Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

16

  1. Splitin alue 29.8-4.9.2019

    Lento Splitiin ja sieltä bussilla Trogirin kautta Viniscen pieneen idylliseen kylään lahden poukamassa,josta olin varann
    Kroatia
    1
    678
  2. Gdansk 28.6-1.7.2019

    Piipahdin muutamaksi päiväksi Gdanskiin,josta ei aikaisempaa kokemusta.Yllätti positiivisesti monella tapaa.Hieno vanha
    Puola
    3
    1428
  3. Alanya 22.2-29.2.2020

    Aurinkomatkojen järjestämällä reissulla viikko.Oikein onnistunut reissu Riviera hotellissa .Puolihoito ja ruoka todella
    Turkki
    3
    51
  4. Historiaa..

    Kaverin kanssa lokakuun alussa 2019 viikko siellä oltua.Airbnb;n kautta iso,tilava,siisti huoneisto varattuna läheltä Ak
    Ateena
    4
    160
  5. Bussiyhteydet..

    Hei.Olen lähdössä 22.2 lauantaina Alanyaan viikoksi.Tuttu paikka vuosien takaa.Tiedätkö miten siellä pääsee bussilla esi
    Alanya
    3
    61
  6. Palaute näistä keskusteluista :-)

    Tervehdys.Tämä sivusto on kyllä hieno tapa saada tietoa maasta.Itse olen vuoden sisään tehnyt jo kaksi matkaa Kroatiaan
    Kroatia
    0
    72
  7. Matkailuauton kustannukset

    Tervehdys! Kysymykseni olisi mitä kiinteitä kustannuksia tulee jos hankin käytetyn matkailuauton vm.1990-2000 diesel.Tar
    Karavaanarit
    2
    84
  8. Matkani toukokuussa 2019 kohteena Pula ja Rovinj

    Vuokrattu auto odotti lentokentällä.Opel Astra diesel ajettu 15 000 km.Olin Pulassa alkuun muutaman yön Airbnb;n kautta
    Kroatia
    0
    87
  9. Reissuni 24.9-1.10.18 Montenegroon ja Dubrovnikiin

    Vuokrasin auton viikoksi reissullani Montenegroon ja Dubrovnikiin.Koska se voi sinua kiinnostaa maksoin viikosta vuokran
    Montenegro
    1
    1265
  10. Reissuun 24.9-1.10.2018

    Hei.Olen menossa tänä ajankohtana.Lennot ja auto varattuna Dubrovnikiin.Sieltä tarkoitus ajella kohti Budvaa josta olen
    Eurooppa
    0
    677
  11. Vinkkejä Madridiin..

    Hei.Olen lähdössä kesäkuussa viikon matkalle Madridiin.Tarkoitus olisi katsella nähtävyyksiä niin Madridissa kuin Toledo
    Madrid
    1
    278
  12. Vinkkejä Montenegrossa matkustamiseen

    Hei.Ajattelin kesäkuussa lentää kohteeseen Dubrovik.Sieltä jatkaa Montenegron puolelle julkisilla kulkuneuvoilla,ilmeise
    Montenegro
    10
    3413
  13. Wien-Bratislava junalla

    Matkustin nyt syyskuussa junalla Wienistä Bratislavaan.Lipun saa asemalta automaatista.Matkan hinta 16 euroa ja lippu on
    Wien
    1
    1946
  14. Wien-Ljublana

    Hei.Onko antaa vinkkejä matkustamiseen junalla tai bussilla välille Wien.Ljublana.Olen lähdössä syyskuussa.Terv.Jarmo
    Wien
    2
    763