Suunnittela matka ensi jouluksi, haluttaisii huoneisto mutta puolihoidolla tai AI:lla
Onko suosituksia huoneistohoteliista puolihoidolla?
7
966
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu mitä haluat majoitukselta.
Laatu, hinta, ympäristö, näköalat, kuljetusyhteydet, kaupat, ravintolat, harrastukset ym,ym.
Selaile netistä noita asioita. Löytyy luettavaa, paljon luettavaa ja paljon videoita.
Jos netistä et osaa löytää, niin jotain hakusanoja palstan sensuuria kiertänen voin laittaa myöhemmin
Laita hakuun aluksi ainakin madeira ja huomioi,että kyse on juuri tästä Madeirasta(pt).- Anonyymi
Hyvää huoneistoa ja oikeasti monipuolista ja hyvää ruokaa, ne ovat tärkeimmät. Osaan kyllä etsiä esim. Bxxxxg sivuiltaja jopa P alkavan hotelliketjun sivuilta, mutta kaipasin omakohtaista kokemusta.
- Anonyymi
Olimme muutama vuosi sitten Porto santa Mariassa.
Siinä oli keittiö ja hyvä varustetaso.
Minisviitti ja huikeat näköalat.
Kaksi huonetta , keittiö ja kaksi wc
Suht iso parveke, vai oliko peräti kaksikin.
Sitten oikein kunnon asunnon voi vuokrata Palheirosta.
Se oli todella hieno.- Anonyymi
java581 kirjoitti:
Kiitos vinkistä,mutta aika kalliilta vaikuttaa ensi talvena viikko siellä oleilla.
Ensi talvena ei pääse matkustelemaan :( Seuraavasta talvesta ei osaa sanoa mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Ensi talvena ei pääse matkustelemaan :( Seuraavasta talvesta ei osaa sanoa mitään.
Toivotaan että pääsee.Se on "ylemmäs käres"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi talvena ei pääse matkustelemaan :( Seuraavasta talvesta ei osaa sanoa mitään.
En usko että ainakaan lomamatkoja järjestetään 2020-2021 talven aikana. Jos on kirjat Madeiralla niin silloin sinne pääsee jos lentoja yleensäkään tehdään. Jos Pandemia jatkuu ja pahenee niin todennäköisesti ei lennellä kuin rahtia. Ei edes maiden sisäisillä reiteillä. Kannattaa tarkkaan miettiä kaikki riskit mitä matkustamisessa on. Kentillä ja koneissa tartuntariski on suuri. Portugalin kunnallisissa sairaaloissa hoito on aika alkeellista ja mahdollisuudet selviytyä mistä tahansa sairaudesta on aika lailla pienemmät kuin Suomessa. Sitten jos käy huonosti niin on mahdotonta saada järjestettyä ruumis Suomeen ja vaikeaa sen järjestäminen on myös vieraassa maassa. Ei mukavaa omaisille ja aika paha paikka myös mahdolliselle leskelle sitten kielitaidottomana jäädä järjestelemään asioita yksin. Se hoitoon hakeutuminen itsessään on jo vaikeaa kun yhteistä kieltä ei ole ja samat kieliongelmat on sitten edessä siellä sairaalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435