Valtterilla taas uusi kaunotar?

Anonyymi

Miksi ihmeessä näistä keskimääräisen näköisistä kuvatuksista käytetään aina medioissa käsitettä Kaunotar??
Tämäkin Tiffany Cromwell on aivan tavallisen näköinen ...kuten oli Valtterin edellinenkin Emilia .. elleivät jopa keskimääräistä vähemmän kauniita (minun mielestäni. näin on)

11

2078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

juu Cromwell on eww!

• Anonyymi

Toimittajat vähän värittää juttujaan. kyllähän noista juttua tulee jos asianosaiset someen tuuppaa kuvia - aina joku iltapäivälehden kesähessu siitä jutun tekee. Uskon että Valtteri & Co hevonpaskat noista jutusta välittää.

• Anonyymi

Bottas vaihtoi kauniista vähemmän nättiin. Hyvä niin, koska jää se maailmanmestaruuskin häneltä saamatta. Kakkoskuskille sopii paremmin kakkostason nainenkin.

• Anonyymi

Luiseva ja vailla muotoja oleva korppikotka, josta ei saa kaunotarta tekemälläkään.

• Anonyymi

Polvistukoon jatkossa tuon riivinraudan eteen.

• Anonyymi

Taas joku Uuno Turhapuron näköinen peräkammarinpoika keksinyt omasta mielestään fiksun aloituksen.

• Anonyymi

Ehkä Valtteri toteuttaa sitä naisten vanhaa hokemaa, että se sisäinen kauneus on tärkeää.

• Anonyymi

Minä on ainna luullu että se jätkä on homo, että kulissia niin kuin Latvalalla. Tää nykyine on kun riihe seinästä revitty, mut kyl se sille kelpaa, ku ei osaa ajaakkaa

• Anonyymi

Samaa mieltä! Bottaksen parhaillaan Lappiin nouseva H U L P P E A piilopirtti on yhtä hulppea kuin naisensa kaunis.

• Anonyymi

Ärsyttää myös aina jutuissa käytetty sen ja sen RAKAS. Onko joku ikäkysymys, kun ikää on enemmän, aletaan puhumaan vaimosta tai elämänkumppanista. Esimerkiksi Pepe Wilbergistä oli juttu lehdessä, niin siinä kerrottiin Pepe Wilbergin vaimosta. ei rakkaasta. Mutta Renny Harlinilla on rakas, eikä vaimo. Raks on kallisarvoinen sana. eikä sitä pitäisi yleiskeventää, vaan vaalitaan rakkautaa siellä missä sitä oikeasti on. Ja senhän voi tietää vain jokainen itse,

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      100
      1584
    2. 210
      1477
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      53
      770
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      692
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe