.
- Anonyymi
Tansseissa ja muuallakin olisi hyväksi olla vaikka sellainen rintamerkki , jossa näkymättömät erikoisavut olisivat esillä. Pituus ja paksuus esim.
Vaan mitä Naisilla olisi kerrottavaa samoin tavoin ?
Olihan jossain kaupassa niitä sinkuille tarkoitettuja ostoskoreja. Niitäkin voisi vähän duunata em. malliin mitan ilmaiseviksi.
Ei tarttis kassalla kovaan ääneen kysellä etra largee kun kumia ostaa.- Anonyymi
Hyviä ideoita edellä, kiitos. Itse pidän tansseissa ja baareissa mukanani ihan perinteistä valokuvaa vehkeistä. Sitä voi sitten esitellä tanssipartnerille tai baaritiskillä small talkin lomassa. Ihan hyvin on tämäkin toiminut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä ideoita edellä, kiitos. Itse pidän tansseissa ja baareissa mukanani ihan perinteistä valokuvaa vehkeistä. Sitä voi sitten esitellä tanssipartnerille tai baaritiskillä small talkin lomassa. Ihan hyvin on tämäkin toiminut.
Höh... en usko että kovin hyvää vaikutusta tekee jos kuvia omasta vehkeestään julkisesti esittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh... en usko että kovin hyvää vaikutusta tekee jos kuvia omasta vehkeestään julkisesti esittelee.
Peniksen koko ja vetreys on naisille ensisijainen mielenkiinnon kohde miehessä. Vasta sitten tulee luonne, ammatit, koulutukset, harrastukset ym. asiat.
- Anonyymi
Hyvä idea. Pienimunaiset kantaisivat pientä ostoskoria, ja ison omaavat työntäisivät isoja ostoskärryjä.
- Anonyymi
Oootteko naiset ikinä saaneet ikinä "dick piciä" ? Ja jos niin ootteko edes nolanneet kuvan lähettäjän ? Tuskin moneltakaa lohkee kuva lähettämällä.
- Anonyymi
Ei siinä valokuvia tarvitse. Hitaita tanssiessa vehkeiden koko paljastuu vartaloiden ollessa vastakkain. Joskus naiset myös käsikopelolla tunnustelevat millainen peli kyseessä.
- Anonyymi
Entinen kunnan työntekijä niitä lähetteli aikanaan. Työkavereille, varatuille ja vapaille. Ei siinä mitään, hervottoman isohan se oli. Kelpasi esitellä! Kyllä meitä tyttöporukassa nauratti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen kunnan työntekijä niitä lähetteli aikanaan. Työkavereille, varatuille ja vapaille. Ei siinä mitään, hervottoman isohan se oli. Kelpasi esitellä! Kyllä meitä tyttöporukassa nauratti!
Oliskohan ollut ihan pomomiehiä...
- Anonyymi
Haluan naisena ihan ensimmäiseksi tietää peniksen pituuden ja paksuuden. Käsikopelolla tai muulla tavoin. Ihan miten vaan. Tämä on kuitenkin se tärkein asia joka ratkaisee voiko suhde jatkua. T. Nainen 47 v.
- Anonyymi
Äijän rahavarallisuus on vahvin vaikuttaaja . Sillä kyykytetään mittanauhaa tarvitsevat .
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä päivää kun Kela maksaa ansioita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758