ottakaa ihmeessä koiralle vakuutus
se maksaa kuukaudessa noin 14 euroa
loppujenlopuksi pieni maksu siitä että voitte taatusti saada koirallenne hyvän hoidon jos sairastuu omavastuu noin 50 euroa korvaa lääke ja matkakulut vastuuvahingon omavastuu noin 84 euroa korvaa henkilö-ja esinevahingot jotka aiheutuu koirasta muille henkilöille tai esineille yhteensä noin 84 094 euroa
kannattaa kun ei tiedä ikinä mitä tapahtuu
itsellä koirani sairastui hormoonihäiriöön alle 1 vuodeniässä itse maksoin 50 euroa koko lystistä mihin kuului kastraatio verinäyttöjen tutkimuksia lääkekuluja nyt koira kunnossa
suosittelen
jos on varaa ostaa koira niin on varaa maksaa 14 euroa joka takaa että koira saa tarvittaessa hoitoa tai jos aiheuttaa vahinkoa niin ei tarvitse myydä omaisuuttaan
eläinvakuutus
5
508
Vastaukset
- #J#
Kiitos vinkistä! ei tullu heti mieleen.. ei se tosiaan paljoa ole jos sattuukin tulemaan enemmän sairasteluja. Meille tulee kohta ranskisvauva, kovasti jo odotellaan!!!
- papette
Vakuutus varmaankin hyvä juttu, mutta... En tiedä kuinka nykyään on käytäntö, mutta -80 luvulla tuttuni koiravakuutus sanottiin irti, koska koirassa todettiin n. 3 vuoden vanhana ihosairaus, joka ei todennäköisesti koskaan olisi parantunut (vakuutusyhtiön kommentti). Jotenkin usko meni silloin vakuutusyhtiöihin.
Itse olen sisällyttänyt nykyisen koirani kotivakuutukseen. En tiedä sitten olisiko vakuutusyhtiöt korvanneet koirani kaikki vanhalla iällä tapahtuneet pysyvät pitkäaikaislääkitykset, ja leikkaukset (n. 600 euroa).
Edellisen koirani kohdalla tavallinen koiravakuutus sanottiin irti muistaakseni 10 v. vanhana.
Mutta aina on hyvä kuitenkin olla jokin vakuutus, koska ikinään ei tiedä sitä, mitä voi sattua, joko koiralle itselleen, tai että se aiheuttaa jotain jollekkin toiselle. Mikä sitten lie hyvä. - vakuutus
mutta minua kiinnostaisi tietää enemmän tästä hormoonihäiriöstä. Voisitko kertoa siitä enemmän, vaikka se ei olekaan tämän keskustelun ydin!?
- antioraakkeli
koirani sairastui hormoonihäiriöön alle vuoden ikäisenä sillätavalla,että huomasimme sen nisien turpoavan vaikka on uroskoira ja vatsan nahka tuli mustaksi ja paksuksi ja se ei käyttäynyt kuin uros koira ei mm.nosta tänäpäivänäkään jalkaa kun pissaa tavallaan on kuin narttukoira ja jäi kitukasvuiseksi kaikki luuleekin että on narttu kun on niin pienikokoinen .
- meillä
siinä mitä muita ehtoja?? missä yhtiössä teilläon niissäkin vissiin on eroja. Meillä omavastuu 40€ tai 25% eli siis jos menee yli 40 euron niin tuo prosenttimäärä. ja entäs se ylin korvaus määrä meillä on vakuutuskauden eli siis vuoden aikana korvataan puolet vakuutusmäärästä siis 400 euroon asti kun vak.määrä on 800.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972