Onko suosituksia huoneistohoteliista puolihoidolla?

Anonyymi

Suunnittela matka ensi jouluksi, haluttaisii huoneisto mutta puolihoidolla tai AI:lla

7

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu mitä haluat majoitukselta.
      Laatu, hinta, ympäristö, näköalat, kuljetusyhteydet, kaupat, ravintolat, harrastukset ym,ym.

      Selaile netistä noita asioita. Löytyy luettavaa, paljon luettavaa ja paljon videoita.
      Jos netistä et osaa löytää, niin jotain hakusanoja palstan sensuuria kiertänen voin laittaa myöhemmin
      Laita hakuun aluksi ainakin madeira ja huomioi,että kyse on juuri tästä Madeirasta(pt).

      • Anonyymi

        Hyvää huoneistoa ja oikeasti monipuolista ja hyvää ruokaa, ne ovat tärkeimmät. Osaan kyllä etsiä esim. Bxxxxg sivuiltaja jopa P alkavan hotelliketjun sivuilta, mutta kaipasin omakohtaista kokemusta.


    • Anonyymi

      Olimme muutama vuosi sitten Porto santa Mariassa.
      Siinä oli keittiö ja hyvä varustetaso.
      Minisviitti ja huikeat näköalat.
      Kaksi huonetta , keittiö ja kaksi wc
      Suht iso parveke, vai oliko peräti kaksikin.
      Sitten oikein kunnon asunnon voi vuokrata Palheirosta.
      Se oli todella hieno.

      • Kiitos vinkistä,mutta aika kalliilta vaikuttaa ensi talvena viikko siellä oleilla.


      • Anonyymi
        java581 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä,mutta aika kalliilta vaikuttaa ensi talvena viikko siellä oleilla.

        Ensi talvena ei pääse matkustelemaan :( Seuraavasta talvesta ei osaa sanoa mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensi talvena ei pääse matkustelemaan :( Seuraavasta talvesta ei osaa sanoa mitään.

        Toivotaan että pääsee.Se on "ylemmäs käres"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi talvena ei pääse matkustelemaan :( Seuraavasta talvesta ei osaa sanoa mitään.

        En usko että ainakaan lomamatkoja järjestetään 2020-2021 talven aikana. Jos on kirjat Madeiralla niin silloin sinne pääsee jos lentoja yleensäkään tehdään. Jos Pandemia jatkuu ja pahenee niin todennäköisesti ei lennellä kuin rahtia. Ei edes maiden sisäisillä reiteillä. Kannattaa tarkkaan miettiä kaikki riskit mitä matkustamisessa on. Kentillä ja koneissa tartuntariski on suuri. Portugalin kunnallisissa sairaaloissa hoito on aika alkeellista ja mahdollisuudet selviytyä mistä tahansa sairaudesta on aika lailla pienemmät kuin Suomessa. Sitten jos käy huonosti niin on mahdotonta saada järjestettyä ruumis Suomeen ja vaikeaa sen järjestäminen on myös vieraassa maassa. Ei mukavaa omaisille ja aika paha paikka myös mahdolliselle leskelle sitten kielitaidottomana jäädä järjestelemään asioita yksin. Se hoitoon hakeutuminen itsessään on jo vaikeaa kun yhteistä kieltä ei ole ja samat kieliongelmat on sitten edessä siellä sairaalassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe