jpg kuvani vastaa rawwia muuten väreiltää mutta sininen rawissa on lämpöisempää saisin sen säädettyä joka kerta camera rawissa mutta eikö tätä voi automatisoida kun kuvan tuon ettei hsl säätöä 15 tarttis joka kerta tehdä`?
photoshop sävyn säätö camera rawissa
1
79
Vastaukset
- Anonyymi
Saahan niitä oletusasetuksia muutettua kun tallentaa muutokset uudeksi oletusasetukseksi.
Ymmärsin niin että vertaat kameran tuottamaa jpeg kuvaa Camera ravin tuottamaan. Ei kameran jpeg ole sen oikeampi . Se on vain kameranvalmistajan kehittämän algoritmin käsitys asiasta. "Millään ei näe niin hyvin kuin silmällä" eli kannattaa katsoa millä asetuksilla kuvista tulee enimmäkseen hyvän näköistä ja käyttää sitä massamuuntoon.
Mikäli kameran jpeg tuntuu hyvältä niin käyttää sitä ja raw-kuvaa vain siinä tapauksessa että tarvitsee säätövaraa hankalissa olosuhteissa otettuihin kuviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294