Olen onnekas äitipuolikas

Anonyymi

Mies onlaittanut lapsensa ja exänsä kuriin joten he tottelevt minun sääntöjä ja sanomisiani täysin. Saan kasvattaa miehen lapsia ja komentaa mieleni mukaan, eikä tarvi kysyellä keneltäkään. Ei tarvi olla töissä, mies elättää mut, ei ole omia lapsia mutta nyt on miehen lapset on kuin omiani. En pidä lapsista joten on kiva kun he eivät ole täällä paljon ja saamme viettää aikaa miehen kanssa kaksin. Lapset tulevat kun haluan ja lähtevät kun haluan. Paljon ei tarvi olle yksin aikuisena heidän kanssaan, kun on muutakin tekemistä, olen kotiäiti heille ja voin tehdä sitten omia juttuja kun he ovat poissa.
On kiva olla äiti kun saa komentaa ja ärähtää jos hommat ei toimi. Äitinä olo on kivaa, exä on kyllä aika mustis mutta se on vaan kivaa ja olisi kiva nähdä sen koti ja verrata meidän luksukotiin. Surullistahan se on kun ei ole yh paljon rahaa ja sain hänen rikkaan miehen. Pois en anna. No ei se mies enää menisikään kun on läytänyt minut.

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri niin, sinne jäi ex-äiti miettimään, mitä tuli tehtyä. Menetti miehen, perheen ja rahat. Onneksi olkoon, olen itsekin voittajapuolella. Sain väistettyä lasten vaipanvaihto-, koliikki- ja uhmaiät ja sain puolivalmiit lapset joita saa määrätä ja he alistuvat. Ei ole sitä jatkuvaa kakan siivoamista, öisen huudon sietämistä ja niskoittelua. On vain rahaa ja johtajuutta, kuten arvollemme kuuluu. Tsemppiä, sisko! Hyvä me!

      • Anonyymi

        Joo äitipuolen rooli on helppo, jää se vauva vaihe pois, vaipat, kiukku ja muu, ja saa vaan komentaa ja vaatia. Noita en itsekkään kestäisi, joten on hyvä aloittaa kun lapsi on n 3.4 vuotias ja ymmärtää jo käskytyksiä ja komentoja. Itse olen välillä naamapunaisena täällä kun ei meinaa vaaatimukset mennä perille millään. Sata kertaa saa sanoa ja ei mene.
        Rahaa ei äitipuoli saa juuri mitään joten kaikki lankeaa aina miehen kontolle, onneksi on työssä käyvä m ies joten pystyy elättämään minutkin samalla. Exänsä saisi laittaa meille ruokarahaa ja tulla siivoileen lastensa sotkuja.
        On hyvä otta mies joka on tissä ja jolla isot lapset, pääsee äitinä helpommalla, voi vaan käskyttää ja itse lukea tai tehdä käsitöitä.
        Meitä ei entiset äidit komenna, me komennamme heitä ja lapsiansa.
        Mulla on haasvatt lapset täällä, ongelmia on enkä tiedä mistä voisi pyytää apua kun järki ei heillä aina toimi, ja laiskoja ovat ja osaamattomia, kaikkeni teen mutta en yksi kaikkeen pysty. Lasten äiti ei myöskään ole osannut kasvattaa. Mies ei ehdi joten vastuu heistä on minulla ja komento, Se on kivaa, kun saa pomottaa, se on parasta kun on äitinä tositen lapsille.


