Oletteko merkkifanaatikkoja pelikonsoleissa?

Anonyymi

Jos nykyinen konsolinne on vaikkapa PS4 tai Xbox One, voitteko kuvitellakaan että seuraava konsolinne olisi eri valmistajan?
Onkohan merkin vaihto nuorille vaikeampaa koska ovat kasvaneet näiden nykyisten kahden valtamerkin aikana?
Ehkä meille vanhemmille merkin vaihto on helpompaa koska olemme käyttäneet ennenkin muunmerkkisiä laitteita ennen näiden kahden suuren aikaa? No Nintendo on ollut pidempään jo mukana kuvioissa mutta Switch ei taida oikein kuulua samaan sarjaan PS4:n ja Xbox Onen kanssa.

2

1044

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Xbox on. Ostan ps5 sekä tulevan uuden xboxin. Ps5 ostan vain yksinoikeuspelien takia. Muut pelit pelaan boxilla.

• Anonyymi

Mulla on ollut
      Joku tv peli merkkiä en muista mutta ulkonäön kyllä
      Commodore 64 molemmat mallit
      PS1-2-3-4 ja 5
      Xbox ja xbox360
      Gamecube

Lisäksi pelaillut
      Eri tietokoneilla kaikkia merkkejä en muista
      Amiga 500
      Nintendo 8bit
      Nintendo 64

Ilmeisesti tuohon pleikkariin olen jollain tavalla sitoutunut ja olihan eka pleikkari jotain aivan mahtavaa silloin kun se tuli tällä hetkellä vitonen ajossa.
      Moniakohan pelejä olen pelannut ja jotkut läpi asti. Vaikea edes arvioida niitä on valtavat määrät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68