Milloin alkaa hakemiset BB 2020:een?
Onko mitään tietoa siitä tuleeko uutta kautta ja mihin uusi talo laitetaan?
BB 2020???
14
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Jos alkaa niin kylpytakin käyttökielto klo 08:00 - 23:00, samoin keittiön työtasolla ja ruokapöydässä makaaminen, istuminen ja jalkojen pito pöydillä kiellettävä. Tosi epähygieenistä ja kuvottavan näköistä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Jos olette Twitterissä tai Facebookissa niin ottaisitteko yhteyttä tuotantoon että lopettaisivat tuon kuvottavan tavan pitää jalkoja, istua, maata työtasolla ja ruokapöydällä varsinkin näin koronan ja tautien aikana. Eikä tuo aamutakkikieltokaan huono ole! Kyllä viime kaudella sämpylät kohosivat hyvin kun oli työtasolla monenlaista hiivaa:-)
- Anonyymi
Eräät olivat täysiä porsaita. Aivan uskomattoman sivistymättömiä tapoja.
- Anonyymi
Miksi se ei voi olla siellä redissä, siellä kai on valmiina jonkunlaiset tilat.
Ei aina tarvitse uutta ja hienoa olla, ihmisiähän siinä on tarkoitus katsoa.
Tai siis hihhuleita, mitä muutakaan ne on. - Anonyymi
Miksi se ei voi olla siellä redissä, siellä kai on valmiina jonkunlaiset tilat.
Ei aina tarvitse uutta ja hienoa olla, ihmisiähän siinä on tarkoitus katsoa.
Tai siis hihhuleita, mitä muutakaan ne on. - Anonyymi
Ruotsissa alkaa BB juuri nyt. Talo näyttää olevan todella iso, valoisa ja avara.
- Anonyymi
Mä kanssa ihmettelen onko homma mennyt puihin koronan takia vai kuinka. Redin bb talo on kai olemassa yhä kevät-bb:tä varten mutta ei ole tietoa milloin olisi pitänyt alkaa.
Samoin ihan kuin jossain radiomainoksessa olisi mainittu bb, mutta meni ohi niin nopeasti etten kerennyt kuulemaan paremmin...- Anonyymi
Luulen että Koronan takia ainakin tämän vuoden BB jää pois koska tuotanto vaatii kuitenkin todella paljon ihmisiä pelkästään rakentamaan, puhumattakaan siitä miten tuotantoa ohjataan ulos eetteriin. Harmi, sillä tuollainen tuotanto olisi ollut nyt mukavaa kun olisi saanut seuraa tähän yksinäisyyteen!
- Anonyymi
BB taidettiin mainita siinä Haluatko massimieheksi ohjelman mainoksessa jossa ensimmäisessä jaksossa on kai bb porukkaa ja jatkossa muitakin julkkiksia.
- Anonyymi
Tulossa 12 viikkoa pitkä kausi. Toivottavasti parempia tehtäviä kuin viimeksi!
- Anonyymi
Tänään tuli ratiolla mainos että haku pikrätöriin on alkanut.
- Anonyymi
Jeeeeeee!! Tosi kiva, kun tulee taas!!!!
- Anonyymi
Hakea voi tästä
https://esgfi.etribez.com/ag/esgfi/bbfi2/welcome.html
Toki tää vosi on ollut sellainen peruutusvuosi ainakin urheilussa, mutta toivotaan nyt, että tätä ei peruta ja syksyllä corona on jo ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675560Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.921828- 631425
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39685