      • Anonyymi

        Ette te toisten lapsia määrää. Äkkiä on lastensuojelu paikalla. Ilmiannoin nämä kirjoitukset. Jäljittävät teidät hullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo äitipuolen rooli on helppo, jää se vauva vaihe pois, vaipat, kiukku ja muu, ja saa vaan komentaa ja vaatia. Noita en itsekkään kestäisi, joten on hyvä aloittaa kun lapsi on n 3.4 vuotias ja ymmärtää jo käskytyksiä ja komentoja. Itse olen välillä naamapunaisena täällä kun ei meinaa vaaatimukset mennä perille millään. Sata kertaa saa sanoa ja ei mene.
        Rahaa ei äitipuoli saa juuri mitään joten kaikki lankeaa aina miehen kontolle, onneksi on työssä käyvä m ies joten pystyy elättämään minutkin samalla. Exänsä saisi laittaa meille ruokarahaa ja tulla siivoileen lastensa sotkuja.
        On hyvä otta mies joka on tissä ja jolla isot lapset, pääsee äitinä helpommalla, voi vaan käskyttää ja itse lukea tai tehdä käsitöitä.
        Meitä ei entiset äidit komenna, me komennamme heitä ja lapsiansa.
        Mulla on haasvatt lapset täällä, ongelmia on enkä tiedä mistä voisi pyytää apua kun järki ei heillä aina toimi, ja laiskoja ovat ja osaamattomia, kaikkeni teen mutta en yksi kaikkeen pysty. Lasten äiti ei myöskään ole osannut kasvattaa. Mies ei ehdi joten vastuu heistä on minulla ja komento, Se on kivaa, kun saa pomottaa, se on parasta kun on äitinä tositen lapsille.

        Aloittaja on hullu,joka ei osaa edes kirjoittaa. Kolme ekaa hänen kirjoittamia. Ilmoitettu poliisiin.


    • Anonyymi

      Itse huudan heille aina, enkä vain välillä. On tosi tehokasta ja langat käsissä kun on päättäväinen äänensävy. Tuttavani mukaan kuulostan komentaessani eri ihmiseltä ja seisonkin eri asennossa, käfet puuskassa. Silloin lapset tietävät, että nyt on tosi kyseessä.

      • Anonyymi

        Minä laitoin lattialle teipit jossa lapset seisovat jonossa kun puhuttelen heitä ja jaan kotityöt. Se kuka ei ole hiljaa tai vastustaa on viikon ulkokielto. Kotona on myös lista jossa on kaikki minuutilleen tehävät työt ja riidoista tulee lisätyö. Äitipuolelle ei saa sanoa vastaan jos sanoo isän luo ei ole kuukauteen asiaa.
        Lapset tottuu kaikkeen ja sopetuu, sillä äitipuoli on heille rikkaus ja oljenkorsi johon turvautua kun on ongelmia. Äitipuoli tietää ja osaa kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laitoin lattialle teipit jossa lapset seisovat jonossa kun puhuttelen heitä ja jaan kotityöt. Se kuka ei ole hiljaa tai vastustaa on viikon ulkokielto. Kotona on myös lista jossa on kaikki minuutilleen tehävät työt ja riidoista tulee lisätyö. Äitipuolelle ei saa sanoa vastaan jos sanoo isän luo ei ole kuukauteen asiaa.
        Lapset tottuu kaikkeen ja sopetuu, sillä äitipuoli on heille rikkaus ja oljenkorsi johon turvautua kun on ongelmia. Äitipuoli tietää ja osaa kaiken.

        Mitä teippiä käytät? Itse käytän itsevalaisevaa teippiä, jotta lapset voivat seisoa kovennettua pimeälläkin, kun minä nukun.


      • Anonyymi

        Niin, pimeällä. Miten noidat liittyvät asiaaan?


    • Anonyymi

      Jos miehen kersa on kipee niin eihän sen pitäs isän luona potee vai pitääkö? Sehän tartuttaa muutkin minut ja mun lapset, miksei voi sairastaa äidin luona. On kauheeta kun tullaan oksentamaan meille tai muuten ollaan kipeitä.
      Paljon kivampi on kun ovat terveitä ja puhtaissa vaatteissa, mä en ole sairaiden lasten hoitaja ja pyykkäri.
      Sit jätetään pyykkiä vielä meille, sais viedä kotio ja tuoda puhtaat tulleessaan, se olisi reilua meitä kohtaan.
      Isä ei ole se joka hoitaa ja pyykkää vaan yleensä äiti.

      • Anonyymi

        Aina vaan Trolli blaaaaa


    • Anonyymi

      Niin se on että äitipuolet ovat kiittämättömien siipeilijöiden ikeen alla. Niin usein, niin usein. Liian usein. Jos äitipuolet menisivät lakkoon, tämä maa pysähtyisi. Silloin nähtäisiin äitipuolten merkitys yhteiskunnassamme.

    • Anonyymi

      Päästään sairas aloittaja. Aloittaja se ei kuulu millään tavalla kuvioon. Minunkaan lasta ei ukon uudet määrää. Yhden hyväksyin ja olen ystävä edelleen. Nykyinen ukon akka ei todella tule lasta lähellekkään. Onneksi on tajunnut.

      • Anonyymi

        Sinä epäonnistuit äitinä, koska mies vaihtoi parempaan. Turha valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä epäonnistuit äitinä, koska mies vaihtoi parempaan. Turha valittaa.

        Ei , vaan minä vaihdoin parempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei , vaan minä vaihdoin parempaan.

        Niin siis unelmissasi. On hyvä että ihminen pystyy unelmoimalla pakenemaan todellisuutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis unelmissasi. On hyvä että ihminen pystyy unelmoimalla pakenemaan todellisuutta!

        Mitä hel..ttiä änkkäät, itse sinä unelmoit paremmasta, mutta et uskalla irrottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hel..ttiä änkkäät, itse sinä unelmoit paremmasta, mutta et uskalla irrottaa.

        Ei tarvitse unelmoida, koska saan aina mitä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse unelmoida, koska saan aina mitä haluan.

        No, ilmankos susta on tullut tuollainen itsekäs paska ,minä , minä ensin tyyppi, et kestä mitään kritiikkiä, etkä pettymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ilmankos susta on tullut tuollainen itsekäs paska ,minä , minä ensin tyyppi, et kestä mitään kritiikkiä, etkä pettymyksiä.

        Outoa että puhut itsestäsi sinä-muodossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa että puhut itsestäsi sinä-muodossa

        Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemasi, ja myös kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemasi, ja myös kirjoittamaan.

        Edelleen sekoitat ensimmäisen ja toisen persoonan.


    • Anonyymi

      Äitipuolet on niin aliarvostettuja ihmisiä, että hävetkää ex äidit. Ei teidän kannata narista kun on viras ihninen joka kasvattaa teidän honosti käyttäytyvät lapset ihan ilmaseksi omalla ajallaan. Jos äidinvastuu ei kiinnosta niin siinää huomaatte että äitipuolet tekevät pyyteetöntä työtä gteidän lasten hyväksi. Kiittäkää heitä ja arvostakaa korkealle, se ie ole paljon pyydetty.
      Äitipuoli tarvii palkkaa työstään, heille voisi määrätämaksaa 1500 e kk joka menisi ex äitien kukkarosta.

      • Anonyymi

        Sulla on sitte vaikea lukihäiriö, tai olet 3 promillen humalassa.


      • Anonyymi

        Juuri samaa olin sanomassa: ex-äidit tulisi velvoittaa lailla maksamaan uusien äitien tekemä raskas työ. Siinä on tuplahomma koska ex-äidin tekemä tuho täytyy pyyhkiä pois samalla kun kasvattaa, joten uusien äitien tulisi saada ex-äideiltä jatkuva sunnuntailisä.


      • Anonyymi

        Kaikki äiti ja isäpuolet häädetään aika yksikön ja otetaan luulot pois.


    • Anonyymi

      Minä voi ottaa kännykät tai pelikoneet pois jos sitlä tuntuu että mne määrittelevät päivän kulun ja ohjata oikealle tgielle, jotta heistä kasvaisi tulevaisuudessa yhteiskuntakepoisia nassikoita. Tykkään vastuusta ja lapsista näkee onko työ onnitunut vai ei, ja voin korjata semmoisi asioita joista en itse tykkää, nämähän ovat olleet idin luona suuremman osan, joten pienessä piirissä ovat kasvaneet eikä ole näkemystä muiden komennosta ja ohjaamisesta. Odotan viikonloppua, jotta voin leikkisästäi olla heidän äiti ja vastuuihminen. Hyvä kätyös on kaiken alku ja loppu, siitä lähtetää.

      • Anonyymi

        Älähän hätiköi sillä kohta sulta otetaan luulot pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän hätiköi sillä kohta sulta otetaan luulot pois.

        Ai keskustelupalstalla. Harakka liihota kotiisi


    • Anonyymi

      Kyllä. Ex-äidin kieroonkasvattamat lapset on oikaistava, jotta he pärjäisivät maailmassa. Koska muutenhan heistä tulee kuten äitinsä, joka ei saanut edes miestä pidettyä itsellään. Tässä ei mitään armeijaikää odotella, vaan lasten kurinalainen elämä alkoi sillä punaisella sekunnilla, kun minusta tuli perheen pää.

      • Anonyymi

        Minäpä rikoin jo toiosen pehreen ja oon onnellinen siitä että rikoin. Ei kannata sanoo ei kiitos, jos suurin onni tule eteen.
        Viis siitä onko varttu vai ei... eihän se onni sitä katso. Aina ne lapet sopeutuu ja exät läytää uusia, ja mikä on parempaa lapsille, kun uusi iti joka hoitaa ja kassvattaa heidät. Saa äitiki levätä häirikkö lapsistaan ja uusi äitipuoli saa kokemusta kakaroista. Kaksi kärpästä ydellä iskkula.


      • Anonyymi

        Kauaa et pullistele kun ne ottavat sinulta luulot pois. ja lähdet häntä koipien välissä.


    • Anonyymi

      Me ollaan tosi onnekkaita, meillä ei ole puolikkaita ihisiä, ei puolikkaita koriai tai puolikasta taloa. Me ollaan kaikki kokonaisia.

      Lapseillamme on kokonainen äiti ja isä ja kaikki on kokonista ja rikasta.
      On kurjaa jos jotkut lapset elävät puolikkailla ihmisillä. Outoa.

      • Anonyymi

        Kuljet kuitenkin puolivaloilla, ja puoliaivoilla , et ole täysjärkinen.


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä, " ihisiä, koriai, lapseillamme, kokonista, "outoa kieltä.
        Oletko ihan järjissäsi? Vai humalassa?


      • Anonyymi

        Mitä onnea on olla puolihullu, no hulluilla on aina hauskaa.


    • Anonyymi

      Lapset ja exät saa kuriin tiukalla äänellä. Koa komento vaan ja ei anna periksi. Äitipuoli määrää ja osaa hommat hoitaa, lapsista tulee iksuja ja uutteria sekä pärjäävät sitten elämsässään äitipuolen ohjauksella.
      Älkää luovuttako, ei kannata miettiä heidän sanomisia ja valituksia, tiukasti vaan määräämistä ja sanomista.

      • Anonyymi

        Ja jatkoa, "koa, iksuja,elämsässään, "taidat olla humalassa.


      • Anonyymi

        Ei mene kauaa kun luovutat.


    • Anonyymi

      On se kumma että äidit kiukuttelee kuin pienet lapset, jos äitipuoli vähän ojentaa ja auttaa ja käskyttää. Se on hänen tehtävä kasvattaa miehensä lapset. Kuka sen tekisi jos ei äitipuoli, ei muista ole siihen.

      Kunnioittakaa, kehukaa, kannustakaa ja totelkaa äitipuolta, hän on ihminen joka osaa kaiken, vaikkei olisi lapsiakaan omia, mutta mieheltä sai nyt miehen lapset ja on heille äiti.

      • Anonyymi

        Juuri niin, äitipuoli ottaa kopin ex-äidin pudottamista lapsista, jotka olivat kovaa vauhtia matkalla kohti nuorisovankilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, äitipuoli ottaa kopin ex-äidin pudottamista lapsista, jotka olivat kovaa vauhtia matkalla kohti nuorisovankilaa.

        On se kumma ettei äitipuolta onnitella koskaan äitienpäivänä joka tekee kaikkensa lasten ja miehen eteen ja auttaa ja käskyttää lasten äitiä. Äitienpäivä pit-isi muuttaa äitipuolenpäväksi koska hän on se joka pomottaa perhettä ja sukua. Äitipuoli on paras ja osaa kaiken ja on turha nillittää häntä vastaan.
        Raukkamaista haukkua äitipuolta. Äitipuoli on kuitenkin se joka tekee lapsita upeita ja normaaleita.


      • Anonyymi

        Tuskimpa olet kauaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma ettei äitipuolta onnitella koskaan äitienpäivänä joka tekee kaikkensa lasten ja miehen eteen ja auttaa ja käskyttää lasten äitiä. Äitienpäivä pit-isi muuttaa äitipuolenpäväksi koska hän on se joka pomottaa perhettä ja sukua. Äitipuoli on paras ja osaa kaiken ja on turha nillittää häntä vastaan.
        Raukkamaista haukkua äitipuolta. Äitipuoli on kuitenkin se joka tekee lapsita upeita ja normaaleita.

        Miksi sinulla ei ole pomottaa omaa perhettä? Ei ole kukaan mie huolinut muuta kuin joku eronnut epätoivoinen jätetty äijäkö sinut sitten kelpuutti valmiiseen perheensä kun muutakaan ei saa enään. Olet hylky tavaraa joka kelpaa kun parempaakaan ei ole enään tarjolla. Eikö sinulla itsetunto yhtään kolahda vai menetkö sinne rinta rottingilla että on tässä vielä jotain pullisteltavaa.


    • Anonyymi

      Joku epätoivoinen maho saa vielä jonkun miehen ja valmiit kakarat niin voi helvetti mikä riemu se sinulle varmaankin on,

    • Anonyymi

      Miksi et nuorena kelvannut kenellekkään ja nyt sitten saalistat eronneita miehiä jotka jotenkin kelvottomia sillä jos hyviä niin naiset eivät niistä luopuisi. Kyllä hyvät miehet pidetään niin että mitä jätöksiä sitten alat haalimaan vasta kun heillä on kakaroita etkä ple lapsetonta miestä saanut ja miksi.

    • Anonyymi

      Minä en koskaan menisi, änkeäisi toisten valmiisiin perheisiin. Olisin vitun röyhkeä jos sinne vaan menisin. Sen perheen pitäisi olla valmis pyytämään minut sinne jos harkitsisin menemistä. En missään tapauksessa menisi jos se ei kaikille sopisi. ja sitä kysytään lapsiltakin eikä vain aikuisilta ja varsinkin lapsilta. Jos lapset vastustaa niin sinne ei ängetä.

    • Anonyymi

      Fiksu ihminen ei änge väkisin valmiisiin toisten perheisiin vaan menee vasta jos sinne pyydetään ja harkiten silloinkin. Lapsillakin on ihmisarvo ja silloin kysysytään niiltäkin lupa eikä vain aikuisilta. Ei voi olla niin että aikuinen päättää ihan kaikesta silloin tuppaudutaan sinne vaan jos aikuinen päättää. Silloin se perheen aikuinen tekee väärin jos ei ota huomioon muita perheen jäseniään kuten lapsiaan.

      • Anonyymi

        Sitä olen minäkin ihmetellyt miksi lapset änkee väkisin isän uuteen kotiin ja katselemaan äitipuoltaan ja kiukkuamaan hänelle. Ei sinne mennä jos sanotaan ei, vaan sinne menään kun äitipuoli kutsuu ja haluaa heidät. Ei kukaan terve järkinen lapsi tunge isän kotiin kysymättä lupaa saako tulla. Äitipuoli sitten päättää koska ja kun kauan saa olla. lapselta ei kysytä vaan äitipuoli määrää. Hän kuitenkin kasvattaa lapsia palkatta.
        Jos on vielä heillä yhteisiä lapsia niin on kurjaa jos perhe kärsii siitä että tulee ylimääräisiä ihmisiä heidän kotiin. Miehn tulee sanoa omille llapsille etteä ei voi tulla kuin harvoin heille, heillä on nyt uusi perhe ja sitä pitää kunnioittaa ja pysyä kaukana.
        Jos on ex lapia niin ei isällä ole velvollisuutta maksella ja olla heidän kanssaan ellei halua ja ellei äitipuoli halua, uudet lapset vievät kuitnekin paljon aikaa ja isä on heille tärkeä.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe